leone okvara - strgan jermen
leone okvara - strgan jermen
zdravo,
eno vprasanje - danes sem bil neprijetno presenecen ko sem izvedel za razlog obstanka moje masine. sel je jermen in to glavni. menda se mi zadeve ne splaca sploh popravljat in podobno, vec al manj mi vsi tako pravjo...
a ima kdo izkusnjo s tem? tudi s stroski. kaksna je verjetnost da je not vse obstal tko, da bi blo znosno za popravit... crknu mi je pa v prostem teku.
lp
----dodal moderator----
popravil sem naslov;
zaželjeno in praktično je, da naslov nakazuje vsebino sporočila... tako olajšaš brskanje tistim, ki ti lahko pomagajo in tistim, ki imajo podobne probleme.
LP G.
eno vprasanje - danes sem bil neprijetno presenecen ko sem izvedel za razlog obstanka moje masine. sel je jermen in to glavni. menda se mi zadeve ne splaca sploh popravljat in podobno, vec al manj mi vsi tako pravjo...
a ima kdo izkusnjo s tem? tudi s stroski. kaksna je verjetnost da je not vse obstal tko, da bi blo znosno za popravit... crknu mi je pa v prostem teku.
lp
----dodal moderator----
popravil sem naslov;
zaželjeno in praktično je, da naslov nakazuje vsebino sporočila... tako olajšaš brskanje tistim, ki ti lahko pomagajo in tistim, ki imajo podobne probleme.
LP G.
Zgoraj našteto bi blo res, če.... če ne bi mel Subarujevi motorčki (za EA82, EJ18, EJ20 in EJ22 sem ziher) pofrzenkane batke -> in se podivjani bati (ko utrga jermen) ne morjo srečat z ventili; npr. 2.0 turbo tega nima (torej pokriviš ventile); kako je pri novih, (2.0, 2.5) ne vem...
Popravilo (če imaš mal mehankarske žilice, lahko nardiš sam, če ne povej...):
Kupiš nov jermen (magar oba; kupi dobro robo npr. Gates), naštimaš motor v fazo (glej spodnjo sliko); natakneš jermena.... in to je to;
strošek = nov jermen(a)
skica (shrani si jo, ker jo bom enkrat zbrisal (ko bo zmanjkal placa);
http://freeweb.siol.net/grilp/subaru/leone.jpg
Podobno se je zgodilo Lix-u na Legacy 2.0 - preskoču jermen... ->http://www.subaru-slo.net/viewtopic.php?t=37
Če pa rabiš repair manuale za Subaruje, pa Autodato (od tle je ta skica), pa povej...
Popravilo (če imaš mal mehankarske žilice, lahko nardiš sam, če ne povej...):
Kupiš nov jermen (magar oba; kupi dobro robo npr. Gates), naštimaš motor v fazo (glej spodnjo sliko); natakneš jermena.... in to je to;
strošek = nov jermen(a)
skica (shrani si jo, ker jo bom enkrat zbrisal (ko bo zmanjkal placa);
http://freeweb.siol.net/grilp/subaru/leone.jpg
Podobno se je zgodilo Lix-u na Legacy 2.0 - preskoču jermen... ->http://www.subaru-slo.net/viewtopic.php?t=37
Če pa rabiš repair manuale za Subaruje, pa Autodato (od tle je ta skica), pa povej...
Fiat.
Brez panike.
Brez panike.
Re: leone okvara
Ne poslušaj neumnežev,ker nimajo pojma.janezzz05 napisal/-a: menda se mi zadeve ne splaca sploh popravljat in podobno, vec al manj mi vsi tako pravjo...
"If in doubt,flat out"
Colin McRae
Colin McRae
Leone ima 2 jermena - skupaj staneta okoli 12 do 16.000 sit.
Vse kar moraš narest je to, da daš na desni strani(voznikovi) glavo v fazo in daš spodnji jermen gor, potem daš v fazo še levo glavo in daš še drugi jermen gor in avto bo delal.
Prvo odstraniš hladilnik(ključ 14 in 12), potem odviješ vso plastiko dol iz jermenov(ključ 10) in ko prideš do jermenov, rabiš ključ 22/24, da odvijačiš glavno jermenico iz pogonske gredi. Potem pa še ključ 12, da šponarje odviješ, da lahko jermen gor natakneš.
Nazaj gre v nasprotnem vrstnem redu - plastika in nato hladilnik.
Če ne znaš sam povej, jst mam dela 15 minut da ti zamenjam oba jermena(brez plastike in hladilnika - za to se ponavadi še kake pol ure porabi). Pol boš pa za kako pijačo dal, pa bomo zmenjeni. Leoneta imam v malem prstu.
Pa ne poslušaj butlov, ki ne vedo kako ta mašina dela. Pri vseh leonetih in legacyjih, razen legacy turbo se lahko jermen vtrga pri 200km/h, pa ne bo ventilov uničlo.
Iz kje si?
Vse kar moraš narest je to, da daš na desni strani(voznikovi) glavo v fazo in daš spodnji jermen gor, potem daš v fazo še levo glavo in daš še drugi jermen gor in avto bo delal.
Prvo odstraniš hladilnik(ključ 14 in 12), potem odviješ vso plastiko dol iz jermenov(ključ 10) in ko prideš do jermenov, rabiš ključ 22/24, da odvijačiš glavno jermenico iz pogonske gredi. Potem pa še ključ 12, da šponarje odviješ, da lahko jermen gor natakneš.
Nazaj gre v nasprotnem vrstnem redu - plastika in nato hladilnik.
Če ne znaš sam povej, jst mam dela 15 minut da ti zamenjam oba jermena(brez plastike in hladilnika - za to se ponavadi še kake pol ure porabi). Pol boš pa za kako pijačo dal, pa bomo zmenjeni. Leoneta imam v malem prstu.
Pa ne poslušaj butlov, ki ne vedo kako ta mašina dela. Pri vseh leonetih in legacyjih, razen legacy turbo se lahko jermen vtrga pri 200km/h, pa ne bo ventilov uničlo.
Iz kje si?
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Lahko si srečen da je subaru, saj moraš zamenjati le jermen in mu posvetiti nekoliko dela kot sta že omenila Gorazd in Karli. Ko boš dal motorček v fazo in nataknil nov jermen mu daj iz dobre volje še novo olje in svečke ter filter pa bodo stroški vseeno manjši od 15k za vse razen če boš peljal kakmu mehaniku mal več
Pred mesecom kolegu pri 50km/h CLIU 1.2 1994 preskoču jermen in kaj čmo Renault pač in stroški 95.000SIT
Pred mesecom kolegu pri 50km/h CLIU 1.2 1994 preskoču jermen in kaj čmo Renault pač in stroški 95.000SIT
yo
eno vprasanje gorazd - kaj je to pofrzenkan? a je to vdolben da potem ne more do ventilov al kako? ker tale moj sosed ma doma glavo od legacya prve al pa druge gen. 1,8, ki je pocla in prav da ta nima vdolbenih batov.
on sicer prav da je to zarad kompresije, da niso vdolbeni da cim bolj stisne.. kar bi slo kar skupi z nekolk bolj lenobnimi masinami od subaruja
sicer pa ja, jaz res upam da zadeve stojijo not tko kot ste jih opisal ker bi rad avto se cim dalj mel...
lp
eno vprasanje gorazd - kaj je to pofrzenkan? a je to vdolben da potem ne more do ventilov al kako? ker tale moj sosed ma doma glavo od legacya prve al pa druge gen. 1,8, ki je pocla in prav da ta nima vdolbenih batov.
on sicer prav da je to zarad kompresije, da niso vdolbeni da cim bolj stisne.. kar bi slo kar skupi z nekolk bolj lenobnimi masinami od subaruja
sicer pa ja, jaz res upam da zadeve stojijo not tko kot ste jih opisal ker bi rad avto se cim dalj mel...
lp
Janez men je jermen šel na sredi avtoceste ob 11h zvečer. Do 1h zjutraj sem čakal mambota, ki je čakal pred hišo mehanika, da je dobil jermen. Ob 1:30 sem se pa že peljal naprej. Avto je bil pa leone GX z vso takratno opremo (isto opremo ima Gorazd v legacyju, samo ABS in šibedah ima več)
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
ne ne se...mehankar nikakor nima cajta, pa reku je da bo on vse nabavu, zdej se pa ze tolk vlece da se men mudi - glede na to da sponarji se niso bli menjani jih je verjetno priporocljivo zamenjat ane (avto ma 150 tisoc)... potem pa me zanima ce veste kje se da to robo dobit cim ceneje... namrec v motomatu me pridejo sponarji dvakrat po 10k pa jermena od hutchinsona okol 7k se mi zdi...
gorazd si neki omenju gates pa me zanima a je res tolk razlike pa ce je kaj drazje...
lp janez
gorazd si neki omenju gates pa me zanima a je res tolk razlike pa ce je kaj drazje...
lp janez
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost