No da odgovorim sam sebi od lankega leta. Pirelli so se izkazale za čisto korektno izbiro čeprav starejši dot. No zdele proti koncu na ta "mokrih" gladkih ovinkih že malo "ribajo" s kljunom ven samo imajo itak 40KKm za sabo.
Sem pa kupil letos le 2 sprednji, ker bodo "recesije radi" zadnje italijanske "šjore" hočeš nočeš morale zdržat do nadaljnega.
In sicer Conti allseasoncontact z *m+s oznako 21 dot.
Izkušnje s pnevmatikami
Re: Izkušnje s pnevmatikami
No super da si delil izkušnjo.
Mene čaka letos menjava tako para zimskih gum, kot para letnih. Sprednje letne imam dost požrte po robu in so za policaje že "diskutabilne" imajo pa po sredini dosti profila in tudi v dežju požirajo luže brez težave.
Prednji par Kumho Ecsta PS71 bom nadomestil z Vredestein Ultrac Pro (ker jih že imam zadaj) in lahko povem, da je Kumho PS71 slabše držala kot drži ultrac pro, ker vidim da pred tem ko sem mel Kumho okol in okol, sem še lahko rit spodnesel z volanom tu in tam, odkar pa imam zadaj Ultrac, pa tega načeloma ne morem dosežt, razen če reeees pretiravam. Ampak tudi takrat rit popusti zelo progresivno in počasi.
Zimske pa sem najprej imel Toyo observe OB944 en par in neke gume ki so že ble na avtu ob nakupu (toyo sem vzel, ker je bil vizuelno najbolj podoben tistemu kar je že bilo gor - z vidika profila). Pa je takrat bilo tako da je Toyo nardil avto precej nevtralen. Ko pa sem leto kasneje poleg toyo gor nataknil še en par Conti TS870 pa je avto postal zelo divji. Conti je toliko bolje držal, da je zadek s povsem dobrimi Toyo gumami opletal kot da imam ročno zategnjeno Pač neverjetno kolikšna razlika med prednjim in zadnjim parom. Zato bom letos tudi zadaj nataknil TS870, ker enostavno je boljša guma, pa lahko folk še toliko piše da Conti kupuje teste in kaj vem kaj vse.
Mogoče napišem malce kot primerjavo, ker bo zdaj zdaj vroča tema "katere gume kupit".
Sam sem že imel zimske Kumho, Sava, ROTAL (nalite), Nexen, Conti, Dunlop, pa še kaj bi se našlo in se kar nekak vračam h Contiju, leto in leto in leto zapored.
Največji sekret je bil daleč pred vsemi Nexen, dosti boljši ROTAL*, nato Sava (ki je imela resne težave v mokrem - kar je pozimi 80% časa), potem je bil Kumho (super uravnotežen - povprečen) in potem Dunlop in Conti sigurno kot izstopajoče dobra guma. Začuda si tudi cene nekako sledijo v tem zaporedju, kdo bi si mislil.
*ROTAL ima probleme če se hitro voziš in po vročem, ker se začne profil delaminirat. Tudi stabilnost po avtocesti je zelo vprašljiva...ampak za mestni avto, ki rabi v hribe hodit "domov", torej za vaščane ki se spuščajo v mesto - TOPSHIT guma in bolano poceni! Se niti ne hecam! Po snegu gre isto kot katerakoli druga, po mokrem gre boljše kot sava, obraba je zmerna. Seveda ima omejitve, ampak za pravega voznika pretežno mestnih voženj je guma brez problema prva izbira.
Mene čaka letos menjava tako para zimskih gum, kot para letnih. Sprednje letne imam dost požrte po robu in so za policaje že "diskutabilne" imajo pa po sredini dosti profila in tudi v dežju požirajo luže brez težave.
Prednji par Kumho Ecsta PS71 bom nadomestil z Vredestein Ultrac Pro (ker jih že imam zadaj) in lahko povem, da je Kumho PS71 slabše držala kot drži ultrac pro, ker vidim da pred tem ko sem mel Kumho okol in okol, sem še lahko rit spodnesel z volanom tu in tam, odkar pa imam zadaj Ultrac, pa tega načeloma ne morem dosežt, razen če reeees pretiravam. Ampak tudi takrat rit popusti zelo progresivno in počasi.
Zimske pa sem najprej imel Toyo observe OB944 en par in neke gume ki so že ble na avtu ob nakupu (toyo sem vzel, ker je bil vizuelno najbolj podoben tistemu kar je že bilo gor - z vidika profila). Pa je takrat bilo tako da je Toyo nardil avto precej nevtralen. Ko pa sem leto kasneje poleg toyo gor nataknil še en par Conti TS870 pa je avto postal zelo divji. Conti je toliko bolje držal, da je zadek s povsem dobrimi Toyo gumami opletal kot da imam ročno zategnjeno Pač neverjetno kolikšna razlika med prednjim in zadnjim parom. Zato bom letos tudi zadaj nataknil TS870, ker enostavno je boljša guma, pa lahko folk še toliko piše da Conti kupuje teste in kaj vem kaj vse.
Mogoče napišem malce kot primerjavo, ker bo zdaj zdaj vroča tema "katere gume kupit".
Sam sem že imel zimske Kumho, Sava, ROTAL (nalite), Nexen, Conti, Dunlop, pa še kaj bi se našlo in se kar nekak vračam h Contiju, leto in leto in leto zapored.
Največji sekret je bil daleč pred vsemi Nexen, dosti boljši ROTAL*, nato Sava (ki je imela resne težave v mokrem - kar je pozimi 80% časa), potem je bil Kumho (super uravnotežen - povprečen) in potem Dunlop in Conti sigurno kot izstopajoče dobra guma. Začuda si tudi cene nekako sledijo v tem zaporedju, kdo bi si mislil.
*ROTAL ima probleme če se hitro voziš in po vročem, ker se začne profil delaminirat. Tudi stabilnost po avtocesti je zelo vprašljiva...ampak za mestni avto, ki rabi v hribe hodit "domov", torej za vaščane ki se spuščajo v mesto - TOPSHIT guma in bolano poceni! Se niti ne hecam! Po snegu gre isto kot katerakoli druga, po mokrem gre boljše kot sava, obraba je zmerna. Seveda ima omejitve, ampak za pravega voznika pretežno mestnih voženj je guma brez problema prva izbira.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Izkušnje s pnevmatikami
"Kotalke" jem jeszt vozil na golfu II. Sem pa šel ponje direkt na Dole kjer jih obnavljajo da mi jih je obnovil iz kompletnega segmenta štirih znucanih bridgestonk ali pdb. Zakaj je bilo to boljše in pomembno ne vem mogoče zaradi uravnoteženja. Kakorkoli za "al sizon" res niso, pozimi pa so solidne.
Kar se pa ostalih tiče: Vozil sem vse od Michelina pa do no name kitajca.
In lahko rečem: Kitajc je kmalu jajc ostali pa malo kasneje. Nove frišne so vse dobre.
Premium Alpinka pa3 205-55-16 je drugo sezono prav tako ribala iz ovinkov kot conti, yoko, toyo, falken ali dunlop goodyear itd. Ena sezona jih kar konkretno z*ebe. Je boljš da so nove-stare 10let v skladišču kot rabljene eno sezono. Tak je moj občutek. Zato je problem če delaš malo km. Takrat je pametno razmislit kaj boš gor fliknil- Letne ali zimske (se pravi da jih zgoniš v enem letu)
Jeszt sedaj furam zimske od oktobra do naslednjega oktobra pa potem ponavadi zamenjam vse 4. Letos se bom malo švercal ker se mi zdi da je lanska Pirelli na zadnji osi še kar nekak. Pa tudi tle u hribih imamo prej spluženo kot v dolini.
ps
Aja, moj vulkanizer pravi francoski avto francoske gume in tako naprej. Je pa bil pa lansko leto full navdušen nad mojo izbiro prirelli scorpion winter, meni pa se niso zdele nič posebnega.
Še najbolj so se mi leta in leta nazaj obnesle Uniroyal RTT-1 made in germany (the rain tyre z marelo ) na P-306. Tisto je bilo res kot vlak na tirih.
Kar se pa ostalih tiče: Vozil sem vse od Michelina pa do no name kitajca.
In lahko rečem: Kitajc je kmalu jajc ostali pa malo kasneje. Nove frišne so vse dobre.
Premium Alpinka pa3 205-55-16 je drugo sezono prav tako ribala iz ovinkov kot conti, yoko, toyo, falken ali dunlop goodyear itd. Ena sezona jih kar konkretno z*ebe. Je boljš da so nove-stare 10let v skladišču kot rabljene eno sezono. Tak je moj občutek. Zato je problem če delaš malo km. Takrat je pametno razmislit kaj boš gor fliknil- Letne ali zimske (se pravi da jih zgoniš v enem letu)
Jeszt sedaj furam zimske od oktobra do naslednjega oktobra pa potem ponavadi zamenjam vse 4. Letos se bom malo švercal ker se mi zdi da je lanska Pirelli na zadnji osi še kar nekak. Pa tudi tle u hribih imamo prej spluženo kot v dolini.
ps
Aja, moj vulkanizer pravi francoski avto francoske gume in tako naprej. Je pa bil pa lansko leto full navdušen nad mojo izbiro prirelli scorpion winter, meni pa se niso zdele nič posebnega.
Še najbolj so se mi leta in leta nazaj obnesle Uniroyal RTT-1 made in germany (the rain tyre z marelo ) na P-306. Tisto je bilo res kot vlak na tirih.
Re: Izkušnje s pnevmatikami
@backwood, zanimivo. Mi imamo na vseh službenih trenutno Contije, pa ni nihče prav navdušen. Je pa večina v standardnih 16'' dimenzijah. Se mi zdi, da npr. Touran v mokrem isto hitro zdrsne kot moja laguna na Savinih 17-kah. Res je dimenzija in avto čisto drug, ampak vseeno, sem pričakoval več od gum. Do zdaj sem prevozil 4 zime in drsi vsako leto bolj, ampak price performance se mi zdi boljši kot pri Contijih (106 proti 186 €). Tudi letos jih bom nataknil gor, ker jih imam itak na felgah in lahko še zmeraj menjam.
Je pa kar škoda, da je tako malo testov gum po parih letih in ko se obrabijo. En test sem sicer zasledil, to je pa to: https://www.amzs.si/motorevija/test/pne ... -pnevmatik
Je pa kar škoda, da je tako malo testov gum po parih letih in ko se obrabijo. En test sem sicer zasledil, to je pa to: https://www.amzs.si/motorevija/test/pne ... -pnevmatik
The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred. (Soichiro Honda)
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost