Forester SF5 EJ205

Subarujev predstavnik razreda SUV
Odgovori
peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Forester SF5 EJ205

Odgovor Avtor: peruccy » 05. Julij 2017, 21:48

Scooby bo dobil novo gas zajlo, ker je stara malo natrgana. Pa dobil končno nosilca za chargecooler črpalko in pokrov dolivanja, ter en meter cevi, ker bo drugače speljano
http://shrani.si/f/3z/nY/4xZF8FtI/ma-car1875.jpg

Pièce de résistance je pa itak Apexi PowerFC! 8-)
http://shrani.si/f/1o/EA/18gmobnU/ma-car1876.jpg

Se nadaljuje...
'talla
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3556
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester SF5 EJ205

Odgovor Avtor: BackW00d » 05. Julij 2017, 22:27

Materiala ki si ga nabavil za tega forija je že več kot za samokolnico :thup

Gas zajla je tudi moja malce boga, sicer še lepo dela brez težav, ampak je na enem delu prerjavena in zgleda grdo. Verjetno tam malce vdira voda v bovden in zna slej kot prej kaj zaribat...Si v SLO vzel? Kaka je cena, ziher smešno "poceni" :cry

Apexi je P'n'P?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Forester SF5 EJ205

Odgovor Avtor: peruccy » 06. Julij 2017, 10:59

Eh, zajla je manj kot 10€ pri Kržiču.

Apexi je od GC8 in je P&P. Edino za senzor glavne gredi moram dva kabla precinat.
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3556
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester SF5 EJ205

Odgovor Avtor: BackW00d » 06. Julij 2017, 11:37

Pa to je noro, original štiklc solidno velik, pa da ni čez 10€ ? :D
Morem pol preverit, katero imam, in naročit...Tnx za info! :thup

P&P je pa cela zmaga ja, sem bratrancu nekaj prerihtaval, ker je frajer kupu bone stock DIY VEMS V3 (Honda kivi gen7), ki tudi napajanja še ni imel zvezanega, kaj šele vse MOSfete za krmiljenje injektorjev in ostalga štromeraja...ah ja.
Ja to je tak FAIL, da te srat prime. Zgubil sem ene 20h življenja, predno sem vsaj osnovne kable strace-al in precinu :| :| Pa rečmo, da mi je bilo povsem jasno kaj delam, ker vsaj razumem logiko zadaj pa s cinjenjem imam ogrooomno izkušenj. On je hotu to sam nardit, pa do takrat niti še spajkalnika ni držal v roki :up :clap

Je pisalo na internetu da rabi 100ohm upor 1/4 W in je dec porabil 50€ denarja in mesec dni, ker je iskal 4W upore 100ohm. Kooomaj jih je našel, pa še te so bli booolano dragi.
Valda, če bi vsaj mal razumel, pa še vseeno zgrešil, bi šel v prvo štacuno po 5W. Ampak on je mislu, da rabi prav 4W dobit :D
Sem ga gledu kot tele v vrata. Mu razložim da za 50€ kupim 2400 uporov vseh možnih vrednosti v 1/4W (0,25W), oziroma to kar on rabi. majkemi
Itak mu ni blo nič jasno, pa sekiral se je za tistih 50€ k budala :D

Uglavnem fantje P&P :arrow: way to go!
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Forester SF5 EJ205

Odgovor Avtor: peruccy » 06. Julij 2017, 22:01

To je pol kot pred leti, ko je bil "aktualen" Megasquirt DIY. Si ga moral sam sestavit, a je bil 150$ manj kot sestavljen. Pacientov je bilo kar nekaj v Prekmurju, pa je redko keri sestavil skup :)

Odločal sem se med Greddy E-Manage Ultimate in Apexi PowerFC. Slednji je zmagal, ker sem našel največ info o tuning-u na EJ205. Z EMU sem našel samo enega tipa, ki ga ima v SF5. Pa še tega so mu neki Avstralci vgradili in nastavili.
EMU ima eno zelo dobro funkcijo - auto tune. Podprti so vsi JDM avtoji. Izbereš model + velikost injektorjev in z vmesnikom priklopiš še wideband v ECU in to je to. Mape so, kot drugi pišejo, 90-95% natančne.
PFC pa zmaga, z uporabo Datalogit vmesnika. Z njim lahko spreminjaš vse parametre, tudi večji MAF kalibriraš. Lahko se nastavi pri kateri temp. se naj vklopi ventilator. Ko vklopiš klimo, za koliko obrtatov naj dvigne ECU, itd. To bom enkrat kupil, vendar ne še zdaj, ker hočejo 450€ zanj... To je za bolj resen tuning. Za trenutni setup, bo hand controller čisto dovolj. Vse pomembne stvari bom lahko spreminjal, edino večji MAF ne bom mogel kalibrirat. Sem 95%, da še nima Scooby toliko moči, da bi stock MAF izkoristil na max. Stock MAF je baje do tam 300-320whp - odvisno od izgub, vendar to je tam 350-370hp. Bom na lastni koži moral sprobat (spet!), kakšna je dejanska cifra.

Ni vse neka cifra, vendar ta setup pravilno nastavljen, bi moral biti med 380-400hp @ 1.6bar - na stock internals! Dobil bo:
- 12mm oem spec c oljno pumpo
- 19row oil cooler (do 500hp), bo spet Nissan daroval
- Japspeed 42mm kuler
- Athena debelejši dihtungi glave 1.3mm (stock borunga!)
- ARP vijake za glavo, ITAK!
- OEM group n nosilce
- Stage 2 sklopko + lažji vztrajnik + moram še centralni dif obnovit + dobil bo mishimoto kuler za menjalnik + moore blast plates za ojačitev in upam da bo potem mir
- aja, pa hks fine tune zobati jermen (zdrži več streča)

To ima da zdrži 400hp brez vprašanja. Tudi če niso STI bati in ojnice, motor je zdrav. Še vedno isti pritisk olja 5.2bar ob mrzlem zagonu. Nizki AFR-ji ne kažejo obrabe na batnih obročkih - kompresija je ostala ista. Ko ga zaključim, ga predam dragi, saj je njeni avto :) Jaz pa šaltam na 1.1i bičeezz! 8-)

Aja, pa kaže se spet en projekt. Almera N15 1.4i 75ps -> 2.0 16v 140ps + mods :) Mogoče odprem temo, če bo dovolj zanimiv projekt...

'talla
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3556
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester SF5 EJ205

Odgovor Avtor: BackW00d » 07. Julij 2017, 08:01

400HP na stock materialu :thup

Kaj pa menjalnik poreče na take cifre ? :D Dobr vožnjo od tvoje bo verjetn zdržal, ali pač? Moja redko kdaj boostne več kot 0.4/0.5bar... Tudi več kot 3000-3500 obratkov redko vidi pri njej. No pri meni je malce drugače, zato tudi njena poraba kaže kake 3-4 litre manj kot pri meni :smey
A forester ma CDB? Al majo to samo tastari legacy-i?

A PFC ti ne omogoča menjavanje map (različni boosti/nitro) bi mogoče s tem naredil, da ti klima avtomatsko preko releja spremeni mapo, ki bi imela višji štangaz, če je to mogoče.
Autotunerske ECUje pa kolikor vidim dosti pohvalijo, da res nardijo zelo dober približek pravi mapi, in da osnovo sestavijo, pol pa samo malce napiliš tam kjer vidiš da se še da in je to to.
Jaz bom zaenkrat kar na stock ostal, ker delam še 15.000km na leto, in mi ni v osje gnezdo za drezat z predelavami, pol pa to crkne, pa ono...pa itak k rihtaš, še mal pojačaš, pa je tko ekstra strošek...rabim trenutno, da avto dela pa da je kolkr tok zihr vseskup :thup

P.S. šele zdej sm opazu kaj je to moore performance blast plates. Tole bi lahko doma naredil noro poceni. Ker 500€ za uvoz iz US&A je pa zweimač!
BlastPlates are a perfect upgrade for any 5 speed manual transmission, from stock horsepower levels to Stage 2 and Stage 3 levels. There is no hp or tq limit, however this product will allow ANY gearset to achieve maximum power (or much more) due to proper tooth engagement under extremely high load and torque. We’ve personally dyno tested BlastPlates to over 750 horsepower!
Screensaver se noro dobro sliši, vprašanje kaj je resnica zadaj.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Forester SF5 EJ205

Odgovor Avtor: peruccy » 08. Julij 2017, 23:01

Jop, 400hp na stock motorju! Mobil 5W50 FTW, 2x letno menjan z filtri in svečkami. Zelo nizki AFR-ji + muchos buustos, pa dela motor kot singerca.
Me pa mika, da bi sprobal HKS 5W55 olje. Ve kdo, če ga polni Eneos, oni pa dodajo svoje aditive, ali imajo svoje olje?

Na koncu bom itak napravil kopijo blast plates. Cena je res neverjetna... Edino vijake bom moral dati delati, ker morajo biti vsaj 10.8 (raje bi imel 12.9), pa dolgi ~200mm... Mislim da ne bi smelo biti problemov z konji ali navorom, če nabavim vse zgoraj našteto.

Moji dragi sem pokazal, kak naj vozi najine avtoje. Tako da ja, isto goni Scooby-ja kot jaz :)

Ne razumem, kak se ne naveličaš performensa čez čas? Pri SF5 sem rabil točno 8 dni, pa sem že višal boost. R33 nisem še domov spravil, pa sem že kupoval tjuning dele. AR166 je bila stock cela dva meseca. AR164 samo en mesec. AR145 takoj v predelavo :)

PFC omogoča spreminjanje map. Commander pa lahko prikaže med vožnjo do 8 parametrov na enkrat (air flow, timing, duty cycle, knock itd.).

Danes sem imel malo časa, pa sem odstranil HKS FCD, SAFC2 in Bee-R flamethrower. Slednjega že tak dolgo nisem uporabljal, ker Scooby sam od sebe poka in meče ogenj, da brezveze. Potem pa zmontiral PFC. Zamenjat sem moral le pin 5 / 6 na B136 konektorju (plavi). Vse lepo in prav, vendar ni zalaufal. Moram čisto vse mape na novo nastavit. Od inj.duty cycle + ms, do air flow, timing v vseh območjih, itd. Tako da se bom jutri z tem zajebaval. Staro mapo sem pa izbrisal, ki je bila gor. Tip je imel baje z tem PFC-jem na WRX-u 380hp. Sem malo gledal mapo - 0.8 / 1 / 1.2 / 1.4 je imel mape za boost. Timing sem videl max 26‘. Inj. dc pa na 100%.
Anyhu... jutri je drugi dan nastavitev. Nekje sem čital enkrat, da je potrebno drastično zmanjšat predvžig in inj.dc v PFC na SF5, ker ima Impreza že v štartu več predvžiga od Fori-ja: Forester idle timing @ 10-12‘ / Impreza idle timing @ 14-16‘ - zato pa mi nekateri imamo "soft" odmične :w Scooby je imel na stock ECU-ju 12‘ @ idle. Tako da jutri predvžig za 4‘ po celi mapi odvzamem, pa inj. nastavim, pa ima da je paljotka!
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Forester SF5 EJ205

Odgovor Avtor: peruccy » 13. Julij 2017, 22:46

PFC me jebe že celi teden... Včeraj je komaj prvič zalaufal. V vseh navodilih piše, da se v B136 konektorju zamenja pin 5 - 6, pa bo SF5 kao laufal z GC8 PFC. Res je, če ni EUDM ali AUDM, ki ima immo! Nikjer nič ni pisalo glede tega. Probal vse možne nastavitve in vedno je po 2-3s ugasnil. PFC nima kode ključa, stock ECU jo pa ima in ko ni prebral kode, je pumpo izklopilo in avto ugasnil. Še dobro da mi je bivši lastnik PFC-ja ovadil, da se v B134 konektorju premakne pin 1 - 21. Pin 1 je če ima immo, pin 21 pa če ga nima. Vesel ko marela probam in opet isto! Kurc, PFC je defekt! Nazaj zvežem kable, dam not stock ECU in paljotka sprve. Ajde za foro probam nazaj kable in PFC. Prasica je zalaufala! Danes resetiram nastavitve in nastavim base map:
- predvžig po celi mapi -4‘
- injektorje (Jecs 550cc) nastavim na 80% (stock so 440cc, torej 440 / 550 = 0,8) in latency na 0.08ms (stock 0.80ms "baje" (ve keri če to drži???) - Jecs 0.71ms = 0.08ms)
- za zračni filter dam opcijo 2 - kao Apexi Intake (1 = stock, 3 = Z32 MAF + filter, 4+5 je custom)
- revlimit dam iz 6300-7000rpm
- izklopim korekcijo lambde za "idle learning"
- izklopim boost control (dokler ne zvežem v PFC 3 port bcs in map senzor, potem bom pa prek njega kontroliral boost)
- ostalo pustim kot je Apexi nastavil za 'preco
...paljotka s prve! Pustim na štandgasu 10min. Zelo lepo je predel Scooby. Vklopim klimo za 10min, da se je še za a/c naučil štandgas. Gas je dosti bolj odziven in tudi ko gas pustim, se lepše umirja motor. Takoj se opazi razlika, da ne norim več MAF, kot sem ga prej, ko ga je HKS FCD noril, potem pa še SAFC2. Zato mi je pa stock MAF maxiralo, ker sem ga toliko noril, da je prišel na max voltažo in več dalje ni čital. Boost zmanjšam na 0,66bar (minimum za trenutni wastegate spring - svetlo plava barva) in grem na kratki test. Nisem si mislil, da bo takšna razlika. Ampak...prasica me je pustila na cesti! Fiat Multipla me je moral domov šlepat... džizusfokenkrajst! Med normalno vožnjo v rondoju se je pumpa izklopila in basta. Več ni zalaufal. Se je to keremu že zgodilo, da bi mu med vožnjo immo ugasnil avto? Vem da bo jutri delal, ker bom spet stari ECU prek vrgel da si zapomni kodo in bo laufal na PFC. Zdaj pa ugotovit kak to bypass-at. Na forumih ne najdem ama ništa...
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3478
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Forester SF5 EJ205

Odgovor Avtor: strumf666 » 14. Julij 2017, 00:08

Zabavno, sam svoj mapper bit :)
Datalogit si nabavi, bo nastavljanje precej lažje, poleg dobiš pa še dostop do user groupa na yahoo-ju za uporabnike, tko, da boš verjetno za večino problemov že našel kej napisanega, drugače pa vprašaš, folk dost rad pomaga, kolkr sem videl.

P.S. Če se boš odločil ti lahko Bob zmapira PFC; vsaj osnovo boš imel, tudi če se boš hotel še sam naprej igrat.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3556
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester SF5 EJ205

Odgovor Avtor: BackW00d » 14. Julij 2017, 07:55

Čaki, ti imaš Standalone ECU, in ti immobilizer ne pusti avta vžgat??!
Vrž ga ven! :D A ne moreš bypassat tega smotanga imobilajzerja?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

stage69
Uporabnik foruma
Prispevki: 32
Pridružen: 16. Marec 2017, 17:14

Re: Forester SF5 EJ205

Odgovor Avtor: stage69 » 14. Julij 2017, 08:00

Zanimivo branje :thup A se neda subarujev ecu prekodirat da ni vec kode.. enkrat mi je en majster tako naredu na vw ker je koda skos nekaj zajebavala... go on :thup

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Forester SF5 EJ205

Odgovor Avtor: peruccy » 14. Julij 2017, 18:05

PFC ne išče kode ključa, tako da bi po vseh pravilih moral avto laufat. Do sedaj me immo na stock ECU nikoli ni jebal. Zakaj je med vožnjo iskal kodo ključa mi tudi ni jasno. Iz pin 1 - 21 sem moral prav kabel z konektorjem v B134 konektor spelat, ker je na pin 21 bila samo luknja. Mogoče je slab stik, ker sem komaj kabel not spravil - ovi najmanjši konektorčki so na ECU...
Glede bypass immo-ja je pa kar jeba ježa, ker nihče ne ve, oz. noče na javnem forumu objavit proceduro. Ziher se da, samo vprašanje je kak? Drugače sem pa gledal shemo in iz stock ECU gre kabel direkt na immo box pod volanom in na anteno v ključavnici. Sem razmišljal. da bi ta kabel v B134 pin 21 potegnil direkt na pumpo, mimo immo-ja, Če bi znal da bo potem delalo 100%, bi to napravil, ampak ne vem... Če drugače ne bo šlo, bom imel pač "rally spec" stikalo za vklop pumpe prek rele-ja :) Pa če mi immo pumpo izklopi, jo s stikalom nazaj zbudim.

Za datalogit sem že pisal, da ga imam namen kupit... nekoč. Trenutno pa še ne vidim potrebe. Vem da bi Bob znal mapo napisat. Verjetno tudi Tunerc, oz. Senica. Ampak potem ni več "built", ampak "bought". Mapo bom sam spreminjal na cesti. To me zelo veseli in bi se rad naučil. Če pa kaj zajebem, bo pa draga šola za naprej. Do naslednjega leta se moram nadrkat ta PFC, ker ga bo R33 tudi dobil...
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3531
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Forester SF5 EJ205

Odgovor Avtor: danci1973 » 14. Julij 2017, 18:57

Malo sem pogledal wiring diagram za Forester 1999-2002 in kolikor vidim, imobilizator sam po sebi ne izklaplja ničesar... On je tam za to, da dobi signal od ključa in to sporoči naprej ECU-ju, ta pa potem kaj odklopi.

B136 pina 5 in 6 sta izhoda za injektora 2 in 3.

B134 pin 1 je 'vehicle speed signal', B134 pin 21 pa SSM/GST communication line.


Kar hočem rečt - če je ta PFC zadeva stand-alone ECU, ki nadomesti Subarujevega, potem težava najbrž nima veze z imobilizatorjem.

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Forester SF5 EJ205

Odgovor Avtor: peruccy » 14. Julij 2017, 20:07

To nisi gledal prave sheme. Jaz imam 3 pin ECU:
http://shrani.si/f/3M/10d/1GXG8sgA/ma-car1631.jpg

Pin 5 / 6 v B136 sta za crank / cam signal. Pin 1 v B134 je pa za immo (če ga ima), oz. pin 21 če ga nima. Ta kabel gre iz ECU na immo box in potem na črpalko. Imam doma original knjigo za SF5 in 100% imam pravilno zvezano. Vem pa da me immo jebe, ker ko sem dal nazaj stock ECU, da je kodo prebral in potem nazaj PFC, je avto zalaufal. Prej pa ni in tudi črpalke se ni slišalo... Probal tudi z maxibrill (dosti boljši od start spreja, ker ni tak agresiven) in dokler sem ga pihal v loputo, je avto laufal.

Imaš pa prav, da bi avto moral na PFC laufat brez immo problema. Ampak...
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Forester SF5 EJ205

Odgovor Avtor: peruccy » 16. Julij 2017, 21:30

Še vedno me jebe PFC... Celi vikend se jebal z diagnozo, pa še vedno se ne čuje pumpe. Šez skozi celo original subaru forester 1999 delavniško knjigo. Izmeril vse voltaže, upornosti, črpalko, rele črpalke in glavni rele iz-v ECU. Izmeril vse povezave iz-v ECU. Oba ECU-ja imata iste vrednosti na pinih. Scooby zalaufa s prve na stock ECU, če tri pine nazaj zamenjam. Z PFC pa ne. Probal z in brez immo box, tudi anteno in ni razlike na PFC. Na stock ECU ne laufa, če izklopim bilo kero. Potem sem pa izmeril, kaj se dogaja na pinu 1 v B134 s stock ECU in na pinu 21 v B134 s PFC:
- Stock ECU nima nič, ko ni kontakta. Ob kontaktu ima 12V, dokler se pumpo čuje (~2), potem pade napetost na 0V in preklopi na ~3ohm upornosti. Ko vergla gre upornost na ~155ohm in tam ostane na štandgasu
- PFC nima nič, ko ni kontakta. Ob kontaktu ima 12V, vendar se pumpe ne čuje! 12V ostane celi cajt, sploh ne preklopi na upornost. Tudi med verglanjem in ko za trenutek zalaufa (~1s), je še vedno 12V na pinu 21.

Zaj pa nevem, če je še kakšna razlika med WRX/SF5 priključki? Glede na to, da sem se pred tremi dnevi s Scooby-jem peljal in ko je skoraj 30min laufal na štandgasu, bi moglo bit dobro zvezano... Da bi immo zajebaval? Kak je sploh možno, da med vožnjo PFC išče kodo ključa, če sploh nima izhoda za immo integriranega? Da bi PFC bil fuč?

Se komu kaj sanja?
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost