VAG dizel na skakalnici in ostala jajca...

Vse kar ne paše v ostale teme...
Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3905
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: VAG dizel na skakalnici in ostala jajca...

Odgovor Avtor: BackW00d » 19. Maj 2020, 23:33

aleks napisal/-a:
19. Maj 2020, 22:08
od navedenih največ "karakterja" na rit sem čutil v boxsterju.
Boxster je najšvohnejši porše pa še vsi razen tanajnovejši s tamalimi motorji nimajo sploh turbina kar seveda konkretno pripomore h navoru...in tak boxter ima ziher manj navora kot 490Nm.....hmmm???

Ne vem, pomoje se ne razumeva. A zdaj tak boxster bolj vleče kot 2.0tdi 2015 z "istim" navorom al ne?

Kar se tiče dvoturbinca, nič posebnega. itak prva turbina fila zajem druge turbine. Torej prva naredi kak bar, druga pa ta bar dvigne na dva da ma potem 2.0 TDI neko teoretično "prostornino okol 6litrov" (ne se kregat, ugibam, ne da se mi računat pV=nrT) in glej ga zlomga tak nakomprimiran motor ima nato celo nekaj navora...čudno bi bilo če ga nebi imel :)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3691
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: VAG dizel na skakalnici in ostala jajca...

Odgovor Avtor: danci1973 » 20. Maj 2020, 00:56

Od naštetih Porschejev Boxster ni (nujno) najšvohnejši - 944 Turbo je imel 250 konjev (razen 1. generacija, ki je imela 220), 924 je imel od 165 do 284 HP, Boxterji 986 (1996-2004) pa od 204 do 260, 987 (2005-2009) pa od 240 do 310). Pa verjetno so bile še kakšne posebne verzije.

In verjamem, da je Boxter 986 z 260 konji in ročnim menjalnikom lahko izredno zabavna in živahna reč. Žal je bratov malo švohnejši (220) in ima 'tiptronik' avtomatski menjalnik (po moje ta ubije največ veselja), tako da že proti mojemu wagonu nima za burek, kaj šele proti kakšni Cipresi STI.

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1102
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: VAG dizel na skakalnici in ostala jajca...

Odgovor Avtor: aleks » 20. Maj 2020, 05:46

ja kaj pa vem kater bolj vleče, pa menda nimam skoz štoparce okoli vratu. človek je ja vesel če mu kdo reče, "a greš zraven"? pol glih ne tiplješ po žepu za štoparco, ane. občutek zame je v boxsterju drugačen od vseh drugih, ker sediš tako nizko, skoraj kot v gokartu. pa strehe nima, in se mi zdi da bolj trga.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

Uporabniški avatar
lukaprelesnik
Uporabnik foruma
Prispevki: 215
Pridružen: 08. Julij 2016, 14:02
Kraj: Solčava

Re: VAG dizel na skakalnici in ostala jajca...

Odgovor Avtor: lukaprelesnik » 20. Maj 2020, 07:28

danci1973 napisal/-a:
20. Maj 2020, 00:56
Od naštetih Porschejev Boxster ni (nujno) najšvohnejši - 944 Turbo je imel 250 konjev (razen 1. generacija, ki je imela 220), 924 je imel od 165 do 284 HP, Boxterji 986 (1996-2004) pa od 204 do 260, 987 (2005-2009) pa od 240 do 310). Pa verjetno so bile še kakšne posebne verzije.
924 je mel motor iz VW kombija, z mal Audijevega tunanja, in je mel 125konjev? 944 turboti so meli pa najhujši okol 200 konjev, drugače pa cca 180 se mi zdi.
'04 Legacy EJ25

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6732
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: VAG dizel na skakalnici in ostala jajca...

Odgovor Avtor: nebivedu » 20. Maj 2020, 08:26

924 je imel audijev 2.0 al pa poršejev 2.5 motor, 944 je imel pa že poršejev motor. Za 924 vsi govorijo, da je 2.0 VW motor, pa je v bistvu audijev motor (prvič je bil predstavljen v audi 100) s poršejevo glavo, ki so ga potem dal v VW kombije (in VW taro (rebrandano toyoto hillux), ker se je pokazal za zelo vzdržljivega.

944 je mel:
2.5 motor od 140 do 190km
2.7 motor 165km
3.0 motor 210km
2.5 turbo pa 0d 210 do 250km

Zanimivo, da najmočnejši 924 je imel 380KM z 2.0 motorjem in turbino, kar je veliko več od 944 turbo modela.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
impreza911
Član Subaru kluba
Prispevki: 1325
Pridružen: 15. December 2011, 17:03
Kraj: Gornja Radgona

Re: VAG dizel na skakalnici in ostala jajca...

Odgovor Avtor: impreza911 » 20. Maj 2020, 11:12

Lep pozdrav iz Planice :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
113.jpg
112.jpg
111.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Subaru Impreza RS

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3905
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: VAG dizel na skakalnici in ostala jajca...

Odgovor Avtor: BackW00d » 20. Maj 2020, 11:15

Ja čaki no...pa ko 924 pa 944 odpreš prtljažnik vidiš dejanski prtljažnik in ne motorja...torej je to pol-porše kot so FWD subaruji pol-subaruji :D
Pa 924 pa 944 so itak danes že oldtajmerji.

Ampak Aleks, tako kot si napisal. Občutek hitrosti ni enak hitrosti.
Zato škoda enačit dizelskih 490Nm z 490Nm v imprezi. Ker bo razlika v občutku ×2 pa tut če gre impreza pol manj :)

Narobe je da se zadnjih 20 let gleda samo na štoparico in nič drugega, pozablja pa se na surov užitek v vožnji. Vsi se sam za temi cajti kurčijo in merijo kdo ma daljšga. Na užitek so stavili z Subaru BRZ in GT86 ter tudi z najnovejši mx5. Sicer v hudem navalu visokozmogljivih hot-hatchev (pismo še hyundai ga ima) je potem problem priznat nadvlado v pospeških, ampak ko pridejo ovinki in zabavna cesta je zgodba povsem druga. Ker je dobesedno največje veselje vozit avto ki je igriv, ki dopušča vozniku polno kontrolo in da je avto nevtralno/športno nastavljen da ga premetavaš iz ovinka v ovinek kot igračo. Da ne govorim da pri WRX-i prav na isti način voziš neglede na to a je makadam al noro grob asfalt al pa povsem zlizan asfalt...da zime ne omenjam. Pač poezija. Pa všeč mi je da nima vsemogočih elektronskih pomagal, ki mi samo težijo cel čas. WRX-a je (vsaj te prve new-age) brez traction controla, brez ESP, ASR, nič...imaš ABS pa par air-bagov če gre slučajno v maline.

Sem se vozil z 190 konjskim 4motion passatom (DSG) in ti povem da avto leti ko sneta sekira. Pač bolano za enga tolk velikega karavana. Ampak v ovinkih je pa čist preveč resen. Nikakor ga ne moreš na počez spravit, elektronika se oglaša kadarkol kaka guma nakaže da bi mal v prazno zasukala. DSG se izgublja v ovstrih ovinkih, ker ne ve v kateri brzini bi rad bil. Pač avto te dobesedno pelje in ne ti njega. Pa ko ga goniš ko budalo je v kabini tišina kot da se z vlakom pelješ. Pač ni to to. Zvočna kulisa je pol izkušnje.
V WRXi se sliši vsak zobnik v menjalniku, slišiš in čez volan čutiš gume ko se borijo za oprijem. Slišiš ko tu in tam useka iz izpuha. Slišiš piskanje turbine...mislm nemore ti bit dolgčas.
Ampak ja, ko grem pa na morje po avtocesti 400km, bi se pa raje v pasata usedu pa klofnu aktivni tempomat na 150 pa čao pepi! Ker mi WRX-a preseda že po 150km...
Ampak ja, vsak avto ima svoj namen. In namenski potovalnik ima lahko 1500Nm pa nebo tako dogajalo za volanom kot lahko dogaja za volanom namenskemu športniku s 490Nm. Tako da take primerjave so bile že v osnovi brezvezne :D
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 308
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: VAG dizel na skakalnici in ostala jajca...

Odgovor Avtor: ORLY » 20. Maj 2020, 11:48

impreza911 napisal/-a:
20. Maj 2020, 11:12
Lep pozdrav iz Planice :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hudo :thup A to je danes? Kak lep dan, mi mamo dež. Gužve pa tud verjetno ni...
ignorance is bliss

Uporabniški avatar
impreza911
Član Subaru kluba
Prispevki: 1325
Pridružen: 15. December 2011, 17:03
Kraj: Gornja Radgona

Re: VAG dizel na skakalnici in ostala jajca...

Odgovor Avtor: impreza911 » 20. Maj 2020, 12:03

ORLY napisal/-a:
20. Maj 2020, 11:48
impreza911 napisal/-a:
20. Maj 2020, 11:12
Lep pozdrav iz Planice :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hudo :thup A to je danes? Kak lep dan, mi mamo dež. Gužve pa tud verjetno ni...
ne ne, iz leta 2012 je slika :sm
Subaru Impreza RS

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1102
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: VAG dizel na skakalnici in ostala jajca...

Odgovor Avtor: aleks » 20. Maj 2020, 18:50

Matr kaka klobasa je iz tega ratala, ker sem se posmehnu na maksimalni navor enega Subaru avta, ki ga še zaenkrat kupit ne moreš. Pa cel hudič, ker sem omenil motor iz koncerna, ki si ga s takim navorom lahk kupil že pred 5 leti. Mate eni kratek fitilj, sori ampak res. Ljubitelj enga avta (ne fenboj) pa ja prepozna tud kako slabšo lastnost, tule pa nahajamo dost vznešenega malikovanja, pa pripisovanja skor fantastičnih lastnosti ... zgleda, to je ko debate o politki. Narod se vedno skrega ko je govora o politki, pa so lah frendi, pa žlahta, pa nevemkva. Pa to zaničevanje dizla, sej zastopim da je Subarujev precej nezanesljiv, še poleg tega da je smrdlivc. Ampak pod euro 6d je dizl drgačn, pa ga tud ni več junaka, ki bi si upal guljfat na izpustih. Tud za dizle se še matrajo da bi bli čistejši, in tud znebil se jih ne bomo še kar tko na hitro. Gorivo pa tko kurmo vsi iz iste vrtine.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6732
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: VAG dizel na skakalnici in ostala jajca...

Odgovor Avtor: nebivedu » 20. Maj 2020, 20:54

Kaj je recimo največja razlika med subarujem in audijem?
Subaru ne more narediti toliko avtomobilov, kot jih lahko proda, audi jih ne mora prodat toliko kot jih je že naredil.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: VAG dizel na skakalnici in ostala jajca...

Odgovor Avtor: irCAR81 » 20. Maj 2020, 21:12

nebivedu napisal/-a:
20. Maj 2020, 20:54
Kaj je recimo največja razlika med subarujem in audijem?
Subaru ne more narediti toliko avtomobilov, kot jih lahko proda, audi jih ne mora prodat toliko kot jih je že naredil.
Kej tazga, zanimiv.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: VAG dizel na skakalnici in ostala jajca...

Odgovor Avtor: irCAR81 » 20. Maj 2020, 21:25

BackW00d napisal/-a:
20. Maj 2020, 11:15
V WRXi se sliši vsak zobnik v menjalniku, slišiš in čez volan čutiš gume ko se borijo za oprijem. Slišiš ko tu in tam useka iz izpuha. Slišiš piskanje turbine...mislm nemore ti bit dolgčas.
Jst to tud v golfu slišim in čutim, pa kako se stabilizator premika čez ovinke, lufte v končnikih, zadi neki poka, v desnih vratih rožla - al pa naslonjač nism še pogruntu... ti sam zgleda nimaš več tok dobrih občutkov pa sluha.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3577
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: VAG dizel na skakalnici in ostala jajca...

Odgovor Avtor: strumf666 » 20. Maj 2020, 22:45

nebivedu napisal/-a:
20. Maj 2020, 20:54
Kaj je recimo največja razlika med subarujem in audijem?
Subaru ne more narediti toliko avtomobilov, kot jih lahko proda, audi jih ne mora prodat toliko kot jih je že naredil.
Jp, audi ima kr velike proizvodne kapacitete. Al si hotel kej druzga povedat?

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6732
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: VAG dizel na skakalnici in ostala jajca...

Odgovor Avtor: nebivedu » 20. Maj 2020, 23:22

Kaj sem hotel povedat? To, da so kupusarji prepožrešni in so si naredili preveliko zalogo vozil, ki jih sedaj prodat ne morejo. Zato so zaustavili nabavo delov. Med drugim tudi iz slovenije, kjer bo zaradi tega kar nekaj ljudi dobilo odpovedi, ker firme nimajo kaj za delat (nekje med 25 in 35k ljudi je v sloveniji direktno odvisno od vag-a). Posledično bomo pa videli, kaj vse še za sabo potegne.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost