Xv

Novo pri Subaruju
Odgovori
Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3406
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Xv

Odgovor Avtor: BackW00d » 23. Januar 2019, 07:44

To so že delal z legacy-i včas, k so bli bi/twin-turbo, pa je dejansko danes med najpogostejšimi modi za te modele ravno kako iz dveh turbin nardit konverzijo na eno :D In dejansko vsi pravijo tako kot je klemz napisal - double trouble :smsw

Vprašanje tukaj je, a je govora o paralelnem al sekvenčnem setupu dveh turbin? Glede na litražo bi reku da bo 4banger?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4451
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Xv

Odgovor Avtor: klemz » 23. Januar 2019, 08:52

Jst si razlagam biturbo dve razlicni turbini zarad spoola, twin turbo pa dve enaki.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3434
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Xv

Odgovor Avtor: danci1973 » 23. Januar 2019, 17:07

nebivedu napisal/-a:
23. Januar 2019, 07:42
Pa sej twin-scrool turbo izhaja iz biturbo - 2 izpušna dela so skupaj staknili.
V bistvu je ravno obratno - en izpušni del so razdelili na dva dela. ;)
twinscroll_vs_single.jpg
Mislim, da so sekvenčni twin- oz. bi-turbo imeli le Legacy GT med 1993 in 1999 in še to samo v RHD in ne v vseh verzijah...

klemz napisal/-a:
23. Januar 2019, 08:52
Jst si razlagam biturbo dve razlicni turbini zarad spoola, twin turbo pa dve enaki.
BI-turbo ali Twin-turbo bi naj bilo isto - oboje bi naj natančneje opisal s 'paralelni', 'sekvenčni' ali 'staged' (prevod??).

https://en.wikipedia.org/wiki/Twin-turbo
Twin-turbo or biturbo refers to a turbocharged engine in which two turbochargers compress the intake charge. The most common layout features two identical turbochargers in parallel; other twin-turbo layouts include sequential and staged turbocharging, the latter of which is used in diesel auto racing applications.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3415
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Xv

Odgovor Avtor: strumf666 » 23. Januar 2019, 21:30

Sequential turbo se fajn sliši, če je dobro narejen, drugače je pa kup stroškov in komplikacij. Za tunat, še toliko bolj, ker praktično nič aftermarket robe ne paše brez večjih predelav. Twinscroll je pa ravno nekje vmes; glede na ceno, dokaj dober kompromis, po mojem mnenju.
Za legacy sequential turbo, kot je danci omenil, je uradna razlaga, zakaj je samo rhd, da niso uspeli najt prostora oz. ugodno speljati izpuha in obeh turbin zaradi položaja volanskega droga pri lhd.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost