Predelava in homologacija XVja

Subarujev predstavnik na Rally tekmovanjih in mlajša terenska izvedenka
Odgovori
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6732
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: nebivedu » 30. November 2019, 11:30

Obstajajo eni trije toyota landcruiser, nissan patrol in land rover defender. Aftermarket delov zanje dobiš več kot za jeepe.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7836
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: subi92 » 30. November 2019, 13:35

Pohvala za nakup.
Zdej pa novo temo odpri če želiš :sm , a drugač bstaja kak Jeep forum.

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 109
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 30. November 2019, 16:20

Za LC in Patrola ne dobiš toliko. Defenderja mogoče, ampak je avto res šajtrga, ni primerjave kako bolj civilen je lahko Wrangler. Defender je pač res traktor.

Wranglerje se pomoje najbolj predeluje, ker je to itak najbolj popularno čez lučo, tam je pa Wrangler uspešnica. Od oka imaš na voljo ene 30 različnih možnosti vrat, še enkrat toliko različih streh - trdih, mehkih, panorama..in vsega. Men je všeč ker je eden najbolj prilagodljivih vozov na cesti, od tega da imaš čist ok dailya, do open air izkušnje brez strehe, vrat in celo prednjega stekla. In zaradi tega je bolj ali manj edinstven. Men je top. Pač res, če imaš 50 jurjev za zakurit, jih lahko samo v dodatke vržeš. Če imaš pa 100, bo pa tudi teh hitro šlo. Ni konca.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6732
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: nebivedu » 30. November 2019, 19:47

Nič ne bom rekel, ker za wranglerja čez lužo v ameriki imaš res veliko, ker je ameriški avto.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3905
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: BackW00d » 01. December 2019, 11:42

Si slučajno kupil črnega, že rahlo predelanega? Z nalepko "decepticon" ? :D
Sicer je to Wild-guess...ampak kolega s službe je enega JK-ja kar solidno že predelal in porihtal. Vem da je pred časom nekaj omenjal prodajo, pa zdaj nevem kaj se je zgodil...a ga še ma al ne.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 109
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 01. December 2019, 13:00

Nisem, drug je.

Pomoje se ne bo nic konkretnega predelovalo, ker je cist prehud stroj. Serijsko ima obe zapori diffov pa se odklop stabilizatorja. In 255/75/17 AT gume. Skupaj z reduktorjem in vklopom zapor, si prakticno neustavljiv. Vsak morebiten lift/vecje gume in ostalo samo slabse vozne lastnosti, izkoristil pa verjetno ze stock Wranglerja nimas nikjer.

Edino kar bom spremenil so prednje luci in sicer iz halogenskih v modernejse led. Ceprav nevem kako bo s homologacijo, imajo sicer e oznako otisnjenjo na prednji strani, kar je dovolj za vso EU, samo slovenijo ne. Slovenceljni bi se tuv cerifikat..ki ga pa nobena nima, ker drugje ni potreben.

Uporabniški avatar
vrecha
Uporabnik foruma
Prispevki: 1053
Pridružen: 09. Januar 2008, 22:48
Kraj: Ausard, WS
Kontakt:

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: vrecha » 01. December 2019, 22:19

Wrangler se je vzel, tako da se ostaja na off-road sekciji.
Bravo, super izbira, če primerjaš, kar dobiš že v stock varianti, brez predelav, je to verjetno najboljše off-road vozilo, ki se čisto spodobno pelje tudi po cesti. 8-)
Kje je tema, slikce?
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3905
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: BackW00d » 02. December 2019, 07:13

UsaXV napisal/-a:
01. December 2019, 13:00
Nisem, drug je...
....Edino kar bom spremenil so prednje luci in sicer iz halogenskih v modernejse led. Ceprav nevem kako bo s homologacijo, imajo sicer e oznako otisnjenjo na prednji strani, kar je dovolj za vso EU, samo slovenijo ne. Slovenceljni bi se tuv cerifikat..ki ga pa nobena nima, ker drugje ni potreben.
Ja sej, nevem kaj sm razmišljal, saj si napisal da je 2.8...on ima 4.0, sem pa danes zjutraj na službenem zajtrku še zvedel da ima itak TJ-a, ti pa imaš JK-ja. Tko da dejmo pozabit na tale "pripetljaj" :D

Preveri če lahko kake ksenonke homologiraš, pa tist papir pokažeš pa LED pelješ homologirat. Tukaj ti potem samo ostane da "serijska paše". To pa se verjetna da uredit.

Kako zgleda odklop stabilizatorja? Je to mehansko na zatič ali v kabini na gumb ?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1100
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: aleks » 02. December 2019, 08:23

No to z Wranglerjem v snegu imamo pri nas eno tako prigodo ... na koncu smo mu moral skidat skor do tal sneg. Mal razočaranja, kam več kot s foresterjem ni šlo, Igor je pa tko prišel z Uršinim čist stock Outbackom precej dlje ... OK, Psiho in jaz sva vsak eno roko zadaj prislonila na Outbacka kjer je bil klanc najhujši, ampak Wranglerja midva niti pramakneva ne. Mi je bil pa tudi za po cesti drvarnica (sem moral jaz Wranglerja lastniku domov peljat, ker so ga mulci v nedeljo zakopal v sneg, potem je pa v ponedeljek popoldne njihov ata prišel reševat zadevo), kar precej bolj trdo kot recimo Outback ali Forester. Najbrž večja nosilnost, pa so fedri trši. Ne vem točno kateri model je bil, jaz Wranglerjev ne poznam podrobno (je bil avtomatik, bencinar, pa ne Rubicon). Po mojem je bil TJ s štirivaljnim bencinarjem z vijačnimi vzmetni elektronsko narejenimi "zaporami". Sicer pa velik dobrih kilometrov, naj se vozi in ne kvari.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6732
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: nebivedu » 02. December 2019, 08:45

aleks napisal/-a:
02. December 2019, 08:23
Igor je pa tko prišel z Uršinim čist stock Outbackom precej dlje ... OK, Psiho in jaz sva vsak eno roko zadaj prislonila na Outbacka kjer je bil klanc najhujši,
Po moje so bile na outbacku problem gume, ker so bile goodyear celoletne in ne prave zimske (goodyear vector 4 season). Če bi bile z več lamelami, bi po moje prišel še dlje, samo pol bi nazaj bil problem, je bilo vseeno orenk preveč snega celo za outbacka.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 109
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 02. December 2019, 11:51

Odklop stabilizatorja je na knof v kabini, poleg diffov.

TJ je drvarnica res, JK sploh dolgi je svetlobna leta boljsi avto. V primerjavi z XVjem lepse pobira luknje, pa presentljivo v kabini manj hrupa. AT gume na XV so se res ful slisale noter, medtem ko Jeep kljub temu da ni A od aerodinamike, lepse tesni.

Je pa to cist druga zgodba, v tem avtu se ti ne mudi, to res samo kruzaš, kaksna dinamika neki..skupaj s togimi aksami lahko samo sanjas. Je pa posledicno artikulacija koles ogromna. Pa peljes se res ful tankovsko, sploh zaradi navpicne sprednje sajbe, pa ker vidis robove pokrova motorja in blatnikov. Poraba zaenkrat 10.5, kar se mi zdi cist super za to tezo, obliko in gume.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6732
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: nebivedu » 02. December 2019, 12:30

Artikulacija koles serijskega wranglerja je manjša kot artikulacija koles serijskega foresterja 1998 s komplet odklopljenimi stabilizatorji spredaj in zadaj. Sprobano pri kolegu, ko je imel rampo za testirat artikulacijo koles narejeno, pa sem moral prej nehat, ker bi čez zapeljal, z wranglerjem je ta kolega prišel 20cm nižje. z defenderjem pa še 10cm nižje kot z wranglerjem.

Lahko da ima rubicon kaj bolje poštimano, ampak za kaj več je treba pa ponavadi kaj modificirat.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
vrecha
Uporabnik foruma
Prispevki: 1053
Pridružen: 09. Januar 2008, 22:48
Kraj: Ausard, WS
Kontakt:

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: vrecha » 02. December 2019, 13:38

Z drugimi besedami, UsaXV, falil si, da bolj ne bi mogel. :lie


Kupil si neuporabno kišto, totalno šminko od terenca, ki mu niti gomila predelav ne more pomagati, da bi se v tehničnih karakteristikah približal stock Foresterju (kaj šele Ferozi). :ast


Mislil si, da nas boš impresioniral z novo šajni igračko, mi pa, ki smo sprobali nebroj 4x4 vozil, prevozili stotine kilometrov dol s cest, ki vsak dan vozimo tam 80:20 terena:ceste zgolj ko peljemo otroka v vrtec in popoldne v gramoznici za hišo pilimo tehnike vožnje, mi vemo, zakaj vozimo Subaruje. Ker ni boljšega! Ker nič drugega ne preživi na dolgi rok takšnih obremenitev!
Zato pa ima Wrangler takšne divje kote podvozja, ker je pogon nikakršen! NE-si-me-tri-čen! Pa toge akse, halo, a razvoj ne vidi, da imajo praktično vsi zmagovalci Paris-Dakarja zadnjih 30 let neodvisno vzmetenje vsaj spredaj??? Zapore difov? Zakaj zaboga, če ti lahko visko in bremze tako učinkovito pomagajo, da se podvozje začne kar smodit in dimit? Oblika pa - ma daj nehaj s tem retro (hipsterskim) izmečkom, ko jo postaviš ob bok estetiki z daljnega Vzhoda, zgleda groteskno, absurdno! :cp


Daj spokaj to bedno plehnato kreaturo v garažo, da je ne gledamo, ker je patetična drvarnica. :crap
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3905
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: BackW00d » 02. December 2019, 13:46

Tole zna še kdo zares vzeti :smly :haha :lolno :thup
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4803
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: klemz » 02. December 2019, 16:47

:haha :haha :haha

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost