After seven years ...

Subarujev predstavnik na Rally tekmovanjih in mlajša terenska izvedenka
Odgovori
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8522
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: After seven years ...

Odgovor Avtor: nebivedu » 03. Junij 2024, 10:13

Jap. 4x XV 1.6, 3x avtomatik, 1x ročni menjalnik (za tiste, ki mislijo, da hitreje šaltajo od avtomatika)).

En se prodaja. 1.6 CVT s 150k kilometri.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5396
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: After seven years ...

Odgovor Avtor: BackW00d » 03. Junij 2024, 12:27

Jaz vidim to bolj tko:

1. Športna vožnja in vožnja v zahtevne terene ali klance. Je ročni menjalnik najverjetneje boljši - delno zaradi občutka, delno zaradi razumevanja v kateri brzini mora bit avto, da bo šlo v klance in ni nepotrebnega avtomatskega menjanja.
2. Komfortna vožnja in vožnja na asistence (rad. tempomat, itd) je ABSOLUTNO boljše imet avtomatika. Ne matraš se pri speljavanju, avto načeloma 99% časa skrbi da je brzina in obrati na pravem mestu. Ker maš desno roko frej lahk skos babnco za fračo držiš :) In če se prepustiš flowu radarskega tempomata, si konkretno manj živčen in avto "sam" vozi od 0 do kolkr hitr ti pač paše vozit. Dolge vožnje (sploh v gužvi) ratajo konkretno manj naporne in lepše minejo.

Zdaj se pa vprašaj, kak tip vožnje opravljaš večino časa v avtu. A je lažje preživet 5 minut "dirkanja" (na mesec) z avtomatom, pa ga mogoče tu in tam kak ovink preklinjat, ko narobe zamenja, al je lažje preživet tistih drugih 99% časa z ročnim menjalnikom in konstantno nekaj s sklopko in ročico upravljat?

Ja, če bi si kupil WRX-o še enkrat, bi hotel ročni menjalnik, ker je poseben filing ko butneš iz druge v tretjo ali iz prve v drugo.
Za avto, ki večino časa opravlja navadno vožnjo od A-B pa sigurno avtomat.

Slovenija se bo vsak čas obrnila v smer avtomatikov in vsi se bodo spraševali kako so lahko toliko časa preživeli z ročnim. Sploh zdaj, ob uvedbi vseh asistenčnih sistemov, ki bodo počasi ratali stalnica.


Včasih sem bolj kot ne vseskozi "dirkal" in sem bil pristaš ročnega ganga, zdaj ko se mi pa več ne mudi vseskozi na pas mater, pa sem full zadovoljen z avtomatom in za družinski avto nebi več sploh pomislil na ročnega.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8522
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: After seven years ...

Odgovor Avtor: nebivedu » 03. Junij 2024, 14:51

BackW00d napisal/-a:
03. Junij 2024, 12:27
1. Športna vožnja in vožnja v zahtevne terene ali klance. Je ročni menjalnik najverjetneje boljši - delno zaradi občutka, delno zaradi razumevanja v kateri brzini mora bit avto, da bo šlo v klance in ni nepotrebnega avtomatskega menjanja.
Ročni menjalnik je 100x slabši, poleg tega je avto konkretno počasnejši in ga moraš držat na obratih da se premakne. s CVT je avto veliko bolj prožen.
Offroad vožnja pa je ročni v prednosti samo po hribu navzdol, ker avtomat ne bremza. Pa še to samo v primerjavi z modeli, ki so brez X-Mode. Z X-MODE pa povoziš ročnega v vsem, ker zna z motorjem zavirat in se po hribu navzdol pelješ brez problemov, pa sam prilagaja vse. Po klancu navzgor se s CVT pelješ kot da bi hodil (tudi 5km/h in z nizkimi obrati) in lahko paziš na vsak kamenček, medtem ko z ročnim rabiš obrate in je hitrost hitro prevelika.
BackW00d napisal/-a:
03. Junij 2024, 12:27
2. Komfortna vožnja in vožnja na asistence (rad. tempomat, itd) je ABSOLUTNO boljše imet avtomatika. Ne matraš se pri speljavanju, avto načeloma 99% časa skrbi da je brzina in obrati na pravem mestu. Ker maš desno roko frej lahk skos babnco za fračo držiš :) In če se prepustiš flowu radarskega tempomata, si konkretno manj živčen in avto "sam" vozi od 0 do kolkr hitr ti pač paše vozit. Dolge vožnje (sploh v gužvi) ratajo konkretno manj naporne in lepše minejo.
Na tanovem moraš imet roke na volanu, drgač piska, joka, se dere, sam bremza, cuka,... Pri tastarem CVT pa imaš lahko obe roku na frači.
BackW00d napisal/-a:
03. Junij 2024, 12:27
Zdaj se pa vprašaj, kak tip vožnje opravljaš večino časa v avtu. A je lažje preživet 5 minut "dirkanja" (na mesec) z avtomatom, pa ga mogoče tu in tam kak ovink preklinjat, ko narobe zamenja, al je lažje preživet tistih drugih 99% časa z ročnim menjalnikom in konstantno nekaj s sklopko in ročico upravljat?
Kot sem že prej napisal. Avto z ročnim menjalnikom je v nizkih obratih mrtev, s CVT pa veliko bolj prožen. Tako da ni dost za razmišljat.
BackW00d napisal/-a:
03. Junij 2024, 12:27
Ja, če bi si kupil WRX-o še enkrat, bi hotel ročni menjalnik, ker je poseben filing ko butneš iz druge v tretjo ali iz prve v drugo.
Za avto, ki večino časa opravlja navadno vožnjo od A-B pa sigurno avtomat.
Tanova WRX ima avtomat in manual mode (obvolanske ročke in 7 ali celo 9 prednastavljenih prestav). Prav dobro za noret, ker drži v tisti prestavi in obratih.
BackW00d napisal/-a:
03. Junij 2024, 12:27
Slovenija se bo vsak čas obrnila v smer avtomatikov in vsi se bodo spraševali kako so lahko toliko časa preživeli z ročnim. Sploh zdaj, ob uvedbi vseh asistenčnih sistemov, ki bodo počasi ratali stalnica.
Se je že. Samo še najbolj zagrizeni mislijo, da hitreje šaltajo z ročnim menjalnikom.
BackW00d napisal/-a:
03. Junij 2024, 12:27
Včasih sem bolj kot ne vseskozi "dirkal" in sem bil pristaš ročnega ganga, zdaj ko se mi pa več ne mudi vseskozi na pas mater, pa sem full zadovoljen z avtomatom in za družinski avto nebi več sploh pomislil na ročnega.
Ob teh kolonah teh dni, ko cela slovenija stoji in so po 18km dolge kolone pride avtomatika izredno prav.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 843
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: After seven years ...

Odgovor Avtor: ORLY » 05. Junij 2024, 11:31

Glede na prebrano, bo moj naslednji plejadski voz s CVT menjalnikom :thup Počasi se res razblinjajo predsodki o avtomatskih menjalnikih.
ignorance is bliss

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8522
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: After seven years ...

Odgovor Avtor: nebivedu » 07. Oktober 2024, 22:34

En update. Avto je dobil nove zadnje amortizerje in en ležaj, ker se je začel oglašat.

Danes tudi narejen tehnični pregled. Avto je brezhiben, plini v prvo skozi, zavore delajo v nulo, podvozje je odlično.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost