Forester 2.0 158 KM

Subarujev predstavnik razreda SUV
Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4911
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Re: Forester 2.0 158 KM

Odgovor Avtor: karel » 21. Avgust 2016, 17:02

Ja ta model Forester-ja je res bolj lene sorte :roll:
Kaj narediti :?:
Druge odmične,odprt izpuh,lažji vztrajnik... verjemi mi,da ga ne boš več prepoznal ;-)
Ampak take predelave seveda niso poceni.
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester 2.0 158 KM

Odgovor Avtor: Kristijan » 21. Avgust 2016, 17:31

Od BigZig—a, če ga še prodaja...
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
TedyBi
Uporabnik foruma
Prispevki: 387
Pridružen: 28. Februar 2008, 10:38
Kraj: obala

Re: Forester 2.0 158 KM

Odgovor Avtor: TedyBi » 21. Avgust 2016, 21:05

Takole iz prve roke, tak forester res močno skriva svoje konje. Ga pa uspešno rešuje reduktor, katerega lahko vklapljaš med vožnjo, v katerikoli prestavi. Tako še nisem našel klanca, katerega nisem mogel speljati in seveda sem že našel klanec, na kateremu mi ni uspelo peljati konstantno 130 v peti prestavi.
Boljše zavore ---> večja varnost!?
Pol se ti pa bedak u rit zaleti!

object
Novinec
Prispevki: 19
Pridružen: 11. November 2015, 10:02

Re: Forester 2.0 158 KM

Odgovor Avtor: object » 26. Avgust 2016, 20:36

Še to prosim !

Se pravi - Turbo je brez reduktorja ! Rabim reduktor ali ne ? oz v katerih primerih se potrebuje reduktor ?

LP

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester 2.0 158 KM

Odgovor Avtor: Kristijan » 26. Avgust 2016, 20:49

Sem že napisal: vožnja po terenu, vleka prikolice(za speljevanje in podobne manevre), za ostale kozlarije pa turbo poskrbi...
Pač olajša vožnjo, enim nujen, drugim ne ;)
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
TedyBi
Uporabnik foruma
Prispevki: 387
Pridružen: 28. Februar 2008, 10:38
Kraj: obala

Re: Forester 2.0 158 KM

Odgovor Avtor: TedyBi » 26. Avgust 2016, 23:43

turbo motor->NIMA reduktorja->težavno speljevanje v hudem klancu
atmosferski motor->IMA reduktor->igračkanje v klancih in vleki
Boljše zavore ---> večja varnost!?
Pol se ti pa bedak u rit zaleti!

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 577
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: Forester 2.0 158 KM

Odgovor Avtor: Kamion » 27. Avgust 2016, 13:58

Če boš foresterja rabil za počasno plezanje po klancih in vleko prikolice, je za to primeren tudi avtomatski menjalnik, saj ima torque converter, zaradi česar ima velik navor ob speljevanju in pri tem ne uničuješ sklopke.

Vendar pri avtomatiku potrebuješ tisto elektroniko, da lahko zakleneš pogon na 50:50. Saj je tam pogon narejen tako, da je navadno pogon 90:10 in ob spodrsavanju sprednjih koles se samodejno prenaša na 50:50. Vendar je pri temu vedno nekaj zaostanka.
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring. http://83.212.82.150/poraba/PorabaTxt.png

Uporabniški avatar
beny93
Uporabnik foruma
Prispevki: 113
Pridružen: 12. Junij 2016, 18:32

Re: Forester 2.0 158 KM

Odgovor Avtor: beny93 » 13. April 2018, 18:48

No tudi mene to malo zanima kako se kaj avto obnaša ko nanj vzadaj prikleneš kakšno tono. Ker saj 158 konjev je dosti samo 2.0 motor pa še atmosferski se mi pa zdi da da malo premalo navora iz sebe in nevem kako kaj to v bregu deluje.

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester 2.0 158 KM

Odgovor Avtor: Kristijan » 13. April 2018, 20:27

Tut stari 2.0 125hp lepo vleče tono za sabo, pač v klanec se mal dol šalta, če je panika, reduktor ;)
Sicer pa tega 158 nisem še vozil ...
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4613
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Forester 2.0 158 KM

Odgovor Avtor: klemz » 13. April 2018, 20:38

Vsi novejsi n/a boxerji so zamorjeni. Se spomnem da je biu stari 2.0 116km raketa proti novim. Ostalo kar sem vozil, 2.5 173km brezveze, 2.0 165km je se kr ok, 3.0 245km jih pa zlo skriva, je pa res da so vsi avtomatiki. Od dancija spec b recmo da je mal bol zivahen ampak prozi golfu r32 je pocasen.

Uporabniški avatar
beny93
Uporabnik foruma
Prispevki: 113
Pridružen: 12. Junij 2016, 18:32

Re: Forester 2.0 158 KM

Odgovor Avtor: beny93 » 13. April 2018, 20:41

pomoje tudi nebi smel biti večji problem če pa je ži kriza pa reduktor dela ta svoje. Kaj outback 2.5 ma tudi reduktor?

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester 2.0 158 KM

Odgovor Avtor: Kristijan » 14. April 2018, 07:58

Ima.
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
beny93
Uporabnik foruma
Prispevki: 113
Pridružen: 12. Junij 2016, 18:32

Re: Forester 2.0 158 KM

Odgovor Avtor: beny93 » 14. April 2018, 09:40

Pomoje se outback z to mašino 2.5 boljše obnaša kot forester y 2.0. Foresterja moraš malo v obrate dati da dobi teh 158 konjev. Res je pa da je outback malenkost težji pa večji

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1079
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Forester 2.0 158 KM

Odgovor Avtor: Kristijan » 14. April 2018, 11:37

Outback gre ko marija :) max navor je pri 4k... Vleče pa lepo že nižje ...
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3478
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Forester 2.0 158 KM

Odgovor Avtor: strumf666 » 14. April 2018, 11:53

Da gre k Marija je bolj domena mapiranih turbo subarujev, pa še tega se kmalu navadiš ;)
Outback 2.5 165 se kr lepo pelje , 2.0 je precej bolj zamorjen v primerjavi, pa še priganjat v obrate ga je potrebno.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov