FTT

Subarujev predstavnik razreda SUV
Odgovori
Uporabniški avatar
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6732
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: FTT

Odgovor Avtor: Thomas22 » 16. Januar 2019, 12:59

Loputo in koračni motor očisti z nečem, ki izpari. Magar tudi z acetonom al pa z alkoholom.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
Kristof
Uporabnik foruma
Prispevki: 132
Pridružen: 13. Maj 2018, 12:37

Re: FTT

Odgovor Avtor: Kristof » 16. Januar 2019, 17:06

Sem ze vceraj vse s tistim za zavore, danes pa zmontiral skupaj. Najprej sem motorcek pozabil namazat z mastjo in je zelo nagajalo, zelo nemiren prosti tek pa vcasih so obrati kar zaceli narascat do 3k in potem padli, potem ko sem pa namazal je bilo pa v redu.
Mi je pa najprej pokazalo napake p1510, p1512, p1416 (mislim da so ble te, sem prehitro zbrisal, potem se niso vec pokazale), vse te so nekaj glede zraka, lopute...

Hvala vsem za pomoc :)

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3564
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: FTT

Odgovor Avtor: BackW00d » 17. Januar 2019, 06:10

Si dal mogoče kontakt, medtem, ko si imel loputo demontirano?
Tam na loputi so trije konektorji ponavadi. Senzor kota lopute (koliko gaza daješ), motorček prostega teka ter mislim da senzor temparature vsesanega zraka.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kristof
Uporabnik foruma
Prispevki: 132
Pridružen: 13. Maj 2018, 12:37

Re: FTT

Odgovor Avtor: Kristof » 17. Januar 2019, 08:51

Nisem. Pa zdaj spet vcasih obrati ne padejo al pa clo narascajo ko pohodim sklopko... imam drugace se en motorcek prostega teka pa je blo vceraj isto ko sem ga sprobal, samo tega pa nisem ocistil...

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3564
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: FTT

Odgovor Avtor: BackW00d » 17. Januar 2019, 11:09

Načeloma ko se avto premika, in ko pohodiš sklopko, ECU (računalnik) drži obrate par 100 obratov višje, da zagotavlja servopumpo ter vakum na zavorah? Mogoče tudi, da je dosti elektrike za morebiten ABS? Ta verjetno kar nekaj energije porabi, ker vem da luči kar utripajo, ko ABS "grabi".

Pri Fordu, ko je mrzel se zgodi, da zaradi tega pojava obrati zrastejo tudi do 2000obratov, ampak potem ko ustavim povsem normalno in hitro padejo nazaj na tisti navaden prosti tek. Dokler avto na mestu dela, ne crkuje in nima prekomernih obratov (preko 1100) se jaz nebi sekiral. Če pa cuka pa komaj da preživlja tisti prosti tek, potem je pa treba še nekaj rešit.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kristof
Uporabnik foruma
Prispevki: 132
Pridružen: 13. Maj 2018, 12:37

Re: FTT

Odgovor Avtor: Kristof » 17. Januar 2019, 13:44

Tudi ce nisem bremzal, npr pri prestavljanju ko sem dalj casa drzal sklopko preden sem prestavil vcasih obrati niso padli, ali pa zelo malo. Sem pa parkrat probal vmes rahlo stopit na gas (mogoce da je bilo 100obratov vec) so takoj obrati padli, ampak vcasih tudi zaceli nazaj narascati do 2k al celo 3k.
Crkuje mi pa ne.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3564
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: FTT

Odgovor Avtor: BackW00d » 17. Januar 2019, 13:58

Ti ziher kje ne vleče zraka mimo?
Loputa je normalno zaprta? ma gaz zajla kaj zračnosti, al je čist našponana (mora met milimeter dva zračnosti).

Lahko bi bil PCV ventil kriv, pa da kje vleče čez kako sneto cev odduška...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kristof
Uporabnik foruma
Prispevki: 132
Pridružen: 13. Maj 2018, 12:37

Re: FTT

Odgovor Avtor: Kristof » 17. Januar 2019, 16:34

Bom preveril...
Zajla pa ma zracnost

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1911
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: FTT

Odgovor Avtor: LSlabe » 18. Januar 2019, 05:02

Vžgi avto, odpri haubo, pa dej gas na roke, pol pa tud zapri loputo na roke. Če obrati tko padejo na normalne, moraš to vse skupaj razdret, pa spucat. Vsaj pri men je blo tko...
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6732
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: FTT

Odgovor Avtor: Thomas22 » 21. Januar 2019, 06:47

Zadnjih nekaj postov ne spada več v mojo temo, prosim, če administratorji premaknejo v primernejšo.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6732
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: FTT

Odgovor Avtor: Thomas22 » 23. April 2019, 11:11

Je že kdo imel probleme z odsranitvijo zadnjega nosilca roke? https://www.importcarparts.co.uk/pictur ... RACKET.jpg Meni sta se dve matici od treh zavrteli. Zato je treba narediti luknje v pločevino pod sedežem.
54B15C38-FA42-448D-9464-262EECDA27FB_zpsv2r6fzgx.jpg
Je kdo to že delal? Prav bi mi prišla pozoicija vrtanja, če si jo je kdo slučajno zapisal.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 792
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: FTT

Odgovor Avtor: aleks » 24. April 2019, 09:54

Thomas22 napisal/-a:
23. April 2019, 11:11
Je že kdo imel probleme z odsranitvijo zadnjega nosilca roke?
Po moje vsi ki imajo več ko 10 let starega forija ...

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7747
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: FTT

Odgovor Avtor: subi92 » 24. April 2019, 10:11

Thomas22 napisal/-a:
23. April 2019, 11:11
pozoicija vrtanja, če si jo je kdo slučajno zapisal.
Sej se hecaš ne, upam da mi tega ne bo treba še kdaj početi. En OB 2001 mi je enkrat zagodil s tem, pa legacy turbo 1992 kjer sem itak najdu še en kup rje in renoviru cel tisti del zadaj kjer pride vpet most.

Glede na velikost izvrtanih lukenj in kasnejše potrebe po privijačenju ali švasanju novih matic je pomojm vseen če odrežes s tanko šajbo kar kvadrat in kasneje privariš nazaj. Vsaj prostora boš imel velik?

Uporabniški avatar
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6732
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Menjava gumic zadnje vzdolžne roke

Odgovor Avtor: Thomas22 » 24. April 2019, 10:19

Jaz sem pred kratkim to odvil brez problema, ker sem jih podložil zaradi dviga avta.

Slika, ki sem jo prilepil zgoraj, je dobra orientacija. Vrtati je treba v bližini luknjice kjer je čep, ki drži plastiko za zaščito pragu. Naredil sem luknje premera 35 mm in z veliko muko zadevo odvil.

Na sprednji strani so bile gumice res zanič. Tu je treba izbiti obroč v katerega so gumice zalite. Jaz sem gumo prej skuril, da sem bolje videl kje je obroč.
Roka sp.jpg
Zadaj pa sem gumice odstranil tako, da sem gumo povrtal in izbil ven. Paziti je treba, da s svedrom ne poškodujemo ohišja, ker je precej mehka zadeva. Na spodnji slikci se vidi, da sem naredil nekaj poškodb.
Roka zd.jpg
Gumice.jpg
Poškodbe ne bodo vplivale na končni izdelek, saj bom uporabil Strongflex-ove gumice, ki so večje. https://races-shop.com/89709-large_defa ... x-bush.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3564
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: FTT

Odgovor Avtor: BackW00d » 24. April 2019, 12:51

Nekaj podobnega tudi mene čaka :ang :ast
Upam da se tole odšraufa, pa da potem povrtam navoje na frišno z navojnim svedrom pa vse premažem z Krown zaščito da bo neki časa zdržalo :|

Tiste pleh puše je treba vedno ven spravit.
Najlažje seveda je s prešo in primernimi nastavki. Če tega nimaš, se da z primežem porint gumo ven, potem pa z žago za želez (ročno) odrežeš šlic v pušo pa jo zbiješ ven.

Malce nižje na tej strani lahko vidiš kako sem se jaz tega lotil:viewtopic.php?f=25&t=9551&start=390
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov