Impreza WRX SW by BackW00d

Subarujev predstavnik na Rally tekmovanjih in mlajša terenska izvedenka
Odgovori
Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3214
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Napisal/-a strumf666 » 22. Marec 2018, 22:30

Dobr si tole naštudiral, bi znalo še komu prav prit :thup
Zanimivo, da so ojnice in gred lahko tudi iste.
Swirl lopute, ki jih omenja subaru imenuje TGV (tumble valve generator) JDM impreze "naših" letnikov jih niso imele, EDM naj jih ne bi imele (najbolje, da pri Saniju preveriš al jih je na moji ven vrgel ali jih ni bilo), ameriške jih imajo. Ali je razlike pri WRX in STI pa ne vem. Obstajajo TGV delete kiti, čeprav če se ne greš konkretne povečave konjenice, si predvsem poslabšaš low end, če se jih znebiš.

RoShO
Uporabnik foruma
Prispevki: 104
Pridružen: 27. September 2015, 21:50

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Napisal/-a RoShO » 23. Marec 2018, 00:45

STI 2.0 nimajo tgv, 2.5 pa ja, ce jo skines brez remapa mas engine check...

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7360
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Napisal/-a subi92 » 23. Marec 2018, 11:52

Kul fori motor z nadgradnjo v WRX, jest sm do sedaj tudi nataknil od Legacy 101kW glave, sesalc, vodni rail in ostale pritekline na Forijev 1999 letnik blok in avto špila v piko. Že cca 50.000km brez dolitja olja razen servisi na 13.000km

Uporabniški avatar
Boštjan
Uporabnik foruma
Prispevki: 37
Pridružen: 24. Januar 2014, 21:52
Kraj: Vrhnika

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Napisal/-a Boštjan » 24. Marec 2018, 21:15

Hm. Res vsaka čast za vztrajnost, da si se res tako poglobil v detajle tega motorja in zadevi prišel do dna. Pr men bi tak motor verjetno pristal že veliko prej za aluminij po kg.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3024
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Napisal/-a BackW00d » 03. April 2018, 09:44

Prejšnji teden sem kar pošteno zakopal v dno denarnice :)

Naročil sem OEM gasket set : 10105AA560
V njemu je 58 kosov različnih tesnil za motor.

Itak najprej najdem na parts.subaru.com/opposedforces.com kataloške teh kompletov tesnil, nekaj jih obstaja, določeni so večji, drugi manjši, načeloma pa noben od teh ne vsebuje vse kar bi jaz rabil. Ta 10105AA560 je še najbližje (najbolj obsežen). Vsebuje tudi glavno tesnilo glave, ki že v štartu pride okoli 100€ oziroma 50€ po kosu (itak rabiš dva). Oziroma 100€ po kosu če vzameš cosworth ali karkoli "resnejšega"....

Gledam na prvo žogo malce e-carsport.com kjer najdem tega: 10105AA560
Kličem za foro h Kržiču, nikol ne veš, mogoče pa preseneti s ceno.
Presenečenje mu je seveda uspelo v celoti: "cena je 376€......plus DDV" na kar bi mi mogoče dali še 10% popusta, če bi fehtal. Torej pridemo na 450€ (brez popusta)...OK

Torej to nebo zame, grem še za foro mal pogledat eBay...itak najde še en kup "aftermarket" robe od raznih proizvajalcev (Ajusa, victor reinz itd itd...).
Vmes najde par ugodnih ponudb iz EU (da se ognem carini)...nakoncu najdem v Ameriki (US & A) res poceni original subaru 10105AA560 komplet za res dobro ceno.

EBAY: 10105AA560
Hmmm....Mogoče pa če poračunam koliko me pride carina, se pa splača....huh, klik na "buy now", potem pa presenečenje....Prodajalec že ponuja vračunano carino+poštnino in vse stroške. Yes! Pogledam kaj pravijo: 234$ roba + 22$ poštnina + 64$ import = 320$...pa čaki, to je že v dolarjih ceneje kot na drugih straneh ?!? Aaaa dolarska konverzija te dni je pa noro dobra :thup 8-) Kliknem na paypal mi dec preračuna v domačo valuto: 270€ 8-) :thup :thup :thup

Kaj vse vsebuje 10105AA560 ??? Pazi tole

Koda: Izberi vse

OEM števika	Catergory Opis								Mere		Kos	 Cena 
________________________________________________________________________________
803928010	Blok	Bakrena podložka za čepe sornika				28,2×33,5×1	3	 $2,05 
803942020	Blok	O-ring za pokrovček za olje					42×51×8,5	1	 $4,25 
805323040	Blok	Zeger sornika/bata						D=23		8	 $1,30 
806733030	Blok	Semering gredi spredaj						33×49×8		1	 $8,57 
806786040	Blok	Semering gredi zadaj						86×103×10	1	 $11,93 
806910170	Blok	O-ring za dipstick						10×2		2	 $0,98 
806917070	Blok	O-ring za oil-pickup cev					17,4×2,4	1	 $1,32 
806922040	Blok	O-ring za točilno cev						22,1×3,6	1	 $3,30 
806931020	Blok	O-ring za mali karo pokrovček pod vztrajnikom			31×2		1	 $3,58 
806932030	Blok	O-ring za med blokoma - voda / rdeč				32,6×2,7	1	 $4,17 
806932040	Blok	O-ring - Hladilnik olja - vmesni oring - zgornji - črn		32×1,9		1	 $2,07 
806933010	Blok	O-ring za vodni most - povezavo med blokoma / črn		33,7×3,5	2	 $4,17 
806959030	Blok	O-ring - Hladilnik olja - vmesni oring - spodnji - črn		59,6×2,4	1	 $2,58 
10991AA000	Blok	O-ring za med blokoma - olje / črn				ni mere		4	 $2,13 
11034AA000	Blok	Podložka gumi 6× - vijak bloka 					M10		1	 $4,95 
11044AA482	Blok	Tesnilo glave							0,78		2	 $49,95 
11122AA000	Blok	O-ring karter - odvodna prirobnica na karterju / črn		ni mere		1	 $16,50 
11126AA000	Blok	Bakrena podložka čepa na karterju				ni mere		1	 $1,50 
13091AA050	Blok	Tesnilo nosilca napenjalca - zadaj gumijasta kratka		ni mere		1	 $2,42 
13091AA060	Blok	Tesnilo nosilca napenjalca - spodaj gumijasta dolga		ni mere		1	 $5,72 
21114AA051	Blok	Tesnilo - vodna pumpa glavno tesnilo				ni mere		1	 $4,58 
21116AA010	Blok	Tesnilo - Vodna pumpa - gumi - srednja				ni mere		1	 $2,45 
21236AA010	Blok	Tesnilo - Termostat - na termostatu - gumi			ni mere		1	 $3,43 
21370KA001	Blok	O-ring - Hladilnik olja - rdeč					ni mere		2	 $6,38 
16608KA000	Fuel	O-ring - Injekotor spodnji ring					ni mere		4	 $3,58 
16698AA110	Fuel	O-ring - Injekotor spodnji ring					ni mere		4	 $3,58 
16699AA000	Fuel	O-ring - Fuel pressure regulator to fuel rail ring		ni mere		1	 $8,28 
13207AA050	Glava	Teflon sesalni ventil						ni mere		8	 $4,38 
13210AA020	Glava	Zaskočka ventila - collet-valve					ni mere		32	 $0,46 
13211AA050	Glava	Teflon izpušni ventil						ni mere		8	 $5,42 
13270AA161	Glava	Tesnilo - Desni pokrov ventilov					ni mere		1	 $14,25 
13271AA071	Glava	Podložka gumi 10× - vijak pokrova ventilov 			M6		16	 $5,71 
13272AA093	Glava	Tesnilo - Levi pokrov ventilov					ni mere		1	 $14,25 
13293AA040	Glava	Tesnilo - Pokrov ventilov pri svečkah				ni mere		4	 $9,95 
806732160	Glave	Semering odmične						32×55×8,5	4	 $5,95 
14035AA421	Intake	Tesnilo - Sesalni kolektor - tesnilo na glavi			ni mere		2	 $6,25 
14075AA161	Intake	Tesnilo - Ses. kol. - tesnilo med TGV in kol.			ni mere		2	 $11,15 
16175AA201	Intake	Tesnilo - Ses. kol. - tesnilo med loputo in kol.		ni mere		1	 $3,18 
21896AA072	Intake	Tesnilo - Intercooler - BOV tesnilo				ni mere		2	 $6,67 
21896AA080	Intake	Tesnilo - Intercooler - verjetno zadaj za vstopni cevi		ni mere		1	 $5,88 
21896AA090	Intake	Tesnilo - Intercooler - verjetno zadaj za vstopni cevi		ni mere		2	 $5,88 
22659AA120	Intake	Tesnilo - ICAV - tesnilo za motorček prostega teka		ni mere		2	 $6,72 
14038AA000	Izpuh	Tesnilo na glavi						ni mere		2	 $17,03 
44022AA160	Izpuh	Tesnilo - Kolektor - spoj lev del/flexpipe			ni mere		1	 $17,83 
803910050	Turbo	Bakrena podložka						10×14×1		2	 $1,40 
803912040	Turbo	Bakrena podložka						12×6×1		10	 $1,64 
13581AA050	Zaščita	Tesnilo - Glavna plastika navrhu				ni mere		1	 $22,67 
13583AA260	Zaščita	Tesnilo - D plas. zadnja spodnja - pena - dolga			ni mere		1	 $4,17 
13583AA270	Zaščita	Tesnilo - D plas. zadnja stranska - pena - kratka		ni mere		1	 $2,48 
13583AA280	Zaščita	Tesnilo - D plas. zadnja zgornja - pena - kratka		ni mere		1	 $2,48 
13583AA290	Zaščita	Tesnilo - L plas. okoli odm. gredi - pena - srednja		ni mere		1	 $2,48 
13584AA050	Zaščita	Tesnilo - L plas. pod vijakom na nosilcu napenjalca - gumi	ni mere		1	 $2,37 
13592AA011	Zaščita	Tesnilo - Nerelvantno za DOHC motor, samo za SOHC		ni mere		7	 $4,62 
13594AA001	Zaščita	Tesnilo - Glavna plas. spodaj levo - gumi - srednja (dva vij.)	ni mere		1	 $14,67 
13597AA020	Zaščita	Tesnilo - L. plas. pod vij. na nosilcu napen. - pena - srednja	ni mere		1	 $2,32 
13597AA031	Zaščita	Tesnilo - L. plas. spodaj na stiku z glavno - pena - kratka	ni mere		1	 $1,62 
15048AA001	Zaščita	Tesnilo - D. - Na spoju med ol. črp. in D plas. - gumi - kratka	ni mere		2	 $1,18
Največja fora pa je bila ta, da sem v tem momentu že imel naročen Victor Reinz POPOLEN komplet tesnil na autodoc.si ker so dan prej imeli 23% popust in sem za ziher raje naročil. Zjutraj pa misleč, da je to to, tudi plačal.

Tam sem naročil, tesnilo glave, teflone, tesnilo sesalnega kolektorja, semeringe na motorju, tesnila izpuha na glavi + tuba tesnilne mase za karter in oljno pumpo: Victor Reinz - 01-53940-01 - 250€ (lol!) za 20€ več sem dobil ORIGINAL vse to + še nešteto o-ringov in tesnilk + gumijastih podložk in kaj ti vem kaj vse + tesnilke pokrova ventilov.
Jah itak sem še v istem momentu ko sem na eBay našel boljši deal na veliko klicaril na Autodoc "slovensko" številko za podporo, kjer se mi je oglasih Andrew Smith z besedami: "Hi, you've reached Autodoc, my name is Andrew, how can I help you?" Slovenska številka, my ass ja...dobr da v službi vsak dan kako uro debatiram tudi v angleščini, pa sva se 123 zmenla.

Na Autodoc sem v originalu naročil nekaj oljnih filtrov za utekavanje motorja ker rabiš vsaj tri (so bli po 3.9€), komplet tesnil Victor Reinz - 01-53940-01, filter motorja, komplet glavnega jermena z vodno pumpo GATES (na autodoc z 23% je bilo 188€) ter termostat...vseskupaj je bilo ~457€.

Po uspešnem klicu sem iz že plačanega naročila odstranil "popolen" komplet tesnil victor reinz, ter dodal še pol litra zavorne tekočine RBF600 (ker sem jo enkrat prej naročil premalo) in filter goriva. Še vseeno mi bodo vrnili okoli 230€, enkrat v roku 14 dni.

Torej tudi ta izkušnja z Autodoc je bila dobra. Čeprav sem sam po svoji krivdi naredil napako pri naročilu, so se zelo hitro in prijazno odzvali na moje prošnje. Za ziher so vzeli še VIN avta ter druge podatke ter še enkrat preverili če vse kar sem naročil paše. Nakar so ugotovili da filter olja ni pravi (sicer bi vseeno pasal, ampak so rekli da zaradi velikosti ni "primeren") in so mi ponudili nadomestek, ki je bil iste firme, za 1cm ožji in cenejši, tako da je stal le 3,6€ po kosu :thup

----> U glavnem www.autodoc.si priporočam prav vsem. Preko mobilne aplikacije ponujajo še 2% dodatnega popusta.

Seveda, pa po sistemu "do kad Mujo dobiva, Mujo igra" nisem prenehal tukaj...
Po pogovorih s Sanijem (Scooby.si) sem se odloču za ACL-Race linijo ležajev za motor. Najugodneje sem jih našu tukaj v Litvanski eBay trgovini Asvela oziroma http://www.asvela.lt
Tudi njih sem kontaktiral, da so mi pomagali pri izbiri batnih obročkov, kjer so mi svetovali obročke firme Hastings. Po krajši internetni "raziskavi" sem se odloču da bojo OK. Večinoma sem našel le hvalo in to tudi od ljudi, ki jih uporabljajo že večletno tudi za racing in raznorazne zadeve, zato sem pri njih naročil tole:
- Glavni - ACL - 5M8309H-STD mere
- Ojnični - ACL - 4B8296H - STD mere
- Batni obročki - Hastings - 2.0 STD mera

Prijaznost zopet na višku, odgovor na maile v roku parih minut, vse super.

Potem naročim še tele tesnilke za pokrov ventilov (oddušek za oljne hlape), ker jih v kompletu 10105AA560 naj nebi bilo: GASKET RUBBER SUBARU 11832AA031 dva kosa za 16€ v nabiralnik :thup

Ok dejmo mal na papir:
- Dihtungpak - 270€
- Ležaji - 98€
- Obročki - 43€
- Autodoc - 229€
- 2x Dihtunga - 16€
- Brusna pasta za ventile - 10€

Aha...~666€ :twisted: , za en dan bo dost haranja po denarnici :cry :lcry

Res pa je, da bo z vsem tem motor kompletno na novo pretesnjen, novi ležaji, obročki, pomenjani jermeni (no dva še manjkata), menjana vodna pumpa in rolce + vse, da bo motor za 100.000km poštiman kot se zagre :thup No sej to pa je tudi nekaj vredno madona!
(pustimo dejstvo da še manjka en kup zadev da porihtam alternator/servo pumpo/klimo in druge pritikline, ki jih človek najde pod pokrovom motorja)

Vse bi blo OK, če nebi že kar v treh dneh po naročilu dobil domov ležajev iz Litve. Itak sem jih z največjim zanosom in veseljem vrgel v merilnik, nato pa.....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3024
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Napisal/-a BackW00d » 09. April 2018, 11:05

Da vas še malce pustim čakat, ko že ravno noben ne trzne na "španske limonade" način rajcanja :)

Se pa vrnem še ene dva tri tedne nazaj da še malce razjasnim tole: http://shrani.si/f/16/118/4T3sDDWF/img3260.jpg http://shrani.si/f/w/dA/4R9HOcoC/1/img3261.jpg http://shrani.si/f/3g/sA/3OpR5bnH/1/img3263.jpg In tole: http://shrani.si/f/1O/13s/4WdztWuN/2947 ... 729762.jpg http://shrani.si/f/2i/to/4FlHYlxf/29138 ... 965057.jpg http://shrani.si/f/2T/Bw/4X1N0Ibx/29243 ... 189638.jpg http://shrani.si/f/2I/cL/4qpTqxYZ/28945 ... 213639.jpg Torej, precej so me mučile tiste številke, ki sem jih dobil z meritvami, ki sem jih naredil na svojem Legacy 2.0 1994-1998 motorju, kateri je bil vstavljen v mojo Imprezo letnik 2003.
Še danes sem mnenja, da če bi tisti motor z novim tesnilom glave skupaj sestavu, bi motor verjetno še dolgo delal BP. Ampak me je malce kljuvalo nekje zadaj, da bi nekako če sem že ravno na pol poti, vseeno kar šel do konca pa motor sestavil na novo z malce bolj letniku točnimi deli :)
Po drugi strani sem mislil, da bi kar za silo spravil obstoječ motor skupaj, pa medtem ko se vozim sestavljal nekaj novejšega, kar enkrat ob priliki (morebitni okvari) potem premenjam za tega novega....

Se pravi: Že nekaj časa pred 16.3.2018 sem na Bolhi zasledil, da nekdo prodaja "cel WRX 2004 225HP motor".
Kličem, da dobim malce občutka kaj se dogaja, kako to zgleda, če je to kdo naših? Koliko bi sploh hotel za neko razstavljeno celoto...

Oglasi se Robert iz Trnovega, pravi da ima doma cel WRX motor iz Impreze letnik 2004. Ne samo to, motor je v celoti razstavljen v kosih, tko da grem načeloma lahko tja in premerim če je blok OK in če zadeve štimajo. Cena, ki jo je omenil se je slišala kot pravljica :)

Seveda oborožen z merilnim priborom in orodjem že naslednji dan skočim do njega, pogledat kam pes taco moli.
Se srečava, dec pokaže kose, na prvo uč vse zgleda super duper! HA! Je to mogoče???

Raztovorim merilni pribor, orodje, oblečem šihtna oblačila, AKCIJA!
Robert mi je celo pripravu delovni pult iz dveh kobil in enga ploha :thup http://shrani.si/f/1P/109/Casglcw/img3237.jpg Najprej sem moral odpret motor na pol, da sem prišel do gredi in ležajev...
Itak je bil v bloku le en vijak, da je malce skup držal vseskup, motor je bil tako ali tako že na pol dan, tako da neke panike ni blo. http://shrani.si/f/1E/10D/1OEQAKEx/img3230.jpg http://shrani.si/f/g/W3/4q2Rw3G3/img3238.jpg Glavni ležaji so bili kar dobro videt http://shrani.si/f/1l/qA/2xIKXR3e/28938 ... 057243.jpg Ojnični so bili že zažgani na polno http://shrani.si/f/23/HU/4fcpcKZr/28944 ... 125444.jpg OK, ni važno v kakem stanju so ležaji, itak jih bom menjal, dejstvo je da je ojnica lepa, gred lepa, cilindri zgledajo OK, niso podrajsani :thup

Merilnik v roke. Se zakopljem v prvi cilinder, pomerim....pa se že počasi začne pravljica spreminjat v vse prej kot to.
Cilinder 1 jajčast (ovalnost) preko 0,12mm (std ovalnost = 0,01mm, limit je 0,05mm) :thdwn
Cilinder 2 jajčast okoli 0,08mm.
Cilinder 3 v merah.
Cilinder 4 v merah.

Cilindri ki so bili v merah so bili dejansko res v merah. Ne tisto, na meji, ampak ravno na sredi mere. Mi je bilo prav hudo da sta bila cilindra 1 in 2 tako slaba.

Ker je Robert imel v "komplet motor" le dva bata, sem avtomatsko sklepal, da je moralo dva bata verjetno uničit, zato sta le dva ostala, in verjetno prav iz teh dveh slabih cilindrov. Kasneje sem še malce od bližje pogledal pod svetlobo, in videl, da je celo zgornji del cilindra malce porozen ratal kar seveda nakazuje na precej hudo vročino, kar bi bila seveda povzročilo ovalnost cilindrov. http://shrani.si/f/1h/D9/1iqaE7Ck/28938 ... 329324.jpg http://shrani.si/f/J/8n/1R2wkW1x/288772 ... 197346.jpg Kar hitro se je možakar spomnil, da je to njegov blok, v kateremu mu je stopilo dva bata, on pa je potem vzel nadomestni motor iz Italije, in kosi iz tega motorja (minus bati in blok) so sedaj na voljo meni. Bate in blok iz WRX motorja naj bi porabil za svojo STi-jko...

Je pa to morala bit zopet neka huda sestavljanka, ker bati od STi, niso montirani v blok, ki ima navadne DOHC glave brez AVCS.
On ve da je imel AVSC gor, ker je vedel da navadne DOHC glave niso iste kot tiste, ki jih je imel on. http://shrani.si/f/42/10m/1frbccQd/2887 ... 229172.jpg Kdove, kaj so oni sestavili njemu skupaj v avtu. To je bila neka Bela STi impreza, ki je pot našla naprej na dolenjsko. Mel jo je pa ta Robert, ki je včasih vozil rally. Zna bit, da je sestavil WRX bate v STi avto in to dalje vozil. Ha, kdobivedel ;)

Uglavnem, škoda da je blok hin, ker gred je znotraj mer, ni brušena, ni uničena. Ojnice so lepe, piston pin gre na čvrsto notri :thup

Sem pa bil navdušen nad glavami, ker so bile zelo zelo lepe. Napram mojim so bile te takorekoč "kot nove" http://shrani.si/f/3J/Ny/6BmRHj7/288791 ... 445177.jpg http://shrani.si/f/g/x4/3PO6G3xC/288792 ... 337175.jpg Potem pa je Robert še začel ven iz raznih lukenj vlečt ni da ni dodatnih delov.
Našel je še dve prednje luči, ki sicer niso original (majo pa BMW-angeleye look), ampak so cele.
Dve turbini, eno TD04L v zelo dobrem stanju, en VF34 v precej slabem stanju.
Komplet izpuh do turbine, komplet sesalni del brez MAF-a in filterboxa. Gumjaste cevi, alternator, starter, hidravlično pumpo, sklopko, potisno košaro....ma poglej na sliko, res ni da ni :)

Turbina http://shrani.si/f/24/t7/4wzdwKDC/img3232.jpg Sam sem sicer v vsem tem kupu robe videl le obe glavi, gred, ojnice, in turbino.
Cena, ki jo je postavu za komplet vso robo je bila ugodna že za le zgoraj naštete stvari, ki sem jih sam videl, kaj šele za vse ostalo. Da bi za to ceno dobil še vredu blok bi bila pa res prava pravljica, ampak lej...bo vseeno OK.

Predno sem mu segel v roko, sva preverila še glave, ki so bile brez razpok, ojnice so šibale tekoče jermenice so bile OK, ni bilo vidnih znakov kakih napak/težav. Realno so zgledale za 1000% boljše od mojih glav, ki sem jih snel iz avta :)

Ni bilo druge, roka roka, pa srečno. Za prevzem sva se pa zmenila "čez en teden pridem iskat".

OK, bemti, zdej mam Phase 2 nebrušeno gred, vredu glave, bate, ojnic en kup...manjka mi nek soliden Phase 2 blok! :th :th :th

No potem so se pa začeli tisti dnevi:
BackW00d napisal/-a:
22. Marec 2018, 21:03

..........Po neprespani noči iz 5.3.2018 na 6.3.2018 sem mel polno glavo vprašanj...odgovore sem iskal po forumih, internetu, povsod kjer bi se dalo kaj najdit.
Po dolgotrajnem branju forumov, kjer so nekaj namigovali, da so motorji med 2.0 N/A ter 2.0 Turbo ubistvu zelo zelo podobni, da je različna le ena bistvena stvar short-blocka. To mojo domnevo je delno potrdil že Peruccy, ki je pogledal kataloške številke v njegovem prodajnem programu (euroton).
Najprej sem podatke iskal na www.parts.subaru.com, ki pa je nažalost povsem ameriška "subaru štiklci" stran in nima povsem nobenih podatkov o EUDM subarujih. Tam so kar vsi subaruji ali 2.2 ali 2.5 druzga tam ni.
No lažem, tam sem že od samega začetka gledal podatke za 2003 Imprezo 2.0 WRX wagon (mojo). In ker sem za mojo našel, sem bil avtomatsko menenja, da morajo bit vsi subaruji gor. To sem šele zdaj spoznal, ko sem iskal podatke o motorjih.

S te strani sem iskal kateri vsi avtomobili uporabljajo isti blok. Seveda ker je v USA le impreza 2.0 motorja, dejansko ni pravega podatka.
Je pa podatek da ima blok kataloško: 11008AA270

........

Blok - 11008AA270 uporabljajo:
- Forester SF/SG od 98 do 05 - načeloma vse različice od najosnovnejše do XT turbo
- Impreza GC/GF/GD/GG od 98 do 05 - načeloma vse različice od osnovne do GT/WRX
- Legacy BE/BH/BT od 98 do 04 - LX,GL, pa tudi 280PS B4
- Impreza WRX USDM trg od 01-05 (zato sem jo najdu v www.parts.subaru.com)


OK, ni hudič da nebi našel enga bloka iz teh avtov kle v sloveniji....

Sem se že s Karlom zmenu, ko je mel doma nekaj v kosih (no sej česa pa on nima, sem že parkrat bil pri njemu, pa me še zmeraj preseneti koliko ima roba :) )
Nato pa sem čist po nesreči opazu oglas od Simon-a iz foruma (Simon1977), ki je prodajal Foresterja letnik 2000 2.0 z malo prevoženimi kilometri.

Fora je bila pa ta, da je on lahko meni povedal VIN avta in kodo motorja, in po tem sem lahko za 100% ziher preveril, če ima ta avto res blok z oznako 11008AA270.

No in sem preveril:
VIN: JF1SF5LJ4....
JF1 - Passenger car - FHI made (to majo vsi subaruji)
S - Forester
F - Wagon
5 - 2.0 L AWD
L - Levi volan
J - SOHC MPI Fulltime AWD 5MT
4 - Full time AWD 5-speed dual range (reduktor)

Model code: SF5CL2J
S - Forester
F - Wagon
5 - 2.0L AWD
C - 2001 Model Year
L - Levi volan
2 - BASE oprema
J - SOHC MPI center differential AWD

Engine Code: EJ202NWXVB
EJ - 4 cylinder
20 - 2.0L
2 - D-MPI - SOHC-B

N - nepomemba oznaka
W - AWD Manual Transmision
XVB - nepomembna oznaka

S temi informacijami oboržen sem skočil na www.opposedforced.com: http://shrani.si/f/1w/nS/2VuUrrCe/30174 ... 107101.jpg A seveda! Pokličem Simona in se zmeniva za prevzem v prijajaočem tednu....Plac da ima, streho tudi, orodja dosti (možakar drugače obnavlja stare VW zračnohlajence), kolega ali dva da dvignemo motor ven, pa ga mam!

Motor z malo prevoženimi kilometri, ne more imet slabega bloka, pa še dodatni kosi gor mi znajo kaj prav pridit, ker moji so bili dokaj slabi....

No po parih dneh sem dobil informacijo, da motor namesto v Slovenskih Konjicah prevzamem kar na vsem dobro poznani lokaciji Karlove "garaže". On je namreč kupil cel avto. Tko, da je še "sprobal" ta motor, predno sem ga dal v prtljažnik Octavie :thup

Tako sem potem 21.3.2018 skočil še po tretji motor......

23.3.2018 sem skočil v garažo z enim samim namenom, da še isti dan domov odnesem blok, da ga premerim da vidim če sem se zajebal al ne :smsw :haha

Motor je šel narazen kot puter http://shrani.si/f/2A/eD/3bC7p4kx/1/img3299.jpg http://shrani.si/f/1K/99/2LmjAiU7/img3304.jpg http://shrani.si/f/1I/FG/1LzZuzZ6/img3305.jpg http://shrani.si/f/J/X6/2XnujEvZ/img3309.jpg
Homemade "Subaru" tool, za fiksiranje gredi, da lahko odviješ vijak tamale jermenice spredaj na motorju http://shrani.si/f/2a/My/K23PHbd/img3307.jpg
Kapo dol! http://shrani.si/f/40/wN/3xhdBlUT/img3310.jpg http://shrani.si/f/2N/12P/3yaxWAlY/img3311.jpg http://shrani.si/f/44/aG/hXUrNIB/img3312.jpg http://shrani.si/f/1b/11G/5jjbhnw/img3313.jpg
Ko pa je čas da gre motor na pol, pa roštilj ni več uporaben, saj drži polovici skupaj, zato zimproviziram ponk in gasa dalje! http://shrani.si/f/y/10x/H9qh4l0/img3314.jpg http://shrani.si/f/0/pA/Q7lqvjR/img3315.jpg
Bati in sorniki http://shrani.si/f/3e/aN/2seUTax7/1/img3317.jpg
Pametni pišejo - sekvenca vijakov, kam kej paše :) V sliki, ziher je ziher http://shrani.si/f/1n/z7/4SZSmnA6/img3318.jpg http://shrani.si/f/19/cf/2Hf6wKIV/img3320.jpg
Polovičke http://shrani.si/f/1A/W0/4436NgXa/img3322.jpg http://shrani.si/f/1u/ZI/2KF4EioD/img3325.jpg
Kosovni odpad http://shrani.si/f/3U/TS/3sYgFgMa/img3331.jpg http://shrani.si/f/2u/QV/4Yx3jPgq/img3332.jpg
Pucanje http://shrani.si/f/1O/52/3togZ4Eg/1/img3335.jpg
Glavi http://shrani.si/f/3I/ni/27RrqHAw/img3336.jpg http://shrani.si/f/2S/zF/12UTCCgW/img3337.jpg
Mater vse te glave zgledajo kot nove napram mojim, ki so bile razhojene čist do kraja...Še enkrat več lahko Zulero vidi kaj je kupil (vedoč ali nevedoč).
Kaj vse so že tiste glave morale dat skozi, da so take kakršne so?!

Lej navrhu SOHC glava pri 150.000km pa tukaj zdaj WRX v okolici 200.000km: http://shrani.si/f/3J/Ny/6BmRHj7/288791 ... 445177.jpg Pa mojo žalost: http://shrani.si/f/6/Vb/41p5E8CE/img2943.jpg http://shrani.si/f/N/65/DhZMhAN/img3053.jpg http://shrani.si/f/M/4f/2G29G2lg/img3057.jpg Pa to mora met za seboj 500.000km pa samo nepravilno uporabo tesnil/hladilnega sredstva al kaj ?! :D WTF res no!?

Po uspešnem pranju bloka, pa sem si doma priboril novo merilno mesto 8-) Na kuhno se je že navadila, zdej pa, da še dnevno osvojim pa sem zmagu! http://shrani.si/f/1k/ea/4F1hpLOm/img3340.jpg Domači kavč, kaka lahka serija v ozadju, da ni dolgčas pa gremo v meritve!
Do danes sem že premeril glave, blok, gredi, ležaje, bate, ojnice in vse kar paše zraven.

O rezultatih meritev.....pa drugič.... 8-)

P.S. Počasi bo tole začelo skup letet :thup :thup :thup
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
zulero
Uporabnik foruma
Prispevki: 253
Pridružen: 28. Julij 2015, 17:03
Kraj: Domžale

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Napisal/-a zulero » 09. April 2018, 12:30

Zulero je bil nategnjen kot je dolg in širok! Nobenih stvari nisem vedel. Tudi poleg nisem bil. Dobil sem nekaj slikc kaj dogaja medtem ko je bil avto v njegovi garaži. Edina stvar o kateri vem, da je bilo govora, je bil blok motorja. Rečeno mi je bilo, da bo notri sedaj močnejši blok in da naj bom brez skrbi. Nisem imel pojma zakaj, kako...mi je pa zdaj jasno vse.

Pa saj imam cel pogovor shranjen na FB. Tam smo se menili komplet zadevo...

Po enem mesecu sem prišel, plačal in se takrat z prazno denarnico in dobro načetimi prihranki presrečen odpeljal :unam

Sem bil dva dni nazaj pri Ambrožu v Podgorju. Sosedu od Lavriča. Bi ga lahko šel pozdraviti, a nisem hotel...

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3024
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Napisal/-a BackW00d » 09. April 2018, 13:58

Zulero, jaz do tebe nimam nikakršnih "hard feelings", te ne rabi skrbet.
Meni je danes že vseskupaj precej smešno in po eni strani sem skoraj naskrivaj malce vesel, da sem vse tole zdej delal/naredil, ker sem se ogromno naučil, veliko izvedel, spoznal nove ljudi pri tem pa še nisem sploh konec. Kot enga domačega "stručkota" s strojnim ozadjem, mi je tole voda na moj intelektualno/raziskovalni mlin. Kot finančnega investitorja, seveda ni :) Kot uporabnika avta, no...to tudi ne :)

Zdaj mam čas ga tkole hecat pa raziskovat. Vprašanje kako bo v prihodnosti :)
Sam kolikor sem računal, me vseskupaj nebi smelo stati toliko kot je tebe stala Lavričeva šola :D (no nikol ne veš)
Seveda če odštejem (kaj ti vem) kolk ur, ki sem jih že ubil zraven, pa kolk jih še bom predno bo motor prdnil.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
axaQ4
Uporabnik foruma
Prispevki: 457
Pridružen: 09. Maj 2006, 17:56
Kraj: Začetek Gorenjske baje

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Napisal/-a axaQ4 » 10. April 2018, 07:40

Ha, sva čast za to sago. Zdej vidim, da je moja WRX res bila neproblematična proti temu!

1x bi prišel to pofirbcat če mas cajt. Se vozim sem pa tja z motorjem po tistih koncih hehe
Nimam kulija, da bi se podpisal.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3024
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Napisal/-a BackW00d » 10. April 2018, 08:12

Človek mora nekaj delat, da mu ni dolgas :)

Telefonsko imaš v Subifon imeniku, prej me pokliči, sploh ni problema :)
Če boš z motorjem pridi čez savinjski konec skozi Prebold in nato čez Marijo reko proti prelazu podmeja in v Trbovlje, ne bo ti žal ;)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3024
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Napisal/-a BackW00d » 13. April 2018, 10:59

Po demontaži seveda sledijo številke!

Lepo očiščene in sveže namazane polovičke bloka sem zložil na mizo v dnevni pomeril dimenzije. Malce sem bil nestrpen pa živčen, a bo blok OK al nebo :)
Zgledal je lepo! http://shrani.si/f/U/B0/b944zNS/img3341.jpg http://shrani.si/f/3/124/tFini0K/img3342.jpg Cilindri nimajo skrbi vzbujajočih risov. Pravijo da če risa ne moreš z nohtom zaznati, potem ga dejansko ni.
Sam nisem na nobenem cilindru mogel zapet od tistih par risov, ki jih tudi vidit ne moreš, brez lučke. http://shrani.si/f/3N/Ts/2skiF6vH/img3343.jpg http://shrani.si/f/i/tq/2ydWqykA/img3344.jpg http://shrani.si/f/d/FZ/2ToXU9X/img3346.jpg http://shrani.si/f/3W/O8/3EvADjHg/img3347.jpg http://shrani.si/f/2F/wC/1UpDcQkf/img3348.jpg
Merilnik znuliram na 92,000mm http://shrani.si/f/2F/Wo/1KKEThgT/img3345.jpg
Pa hitro čez vse cilindre. Vsazga moraš merit 8×. Torej je kar nekaj meritev... http://shrani.si/f/3b/oZ/4bydNNgx/img3349.jpg
Na hitro sem pogledal še glavno gred iz forsterjevega motorja. http://shrani.si/f/1u/Fm/2hPuTvpQ/img3350.jpg
Zgleda 100% ista kot tista iz mojega motorja (razen da je moja original phase 1) ter ista kot tista iz WRX 2004 motorja.
Gred super v merah :thup

En intermezzo:

Takole zgleda vodni most za NA motor (zgornji na sliki) napram vodnemu mostu iz turbo motorja (spodnji na sliki). http://shrani.si/f/1z/13/1OKlPdBf/img3303.jpg
Pašeta medsebojno oba gor na vijake, ampak mata rahlo drugačne odcepe za vodo. Turbo motor ima odcep še za kantico vode (rezervoar) za turbino. Pa ma ta spodnji odcep še za to.

Po bloku sem se lotil še glav

Stara, a dobra lokacija! :) http://shrani.si/f/3S/AC/4cCU3khQ/img3275.jpg http://shrani.si/f/3X/10l/1ohBLJx4/img3276.jpg
Merilni lističi za merjenje zračnosti ventilov. Kitajski za par € http://shrani.si/f/2J/WR/1RdQcIWR/img3277.jpg http://shrani.si/f/3S/Le/20TwROgq/img3278.jpg
Mostički za gred odstranjeni http://shrani.si/f/2M/po/2iV4pN4k/img3280.jpg
Gred sem dal pod drobnogled. Meritve pa na papir! http://shrani.si/f/3M/87/21cCI88J/img3282.jpg
Ta glava uporablja shim-over-bucket tip nastavljanja zračnosti http://shrani.si/f/2z/10p/4t8FmBYC/img3284.jpg
Mostički in glava sama zgledajo super. Brez posebnosti. http://shrani.si/f/G/2/4wWOvas5/img3286.jpg
Gred isto http://shrani.si/f/16/bp/4HIejKsX/img3287.jpg
Štople sem vse zmeru, da vem kako zračnost dajo kakšni štopli, da lahko kasneje malce prilagodim zračnosti. http://shrani.si/f/2B/t0/3Si2MP7X/img3289.jpg
Takole pa zgleda en komplet LEGO™ kock za sestavit levo glavo :) http://shrani.si/f/3V/fC/l1829wy/img3290.jpg
Pa še tisto kar sem iskal že v začetku. Številke za Levo glavo! http://shrani.si/f/3k/BI/4BOC1oAD/1/img3291.jpg
Drug dan, druga glava ista lokacija...moja že mal postran gleda tele litanije sred dnevne :cp http://shrani.si/f/2d/4X/2rMCkEJK/img3428.jpg
Odstranjevanje štoplov http://shrani.si/f/1z/tv/1rFiopG5/img3431.jpg
Meritve http://shrani.si/f/10/H/4aN2NUWa/img3432.jpg http://shrani.si/f/16/dI/4vNfHN2a/img3433.jpg
Bradys bunch http://shrani.si/f/2g/1/3uy6VarW/img3434.jpg
Številkeeee še za desno glavo! http://shrani.si/f/V/11o/333qp0do/img3436.jpg
Seveda pa za pucanje in rihtanje glave rabiš zadevo zapeljat še malce dlje http://shrani.si/f/18/IZ/V8cEe7x/img3438.jpg
Če češ menjat teflone, brusit ventile, moraš razstavit še vzmeti. Po ruskem sistemu gre dokaj hitro...
Kaj je ruski sistem? http://shrani.si/f/2U/87/1HTqKIyy/img3440.jpg Bum s kladivom na primeren nastavek za gedoro direkt po vrhu ventila


Prej http://shrani.si/f/2g/Pe/2jaq9j8C/img3442.jpg
Potem http://shrani.si/f/3A/n9/wlWA09T/img3443.jpg http://shrani.si/f/3B/Fe/3StUch01/img3445.jpg
Drobovje http://shrani.si/f/2T/Cq/3duvhvrw/img3447.jpg
Fino pa je tudi, da si človek zapomne, kam gre kater ventil, da nima preveč dela z lovljenjem zračnosti.
Ker zračnost je rezultat dolžine ventila, površine/globilne ventilnega sedla, štofla, podložke in nakoncu tudi velikosti odmične gredi.
Kombinacij je pomoje preko tisoč možnih.
En tahiter organizer http://shrani.si/f/h/r2/3MF6zMPu/img3448.jpg http://shrani.si/f/V/GI/3Ea17cGn/1/img3452.jpg
Takole pa zgledajo komore. http://shrani.si/f/5/RX/27G28l6F/1/img3456.jpg http://shrani.si/f/2s/xz/5dlSsvw/1/img3457.jpg http://shrani.si/f/3G/CX/3keoJA6/1/img3458.jpg http://shrani.si/f/T/Jm/1XK1HkBi/1/img3459.jpg Komore so super, brez raspok, sedišča ventilov zgledajo OK. Rahlo jih obrusim, pa bo glava tesnila kot nova!
Nisem pa še meril, če so kaj zvite, če bo treba kaj brusit naležno površino glave.
Nimam doma primernega orodja...

Številke za desno glavo, za ta radovedne. http://shrani.si/f/0/T3/XYmc6gp/1/img3460.jpg
Zdej pa tole v excel butnem, pa ma, da začnem sestavljat eno lepo novo dejanje!
Roba je bolj kot ne prišla, manjka mi še oljna pumpa 11mm (od STi pumpa) pa mislim da ostalo bolj ko ne mam. Ziher bojo še kake malenkosti. Ampak tisto pa sproti.


Sem pa mojo mal razveselil včeraj :)
Sem v kevdru našu voziček (IKEA?) ki je taman za dve glavi, oba polbloka, dve gredi, merilni pribor pa kaj ti še vem kaj vse 8-)
Sem lahko vse v enmu šusu odpeljal v klet/garažo. Top! Ker tole vse nosit sem pa tja, ni lih mačji kašelj. Težko kot sam hudič! http://shrani.si/f/2K/Zp/tJMij0k/img3559.jpg http://shrani.si/f/5/R/3WyAwKfU/img3560.jpg Počasi se bo začel zadnji del tretjega dela sage 8-) Komaj čakam...kot mali otrok, ko mu liziko obljubijo :D
Nevem pa še, kako bi ga poimenoval...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
msenjur
Član Subaru kluba
Prispevki: 2391
Pridružen: 03. Maj 2006, 22:16
Kraj: Vrhnika

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Napisal/-a msenjur » 16. Maj 2018, 07:21

Kako napreduje projekt? A ze kej brbota pod haubo?

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3024
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Napisal/-a BackW00d » 21. Maj 2018, 10:07

Če bo čas na moji strani bo do konca mesca prvič to leto zaropotalo! 8-)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3024
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Napisal/-a BackW00d » 21. Maj 2018, 14:52

Sem mal pogledu po telefonu in imam od zadnje objavljene slike dalje že nekih 170+ slik 8-)
Pomoje je od takrat do danes padlo tut že nekih 40-50h v vseskupaj :ast
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Grizliboy
Uporabnik foruma
Prispevki: 28
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Napisal/-a Grizliboy » 21. Maj 2018, 16:57

In nauk te zgodbe (vsaj zame :smsw ) ........ ne pipaj motorja, razen rednje menjave olja, filtrov in jermenic :omfr mi vsaj ne bo kratilo spanca iz koliko avtom so mojega sestavili. :w

Ps: Se opravičujem za offtopic.
Fotograf FOTOGRAFIRA fotografijo, Slikar SLIKA sliko.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost