termostat hladilnik

Stara preizkušena tehnika, ki vedno znova preseneča
Odgovori
Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

termostat hladilnik

Odgovor Avtor: janezzz05 » 13. Marec 2007, 18:54

zdravo,

smo se ze enkrat pogovarjal pa sem pozabil - kje ima leone termostat za vodo? Ali sta termostata za 1,6 in 1,8 ista?

lp

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6614
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 13. Marec 2007, 19:00

Na sovoznikovi strani, zgoraj... na cevi ki gre iz motorja v hladilnik.
O velikostih pa ne vem.
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

Odgovor Avtor: janezzz05 » 01. September 2007, 17:32

ok... po stotih letih sem se spravil vzet ven termostat, glede na to da sem ze vodo spraznil...
par vprasanj:

ali je pomembno kako obrnes termostat, ko ga ponovno instaliras? ker ima nek cepek na obodu in ne vem ali je pomembno kam je obrnjen tist cepek?

ali lahko kupim tega? https://www.herkules.si/index.php?productID=28412
kako je z dihtungo za termostat - je problem dobit za leoneta?

1,6 in 1,8 termostata, pa po obliki nista enaka.

lp

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8492
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 01. September 2007, 21:06

ČE malo bolj pogledaš, ta ni dober za tvoj avto. Pojdi v motomat(šiška) ali pa k potokarju(btc ali parmova), ali pa gama center(btc) ali saming(btc), pa si kupi pravi termostat za tistih 10 do 15 evrov.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6614
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 01. September 2007, 21:35

tesnilo dobiš zraven termostata;
navadno gre samo na en način not (beri: ne da se ga obrnit);
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

Odgovor Avtor: janezzz05 » 02. September 2007, 13:29

ok thx... :-)

sem mislu glede na to, da je tisti termostat za legacy 1,8 in 1,6 (nisem vedel sploh, da je obstajal 1,6 legacy), da morda ni prevelike panike.

pa morda ve kdo, kaj je tisti zvoncek (cepek) na obodu oz. krozniku termostata? a je to kak indikator kako ga obrnit, ko bo noter? ker menda je not nek cilinder z voskom, ki naj bi bil obrnjen proti motorju ali stran od motorja - ne vem zdej tocno kam... pise da takrat ko odstranis ohisje termostata, si zapomni kako je bil termostat obrnjen - jaz sem pozabil pogledat in pri 1,8 in pri 1,6... sem samo odprl, izruval ven in se zazrl vanj :D ... zdaj me pa zanima ali je res to pomembno kako je obrnjen?

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 5037
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 02. September 2007, 17:39

Malo ti mešaš tele motorje tvoj je EA82 tisti pri Herkulesu
so pa EJ16-25 kar pomeni da so motorji čisto drugačni in imajo
termostat spodaj tvoj pa zgoraj.
Sam ga nisem menjal že par let pa vendar mislim da paše samo v eno smer.
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

Odgovor Avtor: janezzz05 » 03. September 2007, 16:03

ne ne :-) sej vem kateri tip motorja imam ampak sem mal racunal na to da bo krizem krazem pasalo, saj pri subaruju nikoli ne ves ,glede na to da je stopnja kompatibilnosti kar precejsnja med njimi.

sem dobil sedaj nek takato termostat v gami in morm rect, da je pretty close onemu iz 1,6 (stopinje, velikost) tako, da v koncni fazi bi jih lahko samo prevehslal po mojem...

no sedaj ga grem noter poct

hvala vam za pomoc

Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

Odgovor Avtor: janezzz05 » 04. September 2007, 00:51

moram rect, da je pravi balzam, ko startas avto po 2 urah in kazalc temperature skoci skor na sredino prav takoj. tud odzivnost motorja izboljsana, ker je bil prej prakticno 70% cajta pod delovno temperaturo - sploh na avtocestah. pozna se ko speljujem, ker sem prej moral dodati se eno stopnicko vec gasa, sedaj pa bolj suvereno spelje.

:D pa taka majhna stvarca

kar se pa tice obracanja termostata sem pa spraseval za "jiggle valve" in nekateri proizvajalci navajajo kako mora bit obrnjen (toyota in nissan imata par navodil na netu) samo za mojega nisem nasel in sem ga potem obrnil kar naprej...ponavadi so termostati tako obrnjeni, da ga je potrebno usmerit navzgor...
je pa res, da pride pri leonetu v ohisje termostata z desne strani se ena cevka iz motorja. kaj je to kak oddusek?

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost