Impreza WRX SW by BackW00d

Subarujev predstavnik na Rally tekmovanjih in mlajša terenska izvedenka
Odgovori
Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3566
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: BackW00d » 22. Maj 2018, 14:15

Počasi je napočil čas, da se saga nadaljuje....tokrat v drugi iteraciji tretjega dela...
--------------------------------------------------------------------

ACT III: The Build! Oziroma: ojej, v kaj sem se spustil

Torej nekje v začetku aprila 2018 sem naročil robo iz vseh koncev sveta, kak teden pa so bile igrače že doma!
Autodoc se je izkazal kot ponavadi, poštnina zopet točno 1 teden (na to sem že navajen), kosi tisti ki sem jih naročil. Vse paše!

Garnitura jermena Gates z vodno pumpo in termostatom. Filtri in ostale drobnarije... http://shrani.si/f/3c/13A/1PWNS9cb/img3465.jpg http://shrani.si/f/1h/b0/jalT9PM/img3468.jpg
Američan se je tudi potrudil s svojo pošiljko, tracking je bil sicer obupen, ampak kosi so bili v mojih rokah v nekih 10 dneh menda.
Mal me je bilo sicer strah, da bojo kosi ponaredki, vendar ko sem dobil robo v roke sem opazil da je bil dvom odveč. http://shrani.si/f/3V/rV/2GLK64tc/img3551.jpg http://shrani.si/f/1R/iS/47Qpt9AQ/img3555.jpg
Komplet tesnil za motor, par postov nazaj sem spisal vse kar je v tem kompletu. Robe je res ogromno... http://shrani.si/f/2h/5L/3sts1WlC/img3556.jpg http://shrani.si/f/1k/4M/3WDuSONo/img3557.jpg
Vse kot novo (sej je), guma mehka prožna, kar je kovinskega ni nič prerjaveno. Prav tko kot more bit :thup
Cena pa s carino in dostavo skoraj polovica od Kržiča :!?: Bravo naši!

Dowel pin - "Sornik" ki skrbi da glava lepo pade na pravo mesto na clilinder.
Stare sem itak čist zmlel da sem jih ven dobil. Nemogoče da bi jih ponovno uporabil.
Najprej je bila ideja da bi jih podrejal (stružnica more bit zraven, drugače ne gre, sej veste kak sem :) )
No nakoncu sem jih kar naročil...ubistvu nevem zakaj... http://shrani.si/f/2v/fW/41KR0lXI/img3652.jpg http://shrani.si/f/2E/11P/1JZgixMm/img3653.jpg
Ene 8-9€ so stali menda - https://www.ebay.com/itm/STR-PIN14-7X18 ... 2749.l2649

Pa ležaji glavne gredi in ojnic - Nakoncu sem se odločil za ACL Race, predvsem zarad dobre cene...KingXP so dosti dražji. http://shrani.si/f/3c/1a/2XXOkeEz/img3386.jpg http://shrani.si/f/s/u5/1TtDraIE/img3387.jpg http://shrani.si/f/2P/4L/2rkJih5N/img3389.jpg
Levo original, desno ACL http://shrani.si/f/H/2W/1mkkUT5Z/img3391.jpg http://shrani.si/f/30/Et/1nOqWvhA/img3394.jpg
Model http://shrani.si/f/2q/iA/4Bb7fVuW/img3396.jpg http://shrani.si/f/R/eG/2hKrEdK9/img3397.jpg
Ko sem jih pomeril, je zgledalo da je thrust bearing (tisti večji - aksialno/radialni ležaj) precej predebel, sem že celo paniko naredil pri prodajalcu in proizvajalcu (ACL je iz avstralije). Sem potem dal vseskupaj v blok in pomeril lufte pa so bili idealni.
Okrog 0,020-0,030mm za glavne in 0,035mm za ojnične :thup :thup

Batni obročki so kar pain in the ass...Neveš kaj bi kupil, original so dragi, dobri aftermarket so uber dragi.
Po precej guglanja in iskanja "izkušenj" majstrov po internetu sem se nakoncu odločil za Hastings. http://shrani.si/f/p/A1/20AafMTe/img3423.jpg http://shrani.si/f/3t/9h/1cmHG4PJ/img3424.jpg http://shrani.si/f/2S/Ct/4wR3mP5I/img3426.jpg
Če bi se še kdaj odločal katere kupit bi te verjetno preskočil ;)

V kompletu ki sem ga kupil je sicer ogromno tesnil, ampak vseeno so teli manjkali.
To pride na pokrov ventilov na tisti oddušek (PCV - breather hose) na obeh straneh. Na vseh štirih glavih je bilo to tesnilo bolj kot ne plastično.
No teli novi so mehki ko puter :thup http://shrani.si/f/3j/eE/gI6oVD5/img3421.jpg Ok robe ne manjka! So pa tele zgornje slike kar grdo luknjo pustile v denarnici. Drage legokocke so tole!
Nevem zakaj je fotr jamral ko sem hotel met LEGO™ komplet za 50€...Naj bo srečen da si nisem turbo subaruja omislil ;) ;P

--------------------------------------------------------------------

Na tem mestu je odkar sem avto 29.12.2017 parkiral pred garažo z diagnozo da je pihnalo tesnilo glave, minilo že tri mesce in pol!
Kam le čas beži....

Torej!

13.april.2018 - Kakršnakoli montaža se na ta dan končno začne.

Do tega dneva sem samo razdiral, meril in raziskoval.

Prva stvar je bila seveda blok motorja.

Za firbce in dvomljivce sem naredil par slik primerjav bloka Forester GX vs. Impreza WRX.

Desna polovička bloka, koliko je razlik? Kdo ugane katera je razlika in zakaj? http://shrani.si/f/2r/tX/4HSnUgT9/img3561.jpg http://shrani.si/f/19/hx/3xeb380c/img3562.jpg http://shrani.si/f/3a/mM/43RctdbU/img3563.jpg http://shrani.si/f/24/43/1YOuZZZs/img3565.jpg http://shrani.si/f/n/A4/1oWePD07/img3567.jpg http://shrani.si/f/1s/Aw/3oTRkFlR/img3569.jpg http://shrani.si/f/2Q/O1/2cSvmdlY/img3571.jpg http://shrani.si/f/3X/UT/XhQ90de/img3573.jpg Razlika NI senzor pritiska olja, ker pač na enmu bloku manjka, razlika tudi nista dowel pina (pozicijska čepa) na stiku blok/glava, ki sta prisotna le v enmu bloku.

Vam dam dan ali dva, da vidim kdo ugane razlike ;)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

pohansir
Novinec
Prispevki: 17
Pridružen: 19. April 2012, 20:10

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: pohansir » 22. Maj 2018, 14:44

Nipl za oljni toplotni izmenjevalec.

Uporabniški avatar
Grizliboy
Član Subaru kluba
Prispevki: 437
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: Grizliboy » 22. Maj 2018, 16:50

Ammmmm :th :th po prvih fotkah bi rekel da je uporabljena drugačne zmes kovine, po ostalih pa nisem več prepričan če je to to. :smsw
Fotograf fotografira FOTOGRAFIJO, Slikar slika SLIKO.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Simon989
Uporabnik foruma
Prispevki: 123
Pridružen: 28. Marec 2017, 19:06

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: Simon989 » 22. Maj 2018, 22:22


Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3566
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: BackW00d » 23. Maj 2018, 10:01

  • @pohansir: res je!
  • @Grizliboy: Zavajujoče je to, da je levi blok iz nemškega Foresterja, ki je v svoji življenski poti očitno veliko stal (pri ~18 letih naj bi imel le nekih 155.000km za seboj). Motor je bil dosti suh in je aluminij dosti oksidiran od zunaj, Oziroma na sebi ima nek belkast prah (aluminijev oksid) ki se ga da odstranit z rahlim drgnjenjem. Medtem ko je desni blok (WRX 2004) iz avta kjer je bil motor na debelo zamaščen z oljem in ga je to olje ščitilo, da ni oksidiral :D Ene sorte prebarvan je bil z oljem :D
    Drugače pa sta bloka po kataloških številkah ista s tistim iz WRX-e. Saj je stran dve nazaj vse lepo razloženo če te več zanima.
  • @Simon989: No ti pa si našu neko posebno, a navsezadnje tudi pravo razliko :clap :sm medtem ko je razlika, ki sem jo imel v glavi povsem zraven te "luknjice" (glej rdeči krog).
http://shrani.si/f/o/11I/270RebDL/img3568.jpg

Torej v ta rdeči krog pri turbo motorju namesto čepa pride nipl. http://shrani.si/f/3i/a4/1Fx7IVqr/img3574.jpg Nipl služi za odvod vode iz oljnega hladilnika (izmenjevalca toplote kot ga je pravilno poimenoval pohansir). Da pa lahko izmenjevalec montiraš pa moraš odstranit tudi navojno pušo v modrem krogcu, ki jo nadomesti daljša, taka ki v sendvič stisne tudi hladilnik olja (na sliki je tadolga puše v njemu).

To pa je tudi edina razlika med kar se bloka tiče. No sej ni razlika, pač drugi kosi so nameščeni v blok.

Naslednja postaja je bilo brušenje in temeljito čiščenje bloka ter glav. Maščobe in svinjarije za 15 let in preko 100.000 prevoženih kilometrov.
Na pomoč vskoči meglio (fake iz Lidla) pa razni brake-cleanerji (v potokarju je ogromna piksna le 2.5€ :thup - kupil sem jih pomoje že ene 20).
Potem pa visokotlačni čistilec pa rotacijska glava. Špricanje v vse oljne in vodne kanale obvezno. Ob dodatku brake-cleanerja v te kanale, ven priteče marsikaj. Ene 5x sem vse našprical pa skrtačil z zobno ščetko (curaprox, da nebojo krvave dlesni), zdrgnil s matirno gobico, splahnil in fejst prepihal s stisnjenim zrakom, da nebo kaka voda kje ostala kjer nebi smela.

Dowel pine sem večinoma kar razmesaril, da sem jih ven dobil...Brez tega ne moreš brusit naležne površine, ker sta napoto. http://shrani.si/f/3P/cm/3V5JyL72/img3604.jpg http://shrani.si/f/1f/py/2XwYS1nz/img3655.jpg http://shrani.si/f/2q/re/4PJGu8oG/img3578.jpg http://shrani.si/f/3l/th/4iJM4vbq/img3631.jpg http://shrani.si/f/3L/cW/3vsispKI/img3632.jpg http://shrani.si/f/3I/FF/3hw6PgLt/img3635.jpg http://shrani.si/f/37/1K/2muGRqYS/img3610.jpg
Kar se tiče glav sem najprej očistil ventile. Gor je bilo dosti carbon-deposit-a (neizgorjenega ogljika? al kaj naj bi blo to?).
Ne boste verjeli kaj je prišlo prav za to delo...Ja stružnica kaj pa druzga :D
Lepo vpneš ventil za steblo (tam kjer ne nalega v vodilo ali teflon, nekih 1700 obratov pa mal brusnega papirja...
Pazit moraš seveda, da ne brusiš naležne površine (tam kjer ventil nalega v sedišču).
Razlika je seveda očitna.... http://shrani.si/f/2x/tN/4cgrQr4u/img3587.jpg http://shrani.si/f/1t/bi/1ZeD7xoO/img3590.jpg
Iz glav sem odstranil stare teflone (ki so bili sicer še mehki), ki sem jih nadomestil z novimi iz kompleta tesnil.
Špic patent klešče pa gre 123. Ne rabiš nobenga "subaru tool #2323" posebnega orodja.
Old vs. New http://shrani.si/f/21/Oz/1nTnUAGS/img3591.jpg
Zbrusil sem tudi sedišča ventilov, ker se mi je zdelo butasto da tega nebi naredil, če že mam vse toliko razstavljeno.
Tega še nisem nikol delal, ampak nekje se je treba naučit.
Teorija je taka, da sedišče namažeš s posebno brusno pasto. http://shrani.si/f/X/Ch/4zsyDwgc/img3595.jpg
Nato pa ventil vrtiš v sedišču, da se medsebojno zbrusita sedišče in ventil.
Da se nisem preveč matral, sem kar na vrtalnik to naredu. Ker na roke mora bit kar tečno tole delat :D
Brusiš toliko časa da je površina homogena, iste barve brez luknjic. Vsekakor ti to potem spremeni zračnost ventilov, ki se nastavlja s pokrovčki.
Torej se hitro zgodi da moraš kak pokrovček menjat, ker niso nastavljivi. Sam sem jih imel 32 (iz dveh kompletov glav) in sem nekako sklenil, da bo že nekako šlo skupaj... http://shrani.si/f/3I/10A/460dakAd/img3594.jpg
Sedišča ventilov imajo v FSM podano specifikacijo (kako širok mora bit ta svetli obroček (naležna površina) na ventilu.
Pri mojih glavah so vsi v tolerancah :thup
Razlika: http://shrani.si/f/S/s9/1y9ITKin/img3593.jpg
Nato pa sestavljanje. Tefloni so vizuelno dimenzijsko isti, niso pa iste barve, in tudi kataloške imajo izpušni in sesalni različne....Ker niso bili čist iste barve kot tisti v motorju, sem rabu malce preplonkat iz parts.subaru :D OK, zeleni so izpušni, črni sesalni....
Old: http://shrani.si/f/2k/if/1o4YfOk3/img3596.jpg
Poleg teflonov so v kompletu tudi nove zaskočke, tečne za vstavit kot sam hudič!
New: http://shrani.si/f/1p/139/eBpiwM6/img3636.jpg http://shrani.si/f/3P/We/3F4VjggE/img3639.jpg http://shrani.si/f/3R/1I/1zMhIFXW/img3640.jpg
To je tako luštno precizno delo, ki se ga mora človek lotit sproščeno, sploh če nima nekega ornk pametnega orodja za vse to :D
Itak da nisem kupoval nekih subaru orodij za ventile vstavljat, pol sem pa malce po svoje v par minutah neki skup vrgel na hitro.
Ventili noter, to je še simpl. Mal ga seveda namažeš po steblu, pa notr porineš...izica! http://shrani.si/f/3D/O3/4cnUG3rE/img3641.jpg
Sedišča vzmeti, vzmeti in pokrovčke mal očistiš, da lih ne kaplja šmir stran, pa da ni pol kile peska in svinjarije na njih. http://shrani.si/f/2W/kw/2J5sSFQw/img3643.jpg
Vseskup zložiš v lukje v glavi....no pol pa primeš tisti specialni cajg ki si ga naredil in začneš klet čez vsepovprek pa bentit pa švicat... http://shrani.si/f/3t/7M/4n3Sai4B/1/img3644.jpg http://shrani.si/f/31/Mt/1nbBblI8/img3654.jpg
Najprej se matraš ene pol ure sam, pol pa le popustiš, da rabiš še en par rok, drugač bo nemogoče.
Pride kolega, s skupnimi močni porata prva glava.... http://shrani.si/f/3F/r5/363VuhVL/img3648.jpg
No pol je pa še ena.....ajej bokserska zasnova, pravi love/hate relationship že mava s telimi tvojimi dvojnimi kosi! http://shrani.si/f/2P/L6/2QHdhaYT/img3645.jpg
Naslednji korak, še zadnja meritev zračnosti ležajev sedaj z očiščenim in zbrušenim blokom. Za ziher.
Sej ne da že ene desetič dajem polovički skupaj....ah ja. http://shrani.si/f/2X/TS/2nShZF2q/img3695.jpg http://shrani.si/f/J/oh/2G1mpM8h/img3696.jpg
Malce predogleda, kako bo tole zgledalo...v redu bo! Bolj ga ne bom pucal, ker bo itak v pol leta isti...:thup http://shrani.si/f/l/nI/1UMlquyO/img3697.jpg Zračnosti štimajo!
Na potisnem ležaju je 0,015mm, ostale so 0,022m +-0,002mm. Super! Ko bo še malenkost tesnilne mase vmes mogoče pride še kaka tisočinka zraven, pa bo super zračnost! No pa sej ACL Race ve kakšne ležaje naredit. Blok je STD mer, gred ima standardne mere...ni sploh panike!


Gredi imam trenutno tri. Dve sta dobri za ta motor, ker imata potisni ležaj na petem grebenu (Phase 1 motorji ga imajo na tretjem grebenu).
An ban pet podgan....no ja itak bom raje vzel tisto iz WRX-e, sicer imata obe isti kataloški, ampak vseeno. Če je opcija.
Kdo ugotovi katera je katera? Sam nebi vedel s slike :D http://shrani.si/f/3X/ix/3YXphv0p/img3694.jpg
Gred sem dal seveda v stružnico in vse grebene spoliral s 1000/1500/2000 šmirglom. Polira se v smeri vrtenja motorja.
Grebeni so bili že tako dobri brez prask ampak sem si vseeno vzel pol urce pa spoliral. Če je že lih zunaj. http://shrani.si/f/S/8i/4mweymFL/img3698.jpg
Pred/po poliranju v meritvah gredi neke velike razlike ni. Mogoče kak 0,001-0,002mm kar ne igra neke vloge pri zračnostih na ležajih.

No potem pa blok zopet narazen pa vseskupaj pripravit za dokončno montažo.
Treba je le še očistit bate, ojnice, vseskupaj pretehtat, uskladiti težo, premerit nove batne obročke, sornike, zračnosti na ojnicah...
Čaki čaki, a se to kje konča madona! Pa to se zopet sliši vsaj za dan dela... :facepalm
Pa sploh še niso glave na motorju, pa pred vrati je že bil konec aprila in prazniki. Kako hitro greta dva tedno mimo, ajej :cry

Me zanima kdo od serviserjev si tudi vzame toliko časa in pozornosti za vse te stvari. Verjetno 20× manj komplicirajo, pa zadeve vseeno delajo BP :sm
Tko je če rad to delaš, pa si poleg še mal picajzlast pa kako stvar raje 3x nardiš/premeriš da je vse ziher....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7747
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: subi92 » 23. Maj 2018, 10:17

Glede na to, da bo tole pripravljeno by the book, lahko še malo počistiš al pa vsaj pofarbaš na srebrno (ne modro/rdečo...).

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1913
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: LSlabe » 23. Maj 2018, 11:37

Super ti gre, zdej mamo tud tvoj naslov, tko da prideva s Senjurjem en dan pofirbcat ;)

Res pohvale da si se lotu tole, verjetno bi nas 99,5% poiskalo delujoč moped, konc koncev je "le" wrx...

:clap
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 578
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: Kamion » 23. Maj 2018, 12:40

Vsaj nekdo, ki se je resno lotil obnove motorja. :thup :clap
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring. http://83.212.82.150/poraba/PorabaTxt.png

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3566
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: BackW00d » 23. Maj 2018, 13:34

Ha! Na omenjenem naslovu ne boš veliko našel, če sploh kaj :D
Če prideta se dosti prej najavita, ker drugače se bomo težko srečali.

Kar se tiče resnosti obnove, recimo da ja, velja kar se tiče zagretosti :D Kar se tiče stanja kosov je to daleč od resne obnove.

Vsekakor je to še vedno neka medium-budget obnova, v katero trenutno nimam namena metat res kopico denarja.
Zatorej bom uporabil bate iz "original" motorja ki niso več v toleranci (niso pa za v smeti), cilindri v foresterjevemu bloku so tudi pač primerni kilometrom, ampak so pa še v tolerancah, sicer že na zgornji polovici toleranc, ampak znotraj. Uporabil bom rabljeno oljno pumpo (ker na internetu ni zasledit da bi kdaj katera crknila, našel sem napotke kaj preverit da si lahko ziher da bo dobra za nadaljne km). Obstoječo sklopko (čeprav bom mogoče čez eno leto ali prej motor zopet ven dajal), in en kup drugih delov, ki bi prišli v poštev pri "resni obnovi". Senzorja nebom nobenega kupoval. Zdaj imam vse senzorje poduplirane ali potriplirane in res nimam namena novih kupovat. Porabil bom najlepšega pa da vidimo če bo delal :D
Peruccy je kar se tega tiče neomajen, on recimo menja vse brez brige :thup :D
Bom pa sam recimo zamenjal prav vsa tesnila na motorju in pričakujem da olje nebo rinlo ven več. Ker prej je bilo vse mastno u božjo ma****.

Nekje mora človek zarisat črto, ker ko enkrat začneš s foro "še to se splača, pa še to se splača....pa če bi še tole menjal" prideš hitro na komplet nov motor. Sam sem postavil nek okvir in se ga držim. Vseskupaj še vseeno jemljem kot učno uro motoroznanstva in mehankarstva.

No, recimo da bo moja obnova verjetno pod črto stala pod 1000€ (če se plani izidejo bo mogoče zastonj, če pa se perfektno izidejo, pa bom še kak € zaslužil). To je seveda le strošek kosov, ki sem jih kupil. Človeško delo je izvzeto, bi pa v tem primeru to znašalo precej več od cene kosov.
Sicer trenutni strošek je pomoje bolj v okolici 1500€....ampak imam ogromno robe viška in planiram vse postavit na bolho/eBay. Sploh na slednjega računam, da bo plodovit, ker nimam namena postavljat zlatarskih cen.
Seveda bom nekaj kosov zadržal tudi zase, takih za katere bom "predvidel" da bi mi lahko prišlo prav.

Kar se tiče barvanja kosov, načeloma aluminija ne bom barval, kar je pa železa/jekla pa da je rjav pa bo seveda deležen osvežitve z barvo. No razen težko dostopni kosi kot so jermenice klime, razni kombinirani kosi (recimo kak solenoid) in pa vijaki. Vijakov imam ene 5kg od trenutnih motorjev in preteklih subaru motorjev, ki smo jih dali narazen in pač uporabljam najlepše vijake kar jih je na voljo :D

Navsezadnje motorni prostor v avtu tudi že kaže posledice časa in nimam namena zdej štrihat celotnega motornega prostora. Bo vse primerno očiščeno, pa določeni deli bojo na novo zaščiteni. Novega pa nebom delal :D Zaenkrat....

Precej prekleto komaj že čakam, da obrnem ključ, da zaslišim rumble in pa da vidim če zadeva sploh še dela :D
Danes sem naročil še dva filtra, obe kovinski tesnili turbine na izpušnem delu, ter olje za utekanje motorja, upam da vse to dobim že jutri ker zna bit da ga bom kmalu rabil ;)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3480
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: strumf666 » 23. Maj 2018, 14:36

Pri stock oil pumpah se zna zgodit, da se obvodni ventil odpre, k se ne bi smel; to si verjetno našel na netu in poštimal? Pa zajem olja v karterju je v določenih primerih problematičen; se zna razpoka narest ali celo odlomit.

Uporabniški avatar
DogsBody
Uporabnik foruma
Prispevki: 29
Pridružen: 25. Februar 2014, 10:02
Kraj: Zasavje

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: DogsBody » 24. Maj 2018, 13:12

Motor bo lep in barvno usklajen, kot si WRXa zaslužu. 8-)

Uporabniški avatar
bojc T
Član Subaru kluba
Prispevki: 1447
Pridružen: 30. April 2006, 10:52
Kraj: Nožice

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: bojc T » 28. Maj 2018, 09:23

Kapo dol za tole izvedbo :thup Pa tudi zelo lepo vse predstavljeno (zelo berljivo) :sm Ta s "curaprox" .... :smsw
Lp

Uporabniški avatar
Kanumlc
Član Subaru kluba
Prispevki: 692
Pridružen: 03. Junij 2010, 22:11
Kraj: Vojsko nad Idrijo

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: Kanumlc » 05. Julij 2018, 21:28

Redno sledim tvojim dogodivščinam :smey in moram reči, da vse pohvale za tak trud in zagretost, ki ga vlagaš v ta moped!👍
In seveda o zelo podrobnem dokumentiranem delu. BRAVO! :clap

zivkovicjan
Uporabnik foruma
Prispevki: 36
Pridružen: 16. Julij 2017, 23:51
Kraj: Ljubljana

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: zivkovicjan » 06. Julij 2018, 14:25

Tole je pa k en film ze, sam se kokice rabm pa bo. Res svaka cast da se ti da. 8-)

Uporabniški avatar
msenjur
Član Subaru kluba
Prispevki: 2438
Pridružen: 03. Maj 2006, 22:16
Kraj: Vrhnika

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: msenjur » 24. Avgust 2018, 14:45

mater, kje je nadaljevanje filma?

se bojo kokice pokvarle, k tok dolg že čakam/o...

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost