type 25

Subarujev predstavnik na Rally tekmovanjih in mlajša terenska izvedenka
Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: type 25

Odgovor Avtor: beliblisk » 26. Februar 2019, 13:22

Zakaj se nisi odločil za CDB konverzjo in 14mm vijake?

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 26. Februar 2019, 13:51

Sprasujes za 2.5 ali 2.0?
Res je, da z 2.5 cdb in 14mm vijaki je blok narejen za konjev skoraj da kolikor hoces, ampak strosek da gres v cdb in da ti naredijo luknje v bloku in glavi za 14mm je ze dosti vecji kot le nabava 2.0 bloka in glav. S tem da moje 2.5 glave se prodajo in recimo da na koncu je le strosek blok 2.0. Druga stvar je, da 2.5 motorji se bolj pregrevajo kot 2.0, kar pomeni bi moral vzeti nek hud hladilnik vode, ki je prav tako drag in na koncu, 2.5 motor s serijskimi glavami, se vedno ni fino gnat proti blokadi. 2.0 je tukaj spet v prednosti.
Zakljucek: ce bi imel neomejeno financ bi najverjetneje sel v 2.5cdb, 14mm vijaki in portane glave z vecjimi ventili, drugimi fedri in odmicnimi. Ampak potem bi me samo glave prisle 2-3k eur. Pri predelavah sti ali evo itak sam ves, da ni zgornje omejitve. Sam moras pac postavit zgornji limit, pogledat kaj dobis za ta budget in iti v tej smeri. Pa se to je poleg vseh teh glavnih stvari kot so bati, gred itd, se 100 malenkosti, ki vsaka stane od nekaj eur do nekaj 10eur in so to nekako nepricakovani dodatni stroski. Zato pa je po svetu ogromno oh in sploh projektov, ki samo stojijo ker je vecini zmanjkal financ, ker so ze v startu sli v z glavo skozi zid. Jst sem samo rekel da zelim hudo turbino, da ne bom tako pogresal navor pri nizkih rpm in receno s strani prodajalca turbin, je tista edina impreza ki jo se ima, imela fool boost pri cca 3000rpm na 2.0 motorju in brez avcs glav. To je skoraj enako kot pri sti 2.5 s serijsko turbino. 😉
Type 25

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3906
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: type 25

Odgovor Avtor: BackW00d » 26. Februar 2019, 17:08

Jaz bi imel polni boost že pri 2000 če bi se dalo...meni gre ta luknja od 1500-2700/3000 pošteno na jetra.
Bi človek kak ovinek rad pošteno potegnil, pa je prva čist prehuda, druga pa še nima boooooosta :ang

Potem se ti pa še ta IC heatsoak nabere medtem, ko stojiš na mestu (semafor/čakanje ali za kratek čas parkiran avto) in je to cela polomija potem, ko prvih 100 metrov avto dela s pol moči. :facepalm

Ksreči vsaj ni VTEC - all of the lag, none of the boost: http://i137.photobucket.com/albums/q231 ... r/vtec.jpg
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 26. Februar 2019, 18:34

Da je pri 3000 rpm max boost pomeni da je navora cez glavo od 3-7k rpm. Imeti na voljo 4000 obratov obmocja, da avto vlece je vrhunsko. Plus da max boost je 1.8 bara, pri enem baru pa ima avto ze veliko navora in 1 bar je dosezen ze nekaj 100 obratov prej. Sicer je zdele vse samo teorija, vec bom povedal ko bo projekt vozen.

Ko omenjas drugo prestavo in ostre zavoje, moras vedet da sti 6 prestav ima pri isti hitrosti v drugi prestavi vec obratov, tako da si pri majhni hitrosti blizje delovnem obmocju kot s 5 prestav. Mislim da je nekih 300 obratov razlike, kar je tudi kar nekaj.
Type 25

Uporabniški avatar
icko
Uporabnik foruma
Prispevki: 548
Pridružen: 18. Januar 2010, 08:27
Kontakt:

Re: type 25

Odgovor Avtor: icko » 26. Februar 2019, 19:01

BackW00d napisal/-a:
26. Februar 2019, 17:08
Ksreči vsaj ni VTEC - all of the lag, none of the boost:
ne ti men čez hondo... 8-)

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3906
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: type 25

Odgovor Avtor: BackW00d » 27. Februar 2019, 08:45

Vem ja, 6 ganger je malce boljši kar se prestav tiče.
Lahko pa drugo jaz navijem do nekih 110, če ne clo kej več 8-)

Zanimivo mi je bilo, ko smo se vozili z Imprezo STi od Žana enkrat ko sem bil pri Karliju (ravno kupoval blok za mojo WRX-o :) ) In se mi je zdelo da kljub 350 konjev (bob mapa menda) prva in druga nista bohve kaj precej bolj živahni od moje serijske WRX-e (napram toliko konjem), ko je pa Žan dal v tretjo pa mi ni bilo več nič jasno, pa potem isto četrta in peta, do brzin v bližini dvestotice. Sploh ne neha vlečt avto, kljub brzini in višji prestavi. Noro res.
Nevem a je mel boost per gear naštiman al je to pač fora krajših brzin.

Tko, da takle stroker pa konji, ki jih omenjaš mora bit totalna bolnica, in res ne vidim kako bi to lahko na polno tiščal čez naše zaprte prelaze, verjetno al napošrek ali pa bi kej v prazno vrtelo kje pa gume kurilo. Moji WRX-i manjka nekaj malga moči še, pa bo čist super za ovinke premagovat pa da lahko res na polno ožemaš, tolk kot da. Po ravnini pa tako ali tako ni nikoli zadost moči, razen če bi do 150 v prazno vrtel vse štiri :D tist bi blo vrh glave :D

Bolj se mi dopade tale weight reduction, ki ga omenjaš. Kaka kila dol Imprezi nebi škodila ja. Sploh spredaj.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: type 25

Odgovor Avtor: irCAR81 » 27. Februar 2019, 12:42

BackW00d napisal/-a:
27. Februar 2019, 08:45
Zanimivo mi je bilo, ko smo se vozili z Imprezo STi od Žana enkrat ko sem bil pri Karliju (ravno kupoval blok za mojo WRX-o :) ) In se mi je zdelo da kljub 350 konjev (bob mapa menda) prva in druga nista bohve kaj precej bolj živahni od moje serijske WRX-e (napram toliko konjem), ko je pa Žan dal v tretjo pa mi ni bilo več nič jasno, pa potem isto četrta in peta, do brzin v bližini dvestotice. Sploh ne neha vlečt avto, kljub brzini in višji prestavi. Noro res.
Nevem a je mel boost per gear naštiman al je to pač fora krajših brzin.
No pa so še mene zasrbeli prsti.

EcuTek boost per gear sicer podpira, sploh na 32 bit ecujih, samo Bob pravi da ne (vsaj tako je govoril ko je bilo to zame še aktualno) in se s temi nastavitvami ne ukvarja. Mapo za boost nastavlja v 4. ali 5. prestavi in solenoid zmapira tako da ne meče preveč v overboost, posledično v 6. prestavi malo overboosta, sploh ko je hladneje, v 1., 2., 3. prestavi pa ne doseže niti približno takega boosta kot v 4. in 5.. Kar v praksi pomeni da v nižjih prestavah nimaš tok konjev in zato te občutek da ne gre tok ni varal. Če bi se solenoid zmapiral v 2. prestavi, da bi šel do full boosta bi imel v višjih prestavah overboost da glava peče, kar pa ni ok. Naši avti (Bob tuned), dejansko niso tok hitri na 402, posledično tudi čez ovinke in na pisti, kukr bi mogl bit s temi konji. In to je eden izmed razlogov.

Kar se govorjenja o tlaku 1.8 tiče ipd. Je smiselno, če se govori o istih turbinah, recimo vf43... pa se pač primerja, jaz mam 1.6 ti pa 1.4.... čim je turbina drugačna te številke ne povedo več bistva.

ursy: super projekt. Vesel sem da je avto tebe dubu, pa sreča da prej motor ni delu, da je školka v takem stanju kot je. Pa probi Boba nahecat še za boost per gear. :)

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 27. Februar 2019, 13:40

Ooo ircar, lepo te je slisat po dolgem casu, pa da si se strokovno povedal vse skupaj. Bom bobu omenil da bi zelel, da mi zmapira boost per gear. Pa ce tudi kot doplacilo, ce to vzame velik dodatnega casa. Bilo bi skoda da pri vsem tem kar se bo delalo na avtu, ne bi tega mogel izkoriscati v vseh prestavah.
Type 25

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: type 25

Odgovor Avtor: beliblisk » 27. Februar 2019, 14:16

Zgleda sm mal površno prebral glede menjave na 2.0.......je pa res da je ves čar TYPE 25 v ej257 (pa čeprav ima par stvari za porihtat):P

Glede spoola na 2.0 me pa res zanima če bo ratal porint omenjen tlak pri 3.000 rpm ker za 430 konjev futrat rabi imet kar spodobno veliko turbinsko ohišje. Sam bi upal ocenil,da boš bliže 4k kot 3k za 1,8 bara na normaln bencin brez antilaga......po drugi strani pa dizajni veternic in jeder napredujejo in s tem manjše bolj odzivne turbine dajo kar nekaj od sebe. V zanimanjem čakam rezultate:)

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 27. Februar 2019, 14:42

Beliblisk, ja type 25, da bi res ostala type 25 bi bil 2.5 motor ja. Ampak, kot sem rekel, vse pac ne gre. Mene ne moti in bolj pomembna mi je zanesljivost kot to, da lahko recem da ima 2.5 motor, ker ga zaradi imena mora imeti, pa si s tem nakopljem kaksne tezave.

Ko sem spraseval glede turbine in rezultatov na tisti gc8:

Moje vprasanje je bilo kaksen navor lahko pricakujem:

Its hard to say we have seen on a stock engine with no cam control gc8 at 1.6 bar around 450ftlb so with you should see over that the rally cars we are well over 500ftlb but they are high comp and a 34mm restrictor, We have seen them spool faster than the twin scroll turbos


Moje vprasanje, kdaj priblizno lahko pricakijem full boost:
There is only one turbo like this on the road the rest are in Motorsport and that was a gc8 he was getting full boost around 2950 ish

Na to sem tud sam odgovoril, da bi bolj pricakoval blizu 4.000rpm glede nakonje in da ocitno je res huda turbina da lahko to doseze in da po forumih ocitno nisem nic zasledil o njej, ker jo ima le se ena impreza.

Odgovor: it should go really well. yes you will not find anything about it there is only a limited number that we will do and have casted.

Kaj bo res, bomo pa vidl.
Type 25

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: type 25

Odgovor Avtor: beliblisk » 27. Februar 2019, 14:55

Ja itak prva točka je,da je stvar zanesliva:)

Turbo drugače ni nič posebnega edino nardil so stock fitment (se pravi ala gtx 3071r jedro k paše na OEM izpuh). Pri mickah omejneni turboti ne spoolajo bolje kot OEM in ta je cca 3,5 RPM za 2.0 bara twinscroll seveda. Ima pa verjetno kovinsko kletko ležajev,ane?

A mapiral bo Boban na stock ECU?

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 27. Februar 2019, 15:53

Pri tem iz katerih kosov je sestavljena ne bom nic komentiral, ker nimam pojma. Vem samo, da ima hta 71 wheel in da ima tial izpusni del turbine, ker to gor pise :smly . Kletka je kovinska ja. Meni je samo vazno da je turbina narejena tako, da ne bi smelo biti z njo ptoblemov in da ima kombinacijo najbolj optimalnih kosov, da zagotovi cim hitrejsi spool za zeljene konje in navor. Ce bo to bolj proti 4k rpm, pac bo. Itak nimam kaj, sem pa pomirjen, ker vem da je tezko dobiti bolje. Ce govorimo da motor poganja navaden 100oktanc brez dodatkov. Mi je pa kar malo cudno, da bi se zmotil za 1000rpm. Mozno je pa vse.
Mapiral bo pa bob na serijski ecu ja.
Type 25

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: type 25

Odgovor Avtor: beliblisk » 27. Februar 2019, 17:14

Nekak se mi dozdeva, da si podzavestno uzel polza za 500+ ne pa za optimaln spool za malo nad 400:P

Za tial sm pa mislu da delajo sam full frame SS V band ohisja.

Itak da bo turbina delala v nedogled.

jure-sti
Uporabnik foruma
Prispevki: 238
Pridružen: 07. September 2008, 21:41

Re: type 25

Odgovor Avtor: jure-sti » 27. Februar 2019, 17:32

Ubistvu sem kot predlog dobil 71hta turbo od owena. Ki je za do nekje 430. Pol je rekel da je moznost lezajev, boljsega ohisja za boljsi spool itd in sem rekel da ja, da zelim boljsi spool. No in ko sem narocil, sem zvedel da je tud moci in navora vec. Je pa rejtana ta turbina 360-500KM. Nekje vmes bo 😄
Type 25

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: type 25

Odgovor Avtor: beliblisk » 27. Februar 2019, 17:40

Cena pa bl na slabe 3k ane?

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost