Klepetalnica - kar ne sodi drugam PART 10

Vse kar ne paše v ostale teme...
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6241
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Klepetalnica - kar ne sodi drugam PART 10

Odgovor Avtor: nebivedu » 28. November 2018, 10:50

Audi A4 allroad je direktna konkurenca subaru outbacku.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
urbancebulj
Uporabnik foruma
Prispevki: 2087
Pridružen: 16. Oktober 2010, 20:09

Re: Klepetalnica - kar ne sodi drugam PART 10

Odgovor Avtor: urbancebulj » 28. November 2018, 11:07

Saj jo ne, vozim vag koncern za daily, ker je pocen, če pa bi dnevno rabil 4x4 na audija ne bi pomislil.

Uporabniški avatar
pero999
Uporabnik foruma
Prispevki: 1454
Pridružen: 07. April 2009, 13:49

Re: Klepetalnica - kar ne sodi drugam PART 10

Odgovor Avtor: pero999 » 28. November 2018, 13:46

Outback vs allroad... tut sekunde nebi pomislu o nakupu outbacka. 4 leta nazaj sm kupu prvega nemca pa si zdej raj lukno v kolen nardim k pa da prešoltam nazaj na subaruja 😂 ok razn za delovn avto.

Osebo bi sicer rajs vzel a6 allroad ker je res bolanija od avta 😀😀
Legacy 2.0 GL

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6241
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Klepetalnica - kar ne sodi drugam PART 10

Odgovor Avtor: nebivedu » 28. November 2018, 14:33

Čez 2 let boš pa jokal, kako te v mesto ne spustijo s traktorjem, pa boš šel z veseljem nazaj na bencinskega subaruja. :twisted:
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6241
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Klepetalnica - kar ne sodi drugam PART 10

Odgovor Avtor: nebivedu » 28. November 2018, 14:35

Čeprav sta audi allroad in subaru outback tekmeca, je razlik preveč. Novi audiji so samo še 2WD s pomožnimi kolesi (ker 4motion s haldeksom ni ravno to kar bi hotel na terenu) in zato tam ko se subaru pelje, audija lahko edino vlečejo s traktorjem.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4617
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Klepetalnica - kar ne sodi drugam PART 10

Odgovor Avtor: klemz » 28. November 2018, 14:44

Kaj pa zdej bluzis o pogonu nebivedu?

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6241
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Klepetalnica - kar ne sodi drugam PART 10

Odgovor Avtor: nebivedu » 28. November 2018, 14:56

allroad ima 10% pogona zadaj stalno in 90% spredaj, ob zdrsu prednjih koles pa se prenese do 50% na zadnja kolesa (haldex 5).

Kaj se zgodi s haldexom, če ga 5 ur skupaj mučiš po terenu, da je stalno 50% pogona na osi?
Oziroma, bom drugače vprašal, kaj se zgodi, ko se haldex pregreje?
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4617
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Klepetalnica - kar ne sodi drugam PART 10

Odgovor Avtor: klemz » 28. November 2018, 16:46

Audi ma na sredini torsen. To pomen da je mela prva generacija 50:50, nasledne verzije pa 40:60 (spredi/zadi). Od 2010 naprej ma audi svojo verzijo aka Crown Gear diff in lahko do 85% nazaj prenese in 70% naprej.
Gen1
System type: Permanent four-wheel drive.
Open centre differential, manually lockable via switch on centre console.¹
Open rear differential, manually lockable via switch on centre console.¹
Open front differential, no lock.
ABS disabled when locked.
Gen2
System type: Permanent four-wheel drive.
Torsen centre differential, 50:50 'default' split, automatically apportioning up to 75% of torque transfer to either axle.
Open rear differential, manually lockable via switch on centre console located next to handbrake.¹
Open front differential, no lock.
ABS disabled when locked, automatically unlocks if speed exceeds 25 km/h (16 mph).
Gen4
System type: Permanent four-wheel drive.
Torsen type 1 or 2 centre differential, 50:50 'default' split, automatically apportioning up to 75% of torque transfer to either front or rear axle.
Open rear differential, Electronic Differential Lock (EDL).
Open front differential, Electronic Differential Lock (EDL).
Gen5
System type: Permanent asymmetric four-wheel drive.
Torsen type 3 (Type "C") centre differential, 40:60 'default' split front-rear, automatically apportioning up to 80% of the torque to one axle using a 4:1 high-biased center differential. With the aid of ESP, up to 100% of the torque can be transferred to one axle.
Open rear differential, Electronic Differential Lock (EDL).
Open front differential, Electronic Differential Lock (EDL).
Q7, Touareg pa Cayenne majo BorgWarner sistem.
Haldex
Automatic four wheel drive (on demand).
Haldex Traction LSC multi-plate clutch with ECU electronic control, acting as a pseudo center differential.
Open rear differential, no EDL.
Open front differential, EDL.

Normally front-wheel drive vehicle. A Haldex Traction LSC unit may divert up to a maximum 100% of the torque to the rear axle as conditions warrant. Many people find the torque distribution on Haldex Traction systems confusing. Under normal operating conditions, the Haldex LSC clutch operates at 5% (divide 5% between front and rear, and 97.5% torque goes to the front, and 2.5% goes to the rear). Under adverse conditions where both front wheels lose traction, the Haldex clutch can lock at 100% clamping force. This means, that since there is no torque transferred to the front axle, all torque (minus losses) must be transferred to the rear axle. The torque split between left and right wheels is achieved with a conventional open differential. If one side of the driven axle loses grip, then the Electronic Differential Lock (EDL) controls this. EDL brakes a single spinning wheel, and therefore torque gets transferred to the opposite wheel via the open differential. On all transverse-engined cars with the Haldex Traction LSC four-wheel drive system, the EDL only controls the front wheels, and not the rear.

In vehicles equipped with EDL on the front wheels only, the car will not move if both front and one of the rear wheels loses traction.

Simon989
Uporabnik foruma
Prispevki: 123
Pridružen: 28. Marec 2017, 19:06

Re: Klepetalnica - kar ne sodi drugam PART 10

Odgovor Avtor: Simon989 » 28. November 2018, 16:49

5 ur bo pa že kar težko da bi rabil stalno 4x4...dvomim da greste v take extreme s Subarujem xD že po ukrajini sem videl, da ste bli vsi presenečemi kakšne grde poti so :D

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4912
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Re: Klepetalnica - kar ne sodi drugam PART 10

Odgovor Avtor: karel » 28. November 2018, 18:10

Tam kjer se jaz vozim z Foresterjem se le redki vozijo z terenci da pa nebi govorili o kakih drugih štirikolesno gnanih avtih...
Ukrajina je bila turistično naravnana tako da se nebi pogovarjali o kakih grdih poteh.Ceste pa imajo grde to pa zagotovo...
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
KRUH
Uporabnik foruma
Prispevki: 48
Pridružen: 09. November 2009, 20:08
Kraj: Ilirska Bistrica

Re: Klepetalnica - kar ne sodi drugam PART 10

Odgovor Avtor: KRUH » 28. November 2018, 19:34

Ima kdo te valjčke doma za test?

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4617
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Klepetalnica - kar ne sodi drugam PART 10

Odgovor Avtor: klemz » 28. November 2018, 19:43

Sej pomoje bi jih lahko nardil bp.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3480
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Klepetalnica - kar ne sodi drugam PART 10

Odgovor Avtor: strumf666 » 28. November 2018, 23:16

Simon989 napisal/-a:
28. November 2018, 16:49
5 ur bo pa že kar težko da bi rabil stalno 4x4...dvomim da greste v take extreme s Subarujem xD že po ukrajini sem videl, da ste bli vsi presenečemi kakšne grde poti so :D
Subaru je skos AWD in je načeloma vseeno po kakem terenu se voziš, določeni "AWD" sistemi, predvsem nestalni, se pa znajo pregret že po parih urah afnanja na snegu/blatu/...

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6241
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Klepetalnica - kar ne sodi drugam PART 10

Odgovor Avtor: nebivedu » 29. November 2018, 06:22

Tudi subarujev CVT se po parih urah voznje v celem snegu pregreje, zato vsi ki vozijo offroad z njim dajejo dodaten hladilnik za olje na avto. Izhode pa ze ima, tako da samo cevi in hladilnik rabis.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7747
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Klepetalnica - kar ne sodi drugam PART 10

Odgovor Avtor: subi92 » 29. November 2018, 11:59

Iz enga forija 2001 sem odmontiral origalno vzmetenje zadaj, ker je rit visela dol in me zanima, ker so po občutku plinski amortizerji še dobri ali gre v k samo njihova funkcionalnost izravnave riti al se posedejo vzmeti?
Čist tko vprašam, da vidim če kupil za naslednjega pacienta s slabše ohranjenimi le močnejše fedre in bo rit spet tam tam?

Zdaj je s tistimi poceni iz a.doca in lesjofors vzmetmi rit kot mora biti?

Zaklenjeno

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov