zavore

Stara preizkušena tehnika, ki vedno znova preseneča
Odgovori
Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

zavore

Odgovor Avtor: janezzz05 » 02. Oktober 2006, 15:17

zdravo decki!

kako vem kdaj menjati zavorne obloge?
namrec zadnje cajte se mi dogaja (opazi se se posebej pri mocnejsem zaviranju pri visokih hitrostih) da trese zavorni pedal + pri normalni voznji je potrebno bolj pritiskat notr pedal pri zaviranju - pregledal sem zavorno tekocino in je nad min in bolj proti maks... zdi se mi tudi da se je zmanjsal zavorni ucinek...
diski so bili enkrat bruseni na vrhniki pri 100000 km - za karkol je ze to dobr...
zavorne obloge so prve in so zdej res ze stare 17 let... probleme z zaviranjem sem prvic opazil sedaj po menjavi jermenov, ko je avto dalj casa stal. ali je ze zaradi starosti priporocljivo menjat obloge in ali je lahko prisla kaksna vlaga v sistem, ki sedaj zavira zaviranje?
diski se valjda niso mogl kar skrivit???

lp janez

Uporabniški avatar
cheno
kaj je AWD?
Prispevki: 2551
Pridružen: 19. April 2006, 12:07

Odgovor Avtor: cheno » 02. Oktober 2006, 15:31

brušenje diskov je bolj kratkotrajna rešitev, po 17 letih lahko daš oblogam častno odpustitev :shock: :D .
Kdaj si menjal zavorno tekočino ?
The only treasure my car came with was rust...

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7940
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 02. Oktober 2006, 15:34

Če ti je kaj do sebe zamenjaj diske in obloge, pri tem menjaj še zavorno tekočino. Za cene zavor bi morda kaj več vedel Karel. Baje da je disk zanič ko se mu debelina iz obeh strani zmanjša za 4mm, več pa da je z brušenjem in obrabo do 100.000 vred že v osnovi blo verjetno 3mm manj :!:

Torej se sedaj disk mnogo hitreje segreje, ker je tanjši :!: Da pa so obloge še prve in nemenjane pri podrejanju diskov pa samo :shock: :?

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 5037
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 02. Oktober 2006, 15:35

Janez če se maš vsaj malo rad zamenjaj tako diske kot tudi ploščice :!:
Pa ne Kršiča spraševati koliko te bo oskubil,raje se loti zadeve sam.
Če se ne motim pride komplet okoli 20k,če boš imel probleme
se pripelji do mene pa bova zamenjala,pa six pack-a ne pozab ;-)
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
cheno
kaj je AWD?
Prispevki: 2551
Pridružen: 19. April 2006, 12:07

Odgovor Avtor: cheno » 02. Oktober 2006, 15:39

pa imamo lohka en mini piknik + servis :D
The only treasure my car came with was rust...

Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

Odgovor Avtor: janezzz05 » 02. Oktober 2006, 16:20

gledam po knjigi pa ne vidim kdaj je bla menjana... vidm da v navodilih pise da mora bit na 50 tisoc menjana oz. na dve leti... prej sploh nisem bil prevec pozoren na to... avto je do sedaj zmeraj zaviral isto z istim obcutkom na pedalu.
odkar mam jaz avto - to je zadnjih dobrih 10tisoc km in dobro leto, ni bila menjana... jo bom zamenjal ze zato da bom vedel pri cem sem...

Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

Odgovor Avtor: janezzz05 » 02. Oktober 2006, 20:31

yo!

da best ce bi mi pomagal (mini piknik hehe), ker ze vidm ce bom sel to sraufat sam bo spet trajal malo vecnost ker bom prvic to delal... rade volje donesem sestercka
sicer pa... tlele pravjo na forumu pri legacyu vsi da ni bila kul kombinacija brembo plus ferodo... kaj noben od teh dveh ne dela obojga diskov in ploscic da bi vse od enga pobral?
jaz ne vozim prevec hitro tko da kaksnih ekstremnih zadev ne rabim.
a ma kdo kako idejo?
lp

Uporabniški avatar
NoFEAR
Administrator
Prispevki: 3360
Pridružen: 19. April 2006, 14:31

Odgovor Avtor: NoFEAR » 02. Oktober 2006, 23:56

Jst sm lih danes zmontiral lucas diske+ploščice. Zaenkrat se ne morm povedat kako se obnese, k jih je treba ulaufat... Sm jih pa menjal zato, k sm mel podobne težave, kot ti. Ko sm razstavu zadevo, mi je blo takoj jasno zakaj - na desnem kolesu je bla ena ploščica že na pol razpadla, pa tud diski so bli cista groza...

Menjava sama ni tko zapletena, kako se sname ploščice (na Legacy-ju) maš napisan >tukaj<, če hočes snet še disk, morš pa na zadnji strani odvit še dva vijaka. Vrjetn so zarustani in bo šlo težko - jst sm v končni fazi enga polomu, ampak ga pol vsaj ni blo težko vn dobit pa zamenjat...

Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

Odgovor Avtor: janezzz05 » 04. Oktober 2006, 21:41

zavore so postimane... carlito did it his way.
dejansko je blo res na desnem kolesu zavorje razpadlo (preperelo - podobno kot pri tebi no fear)...no, na levem pa ni blo dost boljs...
tako da se je menjava izkazala kot edina pravilna...
nazaj grede je pa ze bremzal kot treba ... pa cez slavni 902 sem se peljal... glih prou za stestirat! ce ne bi delal zihr ne bi pisaru zdej klele hehehe... se enkrat thx karel!

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7940
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 04. Oktober 2006, 21:52

To je post ki si ga želim od odprtja te tematike :cool: , pa vseeno ne na polno prvih 500km da jih ne prekuriš že na začetku :!: Se vidmo kaj

Uporabniški avatar
janezzz05
Uporabnik foruma
Prispevki: 38
Pridružen: 13. Junij 2006, 23:14

Odgovor Avtor: janezzz05 » 04. Oktober 2006, 22:05

bom previden z njimi neki casa...
se vidimo jutri, priletim na kavo

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 5037
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 05. Oktober 2006, 09:49

Ko sva razdrla čeljusti so se ploščice kar sesule ven :lol:
Diski so pa itak bili poglavje zasebe :shock:
No lepo da ti zavore sedaj lepo primejo in da se ne boš
več ustavljal kot vlak :D
Čeprav mislim da bi bilo pametno še zamenjati zavorno
olje in bi potem res delovalo kot je treba.
Je bilo pa lepo po dolgem času spet šraufati Leonca :D

Za vse ki boste kdaj na Leone-tu menjevali zavorne obloge
pomembna info.(sem še jaz pozabil),ko hočete zavorni bat
poriniti nazaj v cilinder morate bat sukati v smeri urinega
kazalca in zleze sam notri. ;-)
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
Leone
Uporabnik foruma
Prispevki: 308
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:37
Kraj: Bohinj

Odgovor Avtor: Leone » 05. Oktober 2006, 10:05

karel napisal/-a:Za vse ki boste kdaj na Leone-tu menjevali zavorne obloge
pomembna info.(sem še jaz pozabil),ko hočete zavorni bat
poriniti nazaj v cilinder morate bat sukati v smeri urinega
kazalca in zleze sam notri. ;-)
Ročna zavora spredaj...so bli šovi na tehničnem, ko je mojster reku "ročna vam ne prime"... :D

Ah, stari dobri cajti z Leonetom...

LP

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8492
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 05. Oktober 2006, 10:54

karel napisal/-a:
Za vse ki boste kdaj na Leone-tu menjevali zavorne obloge
pomembna info.(sem še jaz pozabil),ko hočete zavorni bat
poriniti nazaj v cilinder morate bat sukati v smeri urinega
kazalca in zleze sam notri. ;-)
Jap, tega nismo pozabil in tut daihatsu deluje na isti sistem, pa renault(vsaj petka turbo je, pa imela je tut kr narejen urez v batku, da si notri dal kos železa in ga vrtel).
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost