leone okvara - strgan jermen

Stara preizkušena tehnika, ki vedno znova preseneča
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8492
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 03. Julij 2006, 13:38

Šponarje ti ni treba menjat, še fedrčkov ti ni treba menjat. Jst spredja sploh nisem imel nobene plastike za zaščito jermena, pa nisem nikoli menjal šponarjev - bili so pa stalno na dežji in blatu, pa ni bilo problemov. Včasih je še kak kaemnček not prneslo, pa je ponavad zarad večjega kamna jermen odtrgalo, sam sem imel skos rezervnega v prtljažniku in sem ga hitr zamenjal.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

Odgovor Avtor: janezzz05 » 16. Julij 2006, 10:50

ok spet jaz in moj leone in jermeni

zanima me par naslednjih stvari: kaj pomeni dat motor v fazo?
kako odstranis hladilnik - mislim ga samo odsraufas pa potem zvleces stran? kaj pa tiste cevi pa ostalo? da ne bi kaj steklo kam.

no to je zaenkrat to ... lp janez

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8492
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 16. Julij 2006, 17:01

janezzz05 napisal/-a:ok spet jaz in moj leone in jermeni

zanima me par naslednjih stvari: kaj pomeni dat motor v fazo?
kako odstranis hladilnik - mislim ga samo odsraufas pa potem zvleces stran? kaj pa tiste cevi pa ostalo? da ne bi kaj steklo kam.

no to je zaenkrat to ... lp janez
Motor dati v fazo, pomeni po kmečko to da se bodo bati in vetili premikali pravilno.

Ko daješ hladilnik stran, pač zliješ vso vodo ven v eno posodo. Prvo odstraniš eno cev, pa iz nje naj vse steče v eno posodo, potem pa šele odstraniš hladilnik.

Tiste vode ne uporabljaj še enkrat - najbolje, da jo kr stran zliješ.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

Odgovor Avtor: janezzz05 » 25. Julij 2006, 19:36

fantje se eno hitro vprasanje - a potem dejansko jaz dam motor v fazo samo s tem da zavrtim najprej desno (voznikovo) glavo na podlagi tiste risbe da se ujemata zarezi in potem se levo... mislim tako enostavno da je to???

dobra novica je to da sem pocasi le prisel do teh prekletih jermenov. ker prvic to delam sem kot vidite porabil kar nekaj casa in precej zbrusu pete ko sem hodil do soseda da mi je sproti razlagal kako in kaj ... zdaj vidim da je vse skup precej enostavno... samo upam da bo vse tako delal ko treba ko bom kljuc obrnu hahaha

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8492
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 25. Julij 2006, 21:11

Janez na vstrajniku imaš 2 različni oznaki. Pri eni so zraven napisane stopinje in ta oznaka je bližje kabini (IN TA NI PRAVA), potem je pa še ena mala oznaka SAMO 3 črtice in na nasprotni strani vztrajnika (dalje od kabine) in sredinsko od teh treh moraš ujeti na tisti špičko (trikotniček)ki gleda čez vztrajnik. Ko to narediš, prestaviš še levo (voznikovo) glavo tako, da bo oznaka(luknjica) na vrhu v liniji z črtico na plastiki. Takrat daš gor jermen za na levo stran.

Ko si dal levi jermen na motor, obrneš pogonsko gred za 360 stopinj. In sedaj mora biti oznaka na levi glavi na najnižjem mestu. Takrat nastaviš desno(sovoznikovo) glavo v fazo - luknjica mora biti spet v najvišjem položaju. Takrat daš gor desni jermen.

Sedaj za test še enkrat obrni glavno gred za 360 stopinj in mora biti leva glava v fazi, desna pa v najnižjem nivoju.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7940
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 25. Julij 2006, 21:37

janezzz - lepo da zadeo odkrivaš in odpravljaš sam, tudi jaz se vse bolj nagibam k homemade popravilom, če pa mi kaj nebi šlo pa subi bojse pokličem in priredimo subišraufarijsko soboto npr...

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 5037
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 25. Julij 2006, 21:50

subi92 napisal/-a: subi bojse
:lol: Lepo ime ni kaj. :lol:
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6614
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 25. Julij 2006, 22:17

@janezzz05 - ti sam povej kam (SubiBoys) pridemo v soboto.. pa se boš v eni uri vozil...

seveda se v teh vročih dneh prileže hladno pivo...
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 5037
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 26. Julij 2006, 07:29

Leone,hladno pivo,šraufarija... :D SubiBoys
:ztzutuz :-pivo :54423
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8492
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 26. Julij 2006, 07:41

Za leonete šraufat sva tuki pomeje 2 (karel in jaz), ki bi lahko komplet vse na leonetu pošraufala brez problemov. Sicer mene mal elektrika zajebava(samo injection), ker sem bolj na frgazerje navajen.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

Odgovor Avtor: janezzz05 » 26. Julij 2006, 14:30

hehe moj je fergazer...
sicer pa zdajle mislim da bo avto popravljen do vikenda... in to si bom stel v pomemben dosezek :D ampak ce mi pa do sobote ne rata pol pa hehe... prou rad naredim eno subi sraufarijo doma... da spravim v pogon ze to tono zeleza enkrat... kolesa so se ze cist zasusila v pesek in jaz ze pocas pogresam zvok masine... no zdej grem pa naprej vrtet zobnike po nebivedujevih navodilih

lp janezzz

Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

Odgovor Avtor: janezzz05 » 28. Julij 2006, 20:43

okej hehe... tezko mi je priznat ampak mal sem se zastrikou... sej ne da ne bi znal sam razresit zadeve ampak mislim da bo trajal spet kar nekaj casa avto mora bit pa do ponedeljka nared. zdej me pa zanima ce ma kdo od vas subi boysov cajt cez vikend da bi mi pomagal razresit stvar...
lp janez

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8492
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 28. Julij 2006, 21:19

janezzz05 napisal/-a:okej hehe... tezko mi je priznat ampak mal sem se zastrikou... sej ne da ne bi znal sam razresit zadeve ampak mislim da bo trajal spet kar nekaj casa avto mora bit pa do ponedeljka nared. zdej me pa zanima ce ma kdo od vas subi boysov cajt cez vikend da bi mi pomagal razresit stvar...
lp janez
Jutri mam čas popoldne - sej to je pol urce dela. Iz kje pa si?
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6614
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 28. Julij 2006, 22:26

tudi jaz.. od ~17h naprej...
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8492
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 28. Julij 2006, 22:31

Pa se potem lahko ob 5ih popoldne zmenimo nekje v šiški.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost