Predelava in homologacija XVja

Subarujev predstavnik na Rally tekmovanjih in mlajša terenska izvedenka
Odgovori
UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 68
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 05. Junij 2019, 14:48

Aja..to je pol Sahara :sm Js sm šel kak mesec ali dva nazaj gor, ampak z enim Volvotom CC in s spodnje strani. Načeloma ok, razen zadnji del je fajn spran.

Bom pa sprobal enkrat tole tvojo varijanto pod travnikom, če bo seveda šlo. Pa tisto za tunelom lahko tudi.. Poznam pa skrbnika koče na Kalu in mi je govoril, da gre s svojo vitaro iz Kala nek čez, da pride potem v zabukovci dol. Baje je v 10min tam. Ampak nevem a je ta za tunelom to, ali je mislil kakšno bližje mimo koče. Baje tudi super pot.

Ne, z ATVjem sem hodil preko Mrzlce po grebenu in peš poti, pa do Šmohorja in potem dol desno, da sem prišel v Laškem ven. Ta predel ma itak ogromno poti, si je treba res čas vzet in pogledat, katera je super in katera ne.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3513
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: BackW00d » 06. Junij 2019, 08:25

Tam pod travnikom se že vsaj 10 let nisem vozil niti z mopedom, tako da res nevem kako je tam. Zna bit fejst slabo z avtom tam, pomoje se zadnja leta kaj več kot trator tam ne pelje....z ATV-jem bi pa blo za probat :thup

Jaz sicer bolj te poti na zasavski konec poznam, tam čez proti šmohorju/rečici/laškem pa sem bolj slab...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 68
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 26. Junij 2019, 22:09

XV videl nekaj dodatnega terena, dobi pa še LED bar na strehi. Ostalo ostaja nespremenjeno.

Par stvari ima izjemno glupih, nemorem verjet kako avto v teh časih nima avtomatskih šajb..sedaj moraš držat ves čas da se zaprejo ali odprejo. Tudi preko ključa se jih ne da odpret, pa pri smernikih me moti, da ni opcije ob kratkem pritisku, da trikrat utripnejo. Tako pa samo enkrat in je ta funkcija praktično neuporabna.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3456
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: strumf666 » 27. Junij 2019, 00:08

Sodeč po temle, naj bi tapkanje smernikov novešji subaruji vgrajeno:
http://www.autowindow.com/subaruhelp
Če tvoj tega nima in ti TapTurn ni predrag ga pa lahko na tak način dobiš.

Za odpiranje stekel preko daljinca, se da na podoben način zrihtat zadevo, v tej temi je nekaj napisanega:
viewtopic.php?f=22&t=11506

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 747
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: aleks » 28. Junij 2019, 10:43

UsaXV napisal/-a:
03. Junij 2019, 23:10
Jasno, ampak mene je ustavil hribovski pijanček na državni gozdni cesti. Skakal za mano z vilami, nisem želel problemov, zato sem raje odpeljal. In takšni so problem, neprisebni, povrhu mislijo pa da je vse njihovo.

Tudi vožnja po gozdnih vlakah se mi ne zdi sporna, sploh ker so itak te vlake s traktorji razrite do te mere, da je z avtom ne moreš nikoli.

Tretji problem teh kmetov je, ki živijo v hribih, pa so spuščeni napadalni psi. Kot kolesarja me je vedno strah, kdaj me bo kakšen napadel, kljub temu, da kolesarim po uradni cesti. Niso vsi takšni, marsikdo je prijazen, sploh če prideš s pravim odnosom in pozdravljaš, lahko veliko rešiš. Ampak marsikdo je pa čist neobziren do drugih.
Kako pa veš da so poti javne? Večinoma so kolovozi javni le kot pešpoti. Nimaš tam ne z peciklom in ne s čim drugim kot gojzarji kaj iskat. In še kljub temu lepo pozdravit vsakega pijanega hribovčka, ker je najbrž on sploh naredil pot po kateri greš. Vlake so tudi lahko zasebne. Nihče si ne želi (tudi voznik gozdnega traktorja) bolj zrite vlake kot je pa že itak. Marsikdo od domačinov da je čist neobziren do drugih, sploh tistih ki motijo posest? Pa ti vzameš tablete preden greš pisat bedarije po forumu?
BTW, sem "nalit hribovček", in taki kot ti (mtbajkerji, kroskarji, enduraši, kvadrčkarji) nam grejo v vasi najbolj na k... Noben ne reče niti dober dan, vsi majo pa za povedat kako mam za en k... ceste. Ki so, večinoma, naše lastne, po lastnini, izdelavi in urejanju. Najbol smo pa veseli kletvic kolesarja, ki zaide k nam s specialko s tabularji ...

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 747
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: aleks » 28. Junij 2019, 11:01

Tule še izvleček zakona o ohranjanju narave za kolesarje:

Vožnja s kolesom v naravnem okolju je dovoljena:
• po gozdnih cestah (kot doslej, gl. zakon o gozdovih) - gozdna cesta je posebej označena, ni vsaka pot skozi gozd gozdna cesta
• na utrjenih poteh, če temu ne nasprotujejo lastniki ali upravljavci teh poti (torej pijani hribovčki). Utrjena pot je tista, ki je
utrjena z gradbenimi posegi ali je utrjena s peš hojo ali z vožnjo (novost, gl. 28d člen zakona o
ohranjanju narave).
• po gozdnih vlakah, če je vlaka posebej označena (kot doslej, gl. zakon o gozdovih),
• po planinskih poteh, če je pot posebej označena (kot doslej, gl. zakon o planinskih poteh),
• v okviru javne prireditve. Potrebno je predhodno soglasje Zavoda za ohranjanje narave in pozitivni
mnenji Zavoda za gozdove Slovenije, če je prireditev na gozdnih zemljiščih oz. Kmetijsko gozdarske
zbornice Slovenije v primeru kmetijskih zemljišč. Soglasje se poda s pogoji, ti pogoji pa so del
dovoljenja za javno prireditev, ki ga izda upravna enota (novost, gl. 28.c člen zakona o ohranjanju
narave, postopek).

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 68
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 29. Junij 2019, 11:29

Vem katere ceste so v naših koncih javne in katere ne. Edina cesta ki prečka Dobrovlje ni v privat lasti, ti garantiram. In zraven živi bedak, ki je nalit cele dneve in teži vsakomur, ki gre mimo. Pa naj bo to pohodnik, kolesar, gobar, motorist ali kdorkoli drug. In to zame je bedak prve klase, alkohol ti ne daje nobene pravice da se obnašaš tako, pa tudi če si lastiš ves gozd okoli.

Kjerkoli sem se vozil z motorjem, kolesom ali avtom, sem mimo hiš vedno pazil, da sem upočasnil in pozdravil. Nisem bil nevaren, nisem dvignil prahu..kje imaš razlog, da me sedaj grdo gledaš? Pa me večina vedno slabo obravnava in z muko odzdravi. Tudi če se peljem s kolesom po planiskih poteh, ob pohodnih vedno upočasnim in pozdravim, pa večinoma ni problemov. So bili pa nekateri, ki so se potem drli za mano..pa sem se ustavil in šel nazaj do njega, kaj ima za povedat. Največkrat so potem šokirani in utihnejo. Če imamo gozd, bodimo vsaj toliko uvidevni, da nismo edini uporabniki. Če lahko pohodnik brca gor, potem naj bo pripravljen sprejet tudi kolesarja, ki se rekreira na svoj način. Tako da predno udarjaš po meni, bi mogoče ti namesto kozarca kakšno tableto vzel in ne pisal bedarij o ljudeh, ki jih ne poznaš.

Pa rade volje pridem nekomu pomagat v gozdu, pa spučem kakšno potko, če se lahko potem mirno s kolesom vozim recimo. Pa imaš ti očiščen gozd, pa jaz potko. Tako je pa ogromno poti, kjer so porušena drevesa pa nihče nič ne naredi.

Najbolj prijazni so edino tisti, ki se ukvarjajo s turizmom, ker vedo da morajo biti do mene korektni in prijazni, če želijo da kdaj še pridem. In če grem mimo turističnih kmetij, ni bil še nikoli problem.

Imam pa teh hribovskih pijancev poln k. Na Golteh sem z dovoljenjem lastnika vozil kolo po gozdu, ko sem navzdol priletel na žico, ki je bila napeta v višini mojega vrata. Ker hitrost ni bila previsoka, sem s kolesa le padel, glava se je pa obdržala trupa. Če bi šel hitreje, bi bil danes pokopan v dveh kosih. Žico je nastavljal sosednji kmet, ker mu mozak od alkohola že gnije. Podobna zgodba se je dogajala na Mariborskem pohorju, kjer so bile žice nastavljene po uradnih poteh. In ko gre za poskus umor, naj bom po tvoje toleranten do teh kretenov? Kaj pa ko bo kdo zaradi tega enkrat umrl?

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 747
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: aleks » 01. Julij 2019, 07:57

UsaXV napisal/-a:
29. Junij 2019, 11:29
Vem katere ceste so v naših koncih javne in katere ne. Edina cesta ki prečka Dobrovlje ni v privat lasti, ti garantiram. In zraven živi bedak, ki je nalit cele dneve in teži vsakomur, ki gre mimo. Pa naj bo to pohodnik, kolesar, gobar, motorist ali kdorkoli drug. In to zame je bedak prve klase, alkohol ti ne daje nobene pravice da se obnašaš tako, pa tudi če si lastiš ves gozd okoli.
Čas je, da tisti, ki zasebne lastnine nimate tam, kjer se radi vozakate, začnete spoštovati lastnino drugih. Treznih ali pač ne. Čez Dobrovlje ne vodi nobena javna gozdna cesta, niti blizu ni nobene. Poglej register gozdnih cest. V naši vasi tudi ceste niso javne, večina jih je v zasebni lasti, čeprav na prvi pogled ne moreš reči. Če se tebi zdi da je pot javna, to še nič pomeni.
UsaXV napisal/-a:
29. Junij 2019, 11:29
Če imamo gozd, bodimo vsaj toliko uvidevni, da nismo edini uporabniki. Če lahko pohodnik brca gor, potem naj bo pripravljen sprejet tudi kolesarja, ki se rekreira na svoj način. Tako da predno udarjaš po meni, bi mogoče ti namesto kozarca kakšno tableto vzel in ne pisal bedarij o ljudeh, ki jih ne poznaš.
Pešpot je pešpot, česa tukaj ne razumeš? V gozdu si dobrodošel peš, na gozdnih cestah na lastno odgovornost s čimerkoli (preveriš register, danes to lahko s telefonom na licu mesta), ostale poti so domena lastnikov, delavcev in nadzornikov. In obiskovalec gozda pač ni "uporabnik" gozda, kot ostali občani niso "uporabniki" tvoje hiše v tvoji občini. Obiskovalec sme gozd, ki ni njegov lasten, prečkati peš, nabrati nekaj divjih plodov in gob, in to je to. Ti res moraš vzet tablete, ker že bledeš.
UsaXV napisal/-a:
29. Junij 2019, 11:29
Pa rade volje pridem nekomu pomagat v gozdu, pa spučem kakšno potko, če se lahko potem mirno s kolesom vozim recimo. Pa imaš ti očiščen gozd, pa jaz potko. Tako je pa ogromno poti, kjer so porušena drevesa pa nihče nič ne naredi.
Prjatu, ti se lepo brigaj za svojo hosto, moja in od drugih te pa nič ne briga. Tudi kakšna je pot skozi, ne, ker ta pot je zasebna. Nas tvoj bicikel ne zanima, ko bomo pot rabili, jo bomo sami pokrpali in očistili.
UsaXV napisal/-a:
29. Junij 2019, 11:29
Imam pa teh hribovskih pijancev poln k. Na Golteh sem z dovoljenjem lastnika vozil kolo po gozdu, ko sem navzdol priletel na žico, ki je bila napeta v višini mojega vrata. Ker hitrost ni bila previsoka, sem s kolesa le padel, glava se je pa obdržala trupa. Če bi šel hitreje, bi bil danes pokopan v dveh kosih. Žico je nastavljal sosednji kmet, ker mu mozak od alkohola že gnije. Podobna zgodba se je dogajala na Mariborskem pohorju, kjer so bile žice nastavljene po uradnih poteh. In ko gre za poskus umor, naj bom po tvoje toleranten do teh kretenov? Kaj pa ko bo kdo zaradi tega enkrat umrl?
Eskalacija, ljudi lahko nerviraš nekaj časa, potem jim pa poči. Jaz se ne čudim. Take ki si ne dajo dopovedat, da sprehod peš s psom na vrvici je OK, ostalega pa ne dovolimo, pričaka lahko vse sorte. Tudi krosko smo vaščani zasegli, ko je kreten povozil psa. In psa smo že zasegli, ker vodnik psa ni hotel dati na vrvico (pred kratkim je tak pes, brez vrvice, na sprehodu z vodnikom skozi vas ušel na dvorišče zasebne hiše in tam ubil psa, ki je bil tam privezan). Take obiskovalce imamo na deželi. Ne se čudit, če se koga pričaka z zajlo.

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4906
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: karel » 01. Julij 2019, 08:36

Vročina udarja v glavo na vseh koncih zato zaklepam temo za par dni...
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 68
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 14. Julij 2019, 18:10

Evo ena fotka trenutnega stanja. Dobil sem še en ledbar enakih dimenzij, ki bi mogoče lahko šel na strešni nosilec. Sam bi potem potreboval res nek custom adapter, da bi to nekako spravil gor, ker košara kot taka spredaj nima nič konkretnega, kamor bi na simpl lahko pritrdil luč.

Grem pa z avtom na Korziko konec avgusta, imam splaniranih nekje 5-10 hudih off-road trailov. Nekaj izjemno težkih, kjer dvomim da se bom sploh lotil in nekaj lažjih. Bom videl kako bo šel Subi. http://shrani.si/f/3y/aG/1tiPRHTe/20190710100552.jpg

Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 83
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: ORLY » 14. Julij 2019, 20:04

Ta voz je kot vino. Dle ga neguješ, boljši je... Pravi roadtrip vozilo. Čim več užitka v potovanju :reli

Uporabniški avatar
msenjur
Član Subaru kluba
Prispevki: 2434
Pridružen: 03. Maj 2006, 22:16
Kraj: Vrhnika

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: msenjur » 14. Julij 2019, 21:27

UsaXV napisal/-a:
14. Julij 2019, 18:10
Evo ena fotka trenutnega stanja. Dobil sem še en ledbar enakih dimenzij, ki bi mogoče lahko šel na strešni nosilec. Sam bi potem potreboval res nek custom adapter, da bi to nekako spravil gor, ker košara kot taka spredaj nima nič konkretnega, kamor bi na simpl lahko pritrdil luč.

Grem pa z avtom na Korziko konec avgusta, imam splaniranih nekje 5-10 hudih off-road trailov. Nekaj izjemno težkih, kjer dvomim da se bom sploh lotil in nekaj lažjih. Bom videl kako bo šel Subi. http://shrani.si/f/3y/aG/1tiPRHTe/20190710100552.jpg
za kaksen hud offroad si pa se vitel omisli.

pa da gres sam z enim avtom na offroad je pa tud malo tvegano...

mesecnik
Uporabnik foruma
Prispevki: 1350
Pridružen: 21. Oktober 2009, 17:45

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: mesecnik » 14. Julij 2019, 23:01

Korziko relativno dobro poznam, tudi s terencem sem že bil tam, pa me zdaj firbec matra, kaj imaš v planu.

UsaXV
Uporabnik foruma
Prispevki: 68
Pridružen: 19. April 2019, 23:05

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: UsaXV » 14. Julij 2019, 23:33

Bomo videli kako bo, v primerjavi s stock, mi tole vizualno ful bolj potegne. Je pa res, da če bi bil to edini avto, ga ne bi takole vozil. Gume so dokaj glasne in precej manj odzivne kot normalne, košara doda lep piš vetra in to so stvari, ki bi me sicer motile, če bi s tem delal 20+kkm na leto.

Vitla ne rabim, teren bo suh - skalnat ali makedam. Pesku se bom izogibal, edino kar me lahko nese so kakšne hude kolesnice. Ker nima togih aks in posledično sorazmerno mali hod, potem hitro dvigne kolo ali dva v zrak. Če bom na to naletel, lahko še pa vedno obrnem. Vozil bom itak pametno, brez divjanja. Pa tudi Korzika je majhna, tako da ni traila, ki bi od neke glavne ceste bil oddaljen več kot par km. Se pa strinjam, bi bilo bolj zabavno in tudi varno, če nas bi bilo več, ampak takšne družbe trenutno nimam.

Dejansko sem našel nek off-road potopis, potem sem poguglal še off-road traile. Začnem na S in grem v nasprotni smeri urinega kazalca, sledim seveda obalni cesti, potem imam pa povsod nekje začrtan kakšno pot, ki pelje do kakšne super lokacije. Večino sem jih tule našel: https://www.wikiloc.com/trails/offroadi ... ce/corsica ampak vsako prej preveril. Nekatere so čist pretežke, nekatere zaraščene... Nism pa dokonca dodelal, bolj na grobo sem si zamislil. Mislim, spanje mam rezervirano, kaj točno bom pa pogledal in kje se peljal, pa še ne... Ideja je bila tudi strešni šotor in potem tak način potovanja, ampak to mogoče prihodnjič, letos pa klasika v hotel ali apartma.

Uporabniški avatar
msenjur
Član Subaru kluba
Prispevki: 2434
Pridružen: 03. Maj 2006, 22:16
Kraj: Vrhnika

Re: Predelava in homologacija XVja

Odgovor Avtor: msenjur » 15. Julij 2019, 09:01

aha, uredu...

kakorkoli, uzivajte, pa cimmanj prask in zapletov na offroadu!

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost