Predelava in homologacija XVja

Subarujev predstavnik na Rally tekmovanjih in mlajša terenska izvedenka
Odgovori
UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 95
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 28. Oktober 2019, 11:15

Js sm sel od Baze do bolnisnice, pa rog in potem kocevje, vse makedam. Super je, pa ogromno gozdnih poti..

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4623
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: klemz » 28. Oktober 2019, 11:26

Bi med prazniki lahko ponovil?

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 804
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: aleks » 28. Oktober 2019, 11:41

Menda je možno pridet od Iga do Kolpe po samih gozdnih cestah. Tu se menda sedaj na veliko šverca migrante. A kake patrulje pa ni bilo?
"Že mogoče da sem pijan, gospa, ampak Vi, gospa, ste pa grdi. A jaz bom jutri trezen."
Winston Churchill poslanki Bessie Braddock

Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 309
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: zokster » 28. Oktober 2019, 13:35

klemz napisal/-a:
28. Oktober 2019, 11:26
Bi med prazniki lahko ponovil?
A se bomo sli pelat? Hahahah
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Bost
Uporabnik foruma
Prispevki: 30
Pridružen: 28. November 2017, 13:51

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: Bost » 28. Oktober 2019, 19:42

pa vsak enga, dva not, pa bo za en servis :P

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6253
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: nebivedu » 28. Oktober 2019, 21:13

UsaXV napisal/-a:
28. Oktober 2019, 11:15
Js sm sel od Baze do bolnisnice, pa rog in potem kocevje, vse makedam. Super je, pa ogromno gozdnih poti..
Jaz grem ponavadi do dvora, od tam na lašče in takoj za gostilno v hrib. Od tam pa čez petrovo goro do baze 20 in od tam na čermošnjice. Nekih 50 do 60km narediš.

Klemz
Avta še ne bom imel sestavljenega in dokler ne bo novega mostu gor, ne morem dati AT gum na avto, ker ni placa. Z sedanjimi pa nebi šel po tem makadamu, ker so letnik 2011 in avto nima rezerve, razen če ne bomo noreli (al pa če spravim 16" z AT gumo na avto - imam eno rezervo še doma).
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 95
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 28. Oktober 2019, 21:35

Bom videl, mogoče pa res, če bo čas.

Na tem delu policije ni bilo, no tudi prometa ne. Nevem če sem tri srečal na celi poti. Sicer je pa ta makedam spoliran, marsikje celo bolj gladek kot asfalt.

@nebivedu Kako ne spraviš 16 gor brez predelav?

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6253
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: nebivedu » 28. Oktober 2019, 22:00

Most je zadaj pokrivljen, ker se je motorist zaletel v zadnjo levo gumo in je guma samo en cm od blatnika (pa je guma znucana in ima samo 3 do 4mm profila). Če dam novo serijsko gumo, ne gre gor. AT gume imam pa 2cm večje od originalnih (215/60/17 - yokohama geolandar AT G015).

Ko bo zrihtan, pa še midva narediva switch, da homologiram še 16" na avtu.

Jutri dobim nov most, potem pa šraufam (upam da še ta teden).
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 95
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 28. Oktober 2019, 22:18

Pa maš to 17 dimenzijo homologirano? Šla ti bo drugače ful na knap, ker je večja guma od moje..pa že pri moji je minimalno prostora, da ne riba.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6253
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: nebivedu » 28. Oktober 2019, 22:39

Guma je 13mm v premeru večja, to pomeni 6mm pri polmeru. Glede da je AT guma, je verjetno malo več profila in je to potem mogoče 1cm.
Na drugi strani je skoraj 4cm placa, tako da guma pride brez problema na avto. Smo probal - eno feltno dol, novo gumo gor in preverit koliko bo placa na vseh štirih pestih. Na treh BP, na zadnji levi je pa treba prvo nov most, da bo guma pravilno stala, potem pa bo šlo brez problemov gor.

225/55/17 vs 215/60/17
premer
678 vs 691 mm

višina gume
124 vs 130
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 95
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 29. Oktober 2019, 16:20

Takole zgleda na 215/65/16, ki naj bi bila manjša od tvoje. Ful na ozko gre, pa če torej v neki luknji pade guma dol, se ta še bolj približa blatniku. Enako je tudi pri zavijanju, ko gre malenkost guma v diagonalo. Boš videl, ampak meni je recimo 7mm široka zaščita proti blatu ribala ob polnem zasuku volana, tako da sem jo moral rezat. Zadaj je malenkost več prostora, ampak res malenkost, za prst med gumo in blatnikom.
http://shrani.si/f/D/gK/36uu9SXz/1/20191029153925.jpg

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4623
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: klemz » 29. Oktober 2019, 17:30

Z 1,5" in 2" liftom grejo dimenzije nekak takole.
2013-2017......215/75/15, 215/70/16 27.8"
2018-2019......215/75/15, 225/65/17 28.7"

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6253
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: nebivedu » 29. Oktober 2019, 21:15

Če ne bo šlo drgač bom pa liftkit dal gor
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
Kanumlc
Član Subaru kluba
Prispevki: 693
Pridružen: 03. Junij 2010, 22:11
Kraj: Vojsko nad Idrijo

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: Kanumlc » 01. November 2019, 18:39

Se mi odpade tvoja dodelava xvja. Še posebej, kako ga spremenijo, ko mu dodaš ene a/t gume. :thup
Sam se že dolgo odločam o tem, ampak nekako ne pridem do odločitve. Na slabši podlagi zelo pridobiš na udobju z visoko gumo. Sam sem šel iz 225/55/17 na 60 višino gume in pridobil 2cm na višini. Pa se že tu dosti pozna.
Kar me pa muči je pa oprijem na asfaltu, sploh na mokrem.

Lp.

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 95
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 03. November 2019, 14:33

Iskreno, meni XV v stock obliki ni bil nikoli všeč, ko ga primerjam sedaj s starimi slikami je res kot dan in noč. Prej je bil res neposrečen dizajn, ampak se ga da s parimi malenkostmi konkretno spremeniti. Krom maska recimo ful ne paše, ker ni bilo nikjer drugje kroma. Ko sem dal to v črno + led bar in na streho prečke ter košaro, so se proporci precej izboljšali. Gume so bila itak pika na i, avto je s temi malenkostmi čist drug.

Ga ne bi nikoli kupil, če tega ne bi mogel nardit. To so bili plani itak v štartu že.

AT gume so super ali pa sploh ne, odvisno za koga. Hitra vožnja odpade, do 120 je recimo še ok, feedback na volanu precej slabši, enako odzivnost. Avto zavije z zamikom, glasnejše so in večja poraba. Ampak meni je bilo to vredno že zaradi izgleda, so pa tudi bolj mehke čez luknje in imajo noro oprijema na travi ali makedamu. Če bi delal 15kkm ali več, jih ne bi imel, tako lahko pa zanemarim negativne lastnosti. http://shrani.si/f/1r/J2/48zMSw4g/untitled.png

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: danci1973, jutro tisto in 1 gost