Forester S Turbo 1999

Subarujev predstavnik razreda SUV
Odgovori
Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1171
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Kristijan » 10. Marec 2020, 20:47

Kompresija v psi:
3. 120
1. 117
4. 110
2. 105
Svečke zunaj, hladen motor, wot, pa slab akumulator, pač vsakič je slabše verglal... Napolnim pa jutri ponovim.
Namig je tudi v lambdi, sem je vzel ven je bosch lsh 24, pač ne deluje stara, original pa tudi ni.
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3906
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: BackW00d » 10. Marec 2020, 22:53

Kompresija je čist OK, to nebi smelo vplivat na delovanje.
Očitno v povsem drugem zajcu grmi tale tič.
Dejmo prosim še enkrat obnovit simptome in kaj si že naredil.

Torej pred kratkim si že imel težave s tuljavo/vžigom...a si to odpravil?
Motor trenutno dela, ampak dela s konkretno prebogato mešanico.
Torej mimo zraka ne more vlečt, ker če bi ga mim vleku bi mel prerevno mešanico.
Iskra je, drugače motor nebi delal. Pritisk goriva tudi očitno je če je preveč mešanice v motorju.

Kaj pa filtrsko/sesalni del, je ok? Je kako cev kje tako snelo, da se motor muči dihat in zato višek bencina in "strašni" zvoki na sesalnem delu?
Je kaj posebnega na vhodnem delu interkulerja? Je kaj požrlo skozi?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3691
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: danci1973 » 10. Marec 2020, 23:12

A imajo ti turbo motorji kak regulator pritiska goriva, ki pritisk prilagaja glede na boost? In je morda s tem kaj narobe, pa je skoz na 'max'-u?

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3691
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: danci1973 » 10. Marec 2020, 23:21

Tole sem našel v service manual-u, glede preverjanja pritiska goriva:
6) Measure fuel pressure while disconnecting
pressure regulator vacuum hose from intake manifold.

Standard: 284 — 314 kPa (2.9 — 3.2 kg/cm2, 41 — 46 psi)

7) After connecting pressure regulator vacuum
hose, measure fuel pressure.

Standard; 230 — 260 kPa (2.35 — 2.65 kg/cm2, 33 — 38 psi)
Se pravi - če je cevka počena / pušča, bo pritisk goriva višji oz. previsok.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3906
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: BackW00d » 11. Marec 2020, 08:44

Tam je res ena načeloma povsem trda cevka, ki je čist tečna za zravn pridit. Meni je razpadla ko sem dol jemal bencinske vode, da sem pobarval sesalni kolektor zato sem jo pri obnovi pri sebi menjal s silikonsko.

Tam je en kup krispy plastike ki kar kliče da poči :)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1171
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Kristijan » 11. Marec 2020, 15:27

Preverim še te cevke in cevi do sesalca. Kako lahko preverim pritisk goriva? Kr z merilcem komoresije skombiniram :) ?
Mogu bi si frej uzet da bi sprot vse preveru, pa podnev šraufal, sam je treba zaslužt za drugega subija :facepalm
Glede vžigalnega dela je bilo menjano cinšpula in svečke cca 5 mesecev nazaj...
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1171
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Kristijan » 11. Marec 2020, 15:55

A to da je sasalc za loputo čisto črn in masten ok?
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1171
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Kristijan » 11. Marec 2020, 15:56

BackW00d napisal/-a:
11. Marec 2020, 08:44
Tam je res ena načeloma povsem trda cevka, ki je čist tečna za zravn pridit. Meni je razpadla ko sem dol jemal bencinske vode, da sem pobarval sesalni kolektor zato sem jo pri obnovi pri sebi menjal s silikonsko.

Tam je en kup krispy plastike ki kar kliče da poči :)
Te cevke je Dejan vse pomenjal ko je sestavljal motor. So pa vseen za preverit...
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
Schudr
Uporabnik foruma
Prispevki: 328
Pridružen: 31. Januar 2017, 11:15
Kraj: Šentjanž (na Dolenjskem)

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Schudr » 11. Marec 2020, 17:02

Kristijan napisal/-a:
11. Marec 2020, 15:55
A to da je sasalc za loputo čisto črn in masten ok?
Jst sm mel tut razlog je bla breader cev pod loputo ki soloh ni mela objemke...
Boxer je zakon!

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3906
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: BackW00d » 11. Marec 2020, 18:30

Dejan je zmontiral oil catch can ki pobira vse hlapei in višek kompresije iz PCV ventila...in zato sesalni kolektor črn nebi smel bit. Črn je od olja al od saj?

EGR-ja tko ta motor nima, da bi ble saje...če so saje pol je neki fejst narobe :D Lahko pa da črno ostaja še od prej, če po montaži catch cana ni noben spucal morebiti črnega kolektorja. Mislm, moja sta bla oba lepa znotraj. Mastna rahlo od oljnih hlapov, ampak lepa. Je to črno tudi v intercoolerju? Al maš ti še charge-cooler gor?
Nevem v kakem stanju je zdej avto. Je mogoče zdej nazaj v original setup-u tam okol motorja??
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1171
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Kristijan » 11. Marec 2020, 18:38

Avto je zdaj brez vse dodatne elektornike, ki jo je imel, drugače je gor chargecooler in velik ebay turbo :clown
Črno je za loputo, pred njo je čisto :) ok bolj sajasto ampak vseeno mal mastno sajasto. K če kurš smreko pa so u ibr črne saje, haha...
vržem par posnetkov gor...
Uspel mi ga je ogret in je celo prišel na optimalen afr v prostem teku :aln
Zadnjič spremenil Kristijan, dne 11. Marec 2020, 18:43, skupaj popravljeno 1 krat.
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
Schudr
Uporabnik foruma
Prispevki: 328
Pridružen: 31. Januar 2017, 11:15
Kraj: Šentjanž (na Dolenjskem)

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Schudr » 11. Marec 2020, 18:42

Pr men je blo od hlapov olja in po tem olju prah = crn masten madez.
Boxer je zakon!

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1171
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Kristijan » 11. Marec 2020, 18:43

Schudr napisal/-a:
11. Marec 2020, 18:42
Pr men je blo od hlapov olja in po tem olju prah = crn masten madez.
Tako nekako bi lahko opisal zadevo :)
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1171
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: Kristijan » 11. Marec 2020, 19:33

https://vimeo.com/397006917
Komur se da mal gledat :)
Ko se je segrel je vakum kazalo 0,6 kar je čist kul, afr 14,7 - 15,0... Je pa čist zamorjen. Če odklopim kalšno svečko sploh ni opazit razlike...
Piha mi mimo spoja uppipa in kolektorja, zato je črn in ropota, čeprav bi reku da ropota tudi v tistem območju ampak v glavah al tam nekje (upam da se motm).
https://vimeo.com/397009300
Glej kolk je črno pod loncem. Čudn ven piha ker je dušilec gor...
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3906
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester S Turbo 1999

Odgovor Avtor: BackW00d » 12. Marec 2020, 06:51

Ojej stari...pa tole dela k golf dvica.

Kar solidno ti črno kadi tam kjer mim puha. Kakšna je pa kaj poraba olja? Glede na slike in opisano bi rekel da ga kar nekaj popije.
Meni je pil liter na 1000km pa ni tokle sajasto kadilo. Je pa bilo takole črno, ko je pilo liter olja na 100km :D Ampak ti ti valda ne.

Ko si gledal jermenice če so na cahnih, si gledal tudi da je glavna gred na cahnu? Je cel sistem ujet? Sicer če je kompresije za 7-8bar nekak nebi smelo bit mimo. Potem mora bit nekaj na vžigu. Motor se s težavo zaganja v obrate ob iskanju prostega teka upade pod obrate in se konkretno zatrese.
Meni je sicer nadomestna tuljava že crknila v pol leta. Svečke če maš katerekol NGK-jeve nebi smel bit problem.

Ti ziher kje ne vleče zraka mimo? Od lopute dalje?

Če imaš brake cleaner ga ob delujočem motorju na rahlo brizgaj okoli po sesalnem delu. Če se v kakem trenutku spremei zvok ali obrati, pomeni da tam kjer si tisti moment šprical, da tam nekje pušča in vleče mimo.
Od tretje minute dalje:
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost