Naš Forester

Subarujev predstavnik razreda SUV
Odgovori
Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3531
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Naš Forester

Odgovor Avtor: danci1973 » 08. Januar 2019, 14:18

No, z Denso svečkami še nisem imel slabe izkušnje...

Z NGK pač - en dan avto normalno vozim in parkiram doma, drugi dan ne vžge sploh - niti malo ne zakašlja. Po preverjanju in razdiranju vsega možnega na koncu v obupu menjam še svečke in po tem avto vžge s prve.

Tako da - je za probat.

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Naš Forester

Odgovor Avtor: Kristijan » 08. Januar 2019, 14:28

Zanimiva izkušnja.
Drugo niti ne vem več kaj bi še preveril ...
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Naš Forester

Odgovor Avtor: Kristijan » 08. Januar 2019, 21:21

Se komu še sanja kaj drugega mogoče? Senzor odmične? al sem kje kak kabel snel, maso?
Ali mi je lahko po kaki možnosti olje nekam porinlo, kamore ne bi smel? :)
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 577
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: Naš Forester

Odgovor Avtor: Kamion » 08. Januar 2019, 21:30

3 stvari potrebuje bencinski motor za delovanje:
- zrak
- bencin
- iskro

Si preveril če dobi bencin? Se sliši bencinsko pump? Mogoče kakšen rele bencinske pumpe ne deluje in je to problem.
Na mojem parts car-u je bil alarm vezan zaporedno na rele bencinske pumpe in zato avto ni vžgal. Od kar sem pobral vse dol vžge normalno.
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring. http://83.212.82.150/poraba/PorabaTxt.png

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3531
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Naš Forester

Odgovor Avtor: danci1973 » 08. Januar 2019, 21:46

Brez senzorja odmične in / ali glavne gredi ne bi imel iskre...
  • Senzor temperature hladilne tekočine? Brez oz. z napačno vrednostjo hladen avto zelo težko vžge (če sploh).
  • Pritisk goriva? Naj bi bil 3 bare.
  • Preskočil zobati jermen?

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3556
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Naš Forester

Odgovor Avtor: BackW00d » 08. Januar 2019, 22:17

Sam sem ta vikend doktoriral še iz vžiganja avta, ker mi avto ni več hotel vžgat...kaj vse sem probal škoda da govorim, ker bomo celo noč tu :D
Nakoncu sem z osciloskopom meril signale iz senzorjev ter gledal a injektorji dobijo impulz za vbrizg.
Ampak tvoj problem se sliši posebej zanimiv :)

A ti avto javi kako napako??? Probaj prebrat napake. Po enemu daljšemu verglanju (5s ali raje kako sekundo več)

Če iz izpuha med/po daljšem verglanju smrdi po bencinu (ponavadi kar dosti) potem bencin je, če že slučajno sam zvok pumpe ni dovolj "ziher".
Probaj odklopit senzor odmične gredi, svečke bi morale nehat metat iskro (mogoče prvo vrže, potem pa mora nehat).
Za rahel offtopic je BackW00d napisal/-a:Subaru vžiga na princip "wasted-spark", ker ko prebere iz glavne gredi, da je nek bat v kompresiji, udari oba možna bata (prvi ali drugi, oziroma tretji ali četrti), ker še ni točno ziher kateri je v začetku delovnega takta (en izmed para je v delovnem taktu, drugi pa ravno končuje izpušnega).
Iskra tistemu ki je v končni fazi izpuha nič ne škodi.
Nato ko naredi motor cela dva obrata pa se orientira še po odmični gredi, takrat točno ve, kje v katerem taktu je kater bat. Nato razporedi iskro časovno pravilno po vžigalnem redu.
Zato če gledaš iskro, na vseh svečkah hkrati vidišm da v prvo udarijo po dve iskri skupaj, nato pa vsaka posebej.
Imaš kak aftermarket alarm kje montiran pa ta serje? Mogoče ti pa samo ključa res ne prebere? Imaš rezervni ključ? Probaj s tistim...

Da nisi ti kje zalil kakih konektorjev z vodo (mogoče si nalival hladilno/vitreks?) ali oljem?

Subaru dejansko za vžig rabi le, signal iz glavne gredi, signal iz odmične gredi in potem če je pritisk goriva in zdrava tuljava/svečka mora kresnit. Tko kot so kolegi rekli...
Razen če se vmešavajo kaki električni gremlini. Ti pa so cel problem :)
Ampak Subarujev Factory Service Manual ima nekih 600 strani na temo "nekaj me heca" in ti troubleshoot primeri ti dejansko omogočijo da lociraš napako. Traja pa to v božjo ma××××
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Naš Forester

Odgovor Avtor: Kristijan » 09. Januar 2019, 09:31

Hvala za odziv družba.
Posodobitev (vse več **':!*?*/(€** besed mu namenjam ...) :)
- Iskra je (čeprav se mi zdi malo šibka, če je to možno. Pri delujočem motorju se spomnem da ko sem kabel snel s svečke je lepo "klikalo")
- Pumpo se lepo sliši, med "verglanjem" gorivo lepo teče iz cevi, ki pride iz filtra. Iz izpuha lepo diši po "mešanici", še iz skuter časov.
- S sklenjenima črnima konektorjema CE lučka samo neprestano utripa, ne daje nobene kode od sebe :)

Mogoče sem par kapljic olja mimo uspel spravit, vendar kolikor sem gledal ni dosti elektrike pod mestom točenja olja.

Senzorja odmične ne najdem, pregledal sem cel net, vsi ga imajo nekje na vidnem mestu, blizu odmične (itak), a pri meni nič. Motor je 90kw ali pa še ker drug :)

Še ena zanimiva. Ko sem pred leti probal avto vžgat z odklopljenim plinskim računalnikom, ki je še vedno notri, bi vžgal, ker je pač vse čez speljano. No danes sem sprobal če ima iskro ko je odklopljen, in hudič jo ima. Torej mi injektorjev no odpira, ko je izklopljen, ali kaj drugega. In če, če se je plinski računalnik pač skuril, je to lahko razlog, da ne vžge. Odstranitev te p* inštalacije je pa nočna mora, sploh v tem mrazu. In pol po možnosti še vedno ne vžge. Ga dam v dele takoj :haha

Danč, a če priklopim na tester mi kaže pritisk goriva? Vsaj senzor temperature bi pa lahko preveril.
Jermen je že sicer počas za zamenjat, kako lahko ugotovim, da je preskočil? Nebi ropotalo kaj?
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3556
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Naš Forester

Odgovor Avtor: BackW00d » 09. Januar 2019, 10:38

Mislim da plinski računalnik ne nadzoruje iskre, ta gre direktno iz original ECU-ja na svečke. Plinski nadzoruje le injektorje. (prekine bencinske, signal bencinskih "predela" in ga pošlje na plinske injektorje). Poleg tega plinski bere še lambdo, da lahko uravnava mešanico.

Si probal vžgat na porivanje?

Senzor odmične je navadno zadaj na plastiki/bloku kjer je jermenica desne (gledano s strani mehanika, ki tišči glavo pod havbo) odmične gredi. Ravno tam spodaj pod cevjo kjer se olje naliva :D Siv konektor na dva kabla. http://shrani.si/f/39/iH/1DCf0OAC/2019- ... -31-42.png Za preverit zobat jermen moraš načeloma dat dol plastike, pa jermenico glavne gredi (ta veliko). Kar ni kar mačji kašelj.

Zanimivo da ima iskro, in da smrdi po bencinu, pa da niti ne pokašljuje avto?!
A veš pa kar tako, brez da bi nekaj delal na avtu, le menjal olje ?!

Kar se tiče hitrega utripanja lučke (3Hz oz. 3× na sekundo), to označuje, da je delovanje ECU-ja OK.
Če utripa počasi (1Hz oz. 1× na sekundo) to pomeni nekaj drugega, vendar nisem 100% kaj točno. Nekaj okoli tega, da avto zazna, da je možno da se stopi bat, oziroma da prihaja do napačnega vžiga (misfire).

Ne spomnim se zdaj, a Check engine ugasne par sekund po tem, ko daš kontakt, ali gori vse dokler avto ne vžge.

Ideje:
- Si tudi zračni filter menjal? Si mogoče odklopil senzor MAF na cevi od filtra, pa da avto noče vžgat zarad tega?!
- Si probal vžig na štart spray (ali maxi bril ki ga pihneš v cev sesalnega kolektorja (tam pri filtru) med vžiganjem?

Nebi blo slabo dat na OBD avto (sej te letniki imajo OBD2 ane ?) Ti imaš 2000 ? a niso ravno 2001 začelo pri subaruju z OBD2 protokolom?
Edit: očitno že od 98 dalje podpira OBD2, ti si z glave naše kure ane? Nima noben okoli testerja kitajskega(dejansko stanejo po 3-4€, mobilna aplikacija pa je zastonj)? Da priklopite pa pogledate?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7746
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Naš Forester

Odgovor Avtor: subi92 » 09. Januar 2019, 10:50

Kristijan napisal/-a:
09. Januar 2019, 09:31

Senzorja odmične ne najdem, pregledal sem cel net, vsi ga imajo nekje na vidnem mestu, blizu odmične (itak), a pri meni nič. Motor je 90kw ali pa še ker drug :)
Če imaš ta motor http://www.cars-directory.net/pics/suba ... 3_orig.jpg potem senzorja odmične ne rabiš iskat.

Če ima pa takšno "cinšpulo" pa je :mrgreen: http://images.gtcarlot.com/pictures/47193415.jpg

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3531
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Naš Forester

Odgovor Avtor: danci1973 » 09. Januar 2019, 10:54

Ne, kolikor vem, tudi precej novejši Subaruji nimajo nekega senzorja za pritisk goriva...

Glede jermena - če bi preskočil samo za par zobov, bi po moje vsaj malo poskušal vžgat... Če pa bi preskočil za bistveno več, pa bi lahko tudi že kaj ropotalo.

Za preverit pa snameš plastične pokrove in potem motor na roko (z gedoro) postaviš tako, da bi moral biti v fazi in vidiš, če se oznake na jermenicah ujemajo.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3556
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Naš Forester

Odgovor Avtor: BackW00d » 09. Januar 2019, 11:41

danci1973 napisal/-a:
09. Januar 2019, 10:54
Ne, kolikor vem, tudi precej novejši Subaruji nimajo nekega senzorja za pritisk goriva...

Glede jermena - če bi preskočil samo za par zobov, bi po moje vsaj malo poskušal vžgat... Če pa bi preskočil za bistveno več, pa bi lahko tudi že kaj ropotalo.

Za preverit pa snameš plastične pokrove in potem motor na roko (z gedoro) postaviš tako, da bi moral biti v fazi in vidiš, če se oznake na jermenicah ujemajo.
Problem je, ker lahko ponavadi primerjaš le jermenici odmične gredi, na jermenici glavne gredi pa ne vidiš oznake ker je plastika čez.
Sam sem oznako preveril čez luknjo senzorja glavne gredi. Ampak za to sem dal dol alternator, da sem lahko z lučko noter posvetil :)
Moraš pa vedit kako in kje je na jermenici oznaka za fazo. Pri mojem motorju je h sreči na vidnem mestu.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Naš Forester

Odgovor Avtor: Kristijan » 09. Januar 2019, 16:47

- Subi hvala, zato nisem nič našel, ker ga nima :)

- Tester za priklopit ima perrucy, vedndar je celi tedn na polno zaseden ...

- Glede na to da ne kaže znakov življenja, ne vem če ima smisel vlečt avto v prestavi :th Mi je pa ta plinski računalnik še vedno sumljiv ...

- Sem pa prejle šaril okoli svečk, okrog ene je ogromno svinjarije, kot da ni bila dost privijačena, tudi kabel za svečko je celi črn spodaj - ne ožgan, zgolj umazan. Tudi zvok pri prižiganju ni nič drugačen od prej, sam čakam kdaj bo vžgal pa nič. niti na enem cilindru ne proba, vsaj malo :w

- Grem cinšpulo tastaro še probat za vsak slučaj ...
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7746
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Naš Forester

Odgovor Avtor: subi92 » 09. Januar 2019, 16:53

Kaj ti pa CE pravi, dej tiste črne kable poišč pod volanom če jih še ima in daj v kratk stik.
Ker ta fori še nima OBD-ja.
Imam takšnega doma kot projekt, ki ne vžge (dolgggaaaaa zgodba) in me najbrž jebe IMMOBILIZER, vendar mi utripa in ugaša CE luč.

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Naš Forester

Odgovor Avtor: Kristijan » 09. Januar 2019, 17:15

Sem takoj po par poskusih sklenil črna konektorja ... Pri meni utripa na dolgi interval, konstantno, kot je napisal backwood, na cca. 1sek., nisem še guglal kaj to lahko pomeni.

Še slika ene od svečk ...
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
subson
Uporabnik foruma
Prispevki: 107
Pridružen: 14. Februar 2018, 12:43

Re: Naš Forester

Odgovor Avtor: subson » 09. Januar 2019, 21:29

BackW00d napisal/-a:
09. Januar 2019, 10:38
Mislim da plinski računalnik ne nadzoruje iskre, ta gre direktno iz original ECU-ja na svečke. Plinski nadzoruje le injektorje. (prekine bencinske, signal bencinskih "predela" in ga pošlje na plinske injektorje). Poleg tega plinski bere še lambdo, da lahko uravnava mešanico.

Si probal vžgat na porivanje?

Senzor odmične je navadno zadaj na plastiki/bloku kjer je jermenica desne (gledano s strani mehanika, ki tišči glavo pod havbo) odmične gredi. Ravno tam spodaj pod cevjo kjer se olje naliva :D Siv konektor na dva kabla. http://shrani.si/f/39/iH/1DCf0OAC/2019- ... -31-42.png Za preverit zobat jermen moraš načeloma dat dol plastike, pa jermenico glavne gredi (ta veliko). Kar ni kar mačji kašelj.

Zanimivo da ima iskro, in da smrdi po bencinu, pa da niti ne pokašljuje avto?!
A veš pa kar tako, brez da bi nekaj delal na avtu, le menjal olje ?!

Kar se tiče hitrega utripanja lučke (3Hz oz. 3× na sekundo), to označuje, da je delovanje ECU-ja OK.
Če utripa počasi (1Hz oz. 1× na sekundo) to pomeni nekaj drugega, vendar nisem 100% kaj točno. Nekaj okoli tega, da avto zazna, da je možno da se stopi bat, oziroma da prihaja do napačnega vžiga (misfire).

Ne spomnim se zdaj, a Check engine ugasne par sekund po tem, ko daš kontakt, ali gori vse dokler avto ne vžge.

Ideje:
- Si tudi zračni filter menjal? Si mogoče odklopil senzor MAF na cevi od filtra, pa da avto noče vžgat zarad tega?!
- Si probal vžig na štart spray (ali maxi bril ki ga pihneš v cev sesalnega kolektorja (tam pri filtru) med vžiganjem?

Nebi blo slabo dat na OBD avto (sej te letniki imajo OBD2 ane ?) Ti imaš 2000 ? a niso ravno 2001 začelo pri subaruju z OBD2 protokolom?
Edit: očitno že od 98 dalje podpira OBD2, ti si z glave naše kure ane? Nima noben okoli testerja kitajskega(dejansko stanejo po 3-4€, mobilna aplikacija pa je zastonj)? Da priklopite pa pogledate?
Check engine gori dokler motor ne steče.. torej gori še med verglanjem..
Zanimivo se mi pa zdi, oz. bolj nekogično če ma avto iskro in bencin... Bi mogu kresnt, oz vsaj pokazat en del zivljenja 😅
Res bi mogu probat s sprejem, če ma iskro more vsaj zakašlat, za prvo silo, za teh par obratov je tud break cleaner dober...
Če bi bil vedež, nebi bil revež :smrk

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost