Vse o centralnem zaklepanju in vgradnji modula daljinca

Spremembe izgleda vozila, montaže avtoakustike, vgradnja alarmov, daljincev...
Odgovori
Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1913
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Odgovor Avtor: LSlabe » 21. Marec 2010, 13:10

Ja navodila imam in sem priklopil tako kot piše: črna/bela - odklep, bela - zaklep. bom poskeniral in prilimal gor.
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1913
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Odgovor Avtor: LSlabe » 21. Marec 2010, 13:21

What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1913
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Odgovor Avtor: LSlabe » 21. Marec 2010, 14:02

NoFEAR napisal/-a:
Vse kar moraš nardit je, da najdeš prava dva kabla, ki prožita zaklepanje - enega za odklep in tistega za zaklep. Pri Subaruju maš negativno ozemljitev, kar pomeni, da ko se boš kabla za odklep dotaknil z maso, se bo avto odklenil, ko se boš pa z maso dotaknil kabla za zaklep, pa se bo avto zaklenil...
Ko se kabla za odklep dotaknem z maso se avto odklene, če pa se dotaknem kateregakoli drudega kabla se ne zgodi nič, kje naj iščem napako, oz. kateri kabel naj bi bil za zaklep?

Sej vem da sm že sitn, sam bi rad čimprej zrihtu. :lol:
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3538
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 21. Marec 2010, 16:00

LSlabe napisal/-a:
NoFEAR napisal/-a:
Vse kar moraš nardit je, da najdeš prava dva kabla, ki prožita zaklepanje - enega za odklep in tistega za zaklep. Pri Subaruju maš negativno ozemljitev, kar pomeni, da ko se boš kabla za odklep dotaknil z maso, se bo avto odklenil, ko se boš pa z maso dotaknil kabla za zaklep, pa se bo avto zaklenil...
Ko se kabla za odklep dotaknem z maso se avto odklene, če pa se dotaknem kateregakoli drudega kabla se ne zgodi nič, kje naj iščem napako, oz. kateri kabel naj bi bil za zaklep?

Sej vem da sm že sitn, sam bi rad čimprej zrihtu. :lol:
Morda ti bo to kaj pomagalo:

http://foto.slovenija.net/photos/Danci/ ... wiring.jpg

D.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3538
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 21. Marec 2010, 16:06

Če boš krmilil direkt motorčke, moraš uporabiti izmenično krmiljenje...

Je pa po moje boljše, da krmiliš modul... Če shema, ki jo imam, drži, potem moraš DZC prklopiti tako:

DCZ beli -> CZ beli (W)
DCZ belo-črni -> CZ belo-rdeči (WR)

DCZ rumeni - masa
DCZ rumeno-črni - masa



D.

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1913
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Odgovor Avtor: LSlabe » 21. Marec 2010, 17:25

belo/rdeče žice ni :oops: :?
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
NoFEAR
Administrator
Prispevki: 3341
Pridružen: 19. April 2006, 14:31

Odgovor Avtor: NoFEAR » 21. Marec 2010, 19:30

Vzami narazn ohišje original modula, ter se z avtomobilskim preizkuševalcem napetosti (katerega kabel je priklopljen na maso) dotikaj kontaktov na zadnji strani vezja.

Ko se boš dotaknil pravega, se bo avto tud zaklenil. Na tisti kontakt prilotaj žico od aftermarket modula in zadeva bo funkcionirala. Ne ubadaj se z barvami žic, ker ti bo še manj jasno...

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1913
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Odgovor Avtor: LSlabe » 21. Marec 2010, 20:19

Bom probal jutri. Hvala :D
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1913
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Odgovor Avtor: LSlabe » 22. Marec 2010, 17:50

Sem zdele probal, dotaknil sem se z maso vseh kontaktov ki so brez napetosti pa se avto še vedno ne zaklene. Mogoče še ta podatek, avto se zaklene ko prekinem žico za odklep (bela žica), ko pa jo sklenem in dotaknem z maso se avto odklene. :?
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7751
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 22. Marec 2010, 17:58

LSlabe napisal/-a:Sem zdele probal, dotaknil sem se z maso vseh kontaktov ki so brez napetosti pa se avto še vedno ne zaklene. Mogoče še ta podatek, avto se zaklene ko prekinem žico za odklep (bela žica), ko pa jo sklenem in dotaknem z maso se avto odklene. :?
Se pravi rabiš na to belo žico pripeljat minus ki ga bo dal modul daljinca.
To je mislim da žica ki je men tudi zadnjič hecala, namreč njen kontakt je biu oksidiran in ko sem drekal tam okrog in premikal reči se je avto samodejno odklepal in zaklepal :shock: , pa sem to potem speljal mimo konektorja - sej vrasta snemamo malokrat s tečajev :lol:

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1913
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Odgovor Avtor: LSlabe » 22. Marec 2010, 18:03

subi92 napisal/-a:
LSlabe napisal/-a:Sem zdele probal, dotaknil sem se z maso vseh kontaktov ki so brez napetosti pa se avto še vedno ne zaklene. Mogoče še ta podatek, avto se zaklene ko prekinem žico za odklep (bela žica), ko pa jo sklenem in dotaknem z maso se avto odklene. :?
Se pravi rabiš na to belo žico pripeljat minus ki ga bo dal modul daljinca.
To je mislim da žica ki je men tudi zadnjič hecala, namreč njen kontakt je biu oksidiran in ko sem drekal tam okrog in premikal reči se je avto samodejno odklepal in zaklepal :shock: , pa sem to potem speljal mimo konektorja - sej vrasta snemamo malokrat s tečajev :lol:
Ne razumem kako si žico speljal mimo konektorja, katerega konektorja??? :shock:
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3538
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 22. Marec 2010, 18:20

LSlabe napisal/-a:Sem zdele probal, dotaknil sem se z maso vseh kontaktov ki so brez napetosti pa se avto še vedno ne zaklene. Mogoče še ta podatek, avto se zaklene ko prekinem žico za odklep (bela žica), ko pa jo sklenem in dotaknem z maso se avto odklene. :?
Kolko pa imaš žic na originalnem (Subaru) modulu in kakšen je konektor?

D.

Uporabniški avatar
NoFEAR
Administrator
Prispevki: 3341
Pridružen: 19. April 2006, 14:31

Odgovor Avtor: NoFEAR » 22. Marec 2010, 18:34

LSlabe napisal/-a:Mogoče še ta podatek, avto se zaklene ko prekinem žico za odklep (bela žica), ko pa jo sklenem in dotaknem z maso se avto odklene. :?
Naj te to ne zmede, avto dobi signal za zaklep na drugi žici.
LSlabe napisal/-a:Sem zdele probal, dotaknil sem se z maso vseh kontaktov ki so brez napetosti pa se avto še vedno ne zaklene.
To si probal na vezju od original modula, al na konektorju?

Dotikat se moraš srebrnih lotov na vezju (glej sliko) od original modula. Pa da ne boš slučajno tega počel s kšnim koncem kabla prvezanega na maso - obvezno morš met avtomobilski preizkuševalce napetosti (tisti ki ima kabel s krokodilčkom na konc). Priključ krokodilčka na maso, s konico pa se dotikaj lotov na vezju. Ko se boš dotaknil pravega, se bo avto zaklenil. Na tistega prilotaš kabel za odklep in zadeva je rešena.


Sej bi ti pomagal, pa pogledal v moj avto kam točno je prilotana tadruga žica, ampak v tem vremenu žal ne bom letal okol avta s fotoaparatom... :roll:

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1913
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Odgovor Avtor: LSlabe » 22. Marec 2010, 19:46

NoFEAR napisal/-a:
LSlabe napisal/-a:Mogoče še ta podatek, avto se zaklene ko prekinem žico za odklep (bela žica), ko pa jo sklenem in dotaknem z maso se avto odklene. :?
Naj te to ne zmede, avto dobi signal za zaklep na drugi žici.
LSlabe napisal/-a:Sem zdele probal, dotaknil sem se z maso vseh kontaktov ki so brez napetosti pa se avto še vedno ne zaklene.
To si probal na vezju od original modula, al na konektorju?

Dotikat se moraš srebrnih lotov na vezju (glej sliko) od original modula. Pa da ne boš slučajno tega počel s kšnim koncem kabla prvezanega na maso - obvezno morš met avtomobilski preizkuševalce napetosti (tisti ki ima kabel s krokodilčkom na konc). Priključ krokodilčka na maso, s konico pa se dotikaj lotov na vezju. Ko se boš dotaknil pravega, se bo avto zaklenil. Na tistega prilotaš kabel za odklep in zadeva je rešena.


Sej bi ti pomagal, pa pogledal v moj avto kam točno je prilotana tadruga žica, ampak v tem vremenu žal ne bom letal okol avta s fotoaparatom... :roll:
Dotikal sem se srebrnih kontaktov na vezju (z maso, ker tistega krokodilčka z lučko pa ne najdem, pa vem da je nekje, ampak samo kontakte ki niso pod napetostjo) Bom poiskal pa probal.

Tole je pa original modul CZ (ima pa 10 kontaktov in vsi so priklopljeni)

http://www.shrani.si/f/Y/11F/2D8iUrWv/p3220001.jpg

Se pravi enega od teh kontaktov se moram dataknit in se mora zaklenit?

http://www.shrani.si/f/2j/f1/4irzY50i/p3220002.jpg
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
NoFEAR
Administrator
Prispevki: 3341
Pridružen: 19. April 2006, 14:31

Odgovor Avtor: NoFEAR » 23. Marec 2010, 06:33

LSlabe napisal/-a:Se pravi enega od teh kontaktov se moram dataknit in se mora zaklenit?
Tako je ja. Jst sm mel isti problem kot ti, pa mi je avtoelektričar na tak način rešil zadevo. Če bi mi takrat nekdo povedal kaj nardit, bi jo lahko tud sam...

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost