Impreza WRX SW by BackW00d

Subarujev predstavnik na Rally tekmovanjih in mlajša terenska izvedenka
Odgovori
Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3535
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: danci1973 » 16. Januar 2019, 14:34

In ko ti vse to rata, lahko daš gor še semeringe, s tesnilno maso namažeš te končne mostičke in zadevo še "zadnjič" na moment pritegneš. 20Nm M8 vijaki, 10Nm M6 vijaki. V FSM je napisano, da vsi vijaki rabijo 20Nm, ampak če to narediš uničiš vijak na prvih mostičkih, ki imajo M6 navoj. Na internetu je neskočno tem z naslovom "I ruined my camshaft retainers" ker FSM v tem primeru malce štorasto "posplošuje" navor na teh vijakih, čeprav različni letniki glav uporabljajo različne mere vijakov.
Del problema je tudi to, da ljudje pač nimajo pravega FSM-ja, še posebej v primeru 'frankenmotor'-jev - dejansko Subaru za vsako modelno leto izda nov FSM. Seveda so napake kljub temu še možne.

V FSM-ju za 2006 Legacy 2.0R motor je za prve mostiče predviden navor 9,75 Nm.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3566
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: BackW00d » 17. Januar 2019, 06:17

Sam imam enega za 2002, ter enega za 2004. Med seboj se kar solidno razlikujeta :D
Sploh recimo proces zategovanja vijakov glave, je povsem različen.
Ta 2004 ima veliko več detajlov. Ima poleg SOHC/DOHC opisan tudi STi motor, ki ga recimo 2002 nima. Tisti ima le SOHC/DOHC ločeno.

Moja WRX-a je 2003 letnik in je lih nekje vmes :D Sam delam tako, da primerjam oba FSM-ja in uporabim poleg navodil tudi nekaj zdrave kmečke logike :thup

Je pa problem ja, ko kupiš nekaj od nekoga, ki je to kupil nekje kdovekje v Italiji pred n leti na odpadu, stvari pa so bile zložene na paleti. Itak neve ne on ne ti kater letnik je zdej ta zadeva pa iz katerega avta točno je. Lahko samo ugibaš :smsw
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3566
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: BackW00d » 17. Januar 2019, 08:47

Evo, peč je še topla, dejmo poleg včerajšnega prispevka danes hitr še enga udart!

Časovnica: 12.Maj.2018, torej Sobota
Prva slika, ki jo imam s tistega dne je nastala že pred 9h zjutraj. Očitno sem bil že zgodaj v delavnici :thup

Treba je bilo napako s prejšnjega tedna popravit. Pokrove dol, jermenice gor. http://shrani.si/f/3h/82/1UV6C23i/img3748.jpg
Evo še pumpo. To je treba fejst pozorno namazat z diht maso. Jo mora bit točno tolk kot jo mora bit, nič več nič manj :D
Pa a se spomnite s prejšnje strani k sm jamral da ni označeno z zunanje strani katera pumpa je katera...No očitno je. Pa sem napol slep zgleda :) Tako je označeno, da se vidi tudi če samo pokrov motorja odpreš v avtu :thup
Valda tudi nove rolce, nov šponar pa vodna pumpa tudi 8-) http://shrani.si/f/3N/li/1QzKk0S0/img3749.jpg Kot zanimivost: Stare rolce so ble par tisoč kilometrov po "obnovi" ki jo je delal Lavrič glasne
za popizdit, pa še določene so imele mal zračnosti. Pumpa je tudi zgledala vsaj ene 10 let stara :D



Jermen (iz prave garniture) ima že označene položaje oznak na vseh jermenicah. In zato je montaža res izi. Ne rabiš nekih posebnih orodij ali posebnega "subaru" znanja, da jermen menjaš.
Na sredini nastaviš na oznako (sicer je na sliki že montirana zaščita, a se oznaki vseeno vidijo) http://shrani.si/f/3g/ze/4AJv43rz/img3751.jpg
Na levi strani motorja ni neke težave, ker so jermenice prosto sučeče, saj v tem položaju vsi ventili počivajo zaprti in ni sil na odmično gred.
Jermenice nastaviš na oznake na plastikah, nato daš čez jermen, izi! http://shrani.si/f/13/mc/CA1laWo/img3750.jpg
Desna stran je malce bolj zategla. Jermenici sicer lahko nastaviš na neko "statično" pozicijo, vendar je ta ravno na vrhu grebena odmične gredi, zato rada preskoči naprej/nazaj. Če nimaš kolega poleg, da ti z imbusom mal nastavi pozicije, se pač pazljivo lotiš pa gre tudi brez posebnega orodja. http://shrani.si/f/z/hU/8Yg7CxD/img3752.jpg
Eto! Iz nategovalca daš še varnostno šplentno da nategne jermen, pa je to to! Parkrat na suho zavrtiš motor, da vidiš če se oznake poravnajo in si zmagal! Aja...treba je še cel motor sestavit :facepalm http://shrani.si/f/v/o1/2zjQyA9n/img3753.jpg
Zopet malce izbire, katerga dat... http://shrani.si/f/t/FW/iOo7vOe/img3755.jpg
Oba sem seveda mal pobrusil, da sem poravnal naležno površino....In hitro videl, da je enga že malce načelo. Valda sem dal taboljšega gor. http://shrani.si/f/g/sD/1RhBhp0F/img3757.jpg
Karter sem že mel pripravljen, sem ga le namazal z victor reinz črno diht maso ter zategnil tistih 150 vijakov, ki ga gor držijo :-P
Vodna pumpa je požrla en "ganz neu" gates termostat, se vidi na sliki :thup
Montiral sem še cevko za merjenje nivoja olja. (gor prideta dva o-ringa, oba menjal, sta bila v kompletu tesnil :thup )
Ter tudi oljni hladilnik (oziroma izmenjevalec), za katerega rabiš poseben ključ 24. Ali podaljšano gedoro ali ring ključ na "fajfo". V primeru ring ključa nemoreš zategnit na navor, je treba naredit "na filing" na 55Nm. (hladilnik ima en velik o-ring na naležni površini z blokom, je tudi bil v kompletu :thup ) http://shrani.si/f/1M/vj/1dHTZmpn/img3756.jpg
Čez termostat sem poveznil dekl. http://shrani.si/f/1l/br/kFH8ixg/img3758.jpg
Na hladilnik sem butnil filter ter povezal cevke za vodo, ki kroži skozi hladilnik. (olje se hladi z vodo).
Ksreči sem imel rezervni set plehnatih ter gumijastih cevk. Na mojem motorju so bile te cevke gotove čist, vse ali trda guma, ali prerjavena kovina.
Te rezervni iz motorja ki sem ga kupil so bili v dobrem stanju, sem jih pa vseno tudi mal olišpal. Par slojev spreja ne more škodit 8-) http://shrani.si/f/1/tt/HpJt1mL/img3760.jpg
Evo spodnji del je dejansko za nekaj časa končan!
Dejmo prasca obrnit!

Tam je prišel na vrsto vodni most, ki povezuje obe polovici povratnega voda nazaj v hladilnik (pa še odcep za kabino ter turbino je gor).
Naležno površino sem zbrusil in spoliral na 2000 brusni papir. Da bo novi o-ring lahko dobro tesnil še vsaj enkrat toliko let kot je zdaj. (na sliki še neobdelana površina) http://shrani.si/f/H/7n/k6FeXMC/img3759.jpg Po mostu pridejo na vrsto še ostale vodne čreve. Tiste ki pumpo povezujejo še s kabino pa turbino ter loputo zajema zraka (ta je ogrevana/hlajena). Slik nimam, ampak se bojo na kasnejši sliki vidle :thup

Po vsem tem pa je prišel na vrsto sesalni kolektor. Tega sem že dlje časa planiral malce olišpat, pa se kar nekako nisem spravil poleg. Ker ima toliko ene šare gor, da te srat prime!
Ma vseeno. Mel sem dva, in sem vedel, da lahko enega razdrem pa probam svojo srečo.

Najprej loputo dol.
Ta ma, kot sem že napisal pri Thomasu na sebi neko tesnilno maso, ki se fino vidi na tej sliki (rjavkast obroček po robu lopute). Itak je blo vse zapacano in mastno. Ta tesnilka vmes, naj bi bila poleg tesnila tudi temperaturna izolacija. Razdrl pa sem vse te predvsem zaradi tega, ker sem imel prav vsa tesnila, ki pridejo na sesalni kolektor nova priložena pri original kompletu tesnil :thup (res nemorem prehvalit tega kompleta) http://shrani.si/f/1i/dm/2QOEM9jp/img3761.jpg
Potem pa še vso elektriko, bencinsek vode, injektorje, swirl lopute, PCV ventil, pa kaj ti vem koliko vijakov. Mal je treba vseskup označt, drugač je kr kaos :D http://shrani.si/f/2k/Tg/19O47TA4/img3762.jpg
Itak je treba vse potem oprat razmastit pa zaščitit ter pripravit na....valda BARVANJE! 8-) http://shrani.si/f/3F/BT/3BlaMBec/img3763.jpg
Kero barvo? Ardečo! http://shrani.si/f/t/Aq/qxIlsgl/img3764.jpg
Bolj k sm ga barval, bolj se mi je smejalo :) Ker je res dobr zgledal tole! http://shrani.si/f/2Q/it/1EmATFRp/img3765.jpg http://shrani.si/f/2r/XL/180kcdJT/img3777.jpg
Poglej ga lepotca! http://shrani.si/f/9/w/2OkMbZ5S/img3778.jpg
Predno sem vse do konca pobarval in potem pospravil se je ura obrnila že v Nedeljo.
V vmesnem času sem montiral še "Y" cev oddušek na bloku. Kjer sem iz treh avtov nekako sestavil en uporaben (beri izpraven) sistem, ki je diht, da mi ne bo olje teklo po bloku motorja. Vse cevi na mojem motorju so bile trde kot plastika in je olje teklo na vsaki ven, kljub objemki. Ksreči sem našel še dobre, pa vse za ziher še z diht maso namazal ter dal gor poštene objemke!

Zadnjo sliko tisti dan v delavnici sem naredil ob 00:11 . Evo še en dan, ko sem bil v delavnici preko 15h skupaj. (valda sem še kaj drugega okoli motorja naredil, česar ni na sliki, oziroma sem pripravil (opral ter preveril) kose, ki jih je še treba dat na motor.)

Ampak tokrat pa se že nekaj pozna! http://shrani.si/f/3y/XK/2wyEuyqB/img3766.jpg
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3566
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: BackW00d » 06. Marec 2019, 12:30

Da malce nadaljujem monotragikomedijo, da ne zamrejo spomini na eno lepših obdobij v skrbništvu turbo subaruja prav prehitro :lcry :lcry

Ostali smo pri sestavljanju motorja, ki se v tem momentu zgodbe (ksreči že v zgodovini) vleče že res lep čas.

Iz nedelje preskočimo na torek 15.Maja 2018:

Čiščenje ter izbira drobnih sestavnih delov ki jih je nešteto, madona!
Da se ponovim, ker sem imel en kup robe na izbiro, iz treh različnih motorjev različnih ohranjenosti, sem seveda, POVSOD kjer je bila možnost, izbral tiste bolj ohranjene. Kriteriji so bili predvsem delovanje, rja, mehanski izgled, utrujenost materjala...

PCV ventil, ta skrbi za recirkulacijo motornega zraka. Nekaj zraka vedno uide mimo batov/ventilov in drugje, in da se ta odvečen zrak ne nabira v notranjosti motorja, rabiš neko recirkulacijo.
PCV ventil skrbi, da se ob pospeševanju, ko motor vase sesa zrak, ne zgodi, da bi motor sesal olje iz motorja. Prav tako skrbi, da ob pospeševanju nebi turbina nabila 1 bar pritiska v notranjost motorja. (verjetno ga tudi kdaj, nebom trdil). Načeloma PCV ventil poskrbi, da gre tisti zrak, ki mora iz notranjosti - ven, tisti zrak ki pa bi škodil pa vanjga ne pride. Prav vredu možakar je tale PCV :thup :clap :hndshk

Iz "original" motorja je bil povsem zamaščen in se ni lepo premikal (notri je vzmet in nek čok, ki se premika (deluje kot ventil). Vse je blo bolj tko tko, mastno in rjasto.
Zato sem vzel tistega iz kupljenega motorja (na sliki spodaj), ki je od zunaj sicer na prvo oko zgledal podobno. Po malce podrobnejši inšpekciji in čiščenju je bila notranjost kot nova. Malce rje na zunanji strani me ne moti. Važno da zadeva znotraj zgleda kul in da seveda, dela! (na sliki spodaj) http://shrani.si/f/19/WG/ah7Dx4x/img3779.jpg
Naslednja je bila loputa in spet sem imel srečo, da sem lahko zbiral boljšo. Seveda sem zopet ovrgel tisto "originalno", ker je bila precej slabša na videz kot ta iz kupljenega motorja.
Generalna razlika je pomoje zato, ker je bil ta kupljen motor iz Italije (predvidevam da je zaradi tega videl manj snega/soli), pa še precej manj prevoženih kilometrov naj bi imel motor za seboj. http://shrani.si/f/14/tu/2KxyUboi/img3780.jpg
Odstranil sem oba motorčka prostega teka. S slike bi težko rekel, katera je katera loputa, vendar ena je mela precej bolj rjaste vijake pa bolj zarjavene jeklene kose kot druga. http://shrani.si/f/2U/8z/274jN8Cu/img3781.jpg
Na tej sliki se vidi da je desni motorček prostega teka (iz original motorja) precej bolj zamaščen kot tisti iz (dejmo ga od zdej naprej klicat italjanski) italjanskega motorja. Stičnim površinam sem privoščil obdelavo z šmirglom, da bojo tesnilke brez problemov tesnile še dolg dolg časa! http://shrani.si/f/I/yT/1Ei2LVt3/img3782.jpg http://shrani.si/f/3l/Xf/3alG18Ms/img3783.jpg
:arrow: :!:
Kot zanimivost vam pokažem na sliki, kaj je problem pri čiščenju motorčka prostega teka.
Ko ga odstraniš, ti takoj ven skoči za 15-20% prevelika tesnilka, ki jo ne spraviš več v za njo namenjen utor.
Očitno jo bencin in ostale tekočine/hlapi nabreknejo in s tem raztegnejo, da ni več prave velikosti.
Sam sem v originalnem kompletu tesnil za ta motor dobil kar dve tesnilki za ta motorček :thup http://shrani.si/f/3G/oA/2OukGYWI/img3785.jpg
TGV - ali lopute sesalnega kolektorja, te so tut ena boljša stvar. Kar nekaj forumskih tem lahko najdeš na njihov račun napisanih. Ker menda dostikrat povzročajo težave. Sam sem tiste boljše "italjanske" očistil in blagoslovil s parimi lepimi besedami, v upanju, da ne bom rabil tega v krajši prihodnosti menjat...
TGV ima na eni strani motorček za krmiljene loput, na drugi strani pa je senzor, ki je dejansko isti (ista kataloška) kot na "throttle positioning sensor-ju"

Da malce razložim zadevo:

- Zgornja slika desno: Vidi se luknja od injektorja, ter poleg luknjice injektorja zelo ozka reža, skozi katero je motor primoran vlečti zrak, pri nizkih vrtljajih. To pomaga mešanju vbrizganega goriva v zajet zrak, ki ima pri majhnih obratih majhno brzino. Ožanje kanala mu poveča hitrost (da se obdrži pretok). Hitrost dela vrtince, ki mešajo gorivo v zrak in delajo za motor potrebno homogeno mešanico.

- Zgornja slika levo: Vidi se loputa , ki preusmerja zrak v lev del cevi. Ta del gre mimo injektorja skozi tisto režo (kos je zasukan na glavo, zato je levo na levi sliki dejansko desno na desni sliki)

- Spodnja slika: Takšna je dejanska postavitev TGV-jev, nanje pa pride nameščen sesalni kolektor. Vmes pa tesnilka, ki sem ju tudi imel ganz-neu iz kompleta :rock Itak sem vse naležne površine zbrusil in spoliral, da bo dihtalo na veke vekov! 8-) http://shrani.si/f/1h/pT/4ipNxpno/img3786.jpg http://shrani.si/f/45/Gs/43682e2m/img3787.jpg
Z "italjanskim" motorjem sem dobil tudi injektorje, ki zgledajo vsaj ene 10× lepše od teh, ki si bili v avtu.
Te v avtu so zgledali zbledeni in zažgani. Spodnji del injektorja je bil rjavkaste barve, kot da bi se pregrelo vse do konca.
Mi je prav hudo zdajle, da nimam slike, da bi lahko pokazal razliko v barvah.
Sem našel eno ebay sliko, na kateri so še vedno vsaj parkrat lepši injektorji. Moji so bili prav rjavkasto zeleni. http://shrani.si/f/3a/oP/PjDGi5r/y.jpg
Italjanski so po čiščenju zgledali kot novi (na sliki še pred čiščenjem).
Komplet tesnil je imel vse tri tesnilke priložene za injektorje. Cela zmaga! :rock http://shrani.si/f/32/PL/3wC2yBRm/img3789.jpg
Na osnovo sesalnega kolektorja pride bolj kot ne vsa kablaža za motor + vodi za gorivo.
Nekih podrobnih slik na tem mestu nimam, ker je bil to cel podvig, da sem iz obeh kompletov naredil enega (kolikor toliko zadovoljivo) lepega.
Itak rata cela gužva z vsemi silikoni/napeljavo/kabli, ma ni da ni... Mel sem par težav.

Kabel za senzor glavne gredi je bil na enem kompletu polomljen, na drugem pa ga sploh ni bilo, ker je bil kabel odcvikan stran (se vidi na sliki v ozadju).
Edini konektor, ki poleg tega paše na senzor glavne gredi je tisti iz injektorja. Tedva imata iste brazde/obliko. Tukaj sem ta kabel naredil na novo in s pomočjo FSM-ja sem določil polariteto, kater kabel gre kam, ker kabli na konektorju ter ostanku kabla dejansko niso bili iste barve ?! Ah cel podvig je bilo tole poštukat pa vse zaščitit saj ima ta kabel tudi zaščitni oplet (kot koaksialni kabel). Treba je bilo poskrbet, da nebo voda delala problemov. Slike končnega produkta nimam, ker sem bil preveč "in the zone"! http://shrani.si/f/12/qz/1NlQOBWd/img3815.jpg
Ura se je tako že prevesila tja proti 23:00 (moja doma je verjetno že drugič dobila peno okol ust, ker me še ni bilo domov) in le zaradi občutka, da sem nekaj tisti dan naredil, sem na hitro poveznil "sestavljen" (oh kolk je še manjkal do finiša) sesalni kolektor z loputami čez motor, da sem videl kako dobro bo zgledalo.
Učinek je kar uspel, kak deci elana je ziher prišel nazaj v krvni obtok :thup :lolno http://shrani.si/f/1K/H/t9ntpoJ/img3792.jpg
In pa še artističen prikaz sredstva, ki me je še nekak držal pokoci od 13:00 (takrat je bila v službi malica) do 23:00, ko sem (še vseeno lačen) odšel proti domu (redko, a z nasmeškom na obrazu) . http://shrani.si/f/1f/vk/4GATUon7/img3791.jpg
Au revoir!
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3535
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: danci1973 » 06. Marec 2019, 13:10

Injektorji nimajo 'filtrčkov' ali jih pač nisi dobil v kompletu s tesnili?
injector_filter.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3566
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: BackW00d » 06. Marec 2019, 13:54

Filtrčkov v kompletu tesnil ni bilo. Obstoječi so bli lepi, teli na sliki so adijokaput! Verjetno voda plus doteran filter goriva ? :D
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3566
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: BackW00d » 21. Maj 2019, 13:51

Iz pridnega torka pa skočimo na 19.Maj.2018, kva je blo to? A...Sobota, seveda! Verjetno je bla moja spet ful vesela, k sm se za bolj k ne cel dan odpravu v garažo :-P Med tednom šihtam cele dneve, za vikende se ji pa v garažo skrijem :smey

Utopijo torkove slike skoraj sestavljenega motorja je bilo treba na hitro potopit, ker je bila realnost še nekaj delavnih ur stran. Ampak, če jih nebom jaz naredil, dvomim da jih bo kdo drug....

Kje smo ostali? Turbina!
Po sesalnem kolektorju se počasi na motor našraufa še en kup dodatnih kosov kot so: Turbina, alternator, servopuma, klima kompresor, posoda za hladilno vodo pri turbini pa en kup drobnarije še...

Evo stanje "originalne" turbine: http://shrani.si/f/Z/KX/2XFLcKsa/img3807.jpg http://shrani.si/f/2v/S7/1J9NY5UI/img3808.jpg
Itak, mastno na vseh koncih, rja prevladuje sploh na nosilcih, tubina dotrajana (vendar še delujoča): http://shrani.si/f/G/8W/ZraXBtZ/img3809.jpg http://shrani.si/f/3r/y0/4kp63CpY/img3810.jpg
Itak. Teli nosilci okoli turbine so se verjetno v življenjski dobi (recimo da nekih ~15 let, kdobivedel) neštetokrat pregreli, zmočili pa zopet pregreli, zarjaveli, pa zopet pregreli....uglavnem, katastrofa.
Tega ne morem nazaj na avto dat nikakor! Nekaj bo treba postorit, da nebo tale rust na vseh vogalih ven skakal in zbadal v oči.

"Italjanska" turbina je bila v precej precej boljšem stanju. Rje minimalno, maščoba ni na vsakem vogalu ven rinla.
Zračnosti in obrabljenosti vetrnic ni opazit... http://shrani.si/f/2p/3c/4R54VK8o/img3811.jpg http://shrani.si/f/w/t1/4tYIY3WP/img3812.jpg http://shrani.si/f/1y/TE/uDt7Ywg/img3813.jpg
Ta boljšo turbino sem prečistil, pozamenjal sem vse bakrene podložke na ceveh od vode in olja.
Teh bakrenih podložk rabiš kar precej, če se ne motim jih je vseskup nekih 6 kosov na spojih turbine, pa še enkrat toliko na spojih z motorjem. Torej 12 bakrenih podložk. Itak zopet vse priložene kompletu tesnil :thup
Navrgel sem tudi nova tesnila izpušnega dela. Teh nisem kupil original, ker se mi ni dalo naročevat na e-carsport.pl strani pa čakat+plačevat poštnino...
Potokar mi je našel Ajusa™ tesnila za precej dobro ceno. Mislim, da nebi smelo bit težav... http://shrani.si/f/2R/xT/3fgUjQJj/img3841.jpg
Te zaščite/nosilce, ki so iz debelejšega pleha pa sem zbral skupaj iz obeh kompletov tiste taboljše, jih temeljito razmastil. Prav nekih lepih nisem mel, so bili vsi vsaj delo zarjaveni.
Tega res nisem mogel dat direktno na motor...zato sem jih zbrusil in jih temeljito pobarval s črno temperaturno obstojno barvo: http://shrani.si/f/20/Ou/1I8krxve/img3806.jpg
Much better! Milina za pogledat: http://shrani.si/f/Z/wf/2PEsHLSr/img3822.jpg http://shrani.si/f/2M/KD/IwYSDoJ/img3814.jpg
Medtem, ko se je ta pleharija sušila pa sem se posvetil montaži sesalnega kolektorja.
Maskirni trak (tesakrep), ki ščiti sesalne kanale pred neželjenimi smetmi in tujki sem odstranil in to z veliko mero veselja...ker to je skoraj tak občutek kot odstranjevanje zaščitne folije za ekran pri mobitelih ali televizijah. A veš, to že nakaže da se neki večjega zgodi :lolno (nekaj rabi človek, da si povrne malo zagona :) )
Čez pa frišna tesnila, seveda zopet iz kompleta :thup http://shrani.si/f/3S/Bh/1szrcAc6/img3816.jpg http://shrani.si/f/n/o3/2wX3bf4i/img3817.jpg ______________________________________________________________________________________________

Point of interest - Purge valve delete - za koga ki se bo tega lotil, zelo uporaben del.


Evo, sesalni kolektor zmontiran, slikal nisem ker sem bil preveč v zoni :)
Naslednja modifikacija, ki sem jo želel naredit je bila takoimenovani "purge valve delete" oziroma "rats nest removal".
WRX-a ima zaradi ekologije volje narejeno recirkulacijo hlapov iz tanka goriva preko elektromagnetnega ventila ter dodatno še preko enosmernega ventila. Zadeva je precej "zacevljena" in vse to rado poka in povzroča težave....o tem sem sicer že pisal precej nazaj, ko sem rihtal odlomljen vijak glave mostička odmične gredi na strani 27 te teme.

Ker se tam rado vse polomi (meni se je že) in cevi ratajo trde da razpadejo in razpokajo, folk po svetu na veliko dela ta "mod": https://i883.photobucket.com/albums/ac3 ... a50151.jpg
V praksi to zgleda takole: http://shrani.si/f/3p/1Z/1KvhWdQ2/img3824.jpg
Tale šop šrota in cevi dejansko vržeš v smeti, in samo elektromagnetni ventil povežeš direktno na sesalni kolektor. Kar je viška lukenj na sistemu pa daš gor silikonske čepe, da ne vleče zraka "fauš" in ne vznemirja prostega teka.

Sam sem mel še to težavo, da je kitajska silikonska cev pred turbino kar precej mimo narejena in jo je kar problem spravit tja pod sesalni kolektor, nakar se zgodi da so odvodi in dovodi zraka napoto vsemu, in servo pumpi in temu EM ventilu za hlape, uglavnem, sem moral na hitro naredit nek distančnik/adapter, ki je EM ventil prestavil za par cm vstran, da je zlaufalo z vsem.

Sicer ko daš stran tisto gnezdo, se tam za servo pumpo/alternatorjem kar precej prostora sprosti, ampak je vseeno blo vse napoto :)
Uglavnem, en simpl adapterček iz aluminija, da nebo težave z rjo :thup http://shrani.si/f/2U/xi/4yQf4HPn/img3820.jpg
Potem pa še preprosta vezava, tokrat s silikonskimi cevi, ki upam da bojo po 15 letih še ostale prožne, neglede na to kje bo takrat avto, oziroma če bojo cevi takrat še sploh v avtu :D
Itak 100× bolj clean zgleda vseskup. Najlepša stvar pa je to, da za ekologijo ni spremembe, ECU ne javlja napak ker EM ventil ostane v fuknciji. Hlapi še vedno izgorevajo skozi motor :thup http://shrani.si/f/36/N3/1NalCdu7/img3821.jpg ______________________________________________________________________________________________


Ok, manjkajo še: izpušni kolektor, uppipe, servopumpa, alternator, turbina ter klima kompresor pa bo motor počas za v avtu spustit 8-)
Na tem mestu je bilo vseskup že mal evforično, ker so zadeve res začele skupaj padat...zato je slikovni materjal malce omejen, nekaj ga je vseeno :thup

Torej, izpušni kolektor monitran z novimi tesnili med kolektorjem/glavami. Sam kolektor ma en kup tesnil še, ker je dejansko sestavljen s treh delov (zadeva obkrožena modro): http://shrani.si/f/3V/QR/3nfma5vf/diagram-izpuha.jpg
To valda pride sem gor, druge boljše slike nimam http://shrani.si/f/1x/Ov/3MHsjGnc/img3839.jpg Ker teh vmesnih tesnil nisem imel novih sem pač pustil obstoječe, itak tesnijo in sem tukaj udaril "dont fix if it ain't broken" metodo (bomo vidli. če se bo obrestovala :)

Sem pa mned demontažo opazil, da je tesnilo med kolektorjem in uppipe-om ki vodi od kolektorja do turbina precej načeto in ne tesni več. Se je vidlo da mimo piha (že ko sem prejšnjič motor ven dajal sem to videl).
Zato sem kupil novo tesnilo....ki pa je bilo napačno :facepalm
V tistem šusu sem improviziral, ker ni bilo opcije nikjer v zglednem času to dobit, ker lokalne trgovine tega niso mogle dobavit :facepalm http://shrani.si/f/2C/Ki/1GH2loq9/img3840.jpg
Nimaš kaj, načeloma bi moglo tesnit, za ziher sem še na debelo našprical z bakreno mastjo z vseh strani pa pritegnu skup. Mogoče bo!

Ta uppipe potem lepo pripravi površino za montažo turbine, ki je bla naslednji korak :thup http://shrani.si/f/3B/b3/4lkQYZZ4/img3842.jpg
Turbino gor dat na motor ko je ta izven avta je simpl stvar, kako to nardit ko je motor v avtu si nočem niti zamislit :haha
Turbina je zvezana na dovod vode za hlajenje turbine, na odvod vode iz turbine, na dovod olja za podmazovanje turbine iz glave motorja ter na odvod olja ki je spodaj vezan na odvodni kanal v glavi. Do teh cevi pridit na dober način se že zunaj avta neda najbolje pridit, kako to vse lepo zvežeš v avtu in pozategneš vse vijake ter objemke, da olje ne šprica na vse konce....nevem, verjetno moraš bit ⅓ ginekologa ⅓ origamista + ⅓ čarovnika da prideš zraven z orodjem. http://shrani.si/f/h/aL/va0PY6I/img3843.jpg
Seveda sem tudi okoli turbine menjal vse ostoječe cevke s silikonskimi. Te okrog turbine so bile v zelo slabem stanju, porozne perele, so se kar drobile pod prsti. Verjetno zaradi ogromne vročine ki se sprošča v okolici turbine. Kar je ostalo original cevi sem jih očistil v nulo, namazal z dihtmaso ter namontiral konkrento objemko in fajn našpanal, da nebo slučajno kaj ven teklo kje! Hočem daje motor SUH ko je fertik! http://shrani.si/f/1y/5W/fkDnZp7/img3844.jpg
OK turbino mamo gor, kaj še ostane...ok en kup cevi, te bom pustil za nakonc, dejmo še spredaj zmontirat alternator ter obe "pumpi".
Nosilce sem zopet imel v dveh izvedbah, od Foresterja 2.0 125HP ter od WRX-e.
Na videz ista stvar, ampak dejansko toliko različna da ne paše skupi. http://shrani.si/f/34/11K/2Y7R9tas/img3829.jpg http://shrani.si/f/3R/EF/4pY6C2qI/img3830.jpg http://shrani.si/f/D/U/1doe7NcP/img3831.jpg
Forester 2.0 125HP ima poleg aluminjastega velikega nosilca na levi zraven kot ojačitev z druge strani dodan le "nizek" alu del, ki fiksira klima kompresor.
Vidi se tudi, da je spodaj klima kompreosr pri 2.0 125HP malce ožji: http://shrani.si/f/14/iy/VVXs06w/img3832.jpg
Kot pri WRX klima kompresorju, ki ima poleg levega alu nosilca dodan še desni jeklen nosilec, ki prime spodaj in zgoraj, vidi pa se da je vpetje kompresorja spodaj precej širše: http://shrani.si/f/2A/tR/2xRjzhGR/img3833.jpg
Tudi sama kompresorja sta precej različna, cevi sploh ne pašejo med seboj, ker so drugačni priključki in lokacije priključkov je povsem mimo.
Imel pa sem seveda željo porabit najbolje iz obeh svetov. Nosilec od foresterja je zgledal precej močnejši pa sem ga hotel združiti z močnejšim jeklenim nosilcem, da bi mel ekstra hudo na fiksno zmontiran klima kompresor ter alternator :thup

Da je ta močnejši nosilec sploh pasal, sem ga moral en del odbrusit, ker se je zaletaval v sesalni kolekotor. Očitno ima N/A motor bolj umaknjen sesalni kolektor da zadeva steče mimo...no pri meni se je zaletaval, zato sem mu privoščil tretma z brusilnikom: http://shrani.si/f/2f/e9/4bjcEKzg/img3834.jpg http://shrani.si/f/6/ri/4or6H1ia/img3835.jpg
Vse to zato, da sem nakoncu ugotovil, da ta nosilec sploh noče it skup z WRX postavitvijo in servo pumpo, ker se dejansko luknja na alternatorju ni ujela na nastavljivi vijak za napenjat jermen, tam na servo pumpi?!!?
Očitno je pri turbo motorju zaradi velike predturbinske cevi vseskupaj pomaknjeno za 1cm bolj proti klima kompresorju. To se na oko sprva ni videlo, vendar po tem, ko sem ŽE zmontiral kompresor in hotel nataknit alternator na motor, je zadeva strigla za 1cm preveč proti pumpi. :pnsv :pnsv :pnsv
Evo ti eno uro, ki je šla ravnokar v kanto :thdwn

Nakoncu ostanejo še bolj kot ne le cevi. Večina sem jih pomenjal s telim kitajskim kompletom: http://shrani.si/f/1u/cG/3p1r7FLn/img3819.jpg
Itak da je vse bolj tko tko narjen. Predvidevam da je tukaj (parkratna) razlika v ceni napram raznim "perrin" in podobnim firmam. Ker tele cevi samo vohaš in ugibaš kam gre katera, ker ni nobena ničemur podobna :D
Ampak lej, boljše so od dotrajanih originalnih. Načeloma se nakoncu vse nekak uspe (z malo dobre volje) zložit skupaj :thup
Na tem mestu je to bolj kot ne vse, kar lahko narediš na stojalu za motor.
Manjka le še vztrajnik in sklopka, ampak to se lahko namontira ko motor obesiš na žerjav, saj so vijaki roštilja za motor napoto.
Torej....

Aleluja! - 26.Maj.2018 - Motor je pripravljen na montažo v avto!
Kaj si ja nor... od 29.Decembra.2017, ko sem postavil diagnozo da je tesnilo glave prepihano ter od 20.Januarja.2018, ko sem dal motor ven, je le ta kooončno pripravljen za montažo nazaj v avto. Glej ga! Kako dobro zgleda 8-) http://shrani.si/f/3o/FL/1win3YCg/img3845.jpg
Tako sem bil evforičen da sploh spat nisem mogel. Itak sem komaj čakal da se naslednji dan zapodim nazaj v garaži, pa da montiram tale motor.
Se ti sploh zavedaš koliko ene energije ter teorije in prakse je šlo pri tem početju vmes v teh 6 mesecih skozi glavo?! Koliko enih ur...koliko krvavih členkov ter spraskanih rok je blo treba za tole! https://cdn.shopify.com/s/files/1/0054/ ... 1544054385
Ampak ni še konec, ni še konec....ne bom dneva hvalil pred nočjo...dajmo potrpet še en dan, da ga prvič zaslišim, in da vidim, če dela tako kot je treba!
podzavest napisal/-a:Bo sploh vžgal??
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
msenjur
Član Subaru kluba
Prispevki: 2438
Pridružen: 03. Maj 2006, 22:16
Kraj: Vrhnika

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: msenjur » 21. Maj 2019, 14:13


Uporabniški avatar
legacy96
Uporabnik foruma
Prispevki: 102
Pridružen: 05. September 2012, 21:38
Kraj: Ljubljana

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: legacy96 » 21. Maj 2019, 16:49

Bravo res vse pohvale. Kje si naročil te silikonske cevi? Ebay? BTW avto lepo brbota, ga dostkrat slišim v Trbovljah :thup :sm
Subaru Legacy 2.0 GL

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3566
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: BackW00d » 25. Maj 2019, 16:10

Kot sem rekel...ni še konec!

Toooorej....sicer toootalno evforičen, ampak nisem tiste dni našel časa, da bi šel v garažo dokončat in zalafat avto.
Sledilo je par dni premora nato pa....

29.Maj.2019

Najprej je blo treba avto osvobodit izpod drevesa... http://shrani.si/f/1p/10K/48tscKTU/img3848.jpg
Pod havbo je blo vse bolj kot ne tko kot sem pustil...ksreči niso kake podgane najdle notri svojega novega doma :lolno :thup http://shrani.si/f/2I/iR/1CuORek9/img3847.jpg
Tudi motor je prvič v novi podobi uzrl sončne žarke, na hitro sem ga seznanil s svojim gostiteljem in mu pokazal kje bo od zdaj naprej prebival :thup http://shrani.si/f/A/EG/2l7up11T/img3849.jpg
Nato pa sem motor obesil na viličarja - brez njega bi se namatral še pa še!
Pripravit sem moral še vztrajnik, ki sicer ni več v top kondiciji, ampak prej ni povzročal težav, verjetno jih tudi zdaj nebo :smsw (hladen švic, ko že slutiš da bo slej kot prej motor spet zunaj ravno zarad tega)

Vztrajnik je tisti "flex" ki kvazi ni dvomasen, ni pa enomasen...sicer nevem čisto točno kaj naj bi to pomenilo, ker meni zgleda ta vztrajnik predvsem čist navaden...
V vztrajniku je en preprost 6202 ležaj, ki ujame akso menjalnika. Itak je bil prejšnji ležaj ubit do kraja, vprašanje če ga je sploh kdo kdaj menjal.
Ležaj pride 3-5€ odvisno od vremena in je totalna bedarija da tega ne menjaš, če je že motor zunaj.... http://shrani.si/f/L/2K/4Ag2fkqd/img3850.jpg
Montaža vztrajnika je simpl stvar....parkrat klikneš z moment ključem pa si gotov :thup http://shrani.si/f/1B/8P/3FuhEpdC/img3851.jpg
Nato pa ena štorasta stvar, brez katere maš potem celga hudiča, da spraviš motor nazaj na menjalnik....no jaz sem mel tudi s tem orodjem, ki sem si ga podrejal :rock na stružnici :rock kar precej težav....zakaj, povem par besed nižje :haha :lolno http://shrani.si/f/47/hH/12DiPqXS/img3852.jpg
Tale pripomoček nato vstaviš v ležaj vztrajnika... http://shrani.si/f/1F/z8/4X2uk6i7/img3853.jpg
Čez pa povezneš sklopko...ta zatič scentrira lamelo sklopke, da lahko aksa menjalnika prosto zdrsi čez lamelo in v ležaj.
Če lamela ni vsaj približno poravnana v os sukanja akse menjalnika ne moreš skup spravit menjalnika in motorja...pa se lahko še toliko matraš!

No takole pa zgleda vse skupaj pripravljeno za montažo v avto! http://shrani.si/f/Z/A3/4HcXKEDe/img3854.jpg
A vidite tisti štift notri v lameli sklopke?
No jaz ga nisem....in sem začel motor tlačit v avto, pa nikakor ni hotelo skup it...in sem preklel vse kar je živega in neživega prišlo na misel....

Po dobri do jajc prešvicani uri naglihavanja probavanja tiščanja premišljevanja mi je koooončno udarlo v glavo, da sem štift notri pustil :facepalm :facepalm :facepalm :facepalm
Adijo pamet no! Odmaknem motor toliko da lahko štift ven potegnem, približam motor na menjalnik in motor s prve kot ata na mamo pade na nosilce in na menjalnik :facepalm Sheeet...kak idiot ej!

Mah kaj...sej ni noben videl :smly :kiss :thup Motor pa le mam v avtu! http://shrani.si/f/3c/JO/3YUJ7TAQ/img3856.jpg
Nato pa še kup stvari za zamenjat...

Kondenzator klime http://shrani.si/f/2T/jp/zF6imhh/img3858.jpg
Filter goriva http://shrani.si/f/2/nb/4B2zKiUK/img3863.jpg
Zadeve začnejo malce zgledat....na motor se namesti še kup enih stvari...situacija z lajtungami rata že mal kaotična :) http://shrani.si/f/0/J/4WH07xnm/img3861.jpg
Na tem mestu sem se moral mal ustavit pa mal posnet....

Slabo uro kasneje sem mel vse povezano...manjkale so samo še tekočine...
Za prvo olje sem zbral visokokvalitetno mineralno olje za utekanje motorjev od priznane evropske firme LIDL :haha :lolno http://shrani.si/f/3Z/dE/3kclB7mr/1/img3857.jpg
Zdej mnogi se boste verjetno zgražali, češ, "lejga, špara pa daje notri Lidl olje :facepalm"

Pri utekanju novo sestavljenega motorja gre nekako takole....če na hitro povzamem.

Utekanje motorja cilja na to, da se materiali "usedejo" med seboj...in to se z dobrim oljem ne more zgodit.
Vsakršna nenamenska sintetična ali polsintetična olja so dejansko predobra pri mazanju in preprečujejo trenja med materiali do te mere da se motor z njimi (v skrajnih primerih) sploh ne uteče.
Zato se za utekavanje motorjev uporabljajo mineralna ali namenska olja.
LIDL je lep primer mineralnega olja natočenega nekje z nekega velikega generičnega rezervoarja. Cena 9.99€ za 5L je takorekoč neprekosljiva :D
Tako olje je povsem OK za motorje ki niso visokozmogljivi (kosilnice, kultivatorji, stari motorji z do 50HP na liter prostornine.
Tako olje je super za prvo ter drugo fazo utekavanja visokozmogljivega motorja.

Zakaj prvo in drugo fazo?

Večina folka sploh ne ve (tudi sam nisem podrobno poznal procesa utekavanja) da se pri utekanju motorja kar 3× menja olje predno motor sploh dejansko razvije neko pravo moč. Prve dve fazi sta mineralno olje. Pri prvih dveh fazah naj nebi nikoli motor videl visokih obratov ter polnega boosta. Torej motor v teh dveh fazah ni nikoli polno obremenjen, zato tako "zjebano" (ki to verjetno sploh ni) olje ni kritično in zaradi tega avto nebo zdej kar takoj zaribal.
Vsekakor z LIDL oljem nebi upal motorja gnat na polno pol ure skupaj ter 10.000km skupaj...Ampak za utekanje je pa povsem primeren :thup

Torej faze naj bi šle nekak tako....
  • 1.Faza - Frišen filter + mineralno olje 15W40 -> Utekavanje na mestu (brez vožnje) - Ob zagonu motorja pustimo motor delovati cca 20 minut oziroma toliko časa da se 2× zažene ventilator - obrati v okolici 2000RPM
  • 2.Faza - Frišen filter + mineralno olje 15W40 -> Rahla vožnja cca 40-60km - Vozimo brez nenadnih pospeševanj s "pol" gaza, nikoli preko 3000-4000 obratov. Izogibamo se stalnim obratom, probavamo čimveč menjat brzine ter obrate.
Na tem mestu gre u maloro že 10L olja + 2 filtra, pa še nismo enega tanka bencina pokuril...
  • 3.Faza - Frišen filter + SINTETIČNO olje 5W40 -> Vožnja z zmernim boostom z zmernimi obrati cca 300-400km - Zopet nadaljujemo neko zmerno vožnjo, ne pretiravamo z obrati. Motor probavamo s pretikanjem brzin navzdol potiskat v rahlo višje obrate (engine braking) vendar v začetku ne več kot kakšnih 5000RPM potem pa proti tistih 400km povečujemo obrate ter obrmenitve. V prvih 100 kilometrih v nižjijh obratih za krajše obdobje obremenimo motor na polno. Vse to povzroča pritisk batnih obročkov ob steno cilindra, da se lahko materiali usedejo.
  • 4.Faza - Frišen filter + SINTETIČNO olje 5W40 -> Vožnja "drive it like you stole it" - Od tukaj dalje ogret motor pač vozimo po želji. Določeni pravijo da naj bi se zadnja menjava olja zgodila šele pri vsaj 1000milj vendar sam sem bil drugačnega mnenja. Bom opisal spodaj zakaj :) .
Torej, mistično utekavanje motorja:
Pri 2000RPM se v sekundi motor obrne 33× kar pomeni da gre bat 33x na sekundo gor in dol...
Da narediš 100km pri neki povprečni hitrosti 70km/h moraš vozit uro in pol, pri čemer se 90× motor obrne po nekih povprečnih 2000RPM. To bo potem nekih 6 MILJONOV POMIKOV bata gor in dol + 3Miljone eksplozij v vsakem cilindru ?!?! Pa da se v tem času obročki ne "vsedejo"...a veš, težko to verjamem :)

Uglavnem, teorijo zdaj poznamo, gremo še na prakso.

Ko sem povezal vse kable in cevi sem nalil še Lidlovo olje ter potokarjev rumeni antifriz.
Motor je bil pripravljen na verglanje :thup

Po par mescih je pogled na dokončno zmontiran motor skoraj da sprožil solzo :cry http://shrani.si/f/3R/ew/25cj9h4u/img3883.jpg
V tem momentu so se raznolika čustva vozila mimo kot figure na ciganovem ringlšpilu...
Po eni strani veselje, da je končno motor nazaj v avtu, po drugi začudenost, da je sploh ratalo vse skupaj nazaj sestavit spet nekje zadaj je bil strah, da nebo vžgalo, oziroma bo vžgalo pa bo kaj zaropotalo....eh...na tej točki vrnitve ni. Gremo all in!

Kolega, ki mi je v ključnih momentih, kjer ni bil dovolj en par rok, pomagal, me je v ozadju cel čas dražil :-P
Ampak ko je pač prišel čas da bo treba ključ obrnit, z menoj vred ni mogel skriti navdušenja....

Pa sva začela z inicialnimi pripravami, predno prav zares obrneš ključ.

Najprej je treba preverit, če oljna pumpa ustvarja pritisk. To je ključnega pomena. S tem zagotoviš, da je motor podmazan in pripravljen na akcijo, ko uspe iskra prvič vžgat mešanico in bat zaropota po cilindu.

Tega se lotiš tako, da odstraniš svečke (ali jih pač še ne zmontiraš) ali pa odklopiš senzor glavne in odmične gredi.
Sam sem pustil svečke zunaj, da se izognem kompresiji, s tem se motor suče povsem brez obremenitev, kar je fino, saj pri daljšem obdobju sestavljanja motorja olje že spolzi dol iz vsega. Zato se pri sestavljanju uporablja namenska mast ali gosto olje, ki se prilepi in se obdrži na površinah, da ni problema če motor po sestavljanju malce časa stoji. Pri prvem verglanju torej ni nekih sil zaradi kompresije kar olajša delo tudi zaganjaču. Oklopljena pa sem mel tudi senzorja glavne in odmične gredi. Ziher je ziher :smly

Ideja je, da motor zaganjaš parkrat po ~10 sekund skupaj, in naj bi oljna pumpa potegnila olje iz karterja ter ga porinla čez vse prazne kanale in ustvarila pritisk olja. To se vidi na armaturni plošči na kontrolni lučki.
Če senzor pritiska ne zazna si fejst v "tazadnji"...

Jaz sem to naredil nekak takole...
Test uspešen, olje je potegnilo v cca 20 sekundah, oziroma takoj v štartu tretjega poiskusa.
Pritisk se je po verglanju obdržal, kar pomeni da načeloma nikjer ni neke "velke" luknje ki bi hitro prepuiščala olje :thup

Jah TOP! Svečke noter zabrišem pa mora vžgat! Ane?
Kdo pravi da je težko menjat svečke na turbo subaruju? Zadeva je vsaj pri meni precej preprosta. Odstranit moraš kanister za vodo na desni ter ohišje filtra na levi, pa se potem čist lepo pride zraven :thup

Svečk novih nisem kupoval, ker so obstoječe imele na sebi še ogromno materiala. Konkretno sem jih očistil ter nastavil odmik in izbral po izgledu sodeč najboljše 4 svečke in tuljave. http://shrani.si/f/I/9L/3HHMcpwv/img3867.jpg
OK. Zdaj pa gre prav zares, povsem zares.
S kolegom sva na tem mestu že precej malo govorila, oba neučakana, komunikacija je bila večinoma gibalna in miselna.
On se je naštimal pod pokrov, pazljivo opazoval, če bo slučajno kje kaj šlo narobe, da hitro preprečiva potencialen dizaster.
Sam sem se usedel na voznikov sedež, z eno roko močno prijel volan, z drugo pa ključ...

...no pa naj gibajoča slika pove svojo zgodbo....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3566
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: BackW00d » 25. Maj 2019, 16:24

legacy96 napisal/-a:
21. Maj 2019, 16:49
Bravo res vse pohvale. Kje si naročil te silikonske cevi? Ebay? BTW avto lepo brbota, ga dostkrat slišim v Trbovljah :thup :sm
24.01.2018 - Aliexpress order 505239321707429
Silikonska indukcijska + vodni lajtung kit €81,71

Kitajski prodajalki sem reku, da naj napiše na pošiljko da je blo 17€ + 2€ poštnine. da se probam ognit carini.
To je celo uspelo tko da sem se izognu brezveznim stroškom :thup :smly
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
SubaruLove
Uporabnik foruma
Prispevki: 450
Pridružen: 23. Februar 2017, 21:28
Kraj: Ljubljana

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: SubaruLove » 26. Maj 2019, 18:35

O boze, kok sm jst mela kepo v zelodcu ze od gledanja posnetka poskusa prziganja.. si ne morem mislt kako je tebi blo :sil :D

Svaka cast za vse razlage, slikice, posnetke :D poleg casa k si ga vlozu v motor si si vzel se cas da nam vse predstavis in obrazlozis..svaka cast res! :thup

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3566
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: BackW00d » 26. Maj 2019, 19:01

Bolj mi je zanimivo to, da vidim da temo pogleda nekih cca 70 članov foruma, komentira pa eden ali dva :)
Vidim, da je recimo tudi pol folka preskočilo prve dva filmčka, in so direktno zadnjega pogledali :D

Čeprav jih je 70 pogledalo temo, imajo filmčki le slabih 30 ogledov...

Mah ja. Lahko kdaj komu ko se pogovarjamo pokažem ves slikoven material na enem mestu, pa še zame je to kot ene sorte zgodovina, da mal vem kdaj sem kaj in kako delal :)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
SubaruLove
Uporabnik foruma
Prispevki: 450
Pridružen: 23. Februar 2017, 21:28
Kraj: Ljubljana

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: SubaruLove » 26. Maj 2019, 19:55

To za komentiranje lahko povem da je iz moje perspektive tako, odprem temo, preberem, se cudim in navdusujem nad znanjem in voljo ampak ker sem prevec laik nimam nekih vprasanj, bi lahko samo vsakic pisala: Svaka cast :D :D :D :top: in ti filala temo da bi sla ze vsem na zivce :haha :smsw

Pogledala sem vse tri filmcke ceprav razumem napetost nekaterih da bi cimprej pogledali zadnjega :D so preblizu skupaj, verjetno ce bi nas puscal na trnih in najprej objavil samo prva dva posnetka bi jih vec pogledalo tudi njiju :D itak pa s slikami vse zelo lepo prikazes :D :inl
Uglavnem tudi ce ne komentiramo beremo in sledimo in dajemo spostovanje! Govorim za mene osebno pa za se koga sigurno :D :top:

Uporabniški avatar
Topo
Uporabnik foruma
Prispevki: 251
Pridružen: 10. November 2010, 16:49
Kraj: Nova Gorica

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: Topo » 26. Maj 2019, 21:43

Komentiral nisem, ker čakam na naslednji prispevek in nebi rad posvinjal teme s komentarji.
Če bi ti vedel, kako mi razbija srce, ko opazim nov prispevek v tej temi. Zadnjič ni manjkalo dosti, da bi moral vzet kak Apaurin :-)
S tem filmčkom si nas pustil na cedilu v najbolj napetem trenutku :-)

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov