Impreza WRX SW by BackW00d

Subarujev predstavnik na Rally tekmovanjih in mlajša terenska izvedenka
Odgovori
Uporabniški avatar
axaQ4
Uporabnik foruma
Prispevki: 483
Pridružen: 09. Maj 2006, 17:56
Kraj: Začetek Gorenjske baje

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: axaQ4 » 29. Maj 2019, 08:37

Ti sam pisi, brez skrbi...spremljamo spremljamo. To je zdaj ze Santa Barbara scena :smsw
Nimam kulija, da bi se podpisal.

Uporabniški avatar
DogsBody
Uporabnik foruma
Prispevki: 29
Pridružen: 25. Februar 2014, 10:02
Kraj: Zasavje

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: DogsBody » 10. Junij 2019, 13:10

Vseh objav ne preberem v celoti, ker sem večino slišal ali videl v živo. Res kapo dol za totalno poglobitev v projekt, v se meritve, brskanje po internetu, pogovori s strokovnjaki in tako dalje to je res noro. Vsake toliko časa pošpegam na forum če si že kaj objavil, če še nisi ti ponavadi zatežim, da je že čas da kaj objaviš, ker publika čaka. Tole ko bo do konca spisan ti bom naredu vezano izdajo za na polico :sm .

Pa hvala za testne vožnje 8-)

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4536
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: klemz » 10. Junij 2019, 15:07

Sej tko nekak bi mogu bit rebuild motorja... Ne recem, da ce si polovico tok pedanten, da ne spila.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3481
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: BackW00d » 20. Avgust 2019, 22:32

Ah seveda! Tema o obnovi motorja rabi malce nadeljevanja :-f

Kje smo ostali....aja želodec navijajoč spomin na tisti dan, ko sem po par mescih obrnil ključ, pa hudič od motorja ni hotel vžgat :drl

Jah nič. Kako že gre pri bencinarjih...če je bencin, iskra in kompresija, potem mora prdnit. Če nečesa ni, nemore. Ajde zdej pa po liniji najmanjšga odpora diagnosticirat zadeve.

Itak, kaj najprej težimo subarujašem, da nam morajo povedat, ko se na nas obračajo s težavami? Kaj pravi Check Engine?

Aha sam moment da preverim... http://shrani.si/f/1A/lK/eyhLEDi/img3888.jpg Opa, telih je nekaj še starih, določene so se zgodile ko sem dal kontakt še pri ne polno sestavljenem avtu, ko so bili konektorji še v zraku.
Jah nič, te so tako ali tako bile nerelevantne zato sem jih pobrisal...ob verglanju se nove napake niso pojavljale. Avto pa ni hotel vžgat :th :th

Ker se je bencin iz izpuha vohalo že na kilometer in ker kompresija vem da je sem začel sumit vžigalni sistem.
In sicer ali da je mimo razpored isker ali pa da je nekaj narobe z jermenicami na odmičnih.
In ker je kompresija bila OK, sem načeloma izbral prvega iz seznama.

Nisem bil povsem prepričan kako gredo kabli na tuljave, zato sem obrnil dovodne kable na tuljavah. Torej iz zaporedja 1324 sem naredil testni 3142 in tudi 3124 ter 1342, torej vse štiri možne kombinacije, ki jih omogoča vezava tuljav pri turbo subaruju. V določenih variantah je tu in tam udarlo iz izpuha, ampak vedno le v prvem obratu motorja...nato ne več :th Preverim še enkrat check engine kode, pa ni nobene :th

Jah nič, treba si bo roko zlomit, pa dat tuljave ven, pa svečke tudi, da vidmo če slučajno ne delajo al kaj neki se dogaja zdaj?!
Kdor ima DOHC subaruja in je mal lastnega mehanika ve koliko luštno je svečke spravit ven z motorjem v avtu.
Ampak s pravo kombinacijo podaljškov, kolenov in račne se dejansko da to naredit dokaj kulturno :thup

Ok, svečke ven tuljave na njih, kable na tuljave. Vse svečke nekak postavit na vidno polje in probajmo zaverglat, pa da vidmo če iskra tolče na kateri izmed svečk.

Zaverglam, iskra najprej udari na dve svečki hkrati, nato še na dve hkrati, nato pa neha ?! Parkrat probam, vedno bolj kot ne isto, dvakrat dvojna, potem pa nič?! WTF WTF?!?!? :shock: :th :shock: http://www.quickmeme.com/img/e1/e1a22bf ... 542531.jpg
Nekaj časa še gledam v ta pojav, nato pa so že začeli globoki dvomi prihajati na plano:
- A sem res pravilno nastavil jermen?!
- A sem kako jermenico narobe gor dal?!
- A je kaka jermenica napačna za moj motor?! (sem kombiniral iz dveh motorjev jermenice)
- A mi je kej preskočilo kje?

Itak pride to tako daleč, da več niti sam ne veš kaj in kako si naredil.
Ni blo druge kot malce nazaj razdret, pa preverit če je vse BP.

Odloču sem se da kar v avtu preverim situacijo. Itak je treba en kup stvari razdret, da prideš do vsega, ampak na tem mestu sem bil že mal obupan, pa sem pač lepo počasi se lotil zadeve in dejansko začel demontirat pokrove okol jermena....

Cahni so se lepo ujemali... http://shrani.si/f/3n/HS/LPXMlZN/img3880.jpg http://shrani.si/f/1S/t6/1bzRyEOC/img3881.jpg http://shrani.si/f/1P/RO/3wgCoPAZ/img3882.jpg
Torej jermen je OK gor dan in jermenice so prav obrnjene (izpušne in sesalne se da na levi strani zamenjat, če si štorast, sicer je potem nemogoče ujet cahne na njih, ampak lej...raje sem preveril).
Kaj bi še lahko bilo...mogoče je glavna jermenica, tam kjer je senzor, napačna. Bral sem da določene imajo drugače narejene cahne kot druge.
In zdej če sem bil že tako daleč, sem dejansko šel še jermenico dol dat...to je tudi cel podvig, saj moraš odpret pokrov ventilov ter blokirat odmično gred. No ali pa imet subaru orodje za fiksiranje jermenice...itak tega nimam...torej... http://shrani.si/f/13/Xj/4tjoDLLk/img3877.jpg
Itak bolano premalo prostora za karkoli luštnega naredit. Ampak mi je uspelo. Jermenici postavim ob bok in glej ga zlomka: http://shrani.si/f/3O/af/x6B1i1x/img3876.jpg http://shrani.si/f/j/1k/4lkBoUaH/img3874.jpg
Itak, jermenici sta povsem isti :facepalm :facepalm :facepalm

Pa da ti je***** vse po spisku, kaj me zdej tolk zajebava ta motor ?!?!?!

Preverim še glavni mali zobnik na glavni gredi, ter preverim če je luft med senzorjem in jermenico dovolj majhen da bi senzor moral razbrat dovolj močan signal za računalnik....Itak vse brez posebnosti zgleda.... :roll: http://shrani.si/f/k/4C/3iZHASFG/img3878.jpg
Jezen ko sam hudič sestavim nazaj vseskup, na novo nastavim jermen (tudi super opravilo če je motor v avtu) in zadevo nazaj skup sestavim.
Probam za foro zaverglat in itak....avto NE vže :cr :cr :cr Zopet le v prvem zasuku malce butne iz izpuha, kot da prihaja do predvžiga...

Pa kaj sem takega spremenil, da avto nebi več hotel vžgat? Se vsedem v kot garaže, da sem imel avto le v kotičku vidnega polja in začel razmišljat, kaj takega sem še naredil, da bi lahko vplivalo na vžig?!

Hmmm....kaj pa tisti utrgan kabel od senzorja glavne gredi? Ampak če računalnik ne javlja napake, ga valda vidi??? Pa saj sem 100% premeril in je bilo vse BP....edino kaj pa če...hmm....kaj pa če sem slučajno kljub 100× preverjanju shem nekako le zafrknil polaritete kablov? Madona...to bi lahko zmedlo računalnik do te mere, da nebi več hotel dajat iskre...
Valda prvič jo da, saj še ni motor naredil celega obrata in neve točno kje v fazi je. Zato udari dvojno iskro (en izmed obeh cilindrov pa že mora bit pravi) - to je dejansko "wasted-spark" princip vžiganja motorja...nato ko pa prebere cel obrat motorja na senzorju pa mu ni več jasno, ker je graf napačen, zaradi polaritete. Madona, tole se splača probat, saj ni veliko dela, na konektorju kable obrnem, pa bom takoj videl :thup

To je tale zadeva...se jo še spomnite s par postov nazaj?? V ozadju se vidi odcvikan stari kabel, ter nov z moje obstoječe inštalacije ki je ves polomljen.
No tega sem probal obrnit kable med seboj, da probam, če je to res to... http://shrani.si/f/12/qz/1NlQOBWd/img3815.jpg
Da prideš prosto do tega kabla je itak treba vzet dol alternator...ampak to sta pa res samo dva, oziroma ajde, trije šraufi in konektor.
Razdrem, zamenjam kabla na konektorju med seboj....probam na hitr zaverglat še s svečkami zunaj in že vidim, da sedaj pa lepo sekajo vse svečke v zaporedju, ter tudi sama iskra je 5× močnejša kot prej. :o :o :o

Glej ga zlomka? A je to res mogoče?

Itak, ravno toliko navdušen kot zgledam na posnetku....povsem naveličan in zmozgan od vsega dogajanja, mi sploh ni bilo veselje motorja zagnat. Tolk sem ga vžgal, da je obrnil, da sem potrdil da zdej vžge, pogledal če se bo kaka lučka prižgala in ga ugasnil ter počakal na naslednji dan.

Pač nisem hotel motorja inicialno utekat sam. Sem hotel da je vsej še nekdo zraven, pa da vsaj z dveh kotov gledamo če bo kje kaj šlo narobe.
Potencialno puščanje olja, vode, bencina ali pa kak morebiten nezaželjen ropot iz motornega sestava. Vse to bi lažje opazilo več oči kot le en par.
Kolega je imel naslednji dan čas in avto sva pričela utekat.

Torej najprej 20 minut pri povišanih obratih cca 2000RPM.
Full me je sicer hecal prosti tek, saj je nihal gor in dol, pa težko sem ga nastavil na 2000RPM, ampak sem nekak mislil da je to problem zaradi tega ker je avto toliko časa ostal brez elektrike...nekako mi je sicer uspelo potem nastavit 2000RPM in avto sva s kolegom 20 minut gledala z vseh strani in poslušala če je vse OK.

Ker je blo vse OK :rock sem po 20 mintuah ven spustil to prvo visokokvalitetno mineralno (15W40) LIDL olje, ter odvil filter olja. Hitra inšpekcija izpuščenega olja je pokazala rahle opilke. Oziroma niti ne opilke, temveč svilnato površino olja, saj so na njemu plavali mikro opilki novih batnih obročkov.

Fantastično! To mi deli! To sem želel! Motor se utekava :thup

Itak nalijem notri drugo olje, zopet Lidl mineralno, s frišnim filtrom in zaverglam avto. Avto nikakor ne najde prostega teka, suče se nekje v 1200-1700 obratov nihajoče, trzajoče in nemirno....OK. Zaenkrat se ne bom sekiral, se grem peljat, pa da vidim če se normalizira s par kilometri.
Se usedem v avto, prvič prav zares po koliko... :facepalm 5 mescih?!?! Ah hja!

Nato pa itak šok. Valda, avto je stal povsem na miru čisto predolgo. Zavore zarjavene in zaštekane v smrt, vse ruži ko se probam peljat. Motor nenormalno občutljiv na dodajanje stopalke za gaz. Šajbe umazane da se ni nič vidlo. V avtu smrdelo po vlagi. Ker sem menjal tudi kardanček volanske gredi, mi je uspelo volan nastavit za 1/4 obrata narobe.
Uglavnem, noben presežek čustev, kvečjemu sem spoznal da me še kar nekaj čaka predno bodo zopet konji dihali na polna pljuča avto pa bo v stanju ki si ga zasluži.

Ampak ni kaj. Se zapeljem prvih 5km seveda brez, da bi sploh kdaj pritisnil več kot 1/4 stopalke za plin. Pridem nazaj pred garažo da preverim če je še vse OK pod pokrovom motorja predno se odpeljem dalje, pa mi zasveti Check Engine. Hmmm....kaj pa je to zdej!? http://shrani.si/f/16/22/4CTdm51b/img3889.jpg
Hitro skočim na internet in glej ga zlomka. Motorček prostega teka nekaj ni OK. A je zaradi tega tako nemiren prosti tek? A sem mel zaradi tega težave z lovljenjem obratov? Huh....
Demontiram motorček prostega teka in opazim da je popolnoma zaštekan in se ga ne da sploh premaknit. Hitro zamenjam z rezervnim, ker sem ksreči imel dva. Vžgem avto in motor v momentu najde prosti tek. Nemirnost povsem izgine in motor dela kot prvak :rock :rock :rock

Sem pa že ob prvem vžiganju ugotovil, da mi kljub menjavi tesnila na gibljivem spoju izpuha, le ta še vedno prdi mimo in prav grdo ropota.
Kličem kolega, ki se ukvarja z izpuhi in mi hitro pokaže da imam ene dve grdi luknji na cevi. Je hitro povaril in avto je že grmel čez Trbovlje... http://shrani.si/f/2N/kF/4LSEkdz9/img3928.jpg
Se vozim, da bi nabil teh ~50km, da lahko zopet menjam olje in preidem na sintetično olje 5W40, s katerim bom počasi začel tudi višat obrate in obremenjenost motorja, a mi avto med fijakanjem sem ter tja kar naenkrat ugasne...na števcu padejo obrati. Motor obstane, noče več vžgat :facepalm
Se nekako rikverc spustim na eno dvorišče 3x zaverglam, avto vžge kot da ni blo nič in zopet pelje dalje...hmmm...OK.

Z avtom nato naredim nekih ~70km, še z mineralnim oljem in zopet menjam olje ter filter. Tokrat je bilo olje le rahlo svilnato od opilkov, si moral fejst pozorno pogledat, da si opazil metalik odsev na olju. Prav to tudi želim :thup
Tokrat ob menjavi natočim SWAG 5W40 sintetično olje, sem ga imel viška doma. Za 400km bo OK. Itak ne bom na polno obremenjeval avta do 400km.
Na tem mestu pa že opazim, da avto občasno rahlo pokadi. Sploh najraje takrat, ko ga zjutraj vžgem :th :th :th

Upajoč, da bo to z utekanjem izginilo pričnem delat kilometre. Odpeljem se v Celje, v celju malce pohodim, opazim da sem za seboj pustil prav nemarno velik bel oblak :facepalm
Pridem nazaj v Trbovlje avto ugasnem za 5 minut, ga vžgem in avto kar pošteno pokadi...
Pogledam nivo olja in v nekih 100km je nivo olja prešlo iz max na slabo polovico :wtf
Dotočim, probam naredit še nekaj kilometrov. Čedalje bolj pogumen s stopalko za plin, ugotavljam da tudi dim čedalje pogumeneje prodira iz izpuha :lcry
Se na random peljem do očeta v hribe, ga malce nagonim in avto mi sredi pospeševanja ugasne, kot že poprej. Nenadoma padejo obrati, motor ugasne in avto ne vžge več. :lcry :lcry :lcry

Kličem kolega, pride pome in avto odvlečema nazaj pred garažo. Pregledam vse senzorje, tistega za odmično in glavno gred celo zamenjam, avto noče in noče vžgat. V samem firbcu, zakaj avto tako kadi odvijem svečke, svečke pa totalno zasmojene :scrm :scrm :scrm http://shrani.si/f/16/np/jn1qtiM/img3937.jpg http://shrani.si/f/1K/Nm/4R2NgDXA/img3942.jpg http://shrani.si/f/3q/wZ/4sw2BoQi/img3939.jpg http://shrani.si/f/3F/pO/2gPiWIjp/img3940.jpg
Določene so imele prav olje po sebi, druge samo totalno sajaste po še ne 250 narejenih kilometrih od montaže motorja :thdwn
Med probavanjem in menjavanjem senzorjev za foro potegnem ven palico za olje in šok. Olje že rahlo pod minimumom :wtf

V slabih 250km je motor spil že cca 2L olja :facepalm
A nisem jaz delal generalke, da bom porabo olja iz 1L na 1000km spravil na 1L na 10.000km ?!?! Pa jaz sem porabo za 10x povečal ne pomanjšal...

Kaj bi lahk blo narobe?! Zakaj avto ne vžge!? Kje gre olje mimo da je tako huda poraba?! Je kriva druga turbina? Pa saj je bila v 10× boljšem stanju kot prejšnja?! Sem kak teflon slabo nataknil?! A je kak batni obroček kje vn vrglo ko sem bat notri dajal ?!?! :scrm :scrm :scrm

V totalni slabi volji avto pustim pri garaži, ker ni hotel vžgati in grem domov. Psihično na istem nivoju, kot če bi imel karambol s totalko. Spal sem zelo slabo in naslednji dan v službi že pričel s diagnosticiranjem kako bom rešil problem z vžiganjem, da vsaj avto vžge, pa nato poskušam najti vzrok previsoke porabe olja....

Pridem iz službe, skočim v garažo, zasučem ključ. Avto vžge brez posebnosti! WTF WTF?!!? Pa ne me je***, kaj se zdej dogaja!? Check engine ne javlja napak, avto pa mi ga serje na polno?! http://www.quickmeme.com/img/e1/e1a22bf ... 542531.jpg
Dolijem olje, se grem malce peljat, avto itak zopet rahlo zakadi:
https://www.youtube.com/watch?v=zWsGzrR ... e=youtu.be

V takem stanju naredim še 150km, v tem intervalu moram še 2x doliti olje, kjer ugotovim, da je poraba dejansko 1L olja na 100km :lcry
Nato pa kruta resnica...

Nekaj ni OK. Motor bo treba še enkrat odpret in poiskat kje tiči zajec...
Poraba olja ni upravičljiva z ničemer. Preveril sem turbino, ki ni bila mastna, v sesalnih ceveh ni bilo olja. Recirkulacijski sistem ni bil masten...nekje znotraj motorja je nekaj prav hudo narobe. V najboljšem primeru mi je samo kakšen teflon padel s sedla, pa je to to...v najslabšem je nekje razpoka in olje ščije mimo v cilinder...Treba bo zadevo odpret in poiskat, ni druge!

Ker se bliža poletje in z njim vroče temperature ter z aktivnostmi nabiti dnevi, se pač odločim, da si moram vzet dopust in se odmaknit od avta in šraufarije dokler z jesenjo ne pridejo nazaj hladnejši dnevi, da nebo švic šprical od čela in da se bo dalo normalno zgubit več ur dnevno, da bom tole probal rešit. Vedel sem da čez poletje bo s časom kar precej problem.

Skozi tisto poletje sem imel v planu: dve poroki in dve fantovščini (adijo štirje vikendi) , dvakrat tedensko morje, 4 dnevno jadranje po dalmaciji, 5 dnevno gostovanje v Srbiji s plehmusko, 4 dnevno kampiranje ob kolpi, par piknikov ter najpomembnejše....obdržat babo! Če bi poleg vsega tega naštetega še 100ur zgubil v garaži, bi me itak ruknila iz kože...že tako me je mal sekirala, pa mi prav hinavsko metala polena pod kolena...pa saj vemo kako to gre.

Tako ni ostalo drugega kot to da sem avto parkiral pod drevo in ga pustil tam od nekje 10.Junija do 30.Oktobra 2018. Adijo še za prste ene roke mesecev :lcry
Vmes sem ga sicer imel potihoma namen it vsaj ene 2x vžgat in se it mal peljat, pa raskirat kak liter olja, ampak nakoncu je vseeno čas sveta vladar in avtu se nisem niti za sekundo več posvetil celo poletje.... http://shrani.si/f/1B/n/45BEo8yX/imge4878.jpg
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1064
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: Kristijan » 20. Avgust 2019, 23:23

Vsa čast za voljo in živce ... :thup
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
icko
Uporabnik foruma
Prispevki: 544
Pridružen: 18. Januar 2010, 08:27
Kontakt:

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: icko » 21. Avgust 2019, 06:33

Brez veze da se ponavljam, ampak jaz ga zažgem. :w

p.s.
Od tebe, fant bo verjamem, še veliko slišat.
p.s.2
Panama hat down, s ponižnostjo.

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7729
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: subi92 » 21. Avgust 2019, 10:40

Slišal sem v vmesnem času, da si ponavljal zgodbo, več pa Karli ni hotu govoru - niti nism vrtal.
Kapo dol, da si si vzel toliko časa. Ti njo voliš a ona tebe baca ;P
Skratka, a ni zanimiv kako si človk opomore ko pustiš avto nekaj časa stat in nato nadaljuješ... , jest tud pozabim koliko ur sem zabil na raznih projektih, no tolk mi po pič...i še ni nič dalo :th :haha

mesecnik
Uporabnik foruma
Prispevki: 1347
Pridružen: 21. Oktober 2009, 17:45

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: mesecnik » 11. September 2019, 09:55

Nadaljevanje, prosim ....

Uporabniški avatar
SubaruLove
Uporabnik foruma
Prispevki: 432
Pridružen: 23. Februar 2017, 21:28
Kraj: Ljubljana

Re: Impreza WRX SW by BackW00d

Odgovor Avtor: SubaruLove » 13. September 2019, 23:50

:ast Svaka cast res kapo dol :thup cakamooo nadaljevanje :inl

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost