Outback

Oglasi in mnenja uporabnikov o nakupu in prodaji vozil
Pravila foruma


· Pri pisanju naslova oglasa se zaradi boljše preglednosti poslužujte okrajšav:
- P: (prodam)
- K: (kupim)
- M: (menjam)
- Po: (podarim)

· Iz naslova oglasa naj bo jasno razvidno kaj je oglaševani predmet,
· Besedilo oglasa naj bo kratko in jedrnato, vsebuje naj ceno, vaše kontaktne podatke (telefon ali elektronski naslov) in možen kraj prevzema.

Odgovori
Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3541
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Outback

Odgovor Avtor: strumf666 » 07. Februar 2020, 11:19

Velik sreče pr draganju ;) jes bokser dizla še nisem vozil ampak verjamem, da če boste že spravl wrx, na in dizla v vrsto, da se bo v nizkih obratih najbolj izkazal na.
Stari subaruji so v (pre)nizkih obratih precej bolj suvereni kot novejši, tko, da, za matranje motorja pod 1500 obratov ima aleks kr primeren model. XV še nisem probal vozit, ampak recimo, da ima nebivedu prav, in da so to pr novih motorjih+menjalnikih kej porihtal.
Moj avtomatik (outback 2.5 2008) pri cijazenju tut zelo rad pristane pr 1.5kRPM in še nižje... normalno seveda takoj menja, k pohodim pedal, z zelo velik občutka, lahko (probam) pospševat pr teh obratih ampak rezultat je predvsem godrnjanje motorja. STI-jke ne bi dajal v primerjavo, ker je daleč od serijske in jo je kr tečno vozit pod 2.5k

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3639
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Outback

Odgovor Avtor: danci1973 » 07. Februar 2020, 12:12

BackW00d napisal/-a:
07. Februar 2020, 09:50
Jaz dizla, ki bi delal dobro pod 2000 obrati še res nisem vozil, in ja, se zgodi da padeš v turbo luknjo in moraš eno dol menjat, potem pa bi najraje vzletel avto. Pri dizlih je ta OFF/ON moment turbine res izrazit navadno.
Jaz sem vozil 3 dizle, ki so delali OK tudi v nizkih obratih - praktično od štandgasa dalje:

1. 1975 Deutz D4006
2. 1985 Renault Trafic (2.5, 55 konjev navadni dizel)
3. Goldoni motokultivator


Pa prva, morda druga generacija 1.9 TDI v Pasatu me je pozitivno presenetila... Vse ostalo, kar sem vozil od dizlov s turbino pa je polom - oz. točno tako, kot so pisali v tistem članku, katerega je Aleks polinkal...

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6621
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Outback

Odgovor Avtor: nebivedu » 07. Februar 2020, 19:08

Trojanski tuneli že dolgo časa nimajo več sekcijskega radarja.

Uporabniški avatar
kruster
Uporabnik foruma
Prispevki: 110
Pridružen: 26. September 2011, 20:08

Re: Outback

Odgovor Avtor: kruster » 07. Februar 2020, 20:35

Prebiram te debate o dizelskem in bencinskem navoru in večinoma ugotavljate , da je bencinar v prednosti, ko turbina pri dizlu še ne poprime . Expliozija bencinske mešanice je za tretjino intenzivnejša kot dizelska in posledično za isto mero večji navor, če pa je motor polnjen s plinom (LPG) , je pa explozija še močnejša,... kemične in fizikalne lastnosti goriv pač to določajo.
Tudi sam podobno vozim kot opisuje Alex , v nizkih obratih , ker pač motor tu lepo dela in vleče brez vibracij, kapo dol Subaruju EJ20, je odlično uravnotežen in zreguliran,... pri katerem drugem avtu pa obrati v štant gasu padejo na 500rpm, ga nisem še videl,...

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 986
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Outback

Odgovor Avtor: aleks » 08. Februar 2020, 07:54

nebivedu napisal/-a:
07. Februar 2020, 19:08
Trojanski tuneli že dolgo časa nimajo več sekcijskega radarja.
sekcijskega ni, imajo občasno črno škodo oktavijo RS ...
"Že vem kaj bova! Zažgiva hišo, krivdo bova pa zvalila na Winstona Churchila!"
Adolf (imaginarni prijatelj) Jojo-tu, potem ko se je skregal z Elso

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4770
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37

Re: Outback

Odgovor Avtor: klemz » 08. Februar 2020, 10:31

aleks napisal/-a:
08. Februar 2020, 07:54
nebivedu napisal/-a:
07. Februar 2020, 19:08
Trojanski tuneli že dolgo časa nimajo več sekcijskega radarja.
sekcijskega ni, imajo občasno črno škodo oktavijo RS ...
Od septembra se dnevno vozim čez tunele pa še nisem opazil, da bi kadar koli stal kakšen radar. Še ko so odstranjevali cestninsko in je bila omejitev 80 ter 60kmh ni bilo radarja nikoli.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3827
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Outback

Odgovor Avtor: BackW00d » 08. Februar 2020, 18:27

Mestno redatstvo je mestno in načeloma ne zahaja na avtocesto.
Po AC se vozim že od 2008 dalje in "črno škodo" sem do zdaj videl mislim da 2x...Druga stvar je dolenjka in prekmurka, ker tam jih vidim skoraj vsakič ko se vozim.

Fotrova 1.5 impreza 2007 al 2008 letnik je bila pod 2000 obratov dobesedno mrtva...prav tako je bila mrtva od tretje brzine dalje, s trejo vred.
Jaz sem se v vsak manjši klanec vozil z reduktorjem, pa še vseeno se je zdelo da avto dela kvečjemu na tri cilindre...

V zadnjem obdobju sem lahko zelo direktno primerjal dva 1.8 motorja primerljivih letnikov.

1.8i 16V 115HP Ford - živahen že od kakih 1200 obratov dalje dobro vleče tudi v višjih obratih.
1.8i 20V 125HP Škoda oktavija - katastrofa od motorja...Ford jo poje na celi črti, in v nizkih in v visokih obratih, pa ima Ford 10 konj manj. S tem, da ima škoda bolan menjalnik, spelješ v prvi, pospešiš do 30km/h in daš direkt v zadnjo peto brzino in je lepo nekih 1500 obrtov, in če pač se želiš pojajcat kje na kaki ravnini ali sploh če je rahel klanec navzdol, zadeva zvozi BP. Po avtocesti je zarad tega pri 130km/h že 4000obratov in motor se dere ko satan! Ford ima ziher nekih 800-900 obratov manj.

EJ20 "tašvoh" 125HP motorja še nisem vozil, mogoče da je prožen v nizkih, dejstvo je da ga vsi hvalite(jo). Sam sem se srečeval vedno z temi bolj navitimi, ki valda preferirajo obrate. Mel sem tudi recimo 1.2 8V 60HP Punta ki je šel v spodnjem delu vrtljajev super, od 4000 naprej pa je bil filing kot da ga nekaj duši. Potem sem menjal na 1.4 16V 90HP Grande Punta, ki pa je dajal občutek da ena svečka fali in da je vseskos za tri zobe zategnjena ročna zavora.
Ampak na internetu je ogromno "pluvanja" čez ta njihov StarJet motor, ki ima VVTI, pa nevem kaj vse, ampak kljub temu ponudi le revno odzivnost spodnjega dela vrtljajev ter nekaj res malega sramežljive živahnosti tam malce višje v obratih. In ja, določene klance sem lažje s starim 1.2 prevozil v tretji kot potem z novejšim v drugi :facepalm

In čeprav se star dokaj lahek Ford pelje dobro tudi v nižjih obratih (čeprav sam to redko prakticiram, ker sem bolj na brzino narejen), žal poznam kruto realnost subarujevega AWD pogona, ki pač požre ogromno ene fleksibilnosti, ki bi jo mogoče motor drugače imel.
Z istega naslova bi mi bilo zanimivo videt recimo direktno primerjavo enega 2.0 FWD ter AWD Legacy-a prve generacije. Ziher je kar se tiče pospeškov in dinamike motorja razlike toliko da imaš filing da ima en 1.8 (AWD) drug pa 2.2(FWD)...


Kruster, si vzel v račun tudi konkretno daljši hod giba pri dizlu ? 86mm proti 75mm? Navor je seveda sila krat ročica, in pri dizlu je ročice malce več. Je pa pri bencincu sile mal več, ker ma bat večjo površino...no to je že debata za sredo ob 20:01 na 902 :P
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 986
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Outback

Odgovor Avtor: aleks » 09. Februar 2020, 17:49

Zdaj menda en čas ne bo straha, sem nekaj bral da policaji stavkajo. Mestno redarstvo, JJPM, ne stavka nikoli. Ne vem če niso stimulirani s številom posnetkov ... Jaz ne vem a hvalim al ne, ker bencinarje poznam zelo slabo. Mel sem enga Viviota, ki je vžgal in vozil na 3 cilindre, čeprav je na enem cilindru že svečka migala ker jo je bat od spodaj rukal. Brez problema je šel v klanc na 3 cilindre. Potem tega 2.0, 125 km od foresterja. Nimam kaj meketat, res pokuri kar dosti, ampak tudi ne na avtocesti. Tam je med 100 in 120 km/h še kar spodobno. Potem sem imel pa še en mali bolid, Kia Pride 1.3. To je pa trgalo asfalt. Če si bil mal žleht so gume cvilile še v tretji. Kako je pa to letelo ... in hkrati, če si vozil normalno, poraba ni šla dosti čez 5 litrov. Ostalo sem mel dizle, od 2.1 renault (v Jeepu) do 4.2 (v Toyoti) in še prej v službi 2.5 (Hyundai kombi). Dizl je pač dizl, men so se zdeli vsi v redu. Edino Renault 2.1 se je dost kvaril (pa še Jeep je mel kar slab pleh, tko da sem bil razočaran).
"Že vem kaj bova! Zažgiva hišo, krivdo bova pa zvalila na Winstona Churchila!"
Adolf (imaginarni prijatelj) Jojo-tu, potem ko se je skregal z Elso

Uporabniški avatar
kruster
Uporabnik foruma
Prispevki: 110
Pridružen: 26. September 2011, 20:08

Re: Outback

Odgovor Avtor: kruster » 09. Februar 2020, 19:27

Kruster, si vzel v račun tudi konkretno daljši hod giba pri dizlu ? 86mm proti 75mm? Navor je seveda sila krat ročica, in pri dizlu je ročice malce več. Je pa pri bencincu sile mal več, ker ma bat večjo površino...no to je že debata za sredo ob 20:01 na 902 :P
Teoretično bi moral biti navor enak ne glede na razmerje med hodom bata in premerom, ...matematika pač... vendar če upoštevamo termične izgube ob eksploziji v ZMl (zgornji mrtvi legi), kjer ima motor z velikim premerom bata, te ustrezno večje (plini se ohlajajo v stene zgorevalnega prostora) in s tem slabši termični izkoristek, posledično tudi manjši navor.

Primerjava starejši in novejši Subarujev bencinar:

letnik 2013:
number of cylinders:4,boxer
valves per cylinder:4cylinder
capacity:1995 cc
bore x stroke:84,0 x 90,0 mm
compression ratio:10,5 :1
max power:110 kW (150 hp)
max power @ rpm:6200 rpmmax
max.torque:198 Nm
max torque @ rpm:4200 rpm
fuel system:multipoint injection
valve control:dohc
turbo:no
catalyst:regular
fuel tank:60 l

Letnik 1997:
number of cylinders:4, boxer
valves per cylinder:4
cylinder capacity:1994 cc
bore x stroke:92,0 x 75,0 mm
compression ratio:10,0 :1
max power:92 kW (125 hp)
max power @ rpm:5600 rpm
max. torque:184 Nm
max torque @ rpm:3600 rpm
fuel system:multipoint injection
valve control:ohc
turbo:no
catalyst:regular
fuel tank:60 l

"Debata za sredo ob 20:01 na 902 :P" , tega pa ne znam rezvozlat :cry

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6621
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Outback

Odgovor Avtor: nebivedu » 09. Februar 2020, 19:51

kruster napisal/-a:
09. Februar 2020, 19:27
"Debata za sredo ob 20:01 na 902 :P" , tega pa ne znam rezvozlat :cry
To hoče povedat, da je v sredo ob 20h na Črnivcu v lokalu 902 zbor subarujev.

Smo pa že zmenjeni za nedeljo 16.2.2020 od 11h naprej na starem vojaškem poligonu na Vrhniki.
viewtopic.php?f=7&t=11855

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 4003
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Re: Outback

Odgovor Avtor: niva13 » 09. Februar 2020, 22:12

A ni dizel problematičen v kombinaciji z ročnim menjalnikom, z avtomatikom pa ni tega lomljenja gredi?

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6621
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Outback

Odgovor Avtor: nebivedu » 09. Februar 2020, 22:51

Kolega ima dizla 2015 letnik s CVT-jem, pa nima nobenih problemov.

Si že kupila XV-ja?

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 4003
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Re: Outback

Odgovor Avtor: niva13 » 11. Februar 2020, 21:35

Ne. Mogoče bom kupila nekaj do 2 let staro, gledam tudi Mazde, ker so mi všeč. Sem pa šla iz firbca gledat za Kono, pa so rekli, da je za bencinarko 1,6 awd za čakat 4 mesece (deli s Kitajske).

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4770
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37

Re: Outback

Odgovor Avtor: klemz » 11. Februar 2020, 21:38

Cakati 4 mesece za narocen avto je neki obicajnega. Skodin Kodiaq so cakal leto dni od dneva narocila.

Uporabniški avatar
niva13
NoizeMaker
Prispevki: 4003
Pridružen: 09. Maj 2006, 11:15
Kraj: Venera

Re: Outback

Odgovor Avtor: niva13 » 13. Februar 2020, 18:56

Nazadnje, ko sem kupovala nov avto (Nivo), je bilo leta 1993. Sem mislila, da se je od takrat kaj spremenilo.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost