Oglasi vozil Subaru pri nas in tujini no.6

Oglasi in mnenja uporabnikov o nakupu in prodaji vozil
Pravila foruma


· Pri pisanju naslova oglasa se zaradi boljše preglednosti poslužujte okrajšav:
- P: (prodam)
- K: (kupim)
- M: (menjam)
- Po: (podarim)

· Iz naslova oglasa naj bo jasno razvidno kaj je oglaševani predmet,
· Besedilo oglasa naj bo kratko in jedrnato, vsebuje naj ceno, vaše kontaktne podatke (telefon ali elektronski naslov) in možen kraj prevzema.

Odgovori
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6312
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Oglasi vozil Subaru pri nas in tujini no.6

Odgovor Avtor: nebivedu » 28. November 2019, 23:29

Low preasure turbo, tam z 0.4 ali 0.5 bara verjetno.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3616
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Oglasi vozil Subaru pri nas in tujini no.6

Odgovor Avtor: BackW00d » 29. November 2019, 08:19

Itak da ni EJ20G če ma direkt ror u loputo iz turbine, brez intercoolerja. Downpipe je tudi en ovinek od rora :D
Ampak zihr ma neki potence tole, vprašanje pa je, kolk časa taka stvar zdrži. Z 0,5bar bi verjetno nekaj časa še štimalo. Kaj več pa s spuščanjem kompresije + brez intercoolerja ni šans da preživi par ornk boost cyclov.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Hranata
Uporabnik foruma
Prispevki: 119
Pridružen: 06. April 2016, 09:18
Kraj: Cerkno

Re: Oglasi vozil Subaru pri nas in tujini no.6

Odgovor Avtor: Hranata » 02. December 2019, 06:56

Glede na to, da je verjetno EJ16, je 0,5 bar več kot dovolj varno, samo da ima ustrezno dovolj bencina.
MCMov Marty poganja EZ36 na komplet original motorju z nekje 0,6-0,8 bar, pa živi že kar nekaj let. Ima pa senzor temperature na vsakem cilindru, haltech elite in E85, da vse skupaj lažje preživi podvojeno konjenico :smly

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3616
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Oglasi vozil Subaru pri nas in tujini no.6

Odgovor Avtor: BackW00d » 02. December 2019, 08:05

Od vsega najbolj pomaga E85, ki je noro odporen na klenkanje. Na e85 ima 300kW in 400HP. Torej cca 100kW več kot original motor brez turbine (195kW). Predvidevam da ima na navaden 95 ali 100 oktanski bencin precej manj konjev in navora. On ima tudi haltek elite notri pa en kup dodatkov, ki naredijo avto precej bolj zanesljiv kot takle "scrapyard junk" način prisilnega polnjenja iz turbine direkt v sesalni kolektor.

Lahko da se motim, lahko da ima dec sistem za vbrizgavanje metanola/vode v sesalni trakt in da s tem hladi sesalne pline ter da ima kompresijo kaj pomanjšano z dvojno tesnilko na glavi ali prirejenimi bati. Če original 90HP dvigneš za 30HP z nekim 0.3bar sistemom, predvidevam da ni neke hude razlike v pospeških. 0,3-0,4 bar bi motor povečalo ravno za cca ~30% po moči in po virtualni prostornini. Torej, za dol past povečava moči ravno ne bo. Ista rit kar se moči tiče je če greš na odpad po prvi 2.0 motor in narediš swap iz 1.6 na 2.0. Pa še 100× bolj ziher bo vseskup in precej manj vpadljivo.

Ko si ravno Martya omenil, on je dal na T005XY low boost turbo sistem, pa je iz tega podviga prišel ven Rodney ;)
S tem da T005XY je imel 100kW (135HP) na "pump gas" ter 135kW (180HP) na E85.

Če isto matematiko v rikverc poračunaš za supergrampsa, bi lahko rekel da ima brez E85 ravno okoli original konjenice potenciala..seveda ni to čisto direkt matematika, ampak ja...E85 pomaga...zelo!
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost