XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Subarujev predstavnik na Rally tekmovanjih in mlajša terenska izvedenka
Uporabniški avatar
matejben
Uporabnik foruma
Prispevki: 182
Pridružen: 01. Marec 2008, 16:07
Kraj: PARTYZANSKE DRAŽGOŠE

XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Odgovor Avtor: matejben » 08. Januar 2019, 19:48

XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Bi mi kdo razložil razliko ?
Prednosti - pomanjklivosti?

Nisem mehankar, mi je pa všeč in se nagibam da bi nabavil 1,6 ki ima rfeduktor, 2,0 ga nima.
Seveda manjalnik ročni - torej mora biti največ 2015 letnik, kasneje so avtomatiki.

Prosim za komentarje in hkrati hvala - LP, matej
Kam pa pridemo brez domišlija?

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6018
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Odgovor Avtor: nebivedu » 08. Januar 2019, 20:19

Če imaš denar, potem novega ali malo starega 1.6 s CVT menjalnikom. Sploh zato, ker imajo novi vsi X-MODE, pa je potem noro voziti po terenu s tem. Avtomatik zmaga v vsem na offroadu. Stari so sicer imeli problem v spustu dol po hribu, to pa so tudi uredili z elektronsko pomočjo za vožnjo po hribu navzdol. Tako dobro razporejuje navor, da se povsod brez problemov odpelješ bolje kot z ročnim in reduktorjem.

Jaz sem se, sicer z outbackom, navozil po terenu v Ukrajini, pa sedaj, ko imam spet ročnega, prav pogrešam avtomatika.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
matejben
Uporabnik foruma
Prispevki: 182
Pridružen: 01. Marec 2008, 16:07
Kraj: PARTYZANSKE DRAŽGOŠE

Re: XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Odgovor Avtor: matejben » 08. Januar 2019, 22:18

Ola - nekaj sem skeptičen glede avtomatskih menjalnikov - ne zamerit ampak ga nočem.
Zato sprašujem za ročne menjalnike in variante 1,6 in 2,0 kakšna je razlika, hvala.
Kam pa pridemo brez domišlija?

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3309
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Odgovor Avtor: BackW00d » 08. Januar 2019, 22:29

Če si dinamičen voznik in rad tudi kakega prehitiš in se po avtocesti voziš z nekih konstantnih 130km/h na tempomat tudi v rahle klance in z prtljago ter polnim avtom ljudi (družina) defenitivno vzami 2.0
1.6 so nepremičnine, in potem večkrat vlečeš reduktor, predvsem v klance, da vsaj mal kompenziraš tiste 4dcl razlike v motorju.
Poraba je predvidevam, da bolj kot ne ista, neglede na to kater motor vzameš...

Sej vem, reduktor je zakon, sploh za rikverc pa speljevanje v klanec. Ampak če nisi zahteven voznik (mislim na offroad in rinjenje v bolane klance) potem reduktorja dejansko ne rabiš, ker 2.0 vseeno dobro rine tudi v nižjih obratih.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
matejben
Uporabnik foruma
Prispevki: 182
Pridružen: 01. Marec 2008, 16:07
Kraj: PARTYZANSKE DRAŽGOŠE

Re: XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Odgovor Avtor: matejben » 08. Januar 2019, 22:49

Reduktor največkrat uporabljam po klancu navzdol v zasneženem terenu - od doma do glavne ceste v vukojebini kjer živim. Saj veš - v prvi prestavi je lahko prehitro na poledeneli ali zasneženi cesti - pa preklopim na polovičko z reduktorjem.
Drugače pa nisem zahteven voznik in imam povečini krajše relacije. Do sedaj sem imel dva leoneta ki sta bila zakon in sedanji forester mi je služil preko deset let, na deset podlage.
Kam pa pridemo brez domišlija?

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6018
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Odgovor Avtor: nebivedu » 08. Januar 2019, 23:30

matejben napisal/-a:
08. Januar 2019, 22:18
Ola - nekaj sem skeptičen glede avtomatskih menjalnikov - ne zamerit ampak ga nočem.
Zato sprašujem za ročne menjalnike in variante 1,6 in 2,0 kakšna je razlika, hvala.
Ni kaj za zamerit. Vendar bi jaz na tvojem mestu vsaj sprobal avtomatika.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
matejben
Uporabnik foruma
Prispevki: 182
Pridružen: 01. Marec 2008, 16:07
Kraj: PARTYZANSKE DRAŽGOŠE

Re: XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Odgovor Avtor: matejben » 09. Januar 2019, 06:57

Sem ga sprobal na cestni bvožnji - sem se oglasil v Kranju pri Šternu - pa me ni fasciniral.
Še vedno pa ne poznam razlike med 1,6 in 2,0 pri XV modelu.
Kam pa pridemo brez domišlija?

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3309
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Odgovor Avtor: BackW00d » 09. Januar 2019, 07:21

Kar se tiče reduktorja in klancev navzdol, se strinjam, me je reduktor pri naši stari imprezi 1.6 letnik 1996 kar parkrat rešil takih strašnih voženj navzdol po frišno zasneženem. So domačini vsi ketne gor dajali, sam pa jih nisem imel, in ni bilo druge izbire. Je bilo na momente kar fejst strašno že ko je začel letet po zamrznjenem navzdol. Tako da sem moral v reduktorski prvi dat malce po plinu, da so gume zopet "dohitele" cesto. :ast
Pa me res ni strah po snegu se vozit, ampak parkrat je takole res bilo na meji okusnega in je reduktor res super prav prišel :D

Kako to da 2.0 nima reduktorja ?! Ponavadi so ja vsi bencinarji (razen turbo verzij) imeli reduktor?!
A je Subaru začel "šparat"? Al menijo da je navora dosti in da kvazi reduktor ni potreben?

A na avtonetu pa ni takih, da bi lahko šel probat?

Sam z XV-jem nimam realnih izkušenj, če bi pa iskal bi pa ziher vzel 2.0, ker 1.6/1.5 različice motorjev meni osebno sploh ne sedejo. (zato sem tudi iskal WRX-o). Ker rad prehitevam pa bolj dinamično vozim, pa jajcanje po avtocesti poleti s trugo ter kolesi na strehi, ko avto ne uspe niti več 120km/h it, mi ne sede.
Sploh 1.5 Impreza od fotra je katastrofa kar se tiče dinamičnosti. Ksreči ima reduktor, da se da vsaj mal športno peljat v kake klance ali po snegu.
Pri tej 1.5 verziji daš v tretji brzini PO RAVNINI gaz do konca in se sploh niče ne zgodi?! To je tolk mrtvo vse da adijo pamet. Motor sploh nič ne skoči.
Poraba pa itak v okolici 10 litrov, čeprav se fjakaš okol...

Mi je pa XV-jka zelo všeč, ker na cesti zgleda dobro in mogočno :thup 8-) Mal že mojo ogrevam na misel, da bi mogoče kdaj to imela, kot drugi avto.
Čeprav, da imam dva štirpogonca doma pa tut ni lih racionalno :P

Nevem, jaz bi šel na tvojem mestu probat, sploh če ti ne gori voda z menjavo avta in imaš čas še mal počakat.
Lastne izkušnje bojo ziher najbolj točne. Ker vsak mal drugače gleda na to kak avto mu sede.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6018
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Odgovor Avtor: nebivedu » 09. Januar 2019, 07:44

BackW00d napisal/-a:
09. Januar 2019, 07:21
Kar se tiče reduktorja in klancev navzdol, se strinjam, me je reduktor pri naši stari imprezi 1.6 letnik 1996 kar parkrat rešil takih strašnih voženj navzdol po frišno zasneženem. So domačini vsi ketne gor dajali, sam pa jih nisem imel, in ni bilo druge izbire. Je bilo na momente kar fejst strašno že ko je začel letet po zamrznjenem navzdol. Tako da sem moral v reduktorski prvi dat malce po plinu, da so gume zopet "dohitele" cesto. :ast
Pa me res ni strah po snegu se vozit, ampak parkrat je takole res bilo na meji okusnega in je reduktor res super prav prišel :D
Jaz ti lahko povem iz prve roke, ker sem imel oba menjalnika (2.5 AT in 2.5 MT). Avtomatik letnika 2005 ali 2006 je bil za po klancu navzdol res problematičen. Vse ostalo pa parkrat bolje kot ročni, poleg tega na offroadu v klanec ni nikoli crknil in ima pri nižjih obratih več navora na kolesih kot ročni. Kar se tiče vožnje gor v hrib, pa lahko verjameš, da imajo na momente tudi WRX-e probleme lovit ta avto (outback 2.5 z AT menjalnikom in elektroniko vklopljeno). Avto je igrača, dobesedno. Sploh z elektroniko vklopljeno. Z elektroniko vklopljeno pred ovinkom pohodiš gas do konca, na hitro zaviješ in avto oduzame plin, poravna avto v ovinek in doda nazaj plin, da se izstreliš iz ovinka. (za tistega za tabo je pa kot da bi bil na bencinski, ker vse smrdi po bencinu). Če ne verjameš, vprašaj klemza.

Sem pa testiral XV-ja 1.6 s CVT menjalnikom in x-mode vklopljenim. Malo se mu pozna da je podhranjen, bi morala bit mašina iz levorga notri (1.6 turbo s 170KM), ampak za normalno vožnjo je dovolj (je pa definitivno veliko bolj odziven od stare 1.5 ali 1.6 impreze, ki sta polža proti XV-ju).
S tem avtom je pa vožnja po klancu navzdol lepša kot z ročnim menjalnikom in reduktorjem. Nič ne spodrsava, elektronika stalno dela in avto se pelje kot po tračnicah. Mi je pa en lastnik XV-ja s CVT in x-mode rekel, da je to avto za ženske, ker ga ne spraviš več počez, če ima elektroniko vklopljeno, pa karkoli že delaš. Tako da ga je dal ženi, ker ve da se bo povsod odpeljala brez problemov pozimi.


Bo pa zanimiv 2019 XV z elektriko - hibrid. Namesto stožcev v CVT menjalniku so dodali 2 elektromotorja in zadaj v prtljažniku baterijo, tako da elektrika poganja direktno menjalnik in imaš pogone in elektroniko vso enako tako v bencinskem kot elektro načinu. Ker recimo XV-e je bil samo prednji pogon z 2.0 dizel motorjem in na zadnjih kolesih gnan z elektriko, ta bo imel pa stalni štirikolesni pogon.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
matejben
Uporabnik foruma
Prispevki: 182
Pridružen: 01. Marec 2008, 16:07
Kraj: PARTYZANSKE DRAŽGOŠE

Re: XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Odgovor Avtor: matejben » 09. Januar 2019, 12:11

nebivedu napisal/-a:
09. Januar 2019, 07:44
BackW00d napisal/-a:
09. Januar 2019, 07:21
Kar se tiče reduktorja in klancev navzdol, se strinjam, me je reduktor pri naši stari imprezi 1.6 letnik 1996 kar parkrat rešil takih strašnih voženj navzdol po frišno zasneženem. So domačini vsi ketne gor dajali, sam pa jih nisem imel, in ni bilo druge izbire. Je bilo na momente kar fejst strašno že ko je začel letet po zamrznjenem navzdol. Tako da sem moral v reduktorski prvi dat malce po plinu, da so gume zopet "dohitele" cesto. :ast
Pa me res ni strah po snegu se vozit, ampak parkrat je takole res bilo na meji okusnega in je reduktor res super prav prišel :D
Jaz ti lahko povem iz prve roke, ker sem imel oba menjalnika (2.5 AT in 2.5 MT). Avtomatik letnika 2005 ali 2006 je bil za po klancu navzdol res problematičen. Vse ostalo pa parkrat bolje kot ročni, poleg tega na offroadu v klanec ni nikoli crknil in ima pri nižjih obratih več navora na kolesih kot ročni. Kar se tiče vožnje gor v hrib, pa lahko verjameš, da imajo na momente tudi WRX-e probleme lovit ta avto (outback 2.5 z AT menjalnikom in elektroniko vklopljeno). Avto je igrača, dobesedno. Sploh z elektroniko vklopljeno. Z elektroniko vklopljeno pred ovinkom pohodiš gas do konca, na hitro zaviješ in avto oduzame plin, poravna avto v ovinek in doda nazaj plin, da se izstreliš iz ovinka. (za tistega za tabo je pa kot da bi bil na bencinski, ker vse smrdi po bencinu). Če ne verjameš, vprašaj klemza.
No nekaj mnenj je že. Najprej to povem, da sem le družinski šofer, divjanje počez skozi ovinke me je minilo, plezam po zajebanih terenih za avtom tudi ne. Več.
Torej, Subaruja imam zaradi snežnih razmer na poti od doma in domov, ter klancev ki so v okolju kjer živim kar pogosti. In običajno slabo spluženi.
Hvala za namige, pa še tole sem našel mimogrede: https://avto.finance.si/8811827?cctest&
Kam pa pridemo brez domišlija?

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3309
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Odgovor Avtor: BackW00d » 10. Januar 2019, 07:41

Prvi stavek ki sem ga prebral :haha :lolno
Motor je v spodnjem območju vrtljajev namreč precej anemičen
Sicer potem pravijo še:
A tudi z najšibkejšim motorjem Subaru XV dobro "grize"
Zanimivo, da 2.0 bencinar nima reduktorja...sicer tam nekje vmes piše: "Ob reduktorju (dizel ga nima, saj naj bi imel dovolj navora)"
Kar bi lahko nakazovalo na to da ga vsi bencinarji imajo....

Na testu so očitno imeli 1.6 XV-ja, pa se po slikah vidi, da je napočez letel :D

So pa po mojem mnenju dobro zajeli subarujski značaj v tem delu:
Dvobarvna armaturna plošča, zamenljiva plastična dekoracija, vpadljive barve, mehke obloge na vratih, prestižni dodatki, digitalni merilniki, ambientalna osvetlitev, stikala na nežen dotik, dovršena držala za pijačo, turbo motorji, vožnja pod nizkimi vrtljaji, raznoliki vozni programi, seksi zaobljene zunanje linije, trendovski ključ,... mirno lahko pozabite na vse skupaj.

Skorajda nič od naštetega ne boste našli pri svojevrstnem japonskem posebnežu, ki sliši na ime Subaru XV. Ta je namreč zgodba zase, vanjo pa vas lahko potegne za manj kot 20 tisočakov.

Občutek pomanjkanja nad novotarijami in bliščem je v trenutku pozabljen, ko deželo preplavijo temni oblaki, ceste postanejo mokre in spolzke, udarne jame in neravnine pa postanejo skrite pasti za običajne voznike in obenem odličen poligon za najbolj robustne terence. Bleščečih dodatkov in visoke avtomobilske mode pa človek sploh ne pogreša ko ceste pobeli sneg, ko se teren postavi zelo pokonci, ko je treba kam prepeljati prikolico ali pa ko te znanec povabi na "čago" tja, kjer še peš dobro grizeš kolena.
Še vedno pa sem mnenja, da greš na testno vožnjo do kakega ki prodaja tak avto (1.6 MT). Vem pa, da jih trenutno ni na prodaj, in je kar problem kakega najdit...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Sajmon
Član Subaru kluba
Prispevki: 2883
Pridružen: 25. April 2006, 15:36

Re: XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Odgovor Avtor: Sajmon » 10. Januar 2019, 08:28

Zanimivo tole o udobni vožnji čez neravnine in udarne jame. V UK so pa med testiranjem novega XV povdarili ravno slabo vzmetenje in izolacijo. Namreč med vožnjo je bila prava kanonada iz podvozja.

Uporabniški avatar
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6699
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Odgovor Avtor: Thomas22 » 11. Januar 2019, 12:56

Matej, 1.6 bo zate čist OK.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
matejben
Uporabnik foruma
Prispevki: 182
Pridružen: 01. Marec 2008, 16:07
Kraj: PARTYZANSKE DRAŽGOŠE

Re: XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Odgovor Avtor: matejben » 15. Januar 2019, 19:11

Thomas22 napisal/-a:
11. Januar 2019, 12:56
Matej, 1.6 bo zate čist OK.
Ja - sem bil danes na probi iz Stražišča na Čepule - se mi je zdečl da bo avto umru. Pol sem pa videl da mam u tretji. Sem razvajen od forija 2,0.
No, ko sem šaltal u drugo, je šel lepo kot je prav. Ampak mi ga je eden muznil ispred nosa ki se je pripejal iz Gornje radgone in ga je rezerviral telefonsko pol ure pred mano. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13826418
JBG
Kam pa pridemo brez domišlija?

Uporabniški avatar
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6699
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: XV - primerjava 16 proti 20 bencin

Odgovor Avtor: Thomas22 » 16. Januar 2019, 12:56

Ušesa nšpičit in čakat na drugega. Ko ga dobiš sledi obvezna poskusna vožnja :).
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost