Predelava in homologacija XVja

Subarujev predstavnik na Rally tekmovanjih in mlajša terenska izvedenka
Odgovori
UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 68
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 02. Junij 2019, 21:32

Hvala obema! Avto je bil že parkrat stestiran v blatu, snegu in vodi, ampak ga potem raje očistim, sploh podvozje, da se ne nabira blato in potem trpi podvozje, ležaji, rja...

Sem pa ravno šel na en trip, da sprobam vse..preko Škofje Loke, Dražgoše in čez planine do Bohinjske bistrice. Kdor še ni bil, toplo priporočam. Gor najmanj 50-100 km širokega makedama, blata in gozdnih poti, pa nikogar nikjer. Super za vozit, sprobaš vse terene. Gume so se na teh terenih odlično obnesle, vožnja udobna, gripa pa za izvoz. Kar pa nemorem reči za cesto, kjer oprijema bistveno manj, avto bolj nestabilen in "labav". Pač miselni preskok moraš nardit in vozit z večjo previdnostjo.

Homologiral sem platišča in dimenzije gum, za folijo na prednjih in zadnjih lučeh ni na tehničnem noben nič rekel, tako da očitno to gre čez. Za LED bar pa nimam TUV papirjev in je ostala nehomologirana. Nosilec na kateri je pa, je pa iz lahkeka aluminija privijačen na enake luknje kot tablica, ubstvu bi lahko rekel, da gre za okvir registrske. Če bo kdo kdaj kje kompliciral, bom pač drugače rešil, zaenkrat bom pa tako obdržal. Sicer se pa z prižganim led barom tako nesmeš vozit po cesti, ker hudo slepi in tega ne bom kršil. Kolikor sem gledal, obstaja celo legalna pot, da obdržim luč gor..in sicer, da se med vožnjo v prometu prekrije (pokrov čez luč) in se potem smatra kot delovna luč. Ni pa ta "bull bar, rollbar..." kakorkoli mu pač rečemo - privijačen na šasijo, ampak izključno na odbijač. Tako da tudi v primeru če bi nabil pešča, bi padel dol in ne bi nihče nastradal. Je dovolj trd, za veje in luč, pa če bi se kdo naslonil name, se verjetno na odbijaču ne bi poznalo nič. V kolikor bi kam z večjo silo udaril, bi si bar zvil skupaj z odbijačem. Tudi za to neki papirji za homologacijo ne obstajajo, ker je zadeva tretirana kot okvir tablice. V UK recimo, kjer imajo precej zaje.bane tehnične preglede, gre čez..

Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 270
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: zokster » 02. Junij 2019, 22:08

Pozimi sem že bil čez Pokljuko, v brezsnežnem pa še ne. Bo treba pregledat it malo. Na mojem koncu so gozdne in makadam ceste večinoma razmeroma kratke. Poleg tega pa ni nekih dobrih krožnih trasic. Večinoma se kr končajo, ali pa prideš do čez cesto podrtega drevesa. Poleg tega je pa tud poseljenost tak gosta, da težko najdeš kako varno (z malimi možnostmi, da koga srečaš v šumi oziroma ko se iz šume prpelješ z blatnim avtom) lokacijo. Da bi se s prtegnjenimi kozjanskimi kmeti bodel, mi pa nekako ne diši. Ker nikol ne veš kulk šmarjaka so že prej spil. :smey

Ja držim pesti, da se ti ne bodo vpikoval. Jaz sem mal naše modrece (varuhe zakona) spraševal glede led bara (se mi zdi, da bi pasal v tisto luknjo, ki jo ma outback v odbijaču), pa nekak nisem dobil ravno pozitivnega odgovora. Za zadaj dodatno luč so rekl, da se načeloma ne komolicira, ker dejansko poskrbiš za večjo varnost.
It's a hybrid. It burns gas and oil!

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 68
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 02. Junij 2019, 22:37

Pokljukp bom šel js verjetno naslednjič. Pa tole traso, ko sem prej omenjal bom še tudi večkrat. Je kar nekaj križišč in polno poti, dejansko za par dni raziskovanja. Pa baje je še pri Kočevski rog dober, ful različnih in napol zapoščenih poti. To bom tudi šel.

No sej sva s podobnega konca, sem s Savinjske. Pri nas imaš traso Šmohor, Kal, Mrzlica do Čemšeniške planine, pa potem čez na Dobrovlje - po želji potem še Smrekovec in Golte ali pa v kontra smeri Menina. Tu načeloma ni težav s kreteni, ker gre še vedno za uradne poti, gozdne ceste... Kar tako nekje je lahko jeba, sem enkrat z ATVjem priletel na pijanega kmeta gor, ki je z vilami skakal za mano. Super bi bila kakšna organizirana grupa s 10+ vozili, tako smo se včasih furali z ATVji, pa ti nihče ni težil, ker nas je vedno bilo preveč. Ko si sam pa nikoli ne veš kaj bo, tudi če se peljaš po državni poti.

Bom videl, sej logike, da LED bara ne bi smel met gor ni, v kolikor ga uporabljaš res ko si sam brez soudeležnih vozil. Enako skrbi za večjo varnost. Verjetno jo bom pa res v prometu prekril, da mi ne bi kdo sral. Če vozim nekje čez neke poti skozi gozdove, samo preprečim da še kakšno srno ne snamem zraven.

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4574
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: klemz » 03. Junij 2019, 06:29

Super projekt. Se pridruzim na naslednji turci z mojo kozco.

Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 270
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: zokster » 03. Junij 2019, 08:02

No, sem jaz tud za, da se zmenmo kaj, pa se gremo mal zapelat naokrog.

Ja to traso s Šmohorja sem že ogledoval (na zaslonu), ampak še nisem zbral "cojones", da bi se odpravil sam. Ker takih zadev pa nekak rajši sam ne delam, tule okrog nimam pa nobenga idiota, ki bi se spravu zraven (s svojim kolcam seveda).

Mam pa v planu polet it en vikend Roga (eno al pa dve nočitvi). Tak da se lahk magari kaj uskladimo tud.
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3513
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: BackW00d » 03. Junij 2019, 09:34

Tam iz rečice proti kalu sva se enkrat s kolegom z njegovim hiluxom prav pošteno zgubila....nakoncu sva pristala na sosednjem hribu v sami špici, tja pa sva zlezla po eni hudo nerodni gozdni vlaki, ki je bila toliko ozka da je šlo samo z enimi gumami po kolesnicah, druge pa so šle po brežini. Parkrat komaj mimo dreves ob cesti...v sami špici pa je bilo komaj toliko prostora da sva s par popravljanji nekak uspela obrnit avto.

Prvotna ideja je bila da greva iz laškega čez rečico proti hrastniku (ven prideš načeloma pri gostilni guliver) ampak ker sva se zavozila sva mela novo idejo...greva na kal. Ampak po slabi uri in pol sva bila zopet nazaj v laškem in sva šla kar po regionalki raje :D
Sicer če bi takrat mel GPS bi bilo vseskupaj lažje ker so drugače poti in ceste lepe, prideš tudi z navadnim avtom brez težav.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 68
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 03. Junij 2019, 20:34

Si bomo vzeli čas in enkrat zadevo dobro premleli in načrtovali neko pot za kakšno turo. Makedama je kolikor hočeš, gozdne vlake so tiste, ki so problem. Prvič, da te kakšen pijan kmet ne jebe in drugič, ker lahko konkretno zagaziš.

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 68
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 03. Junij 2019, 20:48

Aja pa šel sem prejšnji teden Tabor, pa mimo Krvavice in Čemšenikške, pa prideš pri Trojanah ven..ves čas makedam. Pa nazaj mimo smučišča Prvine, pa potem Vrhe, tak lep krog. Lepe poti, nikjer nikogar. Na tej trasi kar nekaj gozdnih poti, ampak sam nisem ril.

Uporabniški avatar
urbancebulj
Uporabnik foruma
Prispevki: 2075
Pridružen: 16. Oktober 2010, 20:09

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: urbancebulj » 03. Junij 2019, 22:30

UsaXV napisal/-a:
03. Junij 2019, 20:34
da te kakšen pijan kmet ne jebe...
Sicer se me ne tiče, ampak, je treba poudarjat, vrjetno se vozi po svojem, pa kaj če spije pivo, dva ali tri...
:vctry

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 68
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 03. Junij 2019, 23:10

Jasno, ampak mene je ustavil hribovski pijanček na državni gozdni cesti. Skakal za mano z vilami, nisem želel problemov, zato sem raje odpeljal. In takšni so problem, neprisebni, povrhu mislijo pa da je vse njihovo.

Tudi vožnja po gozdnih vlakah se mi ne zdi sporna, sploh ker so itak te vlake s traktorji razrite do te mere, da je z avtom ne moreš nikoli.

Tretji problem teh kmetov je, ki živijo v hribih, pa so spuščeni napadalni psi. Kot kolesarja me je vedno strah, kdaj me bo kakšen napadel, kljub temu, da kolesarim po uradni cesti. Niso vsi takšni, marsikdo je prijazen, sploh če prideš s pravim odnosom in pozdravljaš, lahko veliko rešiš. Ampak marsikdo je pa čist neobziren do drugih.

Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 270
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: zokster » 04. Junij 2019, 05:49

UsaXV napisal/-a:
03. Junij 2019, 20:34
Si bomo vzeli čas in enkrat zadevo dobro premleli in načrtovali neko pot za kakšno turo. Makedama je kolikor hočeš, gozdne vlake so tiste, ki so problem. Prvič, da te kakšen pijan kmet ne jebe in drugič, ker lahko konkretno zagaziš.
Predlagam eno pivo ob google mapsih nekje na sredi! 8-)
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3513
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: BackW00d » 04. Junij 2019, 07:40

Tam mimo prvin pa okol čemšeniške so kar konkretne gozdne poti...tam jaz recimo z WRX-o nebi upal rinit ker so ponekje že ornk kolesnice pa kake korenine in naslploh razrito.

Takih poti je okol zasavja kolikor hočiš.

Ena luštna a kratka gozdna pri vrheh je tale: https://www.google.si/maps/dir/46.18611 ... m2!4m1!3e0

Sicer se kdaj zgodi, da ti pot prekriža kaka podrta smreka, ampak načeloma kmetje spucajo to stran, saj rabijo cesto za drve ven vozit.
Se pa po tej poti kdaj zapodi tudi kak motokrosist ali kdo z ATV-jem.
Verjetno je tale druga pot https://www.google.si/maps/dir/46.17967 ... m2!4m1!3e0 prav ista, le malce bolj navhrib. Po tej se še nisem vozil.


Tale pot iz Prelaza podmeja do vrha Kal recimo se ji reče "čez Saharo"....prvi del, kjer so kmetje je še dokaj OK, proti koncu rata pa precej skalnato in za mojo WRX-o povsem neprimerno.
Prej z navadno Imprezo 1.6 1996 sem se večkrat peljal, pa je šlo. Je blo pa treba na par mestih malce pazit. Je pa odvisno od predhodnega vremena.
https://www.google.si/maps/dir/46.18523 ... fc!1m0!3e0

To kar je označeno je 100% vseskozi makadam, za katerega bi 3/4 ljudi reklo da je zelo slab :)

Od Kala dalje bi lahko šel proti šmohorju in bi naredil prav lep krog naprimer za štart vzameš Žalec/Celje/Laško - Vransko - Tabor - pot proti čemšeniški, ki jo je opisal UsaXV - vmes da se izogneš Vrhem udariš mojo na vrhu opisano pot. Se ustaviš na Planini, pogledaš pogled na Kum/Zagorsko dolino - pot nadaljuješ proti podmeji - od tam dalje se lahko zapelješ na Mrzlico ki nam je vsem poznana in ima soldino makadamsko cesto vse do vrha do koče - se spustiš nazaj in pičiš "čez Saharo" na vrh Kal - spiješ pijačo nekaj poješ - greš čez Šmohor in rečico nazaj v Laško oz. Celje. Oz. Žalec po želji....

To ti je kar soliden kos makadama in nekaj slabšega makadama in gozdnih poti. Ogledaš si Planino, Kal, Mrzlico, Šmohor in tudi Čemšenik, če se ti da malo peš, ali če si za malo soft-offroad-a lahko gor prideš z avtom (sicer te bojo debelo pogledali gor, ker to ni ravno vsakdanji prizor :D ) in imaš narejene že pol planinske zasavske transferzale :D
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7737
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: subi92 » 04. Junij 2019, 09:35

Zgleda res TOP :twisted:

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 68
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 05. Junij 2019, 10:03

No evo, pa imamo pot. Večino teh cest sem prevozil, ali z avtom ali ATVjem, ampak vseh se ne spomnem. En težek makedam je tudi iz Kala takoj ko se asfalt začne na desno dol. Voziš čez Čeče do tam kjer pride cesta dol iz Marije reke.

A WRX je dvigjen ali ne? Tam z normalnim ne bi prišel, oziroma bi vlekel odbijače za sabo.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3513
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: BackW00d » 05. Junij 2019, 11:23

Ta cesta iz Kala takoj na desno je ta pot ki jo opisujem "čez Saharo"....v začetku z vrha je precej slaba, potem pa se kar hitro popravi na solidno zvožen makadam.
Tam na vrhu bi mel verjetno z WRX-o kar problem najdit pot čez tiste skale, brez da bi kaj podrgnilo kam.
Z navadno imprezo 1996 včasih ko smo jo še imeli je šlo brez težav.

Ta pot "čez Saharo" se lahko sicer še po želji precej zakomplicira, po prvih 700m spusta zaviješ "pod travnikom" levo. Tam pa je pot toliko slaba, da je stara impreza z reduktorjem kar s težavo lezla preko. je fejst klanec na momente, pa še zelo zelo razrit in kamnit odsek vmes. Taka prav fejst razkopana cesta je, da ti gume na večjih kamnih spodrsujejo in letijo izpod gume. Tam si brez resnega terenca nebi danes upal it.
No s tvojo XV-jko bi šel, če me nebi bilo strah da mi jo okoliško grmovje popraska, ker dvomim da je kdo v zadnjem času tam obcestno grmovje sekal...
Pa še precej kratka je ta pot in si hitro na asfaltu...prideš pa na tisto vas, ki je na linku na levi strani.
Je pa tolk stranska pot to, da sploh ni vrisana na google-maps.

Nevem pa kakšna je cesta iz Kala takoj za tunelom levo dol proti rečici. Baje je zelo gozdna cesta, mogoče grem od fotra enkrat z APN-om preverit situacijo, ker je to nekih 5 minut vožnje z mopedom od našga fotra :thup
Vrisana je kar ravna črta vmes, ampak tam je menda kar fejst klanec in taka slaba gozdna delno tudi zemljata cesta ki ob slabem vremenu verjetno rata bolj blatna kopel :D

Za ATV-ja verjetno kot naročeno.
A si tukaj hodil na rečico? Ker vem da se da tudi tam od kala naprej nekje prebiti čez gozdno "pešpot" na neko cesto proti rečici. Tam sem se enkrat vozil z motornimi sanmi...približno nekje tukaj smo iz "ceste" zavili v hosto...
Vem pa da je bila široka makadamska caste pomrznjena in rahlo snežena...s sanmi je letelo tudi tja do 120km/h :wtf :scrm
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost