Tehnični pregled

Zanimivo in koristno znanje
Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 308
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: zokster » 07. Junij 2018, 08:50

Bom še kr tule nadaljeval. Iščem, pa najdem 35 različnih podatkov. A kdo od vas ve kakšno kombinacijo pogona ima OB 2005 2.5i AY AT? Menjalnik je 4EAT.

Ker na spletnih straneh v angleščini, je večinoma za H6 in XT modele. Konkretno za 2.5i sem pa našel nekaj, ampak se podatki dokaj razlikujejo.
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Uporabniški avatar
Topo
Uporabnik foruma
Prispevki: 251
Pridružen: 10. November 2010, 16:49
Kraj: Nova Gorica

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: Topo » 07. Junij 2018, 09:50

klemz napisal/-a:
07. Junij 2018, 08:16
Kaj pa zalota/zaklenjen zadn diff?
Ne razumem, kaj si želel vprašati?
zokster napisal/-a:
07. Junij 2018, 08:50
Bom še kr tule nadaljeval. Iščem, pa najdem 35 različnih podatkov. A kdo od vas ve kakšno kombinacijo pogona ima OB 2005 2.5i AY AT? Menjalnik je 4EAT.

Ker na spletnih straneh v angleščini, je večinoma za H6 in XT modele. Konkretno za 2.5i sem pa našel nekaj, ampak se podatki dokaj razlikujejo.
Pod točko 2: Active Torque Split + Multi-Plate Transfer Clutch http://youwheel.com/home/2016/08/07/sub ... explained/

Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 308
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: zokster » 07. Junij 2018, 10:18

Ok. Hvala za vse odgovore. Pa spet nekaj več vem. 8-)
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 308
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: zokster » 07. Junij 2018, 10:43

Se pravi, da za neki težki dnevni offorad ni ravno, za občasno lazenje po kaki fejst slabi cesti pa ni panike. :D
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6242
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: nebivedu » 07. Junij 2018, 12:10

Verjemi, da se da zelo lepo voziti offroad z AT menjalnikom in pravimi gumami.
Povsod gre bolje kot MT, razen po hribu navzdol. Po hribu navzdol pa avto ne zavira z motorjem in moraš biti pazljiv pri pritiskanju na zavoro. Če boš blokiral, bo avto zdrsnil, če bo premalo, se boš odpeljal.
Pa pazi pri zelo dolgih spustih. Jaz sem svoje zavore pregrel, ker smo se vozili v koloni in zelo počasi in sem moral stalno bremzat. So kr konkretno smrdele zavore.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4617
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: klemz » 07. Junij 2018, 12:20

Topo napisal/-a:
07. Junij 2018, 09:50
klemz napisal/-a:
07. Junij 2018, 08:16
Kaj pa zalota/zaklenjen zadn diff?
Ne razumem, kaj si želel vprašati?
Kako bi testiral ce bi imel zalotan zadnji diff? Crv dobi nadgradnjo iz Elementa pa bom za foro tastarga zasvasu pa probu mal okol fijakat.

Uporabniški avatar
Topo
Uporabnik foruma
Prispevki: 251
Pridružen: 10. November 2010, 16:49
Kraj: Nova Gorica

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: Topo » 07. Junij 2018, 13:06

Možno bi bilo testirat samo z navadnim programom za 2wd avte, kjer se obe kolesi vrtita v isto smer. Seveda če CRV to prenese, drugače bi mu moral drugi par koles dvignit od tal.
Mislim, da je bolje zvarit diff, kot lotat.

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4617
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: klemz » 07. Junij 2018, 13:16

No to, zasvasat, varit... lota se kable. Jst pa izrazi :)

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3568
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Tehnični pregled

Odgovor Avtor: BackW00d » 07. Junij 2018, 14:07

Pošvasaš in voziš. Kar jih jaz posnam da so pošvasali je vse zdržalo brez težav.
Fora je sam da ti avto začne poskakovat oziroma ena izmed zadnjih gum začne praskat, ker mora slediti obračanju druge gume.

Jaz in kolega sva pošvasala differencial na ARO 10 (romunski terenec) in je šel avto po terenu kot tank.
Sredinski vklop ni bil odklopljiv (kot pri Justy-u) in, ko si vklopil še sprednji pogon, ta se je vklopil kar na pestah, je avto začel poganjat vsa 4 kolesa 25/25/25/25. Noro. To je blo sicer sam za makadam in blato ali sneg, vendar smo se tudi po asfaltu vozil, pa ni nič polomilo....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost