Naš vozni park

Subarujev predstavnik na Rally tekmovanjih in mlajša terenska izvedenka
Odgovori
Uporabniški avatar
zabrnek
Član Subaru kluba
Prispevki: 954
Pridružen: 30. November 2007, 13:09
Kraj: Lom pod Storžičem

Odgovor Avtor: zabrnek » 15. Avgust 2010, 18:29

Ali nebi pri dvigu trpeli tudi zglobi? Drugače me pa zanima, če je zadaj tudi kaj nižja kot spredaj? Moja namreč je kar očitno. :D

Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Odgovor Avtor: picinni » 15. Avgust 2010, 18:50

Mislim, da sem že videl pri nas dvignjeno karavanko. Če se da na tak način dvignit kot Legacije potem strošek ni tako velik. To bo prav gotovo Aljoša iz prve roke povedu.
Go Westy, go!

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6616
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 15. Avgust 2010, 21:16

Isto podvozje kot forester. Jst imam zadaj 4cm podložene fedre, spredaj pa 3cm, pa avto nima nobenih problemov z zglobi.

Uporabniški avatar
zabrnek
Član Subaru kluba
Prispevki: 954
Pridružen: 30. November 2007, 13:09
Kraj: Lom pod Storžičem

Odgovor Avtor: zabrnek » 15. Avgust 2010, 21:34

Aha. A to pomen da imata s forijam enake dimenzije fedrov?

Ja drugače pa Aljoša poceni zrihta to.

lp

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7800
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 16. Avgust 2010, 09:01

Za fedre ?, sem pa dvignu eno 1.6 imprezo (zadaj 5 in spredaj 4 ker je imela posedeno rit) - ki se stalno ganja po gozdovih Cerknice . 4 je nekako optimalno za tak ugodn način.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6616
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 16. Avgust 2010, 22:14

zabrnek napisal/-a:Aha. A to pomen da imata s forijam enake dimenzije fedrov?
Nope, razlika med foresterjem in imprezo je v tem, da ima fori že 3cm tovarniško dvignjeno podvozje, tako da naj bi bili fedri vsaj 3cm daljši. So pa vse luknje na istih mestih, tako da je najlažji dvig 12 podložk po 4cm in je to to.

Uporabniški avatar
zabrnek
Član Subaru kluba
Prispevki: 954
Pridružen: 30. November 2007, 13:09
Kraj: Lom pod Storžičem

Odgovor Avtor: zabrnek » 16. Avgust 2010, 22:23

Aha. Hvala za podatke.

lp

Uporabniški avatar
ijuvan
Uporabnik foruma
Prispevki: 2376
Pridružen: 04. September 2008, 17:09
Kraj: SG/LJ

Odgovor Avtor: ijuvan » 18. April 2011, 15:13

Pa smo spet pri amortizerjih (verjetno) :4rt
Skratka, avto je postal nenormalno trd, oz. ne požira lukenj, zraven pa še zamolklo ropoče. Zadnji amortizerji so bili obnovljeni lani (pri Jenkotu), ko je začelo rukat sem jo peljal nazaj, pa se mi je zdelo bolje (ampak po občutku še vedno ne tako kot bi moralo biti). Ampak ko sem jo prevzel ga ni bilo doma, tako da ne vem kaj je naredil...
Torej - če avto ruka je lahko še kaj drugega narobe kot amortizerji?

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7800
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 18. April 2011, 21:40

Ne vem ali lahko tako crkne amortizer da ne prepušča več olja in ne deluje??
Jest bi še enkrat reklamiral saj imaš 2 leti garancije drugače pa kayaba ali monroe :?

Uporabniški avatar
ijuvan
Uporabnik foruma
Prispevki: 2376
Pridružen: 04. September 2008, 17:09
Kraj: SG/LJ

Odgovor Avtor: ijuvan » 18. April 2011, 21:54

Saj čisto tako ni, kot da bi bil brez amortizerja, ampak proti prej je razlika velika - primer: prej sem lahko šel na ležečega policaja v tretji, zdaj pa v drugi. Pa tudi opažam da so ceste pri nas še bolj v ku*cu kot sem mislil da so :?
Tudi sam se nagibam k reklamaciji, še boma naredila z očetom bojni posvet :P
Koliko pa bi prišli komplet 4 amortizerji? Kolikor gledam okoli 200-240 €?

Uporabniški avatar
ijuvan
Uporabnik foruma
Prispevki: 2376
Pridružen: 04. September 2008, 17:09
Kraj: SG/LJ

Odgovor Avtor: ijuvan » 20. Januar 2012, 23:02

V imprezi menjalnik težko prestavlja v 1., 2. in rikverc, včasih moram celo dvakrat stisniti sklopko da hoče prestavit, sila neprijetna zadeva. Se mi zdi da je tako od menjave sklopke naprej (mislim da to ne more biti krivo), kaj bi lahko bilo? Na koliko se menja olje v menjalniku?
In pa zdi se mi da lukenj še kar ne požira kot bi moralo (kuclje pa, zanimivo), kljub menjavi amortizerjev. Baje da takrat ni menjal nekih gumic, oz. jih sploh ni ker jih je pogrizlo, na zalogi pa jih ni imel. Je lahko sploh še kaj drugega?
In še: je že komu zamašilo cevke za pranje stekla in kako je rešil? Mi je čisto zmanjkalo vitrexa, pa je zgleda vso umazanijo noter potegnalo :?
The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred. (Soichiro Honda)

Uporabniški avatar
strojnik005
Član Subaru kluba
Prispevki: 2509
Pridružen: 29. Junij 2010, 17:34
Kraj: On the road again.

Odgovor Avtor: strojnik005 » 20. Januar 2012, 23:22

Glede prestavljanja to skos ali samo ko je hladn? Ker men na foresterju gre težko v drugo med vožnjo dokler se ne pelem ene 500m potem je pa vredu, pa tud nvm kaj je, ampak se ne sekiram preveč.
To bomo pa pol rihtal ko se bo štrihu avto...

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6612
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 20. Januar 2012, 23:34

vitrex cevke rešiš s kompresorjem na pumpi (razstavi, pihni skoz vsako posebej);

glede gumic -menjaj

glede menjalnika - olje se menja na 50 tisoč (menjalnik in z. diff).
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
ijuvan
Uporabnik foruma
Prispevki: 2376
Pridružen: 04. September 2008, 17:09
Kraj: SG/LJ

Odgovor Avtor: ijuvan » 21. Januar 2012, 00:05

Strojnik, vedno, le ko je hladen je še bolj očitno.
olje torej še ni potrebno menjave, ima 185k prevoženih.
The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred. (Soichiro Honda)

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6612
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 21. Januar 2012, 00:24

si prepričan, da je bilo redno menjano?
menjej.. pa maš mir...

za rikverc probaj.. 1 ali 2... ler.. spust sklopko.. stisni sklopko.. daj v rikverc..
za rikverc ni sinhronov.. pa gre včasih res težko; pri vseh... probaj še vmes dat v 3... in spuščat sklopko;
Fiat.
Brez panike.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost