Predelava in homologacija XVja

Subarujev predstavnik na Rally tekmovanjih in mlajša terenska izvedenka
Odgovori
UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 108
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 02. December 2019, 20:18

Svaka čast, v prvi polovici si me čist imel.. Sem že študiral v kak fanboy club sem padel :lolno

Glede na to da smo iz kontra koncev slovenije, ma kdo že kje sneg, da se da fajn peljat?

@nebivedu imaš kak shot tega foresterja? Močno dvomim, da bi imel boljšo artikulacijo, že iz tega vidika koliko prostora ima recimo JK pod blatniki za gumo. XV po odklopu je imel konkretno boljšo, ampak daleč od nekih togih aks. Pa pri XVju sem ugotovil, da če avto pustiš na kakšnem klancu pod neko torzijo, prtljažnika zapret nisem več mogel.

Tole je recimo stock rubicon. http://my.project-jk.com/data/500/big_w ... 015_3_.jpg http://my.project-jk.com/data/500/big_w ... 014_3_.jpg

Uporabniški avatar
vrecha
Uporabnik foruma
Prispevki: 1030
Pridružen: 09. Januar 2008, 22:48
Kraj: Ausard, WS
Kontakt:

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: vrecha » 02. December 2019, 21:29

Svaka čast, v prvi polovici si me čist imel.. Sem že študiral v kak fanboy club sem padel
Ma saj jaz sem čisto resno mislil ... :shock:

:innoc


Resno: tale artikulacija zgleda takšna, kot si jo na 80ki dobil z menjavo na tadolge OME vzmeti. Res da tisto s priklopljenim stabilizatorjem. 80ka je kar pojem gibčnosti med potovalnimi terenci. Tudi prva generacija RangeRoverjev podobno. Kasneje je vse postajalo bolj togo, normalno, zaradi optimizacije za večinsko - cestno - uporabo. Tole je sila, sila impresivno za stock avto. In možnost odklopa stabilizatorjev na tipko je luksuz, mokre sanje za spodobno uporabo tako na cesti kot dol z nje.
Sam gledam bolj iz potovalne perspektive - tukaj Rubicon edino omembe vredno zaostaja za konkurenco kar se nosilnosti tiče. V vsem ostalih kategorijah ima več za ponuditi. To se vidi tudi iz analize ter spodnjih grafov.
https://s9.mojalbum.com/17370239_182394 ... 780428.jpg
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6312
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: nebivedu » 02. December 2019, 22:47

UsaXV napisal/-a:
02. December 2019, 20:18
@nebivedu imaš kak shot tega foresterja? Močno dvomim, da bi imel boljšo artikulacijo..
Nope, ne vemo kje je tisti forester, drugače bi več nas ga poiskušalo nazaj kupit. Jaz sem ga takrat primerjal s trivratnim TJ-jem SE in kompletno stock. To tudi pomeni 15" feltne in 205/75/15 gume.

Razlika je do tvojega rubicona že samo v gumah, ker če imaš stock, potem imaš 255/75/17 gume gor (pa imaš verjetno 32x10,5x17). Pri tistem avtu brez modifikacij je 235/75/15 guma že drsala ob okvir.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6312
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: nebivedu » 02. December 2019, 22:53

XV say "hello big brother" https://i.ytimg.com/vi/hVWJyGYEI9g/maxresdefault.jpg Nima lih neke artikulacije. Ima pa "tačke" rad v zraku po eno na enkrat (ali eno prednjo ali eno zadnjo) in nima problemov tko vozit.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 836
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: aleks » 03. December 2019, 07:05

UsaXV napisal/-a:
02. December 2019, 20:18
Glede na to da smo iz kontra koncev slovenije, ma kdo že kje sneg, da se da fajn peljat?
Nula pri nas. Letošnjo sezono smo imeli komaj eno jutro slano (v nedelo zjutraj).
"Že mogoče da sem pijan, gospa, ampak Vi, gospa, ste pa grdi. A jaz bom jutri trezen."
Winston Churchill poslanki Bessie Braddock

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7758
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: subi92 » 03. December 2019, 11:48

Nebivedu ne primerjaj s Subarujem, ker pri Rubiconu na tisti sliki še juha ne teče iz krožnika, XVju pa manjka samo še piš vetra.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6312
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: nebivedu » 03. December 2019, 13:02

Subi92, Če smo že pri bočnem nagibu, ga subaru zdrži konkretno več, kot ga bo katerkoli kleni terenec. Nižje težišče subaruja naredi svoje. Zato terencev tudi ni na rallyjih. Če rabiš pa odmaknjenost od tal in vožnjo po stopnicah, hlodih,... pa ne boš uporabljal subaruja, ker nima dovolj oddaljenosti od tal.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4647
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: klemz » 03. December 2019, 17:01

Fantje vsak svojga tiča pa jajca hval. Nej vsak voz tist k mu ugaja in služi. Lahko pa damo nardit vso robo (rampo, valčke pa še kako traparijo) in vsak svoje proba.

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 108
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 03. December 2019, 17:11

Nosilnost verjamem, da ima kakšen LC večjo. Men je slednji sicer všeč, ampak ameriška/ruska/arabska verzija, torej bigboy LC in ne Prado. Tist je čist druge sorte živina, ampak to je potem že resen avto, medtem ko je Wrangler bolj zabaven/večja igračka. Vzel se je ker ima hudo zgodovino in tipični dizajn, ki je praktično nespremenjen že desetletja. Piko na i je odstranljiva streha.

Po podatkih se Wrangler tudi pri 45 stopinjah še ne zvrne, verjetno bi se pa že pri 10 ali 15 stopinjah manj ustavil in menjal hlače. :sm

Js itak verjetno niti 50% zmogljivosti ne bom uporabil, gre bolj za nek lifestyle avto, ki ga kupiš izključno s srcem. Objektivno je pač jajca, ker za 20 jurjev koliko so 10 in več let stari, dobiš že vesoljsko ladjo.

Bost
Uporabnik foruma
Prispevki: 40
Pridružen: 28. November 2017, 13:51

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: Bost » 03. December 2019, 17:18

klemz napisal/-a:
03. December 2019, 17:01
Lahko pa damo nardit vso robo (rampo, valčke pa še kako traparijo) in vsak svoje proba.
Sploh ni slaba ideja ;). Sm prec za... sm se plac za to je treba imet...

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6312
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: nebivedu » 03. December 2019, 22:56

Namest rampe, dejmo raj spet mal zapečt na kaki offcesti. Zdej bo lahko še en "tavelik" (rubicon) zraven prišel, da nas bo iz dreka ven vlekel, če se bomo kje vkopali.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3496
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: strumf666 » 04. December 2019, 00:35

Bost napisal/-a:
03. December 2019, 17:18
Če so na outbacku cestne gume, je sploh
Cenej in hitrej na youtubu najt in pogledat; tako ali tako so to umetni testi, ki nimajo nujno kej dost veze z realnim zmogljivostmi, pa še tam je najverjetneje največ odvisno od voznika.

Vprašanje, je tole odpenjanje stabilizatorjev , ki ga omenjate, na outbacku s cestnimi gumami sploh smiselno? Lahko s cestnimi gumami prideš v situacijo, k to rabiš, da ne obtičiš?

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3616
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: BackW00d » 04. December 2019, 07:25

Seveda je smiselnost. Obremenjenost kolesov bo bolj enakomerna. Torej boš lažje izkoristil oprijem ene gume.
Zdej če je tega oprijema manj, potem ga boš lahko manj izkoristil, ampak še vedno več, kot če ti bo stabilizator razbremenil ali dvignil to kolo v zrak.

Ta oprijem te gume se nato še preko visko sredinskega/zadnjega diffa (če ga imaš) ojača in prenaša na druga kolesa. Tako da cel sistem ima dosti benefita od tega potem.

#aveškajmislm?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 836
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: aleks » 04. December 2019, 10:24

UsaXV napisal/-a:
03. December 2019, 17:11
Nosilnost verjamem, da ima kakšen LC večjo. Men je slednji sicer všeč, ampak ameriška/ruska/arabska verzija, torej bigboy LC in ne Prado.
Ja pa Land Cruiser ni tko zlo fajn za naše ozke kolovoze, sploh v snegu. Posebno s serijskimi feltnami. Gume so veliko preširoke, potem je pa težava še enormna teža. Voz je kar nekaj čez 2 toni prazen, in to ustavit ko se drajsa po klancu dol v snegu ... vseposod drugam gre, sam ne tja kot bi ti hotel. Sem pridelal kar nekaj knedlov v grlu dokler sem ga mel. Špere nič ne pomagajo, nosi ga glih kamor če ... edino pač 5 žaklev navora ima, tko da na ravnem sneg gazit ni težava, ima pa izrazit "torque steer". Ker jaz v glavnem rabim avto za sneg, je bil to eden od razlogov da sem se ga znebil; seveda poleg relativno velike žeje in drage registracije. No dobro, forester ni ravno šparovc, pa tudi manj snega lahko gazi. Ampak dokler se pelje, se počutim nekak bolj varen, pa ustavi se tudi v klanec dol. Meni bi najbolj ustrezal voz s težo foresterja, prostorom kabine outbacka, pogonom, navorom in oddaljenostjo od tal LC ja, porabo 7 l /100km, pa dobre gume po 50€. Nekak dresurna svinja molznica za parkur/ovire, ki ob popoldnevih leže tudi jajčka ...
"Že mogoče da sem pijan, gospa, ampak Vi, gospa, ste pa grdi. A jaz bom jutri trezen."
Winston Churchill poslanki Bessie Braddock

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6312
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: nebivedu » 04. December 2019, 16:21

aleks napisal/-a:
04. December 2019, 10:24
Meni bi najbolj ustrezal voz s težo foresterja, prostorom kabine outbacka, pogonom, navorom in oddaljenostjo od tal LC ja, porabo 7 l /100km, pa dobre gume po 50€.
Če porabo odmisliš (ker je itak nemogoča), potem vzameš legacy-ja od 1994 do 1998 z 2.2 motorjem, zamenjaš blok z 2.5 in daš gor glave od 2.2. Potem daš gor amortizerje od foresterja, ki jim peto podaljšaš za 10cm in daš gor feltne od foresterja, pa nanje 31" gume.
https://i.pinimg.com/600x315/e1/1d/6b/e ... b05446.jpg https://d-a.d-cd.net/b1eaaces-960.jpg S 33 pa že mal prehud zgleda: https://i.pinimg.com/originals/7a/0a/37 ... e9627b.jpg
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost