Forester S Turbo 1999

Subarujev predstavnik razreda SUV
Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3537
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: danci1973 » 19. September 2019, 23:13

Malo je čudno, da ti AFR 'štima', če diši po bencinu...

Jaz imam doma takšno (novo, ampak neoriginal) vžigalno tuljavo Intermotor 12425: https://i.ebayimg.com/images/g/Bc8AAOSw ... -l1600.jpg

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Kristijan » 20. September 2019, 07:23

BackW00d napisal/-a:
19. September 2019, 21:33
MAm tudi eno cinšpulo od 2001 125HP EJ20 motorja. Dej preveri na opposedforces katere katalošk so prave za tvoj motor. Če je dobra ti lahko tudi to pošljem na test...kablov pa nimam.
Mam pa svečke NGK PFR6G
Takšna kot je danci objavil je prava ...
Lotim se svečk pa pol preverim za naprej :)
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Kristijan » 20. September 2019, 07:24

danci1973 napisal/-a:
19. September 2019, 23:13
Malo je čudno, da ti AFR 'štima', če diši po bencinu...

Jaz imam doma takšno (novo, ampak neoriginal) vžigalno tuljavo Intermotor 12425: https://i.ebayimg.com/images/g/Bc8AAOSw ... -l1600.jpg
Mišljeno takrat ko dela avto kot je treba :)
Če bom rabil se slišiva.
Tnx
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3537
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: danci1973 » 20. September 2019, 10:08

Kristijan napisal/-a:
20. September 2019, 07:24
Mišljeno takrat ko dela avto kot je treba :)
Aaaaa....

Kaj pa takrat, ko ne dela? Je mešanica takrat bogata (ni iskre) ali revna (ni bencina)?

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Kristijan » 20. September 2019, 13:29

danci1973 napisal/-a:
20. September 2019, 10:08
Kristijan napisal/-a:
20. September 2019, 07:24
Mišljeno takrat ko dela avto kot je treba :)
Aaaaa....

Kaj pa takrat, ko ne dela? Je mešanica takrat bogata (ni iskre) ali revna (ni bencina)?
to nisem uspel pogledat :) poleg tega WB včasih ne dela, je očitno že pri svojem koncu, zato tut tiste cifre niso 100% :)
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Kristijan » 20. September 2019, 16:25

Takole, zaenkrat avto deluje bp, svečke sem zamenjal.
Končno enkrat, da je u prvo uspelo odpravit napako :)
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Kristijan » 20. September 2019, 19:53

Še fotka starih svečk. Svetlo sive barve ... Kul/ni kul?
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3568
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: BackW00d » 20. September 2019, 22:24

A tole so BPR7ES NKG svečke ?
Kaj si dal pa zdej notri ?

Rahlo rjavkasta keramika + sivkasti jeziček je OK.
Rang 7 svečke načeloma je hladnejša oziroma bolj "vzdržljiva" svečka, ki je ponavadi "upgrade" za malce ojačane subaruje. Da se svečka slučajno nebi pregrevala.

Prava temperatura svečke je precej pomemba. Ker ravno prava temperatura na svečki pomeni dolgo življensko dobo, samočišičenje elektrode ter nasploh dobro iskro ter obstojnost.

Luft na svečki je bil OK? Ta je precej pomemben. Prevelik luft na svečki + mogoče rahlo slaba tuljava je dobra mešanica za težave.
Vendar ponavadi te težave nastajajo le pri obremenitvi motorja. Ne med prostim tekom...

Meni se je to pokazalo (ne na imprezi, temveč na fordu), da se je dogajalo da je v nizkih obratih, ko sem zahodil do kraja, pričelo cukat na vse možne pretege...ob menjavi svečk je to cukanje povsem izginilo.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Kristijan » 21. September 2019, 00:34

So, not sm našraufal iste :)
Gap nisem nič meril ...
Občutek je, da zdaj lepše deluje tudi v non-boost območju.
Ko bodo finance se pa itak zadevo malo bolj odpre :rock
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Kristijan » 25. September 2019, 20:00

Zadeva še ni rešena, zdej sem ga že pogruntal, ko se lepo segreje avto in ga ugasneš pustiš stat recimo več kot 5 minut, potem avto ne deluje kot mora, počakam tam do dve uri da se shladi. Vžge in se vozi kot da ni nič. Cinšpula je prišla, jutri zamenjam.
Sem pa opazil danes da je med tem nepravilnim delovanjem kazal boost števec vakum - 0.4 medtem ko je pri normalnem delovanju nekje - 0.65 bara. Če to kaj pove :)
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3480
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: strumf666 » 25. September 2019, 20:12

Najlažja razlaga je, da ti nekje luft vleče, ko se segreje, samo ne vem, če je to pravi razlog. Bolj verjetno, da motor tako narobe dela, da niti dobrega podtlaka ne ustvari. Vse cevke okoli motorja, si verjetno že pregledal?

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3568
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: BackW00d » 25. September 2019, 21:51

Iskra in svečke ne morejo vplivat na podtlak. (no nekako ne v tako veliki meri)
Podtlak ustvarjajo bati.

Če ti toliko varira podtlak bi tudi jaz rekel, da mora nekje mimo zrak šibat. In to nekje med loputo ter glavami motorja. Loputa je med chargecoolerjem ter sesalnim kolektorjem.

A ti tudi kaj kadi takrat ko čudno dela? Po možnosti (boženedaj!) belo?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Kristijan » 27. September 2019, 19:34

Zadeva rešena; no vsaj upam, danes je delal brez problemov, vžigal sem pod vsemi možnimi pogoji.
Krivec: Cinšpula.

S tankom sem naredil 350 km, ker sem ga parkrat pustil tudi po 10-15 minut laufat, tačas ko sem praznil/polnil prikolico :)
strumf666 napisal/-a:
25. September 2019, 20:12
Vse cevke okoli motorja, si verjetno že pregledal?
Ko sem gledal cevke sem bil bolj hiter, zdaj ni bila nobena v igri, morda drugič bo, pa je res najceneje-pametneje preverit prvo cevi.
BackW00d napisal/-a:
25. September 2019, 21:51
A ti tudi kaj kadi takrat ko čudno dela? Po možnosti (boženedaj!) belo?
To sm prvo gledal če kaj kadi, pa ni kadilo :)
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3568
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: BackW00d » 27. September 2019, 21:50

No super. Sam da ne kadi :D
Cinšpula mogoče ni poceni...ampak odprava kajenja je pa še precej dražja :D
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3480
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: strumf666 » 28. September 2019, 13:54

Odlično, da si rešil :thup

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost