leone okvara - strgan jermen

Stara preizkušena tehnika, ki vedno znova preseneča
Odgovori
Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

leone okvara - strgan jermen

Odgovor Avtor: janezzz05 » 13. Junij 2006, 23:21

zdravo,

eno vprasanje - danes sem bil neprijetno presenecen ko sem izvedel za razlog obstanka moje masine. sel je jermen in to glavni. menda se mi zadeve ne splaca sploh popravljat in podobno, vec al manj mi vsi tako pravjo...
a ima kdo izkusnjo s tem? tudi s stroski. kaksna je verjetnost da je not vse obstal tko, da bi blo znosno za popravit... crknu mi je pa v prostem teku.

lp


----dodal moderator----
popravil sem naslov;
zaželjeno in praktično je, da naslov nakazuje vsebino sporočila... tako olajšaš brskanje tistim, ki ti lahko pomagajo in tistim, ki imajo podobne probleme.

LP G.

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6614
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 13. Junij 2006, 23:40

Zgoraj našteto bi blo res, če.... če ne bi mel Subarujevi motorčki (za EA82, EJ18, EJ20 in EJ22 sem ziher) pofrzenkane batke -> in se podivjani bati (ko utrga jermen) ne morjo srečat z ventili; npr. 2.0 turbo tega nima (torej pokriviš ventile); kako je pri novih, (2.0, 2.5) ne vem...

Popravilo (če imaš mal mehankarske žilice, lahko nardiš sam, če ne povej...):
Kupiš nov jermen (magar oba; kupi dobro robo npr. Gates), naštimaš motor v fazo (glej spodnjo sliko); natakneš jermena.... in to je to;
strošek = nov jermen(a)

skica (shrani si jo, ker jo bom enkrat zbrisal (ko bo zmanjkal placa);
http://freeweb.siol.net/grilp/subaru/leone.jpg

Podobno se je zgodilo Lix-u na Legacy 2.0 - preskoču jermen... ->http://www.subaru-slo.net/viewtopic.php?t=37

Če pa rabiš repair manuale za Subaruje, pa Autodato (od tle je ta skica), pa povej...
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 5037
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Re: leone okvara

Odgovor Avtor: karel » 14. Junij 2006, 06:53

janezzz05 napisal/-a: menda se mi zadeve ne splaca sploh popravljat in podobno, vec al manj mi vsi tako pravjo...
Ne poslušaj neumnežev,ker nimajo pojma.
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8492
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 14. Junij 2006, 07:29

Leone ima 2 jermena - skupaj staneta okoli 12 do 16.000 sit.
Vse kar moraš narest je to, da daš na desni strani(voznikovi) glavo v fazo in daš spodnji jermen gor, potem daš v fazo še levo glavo in daš še drugi jermen gor in avto bo delal.

Prvo odstraniš hladilnik(ključ 14 in 12), potem odviješ vso plastiko dol iz jermenov(ključ 10) in ko prideš do jermenov, rabiš ključ 22/24, da odvijačiš glavno jermenico iz pogonske gredi. Potem pa še ključ 12, da šponarje odviješ, da lahko jermen gor natakneš.
Nazaj gre v nasprotnem vrstnem redu - plastika in nato hladilnik.

Če ne znaš sam povej, jst mam dela 15 minut da ti zamenjam oba jermena(brez plastike in hladilnika - za to se ponavadi še kake pol ure porabi). Pol boš pa za kako pijačo dal, pa bomo zmenjeni. Leoneta imam v malem prstu.

Pa ne poslušaj butlov, ki ne vedo kako ta mašina dela. Pri vseh leonetih in legacyjih, razen legacy turbo se lahko jermen vtrga pri 200km/h, pa ne bo ventilov uničlo.

Iz kje si?
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7940
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 14. Junij 2006, 07:30

Lahko si srečen da je subaru, saj moraš zamenjati le jermen in mu posvetiti nekoliko dela kot sta že omenila Gorazd in Karli. Ko boš dal motorček v fazo in nataknil nov jermen mu daj iz dobre volje še novo olje in svečke ter filter pa bodo stroški vseeno manjši od 15k za vse :cool: razen če boš peljal kakmu mehaniku mal več ;-)

Pred mesecom kolegu pri 50km/h CLIU 1.2 1994 preskoču jermen in kaj čmo Renault pač in stroški 95.000SIT :roll:

Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

Odgovor Avtor: janezzz05 » 14. Junij 2006, 08:36

zdravo

hudo fantje, zdej ste mi pa naredil dan!!!
bom se sporocu kako se bojo stvari odvijale, zdej grem k sosedu k je mehankar in mu bom povedal kako gre, potem pa se slismo, hvala za vse, tud za ponujeno pomoc.

lp janez

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6614
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 14. Junij 2006, 09:20

Sprintaj zgornjo sliko in Nebivedu-jev post.. pa mu bo vse jasno :-)
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
cheno
kaj je AWD?
Prispevki: 2551
Pridružen: 19. April 2006, 12:07

Odgovor Avtor: cheno » 14. Junij 2006, 10:16

ti samo reč mehaniku da avto ne prihaja iz stare celine ;-) ,leta in leta servisiranja golf-ov in podobnih avtov ne pridejo v upoštev :!:
te avti so narejeni da delajo :twisted:
The only treasure my car came with was rust...

Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

Odgovor Avtor: janezzz05 » 14. Junij 2006, 10:21

yo

eno vprasanje gorazd - kaj je to pofrzenkan? a je to vdolben da potem ne more do ventilov al kako? ker tale moj sosed ma doma glavo od legacya prve al pa druge gen. 1,8, ki je pocla in prav da ta nima vdolbenih batov.
on sicer prav da je to zarad kompresije, da niso vdolbeni da cim bolj stisne.. kar bi slo kar skupi z nekolk bolj lenobnimi masinami od subaruja
sicer pa ja, jaz res upam da zadeve stojijo not tko kot ste jih opisal ker bi rad avto se cim dalj mel...
lp

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8492
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 14. Junij 2006, 11:44

Janez men je jermen šel na sredi avtoceste ob 11h zvečer. Do 1h zjutraj sem čakal mambota, ki je čakal pred hišo mehanika, da je dobil jermen. Ob 1:30 sem se pa že peljal naprej. Avto je bil pa leone GX z vso takratno opremo (isto opremo ima Gorazd v legacyju, samo ABS in šibedah ima več)
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
jojovix
Član Subaru kluba
Prispevki: 102
Pridružen: 05. Junij 2006, 14:38
Kraj: Preko brda na vrh ovce

Odgovor Avtor: jojovix » 16. Junij 2006, 18:03

Men je na Legacyju 1.8 jermen za 3 zobe preskoču pa je blo vse o.k. Po tem sem že 40kkm naredu pa mašinca še vedno pali ko šibica.
Kdr čm pa kamr čm vedno s Subarujem...

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7940
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 27. Junij 2006, 18:09

Kako daleč smo z jermenom, a se avto že vozi :?:

Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

Odgovor Avtor: janezzz05 » 03. Julij 2006, 11:27

ne ne se...mehankar nikakor nima cajta, pa reku je da bo on vse nabavu, zdej se pa ze tolk vlece da se men mudi - glede na to da sponarji se niso bli menjani jih je verjetno priporocljivo zamenjat ane (avto ma 150 tisoc)... potem pa me zanima ce veste kje se da to robo dobit cim ceneje... namrec v motomatu me pridejo sponarji dvakrat po 10k pa jermena od hutchinsona okol 7k se mi zdi...
gorazd si neki omenju gates pa me zanima a je res tolk razlike pa ce je kaj drazje...

lp janez

Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

Odgovor Avtor: janezzz05 » 03. Julij 2006, 11:44

zdele so mi rekl v eurotonu da ma ta avto tri sponarje... majo pa najnizje cene. sodec po gorazdovi sliki ma samo dva. tud v motomatu mi je reku samo za dva - sta pa precej drazja - za isto ceno bi tam dobu vse tri (ce bi vse tri rabil seveda :))

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7940
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 03. Julij 2006, 12:08

Kolikor vem Karli sploh še v življenju ni zamenju nobenga šponarja na Leoncu :oops: :-P , mislim da more delat tja do ene 300k brez menjave :D

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost