XT v LJ

BRZ, Tribeca, XT, SVX, Baja, Brad, Rex...
Odgovori
flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 23. Avgust 2008, 08:43

turbolenza napisal/-a:da se vse popravit, vendar bi me to stalo cca 6000 EUR, tako, da je vprašanje, če se bom tega lotil
6000€ je mal huda za rihtat ja. Maš kako fotko, kako zgleda?
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 3975
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Odgovor Avtor: niva13 » 23. Avgust 2008, 13:26

Zavarovalnica pa verjetno da samo totalko. :?

turbolenza
Uporabnik foruma
Prispevki: 53
Pridružen: 22. Julij 2008, 16:14
Kraj: lj

Odgovor Avtor: turbolenza » 25. Avgust 2008, 21:13

ocenjen na totalko, jasno. Moja ocena morda ni daleč od resnice. poškodovan je ves prednji konec: oba blatnika, hauba, luči, sprednji odbijač, vezna pločevina, notranji blatnik, hladilnik, posoda za zračni filter, posoda za vodo, pa cel prednji konec je zamaknjen v levo skupaj z motorjem in menjalnikom. Tako, na pogled. Od brisalca nazaj, je nedotaknjen. Tudi lite feltne so vzdžale. Če bi ga hotel popravljat, si ga mora ogledat profesionalni klepar z občutkom do svojega dela, ne samo do denarja. Samo tak lahko takoj pove, če se ga splača dat na ravnalno mizo, ali ne. Zdaj pa stroškovnik: našel v Nemčiji dobro ohranjenega za 500 eur, vožnja do Berlina in nazaj s prikolico 500 eur (minimalno), dve demontaži pleha, demontaža in montaža motorja, montaža pleha, ravnalna miza, mehanična dela(menjalnik, polosovine. .) 2000 eur, demontaža in montaža kompletnega avta za kvalitetno ličanje 2000 eur, ponovna Dinitrol zaščita prednjega dela 100 eur, pa še kaj nepredvidenega 500 eur in sem zelo blizu moji oceni. Da ne govorim o problemih, kje bom našel dobrega mojstra. Slike ne bo. Naj ostane tak v spominu, kot je na portalu. če lahko kdo pomaga z nasvetom, bom vesel.

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 26. Avgust 2008, 09:51

Mogoče se bolj splača po enega za 2500€, ki je videti lepo ohranjen od 1. lastnika, ter ga sploh ne homologiraš pri nas, vendar ponucaš papirje od tvojega razbitega, na LPPju pa prijaviš menjavo karoserije. Tako boš legalno svoje papirje ponucal na drugi školjki. Če te prime lahko še investiraš v barvanje, pa boš vseeno prišel ceneje skozi. Na koncu pa samo menjavaš iz enega na drugega, boljše dele, itd. Pa še mašina na lagerju za nadaljne frizeranje ostane.
upam da čim bolj ugodno zrihtaš vse skupaj, Lp
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

turbolenza
Uporabnik foruma
Prispevki: 53
Pridružen: 22. Julij 2008, 16:14
Kraj: lj

Odgovor Avtor: turbolenza » 26. Avgust 2008, 12:08

tudi to je v igri. Gledam enega belega s klimo za 2200 eur, pa me prodajalec zaenkrat ne šmirgla. Zanimivo! Ne vem, zakaj ljudje dajejo oglase? Da se rajcajo?

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 26. Avgust 2008, 13:43

Ja un bel zgleda kr kul drgač.
samo en offtopic: Kakšen razmak vijakov ima XT? Ima 5 vijakov na feltnah ali 4, kot leone?
Te feltne, ki jih imaš gor (predvidevam da BBS) so bile že na tvojemu XTju, ko si ga kupil, ali si jih posebej kupil?
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

turbolenza
Uporabnik foruma
Prispevki: 53
Pridružen: 22. Julij 2008, 16:14
Kraj: lj

Odgovor Avtor: turbolenza » 26. Avgust 2008, 14:50

XT ima razmak 4x140, sredina 89mm, tako, kot leone, pnevmatike so največ 185/70/13. Alu platišča sem kupil letos, po enem in pol letnem surfanju po svetovnem spletu, da sem dobil take. Kupil sem jih od lastnika v Nemčiji, ki prodaja svojega belega subaruja na mobile.de, četrtega po vrsti. Bil dvakrat pri njemu (prvič sem hotel kupiti avto od njega, pa je v resnici dosti slabši, kot izgleda na fotkah), drugič, ko sem šel po platišča. Ker so zlate, sem jih plačal z zlatom. Prepričal sem ga z mojo ponudbo 1200 EUR. Dimenzije so 205/55/15. Moram pa reči, da mi je z ožjimi platišči bolj všeč. Takrat pride njegov najlepši del (vsaj zame), zadek, bolj do izraza.

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 26. Avgust 2008, 15:12

Men so čist besne tele zlate feltne :-) :cool:
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

turbolenza
Uporabnik foruma
Prispevki: 53
Pridružen: 22. Julij 2008, 16:14
Kraj: lj

Odgovor Avtor: turbolenza » 27. Avgust 2008, 00:17

hvala za poklon! sem še zelo čustven, zaradi moje nezgode, kot da mi je odpadlo pol moje identitete. čeprav imam za seboj približno dva milijona prevoženih kilometrov, nešteto dogodivščin, mnogo različnih avtomobilov, mi je bil XT v največje veselje. Hitrost, teren, edinstvost. kaj porsche, kaj mercedes, to ima lahko vsak. XT je neponovljiva igračka. za relativno malo denarja, ogromno muzike. za primerjavo: leta 87 je stal BMW 320 s 120KM z isto opremo, brez 4x4 cca 54000 DEM, XT v Avstriji istega leta 73000 DEM. XT še danes velja za najbolj aerodinamičen serijski avto na svetu. Tudi de Tomaso Pantera ( zame najlepši športni avto vseh časov), zaostaja za njim. kaj naj rečem: z novo voljo naprej, želim si pa tudi čimveč lastnikov XT-a v Sloveniji

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4906
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 27. Avgust 2008, 06:45

turbolenza napisal/-a:želim si pa tudi čimveč lastnikov XT-a v Sloveniji
Se dogaja nekaj tudi na tem področju ;-)
Glede mer za platišča samo majhna korekcija 4x139,7.
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 27. Avgust 2008, 10:16

Turbolenza, če se da, bi prosil za opis postopka homologacije XTja v Sloveniji. Cene teh avtomobilov se mi zdijo kar vredu, zato me to malo bolj podrobno zanima. Ker kolikor mi je bilo znano, kar komplicirajo al kako?
Lahko tudi na ZS, če ni za v javnost :-)
Sej je škoda avta, še posebej ker je tok eksotičen, vendar to se dogaja in važno je, da ni telesnih poškodb.
Lp
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

turbolenza
Uporabnik foruma
Prispevki: 53
Pridružen: 22. Julij 2008, 16:14
Kraj: lj

Odgovor Avtor: turbolenza » 01. September 2008, 15:36

Homologacija žal ni možna. Svojega sem lahko registriral, ker sem ga imel v Nemčiji. Počakat bo treba, da bo avto star 25 let, če ne bodo mejo dvignili na 30 let starosti za veterana. Lp

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 04. September 2008, 12:28

teli naši zakoni so verjetno cvetke evrope :roll:
Hvala za info.
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

Uporabniški avatar
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6718
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

XT v Železnikih

Odgovor Avtor: Thomas22 » 01. April 2009, 00:12

Danes sem na veliko začudenje na službenem dvorišču ugledal XT-ja s švicarsko registracijo. Moram preveriti kdo nas je obiskal s tako redkim strojem.
Drugače pa je bil avto v nulo, brez praske, original.

http://www.subaru-slo.net/userpix/110_S ... edaj_1.jpg
http://www.subaru-slo.net/userpix/110_S ... urbo_1.jpg
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6612
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 01. April 2009, 00:21

madona; kot nov!

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost