Jap. 4x XV 1.6, 3x avtomatik, 1x ročni menjalnik (za tiste, ki mislijo, da hitreje šaltajo od avtomatika)).
En se prodaja. 1.6 CVT s 150k kilometri.
After seven years ...
Re: After seven years ...
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: After seven years ...
Jaz vidim to bolj tko:
1. Športna vožnja in vožnja v zahtevne terene ali klance. Je ročni menjalnik najverjetneje boljši - delno zaradi občutka, delno zaradi razumevanja v kateri brzini mora bit avto, da bo šlo v klance in ni nepotrebnega avtomatskega menjanja.
2. Komfortna vožnja in vožnja na asistence (rad. tempomat, itd) je ABSOLUTNO boljše imet avtomatika. Ne matraš se pri speljavanju, avto načeloma 99% časa skrbi da je brzina in obrati na pravem mestu. Ker maš desno roko frej lahk skos babnco za fračo držiš In če se prepustiš flowu radarskega tempomata, si konkretno manj živčen in avto "sam" vozi od 0 do kolkr hitr ti pač paše vozit. Dolge vožnje (sploh v gužvi) ratajo konkretno manj naporne in lepše minejo.
Zdaj se pa vprašaj, kak tip vožnje opravljaš večino časa v avtu. A je lažje preživet 5 minut "dirkanja" (na mesec) z avtomatom, pa ga mogoče tu in tam kak ovink preklinjat, ko narobe zamenja, al je lažje preživet tistih drugih 99% časa z ročnim menjalnikom in konstantno nekaj s sklopko in ročico upravljat?
Ja, če bi si kupil WRX-o še enkrat, bi hotel ročni menjalnik, ker je poseben filing ko butneš iz druge v tretjo ali iz prve v drugo.
Za avto, ki večino časa opravlja navadno vožnjo od A-B pa sigurno avtomat.
Slovenija se bo vsak čas obrnila v smer avtomatikov in vsi se bodo spraševali kako so lahko toliko časa preživeli z ročnim. Sploh zdaj, ob uvedbi vseh asistenčnih sistemov, ki bodo počasi ratali stalnica.
Včasih sem bolj kot ne vseskozi "dirkal" in sem bil pristaš ročnega ganga, zdaj ko se mi pa več ne mudi vseskozi na pas mater, pa sem full zadovoljen z avtomatom in za družinski avto nebi več sploh pomislil na ročnega.
1. Športna vožnja in vožnja v zahtevne terene ali klance. Je ročni menjalnik najverjetneje boljši - delno zaradi občutka, delno zaradi razumevanja v kateri brzini mora bit avto, da bo šlo v klance in ni nepotrebnega avtomatskega menjanja.
2. Komfortna vožnja in vožnja na asistence (rad. tempomat, itd) je ABSOLUTNO boljše imet avtomatika. Ne matraš se pri speljavanju, avto načeloma 99% časa skrbi da je brzina in obrati na pravem mestu. Ker maš desno roko frej lahk skos babnco za fračo držiš In če se prepustiš flowu radarskega tempomata, si konkretno manj živčen in avto "sam" vozi od 0 do kolkr hitr ti pač paše vozit. Dolge vožnje (sploh v gužvi) ratajo konkretno manj naporne in lepše minejo.
Zdaj se pa vprašaj, kak tip vožnje opravljaš večino časa v avtu. A je lažje preživet 5 minut "dirkanja" (na mesec) z avtomatom, pa ga mogoče tu in tam kak ovink preklinjat, ko narobe zamenja, al je lažje preživet tistih drugih 99% časa z ročnim menjalnikom in konstantno nekaj s sklopko in ročico upravljat?
Ja, če bi si kupil WRX-o še enkrat, bi hotel ročni menjalnik, ker je poseben filing ko butneš iz druge v tretjo ali iz prve v drugo.
Za avto, ki večino časa opravlja navadno vožnjo od A-B pa sigurno avtomat.
Slovenija se bo vsak čas obrnila v smer avtomatikov in vsi se bodo spraševali kako so lahko toliko časa preživeli z ročnim. Sploh zdaj, ob uvedbi vseh asistenčnih sistemov, ki bodo počasi ratali stalnica.
Včasih sem bolj kot ne vseskozi "dirkal" in sem bil pristaš ročnega ganga, zdaj ko se mi pa več ne mudi vseskozi na pas mater, pa sem full zadovoljen z avtomatom in za družinski avto nebi več sploh pomislil na ročnega.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: After seven years ...
Ročni menjalnik je 100x slabši, poleg tega je avto konkretno počasnejši in ga moraš držat na obratih da se premakne. s CVT je avto veliko bolj prožen.
Offroad vožnja pa je ročni v prednosti samo po hribu navzdol, ker avtomat ne bremza. Pa še to samo v primerjavi z modeli, ki so brez X-Mode. Z X-MODE pa povoziš ročnega v vsem, ker zna z motorjem zavirat in se po hribu navzdol pelješ brez problemov, pa sam prilagaja vse. Po klancu navzgor se s CVT pelješ kot da bi hodil (tudi 5km/h in z nizkimi obrati) in lahko paziš na vsak kamenček, medtem ko z ročnim rabiš obrate in je hitrost hitro prevelika.
Na tanovem moraš imet roke na volanu, drgač piska, joka, se dere, sam bremza, cuka,... Pri tastarem CVT pa imaš lahko obe roku na frači.BackW00d napisal/-a: ↑03. Junij 2024, 12:272. Komfortna vožnja in vožnja na asistence (rad. tempomat, itd) je ABSOLUTNO boljše imet avtomatika. Ne matraš se pri speljavanju, avto načeloma 99% časa skrbi da je brzina in obrati na pravem mestu. Ker maš desno roko frej lahk skos babnco za fračo držiš In če se prepustiš flowu radarskega tempomata, si konkretno manj živčen in avto "sam" vozi od 0 do kolkr hitr ti pač paše vozit. Dolge vožnje (sploh v gužvi) ratajo konkretno manj naporne in lepše minejo.
Kot sem že prej napisal. Avto z ročnim menjalnikom je v nizkih obratih mrtev, s CVT pa veliko bolj prožen. Tako da ni dost za razmišljat.BackW00d napisal/-a: ↑03. Junij 2024, 12:27Zdaj se pa vprašaj, kak tip vožnje opravljaš večino časa v avtu. A je lažje preživet 5 minut "dirkanja" (na mesec) z avtomatom, pa ga mogoče tu in tam kak ovink preklinjat, ko narobe zamenja, al je lažje preživet tistih drugih 99% časa z ročnim menjalnikom in konstantno nekaj s sklopko in ročico upravljat?
Tanova WRX ima avtomat in manual mode (obvolanske ročke in 7 ali celo 9 prednastavljenih prestav). Prav dobro za noret, ker drži v tisti prestavi in obratih.
Se je že. Samo še najbolj zagrizeni mislijo, da hitreje šaltajo z ročnim menjalnikom.
Ob teh kolonah teh dni, ko cela slovenija stoji in so po 18km dolge kolone pride avtomatika izredno prav.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: After seven years ...
Glede na prebrano, bo moj naslednji plejadski voz s CVT menjalnikom Počasi se res razblinjajo predsodki o avtomatskih menjalnikih.
ignorance is bliss
Re: After seven years ...
En update. Avto je dobil nove zadnje amortizerje in en ležaj, ker se je začel oglašat.
Danes tudi narejen tehnični pregled. Avto je brezhiben, plini v prvo skozi, zavore delajo v nulo, podvozje je odlično.
Danes tudi narejen tehnični pregled. Avto je brezhiben, plini v prvo skozi, zavore delajo v nulo, podvozje je odlično.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost