type 25

Subarujev predstavnik na Rally tekmovanjih in mlajša terenska izvedenka
jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 27. Februar 2019, 18:36

S tesnili za izpuh, prikljucki za vodo in olje ter pleteno cevjo za olje, je vse skupaj s postnino naneslo malenkost manj kot 3 ja.
Type 25

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4618
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: type 25

Odgovor Avtor: beliblisk » 28. Februar 2019, 01:33

Kr peče ja (s ceno si ze blizu full frame turbo setupu).Je pa turbo ena glavnih zadev, ki določa naravo zverince.

A si mogoce pogledu BW EFR serijo?

Drzim pesti, da bo spoolal k pr norcih.

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 28. Februar 2019, 02:36

Sem gledal tud borg warner ja. Glede na to, da jih dobavlja tudi owen, pa so mi vseeno priporocili to turbino ki jo imam, sem bil mnenja da mogoce je pa res gbt boljsa. Tud vecina teh avtov ki zmaguje v rallyju ima gbt turbino. Predvidevam da ce bi bila efr tok boljsa, da bi jo sigurno raje vgrajevali v dirkalnike. Sploh ker pri dirkalcih ne sparajo s financami.
Ce ne drugace, bo moj setup le referenca kaj se dobi na sti z njihovo gbt turbino. Vseeno mislim da razocaran ne bom.
Type 25

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4618
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: type 25

Odgovor Avtor: beliblisk » 28. Februar 2019, 09:37

Itak da zmagujejo k goljufajo z navidez serijsko turbino, ki je v bistvu za razred ali dva večja:P

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3406
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: type 25

Odgovor Avtor: BackW00d » 28. Februar 2019, 10:30

Luknje v zakonih (pravilih) so zato da se jih izkorišča :D

Jaz tudi komaj čakam da vidim tole ko bo končano. Če pa se kdaj uspemo srečat, pa še fizično izkušnjo motorja delit bo pa tko že kičasto :thup
a 2008+ STI top mount IC je OK za take konje? Če gledaš je to neka ~30-40% povečava moči, skozi isti, IC ki je namenjen 300 konjem?

BTW, cene teh aftermarket topshit turbin so pa tudi zelo neokusne šale :sck
Vsa čast, da greš v to smer. Sicer sem malce razmišljal kaj podobno zabavnega/hitrega/okretnega/funkcionalnega/serijskega najdeš za tak denar, kot recimo vložiš v neko STi imprezo s tako predelavo, pa mi ni padlo nič kaj pametnega na pamet...Moraš takoj še nekaj tisoč v€vrc zravn nametat, da dobiš kaj na isto vižo že tovarniško isto besenga.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3415
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: type 25

Odgovor Avtor: strumf666 » 28. Februar 2019, 11:28

Za normalno uporabo oz. pametno uporabo je že 2000-2007 STI TMIC zadost za 400+ konjev. Če pa uživaš v dirkanju od semaforja do semaforja, konkretnem driftanju, tiščanju po dirkališču ali kaj podobnega, da imaš skos pregret intercooler pa turbino na boostu, pol rabš pa FMIC.

saru92
Uporabnik foruma
Prispevki: 34
Pridružen: 19. April 2017, 00:26

Re: type 25

Odgovor Avtor: saru92 » 28. Februar 2019, 12:42

Jst mam na hondi 1.6 esi Borg Warner s246sx, in ga na polno zavrti pr 4500, pa ni tok mejhna zadeva za 1.6, borg warner EFR serija more bit res top zadeva. Pa tmic samo stran, ce ma ena laguna 1.9dci precej velik fmic ves da ga tud tunan subaru rab nujno=D

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 28. Februar 2019, 20:56

Beli, pol pa recva da so se sam znajdl dobr 😜

IC od hatch naj bi bil dober do 500KM. Prav tako moji injektorji. Je res da top mount se hitreje pregrevajo kot front mount, ampak zato bo kolikor se le da poskrbljeno, da bo bodo izpusni deli zasciteni pred ogrevanjem motornega prostora. Izpusni kolektorji, uppipe in downpipe bodo poviti, izpusni del turbine je pa ceramic coated. Se vedno greje tudi blok motorja, ampak pri tem nimam kaj. Ne zelim pa iti na fmic, razen v primeru da bi bili s tmic res sami problemi.

Evo, danes prispel paket 💪🏼, montiral ga bom pa po mapiranju, hkrati pa tudi odmontiral zadnji beam:
67569D45-D0DB-4CE1-8842-35B4933DAAA1.jpeg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Type 25

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 28. Marec 2019, 22:10

Koncno je prisel cas, ko je avto zalavfal in se mapiral.
Glede na to, kok enih malenkosti je bilo nepredvidenih in jih je sani uspesno resil, kot so senzorji in povezava z ecu(2.5 in 2.0 imata vse razlicno in nic ne mores kombinirati), bolt on/ stock location turbina, ki to ni in je predeloval nosilec, 3"(76mm) intake cev (serijska je 56mm), ki jo je res tezko spravit pod sesalnimi kolektorji do turbine, kljub thermal spacerjem, ki jih dvignejo za 1cm, ker so v napoto tgv-ji, itd itd, sem lahko samo vesel da je avto sploh zalavfal. Kar se tega tice, lahko recem samo kapo dol... Ko je avto zalavfal, je lahko lavfal le pod prostim tekom, ker je razlika v motorju prevelika od prej in bi lahko bla kaksna pi******. Po recimo 1 uri lavfanja, je sani zamenjal olje in filter in potem se je pocakalo na boba.
Vceraj 27.3. sem bil zjutraj ze prvi na vrsti za mapiranje, v primeru da je kaksna malenkost za zrihtati, da se lahko do petka ko Bob odhaja, se kaj zrihta. Morm rect, da je vse potekalo brez problema, Bob je se sam pohvalil kako lepo dela avto. Rekel je, da se mora motor nujno najprej uteci in je rekel da bova naredila mapo za utekanje. Nikakor ni pristal na to, da ze po nekaj kilometrih (kolikor jih je do avtoceste od sanija) obremenjujemo motor na max. V startu me je to kar zamorilo, ker sem normalno hotel videti kaj cel setup da od sebe, ampak lahko recem, da sem po enem dnevu pomirjen, ker vem da bo res vse narejeno tako kot treba.
Torej, mapa je narejena tako, da je max boost 1 bar in ze pri mapiranju nisva sla prek 5.000rpm. Predlagal je, da vozim prvih 300km do 0.25 ali max 0.5 bara boosta in do cca 4000rpm, potem se zamenja olje in naredim naslednjih nekaj 100km do cca 0.75bar in potem sele boostam do konca oz 1bar. Po 2000km spet zamenjamo olje se vozim do naslednjega obiska boba, ko se zmapira na max. Edina hiba, ki jo je treba do naslednjic zrihtati, je intake cev. Zdej je gor od samcota in jo po besedah boba ze zacne skupaj vlecti pri 1baru. Je pa to dejansko edina hiba pri celem projektu, kar je res presenetljivo super.
Zaradi preventive, bom narocil se oil pick up pipe od killer b, ker serijske rade napokajo na varu in ko ti potegne zrak, lahko das avto le se na avtovleko in narocis nov blok, kar pa mi ni zelja...
Doma imam tudi se zapakirane gume toyo r888r, tako da ko bo motor pripravljen na priganjanje, da se bo se ceste drzal tko kot treba.
Kar se pa tice obcutkov po mapiranju... veliko ne morem povedat, ker res vozim k nedeljski voznik, ampak kar sem obcutil je neverjetna odzivnost turbine. Tezko je opisat kaj s tem mislim, ampak recimo ko vozis v podtlaku pri recimo 2500rpm, pa das recimo gas do polovice, boost v trenutku skoci do 0.5 bara. Sploh ni nekega zamika. Tko prav hecno je. Pa turbina je res glasna. Zvizga zelo in najprej nisem vedu a je kej narobe al je tko normalno. Pa je bob rekel da te turbine majo tak zvok. In ja, glede na to, da je to napol dirkalnik, mu ta zvok res sede hehe
Ker nimam blow offa, je tudi zvok ko v boostu spustis gas nor. Vecina najbrz pozna turbo flutter. Ko pritisk zraka ob zaprti loputi za gas ne gre skozi blow off ampak nazaj v veternico turbine in se slisi tsu tsu tsu... kot pri wrc avtih. Meni osebno res nor zvok.
V ponedeljek grem na tehnicnega, kjer se bo se stehtal avto, pa da vidimo se s kilami kje smo.
To je to zaenkrat...

Ena slikca po cca 100 miljah od rebuilda:
55F1BC53-64A3-42D4-8484-63143029AED6.jpeg
Gume k ze zgledajo dobr 😄:
C85EAF1F-3D4C-49EB-A6FC-F6667D209CCE.jpeg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Type 25

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3415
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: type 25

Odgovor Avtor: strumf666 » 28. Marec 2019, 22:40

:thup

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3406
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: type 25

Odgovor Avtor: BackW00d » 29. Marec 2019, 08:03

Od srede do danes bi se pa ja dalo narediti nekih 500km, da se motor vsaj delno ulavfa :D Hehe.

Ma sej je hudič, k čakaš 100 let da zadeva začne delat, pol pa nesmeš še neki časa gonit.
Pa tkole k praviš, da je instant boost, pa ga nesmeš izkoristit na polno https://media.giphy.com/media/8ymvg6pl1Lzy0/giphy.gif Ampak lej, sej bo mimo vso tole čakanje, pa finančni napori se bodo mal pozabli, pa bo vse top top!

Verjetno je ostalo še kaj neporavnanih računov tam pod havbo in okoli motorja. Ne pozabit še na malenkosti, da bo avto res poštiman u nulo.
Jaz že vem, da še mam nekaj stvari za porihtat na motorju/avtu, ampak ker avto dela, se kar nekako ne spravim k temu.

Daj kak filmček prštimi za nas firbce, da vidmo tale instant boost :)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 01. April 2019, 22:42

Ubistvu kar se tice motorja nimam vec kej prckat, da bi rekel da bo po tem kaj bolje delovalo. Razen intake cev. Po slabih 600km dela vse bp, te dni le se napolnim klimo in je to to. Spravil se bom malo na ciscenje motornega prostora, bolj za zapravljenje casa in ker se mi dopade da zgleda tudi tam vse dokaj cisto.
Filmcke bom posnel ko bo motor utecen. Pomoje nima smisla da posnamem zdej karkoli, ker niti ne vem kaj tocno se bi videlo s posnetka. Sploh ker boost stevec in obratomer ne ujamem skupaj v objektiv. Sem pa danes sprobal v 4ti prestavi, pri katerih obrazih doseze 1 bar. Pri cca 2800-2900. Po obcutku je spool podoben kot 2.5 motor s serijsko turbino. S tem sem res zadovoljen. ☺️

Danes sem na tehnicnem slikal kaksna je skupna teza vozila z voznikom (majster na tehnicnem ima recimo 75-80kg), ter cca 20L goriva. Sem bil presenecen, da je pokazalo 1445kg. Glede na to, da te tehtnice pokazejo do kg natancno, dvomim da so nenatancne pri meritvah. Se pravi, ce odstejemo maso voznika in pristejemo 8kg za 10L goriva (da je polovica tanka, kakor je merjeno tudi tovarnisko), ima avto trenutno cca 1375kg. To je racunano s komplet praznim pritljaznikom (razen prva pomoc in trikotnik) in ostalo kar sem napisal v svojih prvih postih. Nisem pa se menjal sprednjega nosilca odbijaca in nisem se odstranil zadnjega, ker se nisem imel casa. Se pravi se dobrih 12kg gre dol. Ce malo zaokrozim na gor je to 1365kg. Odlicno 😜👍🏼
E0DE7414-48B3-4870-B320-3E1D4BD7C7AA.jpeg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Type 25

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 02. April 2019, 07:09

Pomota... 22.5 kg bo manj ko zamenjam sprednji in odstranim zadnji nosilec. Se pravi 1355kg.
Type 25

Uporabniški avatar
urbancebulj
Uporabnik foruma
Prispevki: 2026
Pridružen: 16. Oktober 2010, 20:09

Re: type 25

Odgovor Avtor: urbancebulj » 02. April 2019, 07:29

Tastar, tole se tako lepo bere, jeseni bo tole postala prava zverina.
:twisted:

Zdaj ko berem te kilograme, moram še sam svojo natančno zvagat, me prav zanima kaj bo rekla vaga, še sam 20kg dol dam, pa bo.
:thup

Meho46
Novinec
Prispevki: 13
Pridružen: 17. Februar 2019, 20:50

Re: type 25

Odgovor Avtor: Meho46 » 16. Junij 2019, 14:45


Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost