XT v LJ

BRZ, Tribeca, XT, SVX, Baja, Brad, Rex...
Odgovori
Uporabniški avatar
cheno
kaj je AWD?
Prispevki: 2510
Pridružen: 19. April 2006, 12:07

Odgovor Avtor: cheno » 28. April 2010, 23:18

ima XT vklopljiv 4wd ?
The only treasure my car came with was rust...

turbolenza
Uporabnik foruma
Prispevki: 53
Pridružen: 22. Julij 2008, 16:14
Kraj: lj

Odgovor Avtor: turbolenza » 29. April 2010, 05:26

stalni štirikolesni pogon

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 3975
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Odgovor Avtor: niva13 » 29. April 2010, 09:45

XT je se vedno limuzina in se ne more primerjat s terencem, ceprav bolj sumim, da so bile krive gume.

Tudi pri mojih Nivah je bila obcutna razlika v voznji glede na gume, najslabse je bilo z original ruskimi, razen na makadamu, oziroma skalah. :lol:

Kljub temu, da je Niva se vedno n.1 v mojem srcu, moram priznat, da je moj sedanji Fori odlicen kompromis za to kar rabim (Niva je mal naporna za razdalje nad 200km).

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7679
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 29. April 2010, 10:39

turbolenza napisal/-a:Glede XT-a, pa moram reči, čista katastrofa na snegu! Morda so bile vzrok moje zimske Michelinke. peljal sem sesredi januarja po novem zapadlem snegu, cca 6 cm, od toškega čela navzdol po zasneženem asfaltu. Ja, čista katasrofa! Če ne bi vklopil hill hoderja, bi bil zopet pri kleparju, ali pa še kaj hujega bi se lahko zgodilo in to pri hitrosti 25km/h. Nasproti so vozili lokalni golfi navzgor dosti hitreje, kot jaz navzdol. To pa ni več to, kar sem pred nakupom pričakoval. Morda bo kmalu na tenderju! Lahko, da mi bo kdo od Subijev očital premalo izkušenj na snegu, ampak če se voziš po jajcih, namesto, da bi bil suveren, to je zame vseeno preveč!
Kako si vklopil hill holder navzdol, na gor je pa itak lahko vsak pametn navzdol navzdol je pa druga zgodba, predvsem je treba imeti avto vsako sekundo pod kontrolo (nogo nežno za zavori sploh če ni ABS-a) ampak sory s štirikolesnim pogonom in seveda reduktorjem navzdol zame ni boljše rešitve. Leonci so pa znani po malo večji suverenosti seveda prav tako v pravih rokah :-) Drugač daleč od terenskosti ampak če upoštevaš težo tistih krip nalepnjenih malo višje nebi o spustu navzdol in rdečih ušes hkrati :-)

turbolenza
Uporabnik foruma
Prispevki: 53
Pridružen: 22. Julij 2008, 16:14
Kraj: lj

Odgovor Avtor: turbolenza » 30. April 2010, 01:39

ušesa so bila rdeča, to je res! Ampak zdaj sem se spomnil, da je obstajal tudi Subaru ranger, s tistim znamenitim odbijačem spredaj. Nazadnje sem ga videl v Ljubljani ob prelomu tisočletja. Nikdar ni bilo o njem govora, niti na forumu ne, da ne govorim o slikah. Menda je imel tudi pol reduktor, kot nekateri Legacyi. Glede mojega so gotovo krive gume; pa saj že tri leta prosim Subije naj mi pomagajo pri izbiri gum, pa še do danes nič!

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4436
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Odgovor Avtor: klemz » 30. April 2010, 08:46

turbolenza napisal/-a:Glede mojega so gotovo krive gume; pa saj že tri leta prosim Subije naj mi pomagajo pri izbiri gum, pa še do danes nič!
Kaj teb ni jasn? Čist usako sezono teče debata o gumah...

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7679
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 30. April 2010, 08:50

Ranger je bil samo marketinška fora pomojm, bulbar spredaj ostalo enako. Sej leonci karavan so imeli vsi reduktor, prav tako legacyji karavan. Limoti, turboti, današnji dizli, avtomatiki in 2WD-ji so bili pa brez njega. To velja za Leonce, legacyje, impreze, foresterje.

Leone
http://admin.adriamedia.si/ADMIN/upload ... 25_med.jpg
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=7156

In legacy
http://admin.adriamedia.si/ADMIN/upload ... 84_med.jpg

Je pa res da so imeli vsi močnejši subaruji od 1.8 tist reduktor bolj kot ne za okras (v tovarni očitno mislili, če je močnejši motor ne rabiš učinkovitega reduktorja), razen vsi foresterji do sedaj imajo "učinkovitega" in baje legacyji 1999+- 2003 2.0 motor.

Gume imaš pa ultimativne za sneg Sava S3 :-P , za vse ostalo poleg snega pa še kake Wredensteinke Snowtrac3, good year ultra grip +.... pa sej dosti piše na forumu le dimenzija ne vem katera ti odgovarja.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3409
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Odgovor Avtor: strumf666 » 30. April 2010, 08:54

No, ta je pa huda, dobro da nisi razbil sebe in avta, bi verjetno kr na naslovnico prišel s tako izjavo.

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 3975
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Odgovor Avtor: niva13 » 30. April 2010, 11:23

turbolenza napisal/-a:Glede mojega so gotovo krive gume; pa saj že tri leta prosim Subije naj mi pomagajo pri izbiri gum, pa še do danes nič!
domnevam, da je to prej joke kot slab izgovor, ker pri gumah res ne gre sparat, pa testov na netu tudi ne manjka ;-)

turbolenza
Uporabnik foruma
Prispevki: 53
Pridružen: 22. Julij 2008, 16:14
Kraj: lj

Odgovor Avtor: turbolenza » 07. Maj 2010, 22:40

ah, ni joke! daleč od tega. na gume dam pa res največ pozornosti, vendar imam malo smole, ker imam majhno dimenzijo in stem se današnja gumarska industria konča! izgleda! pred časom sem bil na Gr, na takozvanem avtomobilskem sejmu, se pogovarjal z nekim predstavnikom za profi rally gume; vsaka vsaj 250-300 eur mojih dimenzij, dal svoj kontakt, njegovega nisem vzel, češ naj se prodajalec za tako ceno potrudi, pa nič! Na forumu, kaj eksplicitnega zame tudi nisem našel, je pa seveda veliko vprašanje, kake gume sploh ležijo določenem avtu. zato sem hotel mnenje subijev, nič drugega. imam slab spomin na leto 92, ko sem vozil mercedes 230e z gumami pirelli 6000, ki so pa svoje najboljše dni že preživele. nek lokalni pnevmatik me je pregovoril za nakup nokia gum. katastrofa! nove gume so imele ob vlažnem in mokrem cestišču slabše lastnosti, kot prejšne s prevoženimi 80000 kilometri. kaj sem storil? prodal avto! za michelinke sem na forumu že pojamral, po zmoti še celo odprl nov forum; kupil sem jih pri španu, pri 800 prevoženih kilometrih sem v vlažnem cestišču z njimi zdrsel v bankino na drenikovi pri približno 45kmh, ko sem štartal s križišča proti bežigradu. stolkel feltno in predrl gumo. no letos jih bom dokončno vrgel v smeti in počakal do jeseni, upam da izvem kaj novega. Imam pa namen menjat letne gume ta teden dimenzij 205/60/15, tu pa verjetno že imam več možnosti za kvalitetnejše gume, pa sprašujem bolj izkušene člane, kaj mi priporočajo. rad sem suveren na dežju

mesecnik
Uporabnik foruma
Prispevki: 1340
Pridružen: 21. Oktober 2009, 17:45

Odgovor Avtor: mesecnik » 07. Maj 2010, 23:11

Možnosti je ogromno, in to za ugodno ceno. Poleg bolj znanih bi si jaz ogledal Yokohamo c.drive in Toyo Proxes CF-1. Sicer pa klasika, Dunlop SP Sport FastResponse, Bridgestone Turanza itd. Robe je res ogromno.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6067
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 09. Maj 2010, 18:34

Turbolenza, jst pa trdim da je napaka v vozniku, ne v gumah in avtu. Pretežko nogo imaš in kakršnekoli gume boš dal na avto bo rezultat isti. Vedno boš letel s ceste, če vožnje ne prilagodiš cestišču. Kar se pa drenikove tiče, je pa cela zelo drseča in niso važne gume. Tam samo malo dežja pade, pa se vsi drajsajo. Zato pa nekateri tam 30 ali manj vozijo, drugi jih pa prehitevate in končate v grabnih ali ograjah.

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4436
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Odgovor Avtor: klemz » 10. Maj 2010, 13:15

Drenikova u LJ, da je spouska? Še nikol nism meu problemou tam, vozm pa 60kmh.

turbolenza
Uporabnik foruma
Prispevki: 53
Pridružen: 22. Julij 2008, 16:14
Kraj: lj

Odgovor Avtor: turbolenza » 14. Maj 2010, 11:42

jaz pa 120! res sem vcasih prehiter, pa nič ne de; saj zato imam turbino! ne vem zakaj imajo nekateri forumovci impreze s 300 konji? zato, da vozijo 60 na uro?

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3409
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Odgovor Avtor: strumf666 » 14. Maj 2010, 18:22

Ti pa si talent, vozil bi rad 200 kjer je omejitev 50, gum si pa ne znaš novih kupt; pa še presenečen si, ker stare ne držijo in pol je kr nekak avto kriv za to :roll:

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost