Subaru boxer diesel

Novo pri Subaruju
Odgovori
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6740
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 04. Oktober 2006, 12:19

Malo več o subarujevem boxer turbo dizlu.
http://www.gizmag.co.uk/go/6235/
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 23. Oktober 2006, 16:35

zna bit kr kul tale zadevca ja, sam me zanima kak zvok bo meu bokser dizl :?:
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

Uporabniški avatar
TORA! TORA! TORA!
Uporabnik foruma
Prispevki: 1144
Pridružen: 18. September 2006, 15:45
Kraj: Zraven soseda

Odgovor Avtor: TORA! TORA! TORA! » 02. November 2006, 21:36

gorazd napisal/-a:podatek, kje ima kak avto/motor največ navora je traparija, zavajanje, nategovanje kupcev;
pomembno je, kako je ta navor razporejen... iz spodnjega grafa je razvidno, da ga je dovolj že pri 2300 rpm...

Spodaj je PDF - moj avto... poglej kako gre navor... NA motor...

klik tuki
http://www.gmpowercomponents.com/images ... dti16v.gif

no dragi...glej si ti to krivuljo navora...od enga klinčevga oplovskega dizla....če opaziš je že max.navor dosežen pri 1.500obr/min in konstanten vse do 2800obr/min (kar nam da odlične vozne lastnosti mestne vožnje...)...ko pa navor poopusti pa primejo kojni ki jih je pr 2800 že 115 ...max je pa 125
http://www.gmpowercomponents.com/22dti16v.htm

to je men uporabn motor....ne pa da se vse sk pr enih visokih obratih pojavlja...upam da bojo z subi-dizlom to dosegl....sam da jih nov boxer sistem izdal....


čeprav tale graf mi je pa noro dober astra 2.0 turbo

http://www.gmpowercomponents.com/images ... v200ps.gif

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 03. November 2006, 02:31

Drugi je precej boljši - 4000 uporabnih rpm-jev;

pri prvem - od oka 1500?, pa ultrakratek dizel menjalnik... če hočeš iz tega dizla kaj dobit, skoz šaltaš al kako? desna roka na menjalniku namest na kolenu sovoznice?

drugi (bencinc turbo) se mi zdi neprimerno boljši/uporabnejši...

recimo da poraba v tej debati ni faktor :-)
pa prožnost/uporabnost (to kar ti izpostavljaš - mestna lenobna vožnja...) motorja daje navor, ne konji... tko da "ko pa navor poopusti pa primejo kojni ki jih je pr 2800 že 115 " pozab...
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
TORA! TORA! TORA!
Uporabnik foruma
Prispevki: 1144
Pridružen: 18. September 2006, 15:45
Kraj: Zraven soseda

Odgovor Avtor: TORA! TORA! TORA! » 03. November 2006, 13:47

gorazd napisal/-a:Drugi je precej boljši - 4000 uporabnih rpm-jev;

pri prvem - od oka 1500?, pa ultrakratek dizel menjalnik... če hočeš iz tega dizla kaj dobit, skoz šaltaš al kako? desna roka na menjalniku namest na kolenu sovoznice?

drugi (bencinc turbo) se mi zdi neprimerno boljši/uporabnejši...

recimo da poraba v tej debati ni faktor :-)
pa prožnost/uporabnost (to kar ti izpostavljaš - mestna lenobna vožnja...) motorja daje navor, ne konji... tko da "ko pa navor poopusti pa primejo kojni ki jih je pr 2800 že 115 " pozab...
ultra kratek menjalnik...očitno si se dosedaj samo z kakšnim volkswagnom furu (mogoče 6 gangov povrh)....opli majo zelo dolg prestavn razmerje....še posebej z 2.2 DTI agregatom!

jah...dokler novš probu novš vedu....sam z mojimi ubogimi 125 kojni vsekam vsazga 150 konjskega 1.8T dol, pa 130 konske TDI-je, pa 320D BMW z 125ps (150 pa rahlo zbeži)

boš vidu...k bo tko k za audijem (A8 4.2 in 4.0 TDI)tud pri subaruju...k bo dizl bl letu k bencin...he he bo WRX STDI :lol:

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 04. November 2006, 08:52

sanja svinja kukuruz, ali kukuruza nema :lol: :lol: :lol:
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 04. November 2006, 09:02

TORA! TORA! TORA! napisal/-a:
gorazd napisal/-a:Drugi je precej boljši - 4000 uporabnih rpm-jev;

pri prvem - od oka 1500?, pa ultrakratek dizel menjalnik... če hočeš iz tega dizla kaj dobit, skoz šaltaš al kako? desna roka na menjalniku namest na kolenu sovoznice?

drugi (bencinc turbo) se mi zdi neprimerno boljši/uporabnejši...

recimo da poraba v tej debati ni faktor :-)
pa prožnost/uporabnost (to kar ti izpostavljaš - mestna lenobna vožnja...) motorja daje navor, ne konji... tko da "ko pa navor poopusti pa primejo kojni ki jih je pr 2800 že 115 " pozab...
ultra kratek menjalnik...očitno si se dosedaj samo z kakšnim volkswagnom furu (mogoče 6 gangov povrh)....opli majo zelo dolg prestavn razmerje....še posebej z 2.2 DTI agregatom!

jah...dokler novš probu novš vedu....sam z mojimi ubogimi 125 kojni vsekam vsazga 150 konjskega 1.8T dol, pa 130 konske TDI-je, pa 320D BMW z 125ps (150 pa rahlo zbeži)

boš vidu...k bo tko k za audijem (A8 4.2 in 4.0 TDI)tud pri subaruju...k bo dizl bl letu k bencin...he he bo WRX STDI :lol:
No če majo pa opli zelo dolg prestavn razmerje, si pa sam razkril dejstvo, da signum prot legacyju nima za burek... Prestavna razmerja, konjaža, navor pa masa avtomobila... pa dejansko še pogon špilajo pomembno vlogo pri voznih lastnostih...

A pol signum 3.0 V6 tud legacyja 3.0 opere?
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 04. November 2006, 10:13

pojma nimam; takih špekulacij se ne grem... Pa tud preslabo si definiral "primerjavo" - opere kje? na avtocesti, na rebrnicah, na pisti, na makedamu, gozdni cest, njivi, avtopralnici,...

bi pa blo za probat :-)

Kaj si misli Vicky o Legiju 3.0R...
http://media.putfile.com/FifthGear-Legacy_vs_Volvo
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
Rasta
Uporabnik foruma
Prispevki: 429
Pridružen: 21. April 2006, 09:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: Rasta » 04. November 2006, 11:14

Lahko si pa tudi pogledate kaj si Clarkson misli o Vauxhall (Opel) Vectri. :roll: :lol:

Klik
Zima kje si?

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 04. November 2006, 13:20

sej po mojem mnenju ni kej za probavat :? loh bi pa res nardil tko test avtov, pa bi jih dal na vozt po blatu, snegu pa po šumi, pa cesti, po mestu,... tko nekak kot je NCAP pr trkih, sam da bi blo to glede vožnje po vseh mogočih terenih:twisted: tko da predn bi avto kupu, da bi točno vedu, kaj z njim ne smeš počet, oz. po drugi strani, česa je tvoj avto zmožn :-)
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 04. November 2006, 13:48

Rasta napisal/-a:Lahko si pa tudi pogledate kaj si Clarkson misli o Vauxhall (Opel) Vectri. :roll: :lol:

Klik
No ja, sam grda mi pa glih ni tale vectra.
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

Uporabniški avatar
TORA! TORA! TORA!
Uporabnik foruma
Prispevki: 1144
Pridružen: 18. September 2006, 15:45
Kraj: Zraven soseda

Odgovor Avtor: TORA! TORA! TORA! » 04. November 2006, 16:37

Rasta napisal/-a:Lahko si pa tudi pogledate kaj si Clarkson misli o Vauxhall (Opel) Vectri. :roll: :lol:

Klik

no sej veš da je clarcson en anti vauxhallovc...mi je že od prej znano, in Pomisli! kaj naj ti dela tolk močen avto z samo sprednjim pogonom...pa sej se točn vid da je namotu in tišu gas...ker pa ne gre čez nos......k da bi se STI kej drgač obnašu....

PS točno taka vectra OPC je nardila na nurburgringu (nord-schleife)....čas BMW-ja 330ic E46 hamman z 320PS...tko da tolk velka jajca tud niso, oz so , sam pol je bmw tud. :lol:

@flat4....to ne, ker bo legij tud dizl..poleg tega bom mel pa itak več kojnu k un posrani isuzu 3.0 z 180 kojni......

@gorazd...primerjava...avtocesta bi odločala o motorju, tko da bi za to debato sprobal na bahnu, @rebernicah in pisti....to je vse preveč odvisno od vozila v katerem je namontiran motor (mogoče bi se na rebernicah poznal navor), @gozdni cesti ,njivi.....mislm da za avto ni koncipiran za vožnjo po taki podlagi......@avtopralnica...kje sm pa jezt napisu opere? :?

Uporabniški avatar
SubaruFreak
Član Subaru kluba
Prispevki: 317
Pridružen: 04. Maj 2006, 20:46
Kraj: Kranj

Odgovor Avtor: SubaruFreak » 09. Februar 2007, 16:57

http://avtomoto.siol.net/default.asp?ar ... 2091008410

Evo pa je ofišl... Se pravi bo nekako do konca leta boxer dizl zuni...jeeeeejjjj

EDIT: nisem bral vse teme do mojega posta, tako da ne mi zamert, če ste to že ugotovil pred menoj...

Pa lepo se (s)mejte:)
150 BHP 2.0 Boxer Diesel, Satin White Pearl body paint, all the neccessities one needs combined with THE best driving experience in The World... LOVE it's what makes Subaru a SUBARU:)

Uporabniški avatar
birdy
Uporabnik foruma
Prispevki: 2204
Pridružen: 27. November 2006, 20:17
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: birdy » 09. Februar 2007, 22:57

pa ste kt na vsakem forumu tud tle uspel padt v debato diesel-benz....

za zacetek..meni tud diesel smrdi ze v sami osnovi...pa kaj cem, najbrz bom mel kmal dizla kot vozilo za a-b

tora tora tora - da te spomnim ti primerjas TURBO diesle z bencinarji....probaj primerjat diesle z bencinarji
ali pa boljse turbo diesle z turbo bencinarji

ker vem da bos za zagovor dizla sam poskrbel ti vrzem kost da glodanje:

tole rec sem vozu...cca 120km sem naredu z njim
bmw 335i cupe(gre se za motor)
tisti ki ne vete
R6c
3.0 BiTurbo
maximalen navor 400Nm(doseze ga pri 1500 vrtljajih in drzi do blokade ki je nekje pri 7000)
maximalna moc 306 km
prosim pokazi dizla ki je blizu tege(itaq ga nben ne preseze)
avtek sem RES GONU teh 120 km...driftal itd...poraba po BC je bila 11,4l/100km
pa mimogrede avtoceste je vsega skp blo od vrhnke do lj(gas v poden...se pravi tok preko omejitev da nam napisal), ostalo so bile pregledne ceste med igom in borovnico ki jih poznam kt lasten ze in so polne pospesevanj ter bremzanj(vse prazno :twisted: )

tko da diesli so "boljs" zarad tega ker gre trend v to smer in NE ker bi to trenutno bil boljs motor...tud bencinarji zmorejo marsikaj...sam pravi inzenirji se morajona delo spravit

kar se tice alfinih dizlov...mozno da mas prav da leti slabs z jtd-jem, sam to je samo razvito s strani fiata(alfe) pol pa opel sam cara samo izvedbo. To da je pa JTD trenutno najboljsi diesel ki obstaja je pa itaq dejstvo.

za zakljucek jest razmislam o dieslu samo in izkljucno zarad tega ker si ne morem privosciti postenega bencinca v smeri prej omenjenega bavarca

ps
imam zelo star turbo motor, "87 je. 1.8 prostornine in krepko preko 200KM, pa ti nekej povem:
pri 3000 in nekaj drobiza ze kr brcne, pri 4000 pa v 3. prestavi vrti v prazno(RWD z LSD na asfaltu), tko da ne vseh turbasev merit po M evo na kerega so dali preveliko turbino

pss
ce si kupil mal svohnej varjanto evo9 ki ma magnezij-nekej(se ne spomnem kaj je drugi materjal notr) turbino, bi vidu da turbo luknja prakticno ni opazna(kolega ga ma ze kak let, in sem se veckrat peljal)

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4955
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 12. Februar 2007, 08:37

Ne vem zakaj sta dve temi o istem motorju,pa vendar tukaj
je nekaj kar se bo zgodilo letos marca v Ženevi.
http://www.autoblog.com/2007/02/08/suba ... in-geneva/
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost