Outback

Oglasi in mnenja uporabnikov o nakupu in prodaji vozil
Pravila foruma


· Pri pisanju naslova oglasa se zaradi boljše preglednosti poslužujte okrajšav:
- P: (prodam)
- K: (kupim)
- M: (menjam)
- Po: (podarim)

· Iz naslova oglasa naj bo jasno razvidno kaj je oglaševani predmet,
· Besedilo oglasa naj bo kratko in jedrnato, vsebuje naj ceno, vaše kontaktne podatke (telefon ali elektronski naslov) in možen kraj prevzema.

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1120
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Outback

Odgovor Avtor: aleks » 06. Februar 2020, 12:36

BackW00d napisal/-a:
06. Februar 2020, 12:15
Pa jebote...kdo voz pod 1400 obrati??!!? Pa to morš bit tak mazohist, da ni večjega da ti rata vozit s temi obrati :smsw

Aleks očitno si pač izotop in rad sam sebe trpinčiš z ultra nizkimi obrati, kjer cel pogonski sklop nabija in vibrira. Tebi bi verjetno Subaru dizl crknil že v prvih 50.000km. Še dobro da voziš bencinarja.

Upam da se ne bom kdaj rabil za tabo vozit pa vlečt ven z vsakega upočasnjenja s 1000 obrati. Veliko raje bi videl da če se srečava da se takoj usedeva na enega rosno hladnega kako rečeva potem pa jaz OBVEZNO odpeljem prvi iz gostilne!
Če se voziš dnevno na delo v in iz Ljubljane si obsojen na tako jajcasto vožnjo, saj se voziš v isti črti s tovornjaki in avtobusi. Tu nekih pospeškov sploh ne moreš izkoristit. In tudi se mi da poslušat dretje motorja, ker sem dnevno 2 uri v avtu, (to, če mam srečo). Luksuza prazne ceste jaz ne vidim (če pa je, pa mi tam radar nastavijo). Glej, jaz ne vem kake avte maš ti in kako so vzdrževani. Vozilo mora peljat brez vibracij in nabijanja v vseh režimih delovanja, sicer ni izpravno. Vožnja v nizkem režimu nikakor ni trpinčenje, in termična obremenitev je sorazmerno nižja od vožnje v vrhnjem režimu. Motorju ne sme škodovati če sta mazalni in hladilni sistem brezhibna (pa še se mi redko vklaplja ventilator hladilnika), ostalemu pogonu še manj. Moj forester s tem režimom vožnje ima sedaj 320.000 km, olja ne pije. Prejšnja Toyota LC pa jih je imela 440.000/+km, ko sem jo prodal, brez pitja olja (je bil dizl, direktajnšpricer, in bi po defoltu že skor moral mal olja pit). Pri nobenmu še ni bilo treba odpret motorja. Menjalnik sem moral pri foresterju dat popravit, zaradi viskozne sklopke.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6764
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Outback

Odgovor Avtor: nebivedu » 06. Februar 2020, 13:25

BackW00d napisal/-a:
06. Februar 2020, 12:15
Pa jebote...kdo voz pod 1400 obrati??!!? Pa to morš bit tak mazohist, da ni večjega da ti rata vozit s temi obrati :smsw
V bistvu kar večina tako vozi. V gužvi kaj dost hitreje tudi ne moreš. V bistvu si ti tisti, ki moraš tišat zarad sebe, ne zato, ker tvoj avto nebi zmogel vozit na nižjih obratih.

Še posebej je pa to vidno pri tistih, ki imamo CVT menjalnike. 100km/h voziš s 1800 obrati, 130km/h pa z 2500 obrati. Mestna vožnja s 50km/h je pri okoli 1000 obratih ali pa še malo manj. Pač eko mode, ki je v novih subarujih kr po defoltu nastavljen za normalno vožnjo.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6764
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Outback

Odgovor Avtor: nebivedu » 06. Februar 2020, 13:28

BackW00d napisal/-a:
06. Februar 2020, 12:15
...mene še vedno boli da z jeklenko narediš samo ~400km....
A si s tvojo imprezo naredil kdaj kaj dost več? :twisted:
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3946
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Outback

Odgovor Avtor: BackW00d » 06. Februar 2020, 14:36

Imprezo nimam za kilometre nabijat, za tisto mam Mondea mk2, in ja s tankom naredim 800-850km. 60-64 litrov.
Impreza pije tolk kot pije s tem se ne obremenjujem nikoli, tankam ko pride na 1/3 polnega pa če je to po 150km ali 400km, in ja ziher je ne vozim s 1000RPM :-f :lolno Tankam ponavadi 2x max trikrat na mesec. S fordom za v službo pa vsak teden 1x....s plinom na 400km bi tankal vsak tretji dan.

Nebivedu, pri 1000obratih se vsekakor lahko voziš, vendar, ko daš ti gaz (tudi če ga daš čisto malo, za rahel pospešek ti "skuter-menjalnik" brez težave dvigne obrate in potegneš ven...je res?

Strumf, večja jeklenka veš da je štoarsta, ja se strinjam daš bojler v prtljažnik pa maš za 100km, zgleda pa grdo k satan! s tem da je potem prtljažnik neuporaben, ker tut če zice podreš ti jeklenka napoto hodi. Če pri subaruju še dvigneš prtljažno dno dejansko nimaš več nič gepeka, ker ga majo že v štartu manj, ker pač zadnji diff napoto hodi pa dokaj velika rezerva (napram konkurenci).

Dnevno vozim v Ljubljano in nazaj, pa se ne jajcam s 1000 obrati...dejansko se redko prav zares jajcam, ker gre bolj kot ne vedno vsaj 60km/h...
V peti se lahko peljem 50km/h brez težav ampak ko daš po gazu se pač nič ne zgodi lep čas in ne vidim smisla zakaj bi mel "pripravljeno" povsem napačno brzino....

Ford ima 250.000km in v 40.000+ km spije le dober liter olja. Pol pa počas olje menjam :lol: Avto skoraj vsak dan vidi obrate preko 5.000RPM.
Prejšnji ford je imel pri istih kilometrih isto statistiko...Sicer nevem kam ciljaš s tem, ampak če si jih že merimo...

Ko boš enkrat imel malce bolj "trdo" vpet avto/motor boš videl o čem govorim. Strumf mi verjetno ne bo oporekal, ker ima mislim da neko podobno ropotuljo doma. Uglavnem motor pri 1000 obratih precej grde udarce pošilja v pogonski sklop. Ravno zarad tega in zaradi nizkih obratov pri vožnji na dizlih imajo avti zdaj po novem dvomasni vztrajnik.
Aleks, tvoj motor mislim da ga nima, in ziher se to tudi pozna če se voziš s 1000obrati napram novejšim 2.0 bencinarjem, ki ga denimo pa imajo.
V obeh primerih pa je vožnja s 1000RPM neuporabna ker v momentu ko boš hotel pospešit boš itak moral ven iz zadnjega ganga vržt v kako tretjo :lol:

Ševedno sem mnenja, da tistemu ki mu navadna dizelska vožnja ustreza, nebo razočaran s subarujevim dizlom. Pač ja imajo znano napako, ampak vsaj naglas se govori o njej in se je ne skriva :thup Če si pripravljen it čez to na račun cenejše "udobnejše" vožnje (napram bencincu brez plina) sem še vedno mnenja da je nakup povsem smotrn.
Iz določenih vidikov pa je mogoče tudi plinska vožnja ravno toliko rizična kot tista z dizlom.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3696
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Outback

Odgovor Avtor: danci1973 » 06. Februar 2020, 15:50

aleks napisal/-a:
06. Februar 2020, 11:22
Mislim da se zlo velik takih občutij zgodi, ker preveč študirate grafikone motorjev. Sam pogosto pozabte, da je to na grafikonu podatek za motor na prifštantu, in merjeno je na gredi. Nekaj povsem drugega je pa stanje na kolesih, ko je motor potem vgrajen v avto. Teh grafikonov pa ni za študirat. Z razlogom, razlika je najbrž precejšnja pa jih raj ne narišejo, če so jih sploh izmerili.
Jaz pa bolj verjamem številkam in grafikonom... Večina slednjih je itak merjena na kolesih in nato preračunana nazaj na motor, glede na uporabljeno prestavno razmerje...
  • 2008 Outback Diesel ima pri 1300 obratih cca. 175 Nm navora, kar v 1. prestavi pomeni 1180 Nm navora na kolesih.
  • 2006 Legacy 2.0R ima pri 1500 obratih cca. 150 Nm navora, kar v 1. prestavi pomeni 928 Nm navora na kolesih.
  • 2007 Legacy 3.0 Spec.B ima pri 1300 obratih cca. 217 Nm navora, kar v 1. prestavi 1540 Nm navora na kolesih.
Pri 2000 obratih je zgodba precej drugačna:
  • diesel ima 350 Nm navora na gredi oz. 2357 Nm na kolesih
  • 2.0R ima 172 Nm navora na gredi oz. 1064 Nm na kolesih
  • 3.0 Spec.B pa le 244 Nm na gredi in 1730 Nm na kolesih.
Seveda pri tem izgube prenosov niso upoštevane, ampak so te verjetno precej podobne za vse tri, saj imajo vsi trije precej podoben sistem prenosov.

Zato ti kar malo težko verjamem, da se Subarujev diesel tako grozno slabo pelje. Nekako se spomnim, da je leta 2007, morda 2008, ko je prišel na trg, bil deležen samih hvalnic, tako glede voznih lastnosti kot tudi porabe.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6764
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Outback

Odgovor Avtor: nebivedu » 06. Februar 2020, 18:31

BackW00d napisal/-a:
06. Februar 2020, 14:36
Nebivedu, pri 1000obratih se vsekakor lahko voziš, vendar, ko daš ti gaz (tudi če ga daš čisto malo, za rahel pospešek ti "skuter-menjalnik" brez težave dvigne obrate in potegneš ven...je res?
Ja, instantno nabije na 4k ali več obratov in potegne tako kot mora. Sej v tem je poanta skuterja. Ko se jajcaš v gužvi spusti obrate na najmanj kar se da, da imaš nizko porabo, ko ga pohodiš, pa gre zadovoljivo.
BackW00d napisal/-a:
06. Februar 2020, 14:36
Dnevno vozim v Ljubljano in nazaj, pa se ne jajcam s 1000 obrati...dejansko se redko prav zares jajcam, ker gre bolj kot ne vedno vsaj 60km/h...
V peti se lahko peljem 50km/h brez težav ampak ko daš po gazu se pač nič ne zgodi lep čas in ne vidim smisla zakaj bi mel "pripravljeno" povsem napačno brzino....
Ker greš toliko prej v službo, od 7h do 8h se jajcaš, ker več kot 40 ne moreš vozit po cestah okoli in v ljubljani. Sam se vozim čez šentjakob, ker mi ni da bi avto takoj po 200m že gonil s 100km/h na obvoznici, in je tam kolona od šentjakoba pa do šmartinke ob 7h zjutraj.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4828
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37

Re: Outback

Odgovor Avtor: klemz » 06. Februar 2020, 18:36

Sam sem imel dizla in je super, razen težave ki pridejo z njim. Poglej ->tukaj<-. Ni edina težava samo gredolom, so še sveče, akutatorji odmičnih, visokotlačna, DPF, EGR itd.

In offtopic. Tuki aleksa mal razumem ampak čist mal. Imel sem 3.0, 2.5 (STI), 2.5 (173KM), 2.2 (132KM), 2.0T (200KM) 2.0 (116KM). Po občutku se stari N/A boxerji res boljše peljejo. Turbo je pa druga zgodba naj si bo bencin ali dizel.

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1120
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Outback

Odgovor Avtor: aleks » 07. Februar 2020, 07:05

danci1973 napisal/-a:
06. Februar 2020, 15:50
Zato ti kar malo težko verjamem, da se Subarujev diesel tako grozno slabo pelje. Nekako se spomnim, da je leta 2007, morda 2008, ko je prišel na trg, bil deležen samih hvalnic, tako glede voznih lastnosti kot tudi porabe.
Sem ti dal link, navor je obupen v spodnjem območju, kar pravijo po vsem svetu, in to je bilo znano že 2008... Probaj ga peljat, ke če ne, govorim jaz o jabkah, ti jih pa spreminjaš v buče. Grafikon narisat je enostavno. Če bi bila mapa tako dobra ne bi nihče ponujal "tuninga" za te dizle. Pa ga, in je tudi popularen. Seveda ne pri nas, ker za nas je ta motor "odličen".
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1120
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Outback

Odgovor Avtor: aleks » 07. Februar 2020, 07:27

BackW00d napisal/-a:
06. Februar 2020, 14:36
Aleks, tvoj motor mislim da ga nima, in ziher se to tudi pozna če se voziš s 1000obrati napram novejšim 2.0 bencinarjem, ki ga denimo pa imajo.
V obeh primerih pa je vožnja s 1000RPM neuporabna ker v momentu ko boš hotel pospešit boš itak moral ven iz zadnjega ganga vržt v kako tretjo :lol:
O kakršnemkoli pospeševanju lahko ob 6:30 med delovniki na AC med Domžalami in razcepom Zadobrova samo sanjaš. Če maš srečo se lahko pelješ med 50 in 60 km/h. Če maš smolo, speljuješ in spet ustavljaš, vsakih 100 m. Tam se pač naviješ v četrti na 1250-1500 in se cijaziš. V Zadobrovi se začne omejitev 100, in traja skor do mosta čez Ljubljanico. Potem imaš cca 1500 m možnost peljat 130, ampak je v klanc in se za ta dober kilometer ne splača gasa tiščat. Ko se mal pred Malencami spuca, ja res pač šaltaš eno dol za 20 sekund, (ker se tud klanc proti Golovcu začne). Ampak tud tukaj ni potrebno strašno hudo pospeševanje, je takoj že omejitev 100 pri galeriji, čez 250m omejitev 80 pri tunelu Golovec. In tam je vsaj en pas zaseden s šleperji. Preden oni naberejo brzino iz prejšnjih 60 km/h tudi traja. Proti Kozarjam (smer KP) je spet en cel pas zaseden s šleperji, se cijazijo z 90, prehitevalni pas jih prehiteva z 95 do 98 km/h, ker je poln šparačev v dizlih ... In potem se skipaš na Barjansko in CDC, tam pa če imaš srečo gre 30. Večinoma stojiš pri miru, pri 600 obratih ... :lcry
Taka je jutranja proti Ljubljani. Jaz ne vem kje se ti pelješ in ob kateri uri da maš tako tekočo vožnjo, s te strani je zgoraj opisano (smer severovzhodna predmestja in vasi proti industrijski coni Vič).
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

Uporabniški avatar
lukaprelesnik
Uporabnik foruma
Prispevki: 223
Pridružen: 08. Julij 2016, 14:02
Kraj: Solčava

Re: Outback

Odgovor Avtor: lukaprelesnik » 07. Februar 2020, 08:36

Sicer nisem vozil dizla, sem pa bil sopotnik v Outbacku 2013 dizel z 230.000km, in je moral tam kjer se jaz z vseh avtih vozim normalno v tretji, prestavit v drugo pa na obrate, da je sploh slo. Tak da nekaj ze mora bit na tem...

Edit: mogoče je bil letnik 2011,nisem več ziher, pa saj nima veze.
'04 Legacy EJ25

Uporabniški avatar
Sajmon
Član Subaru kluba
Prispevki: 2930
Pridružen: 25. April 2006, 15:36

Re: Outback

Odgovor Avtor: Sajmon » 07. Februar 2020, 09:26

Ko je prišel na trg Subarujev dizel, sem ga imel možnost sprobat pri Kržiču.
Najprej, kar sem opazil, je da v kabini dejansko nisem občutil, da je pod pokrovom dizel, česar pa pri nobeni drugi znamki nisem opazil. Vibracije in rezgetanje so res traktorske, sploh v renoltih in vwjih.
Vožnja je bila prijetna, prožna, ko pa je prišla na vrsto ena vaška zavita cesta, pa sem takoj opazil izjemno nizko prožnost pod 2000 obrati napram moji imprezi 2.0 s 125 konji, ki je požrla vse, samo da je bil kazalec že malo pod 1500 obrati.
Še danes sem prepričan, da je bil to najboljši Subarujev motor, vsi novejši neturbinci so s sidri.
Me je pa navdušil XV z dizlom, kako odločno se je odzval na pritisk pedala. Ne vem pa, koliko so se kaj dizlski motorji spreminjali tekom let. Konjenica vem, da je vseskozi na 150 enotah, navor pa tudi na 350.
Če bi delali več na 1.6 turbo bencinarju (levorg) in razširili ponudbo v ostale modele, bi sigurno imeli več potencialov, tako pa z 1.6 NA motorji rinejo nazaj v 90.leta

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3946
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Outback

Odgovor Avtor: BackW00d » 07. Februar 2020, 09:50

Jaz dizla, ki bi delal dobro pod 2000 obrati še res nisem vozil, in ja, se zgodi da padeš v turbo luknjo in moraš eno dol menjat, potem pa bi najraje vzletel avto. Pri dizlih je ta OFF/ON moment turbine res izrazit navadno.

Ampak kot sem že elaboriral zgoraj, itak se ne maram vozit v štangazu okoli.

Jaz štartam v ljubljano ob 5:25 zjutraj in sem na trojanah cca 5:55-6:00. Na verovškovi se štempljam ~6:20. Odhajam pa 14:55 če se le da, da se izognem gužvi ki se prične ob 15:00 in traja do 17:30....

Če grem zjutraj od doma 5:35 ali tudi že 5:30 padem v vašo opisano gužvo in se vozim več kot uro tako da se potem štempljam 6:45. Se pravi 5 minut prej odhod mi omogoči 20 minut prej bit v službi.
Jeba je če nimaš flexibilnega delavnega časa, da maš recimo fiksno od 7-15, pol si pač privezan v gužvo :thdwn

Drugač pa mislm, da imamo na forumo dosti dizlov, da o bencinarjih ne govorim...ko bo srečanje se postavimo v vrsto pa "drag-race" udarimo v 4. gangu od 1000 obratov dalje :D Bomo takoj ločili seme od plevela :thup
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1120
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Outback

Odgovor Avtor: aleks » 07. Februar 2020, 10:03

ne bo šlo karkoli dokazat s tvojim dragom, so prestavna in končna razmerja različna ... že med letniki. Pa če prideš iz Trojan na Verovškovo v 20 minutah, pomeni da tud tunele tiščiš po 130. Razdalja je 42 in kusur km, za 20 minut to pomeni povprečno vsaj 130/+ km/h ... dejmo se pogovarjat o realni vožnji in z zakonom dovoljeni hitrosti v prometu, ajd z nekimi minimalnimi odstopanji, ne pa kar 1/3 hitreje. Ker, če ti vsak delovnik tunele prečiš s 130 in čez, bi bil že brez izpita od pik. Če si tunele upaš vozit z 1/3 višjo od omejitve, potem si upaš odprto cesto še več. Ampak taki nimajo dolg izpita ...
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3946
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Outback

Odgovor Avtor: BackW00d » 07. Februar 2020, 10:34

Mi blastamo čez tunele cca 125-130km/h po števcu kar je po GPS-u cca 115-117km/h. Torej ko ti odbijejo toleranco padeš v prvi razred za katerega se "načeloma" ne piše kazni, če pa se že pa niso drage :D Mislim, taka je drugače zjutraj hitrost levega pasu, desni pa gre s tovornjaki 90-100...in pač se gremo čredni nagon.
Po AC pa med 130-150km/h po števcu kar je med 117-135km/h oziroma tam nekje. Hitrost po obvoznici ravno ne spreminjamo od tiste prej na štajerki :smsw
Ob tem času zjutraj tudi iz avtoceste padem direkt na verovškovo, brez da bi semaforje čakal v koloni :thup

Kak dan sem na trojanah že okol 5:55 tudi kako minuto prej, takrat sem prištempljan že tudi kako minuto pred 6:20.
Kadar pa sem čez 6:00 na trojanah pa se štempljam bolj proti 6:25 ali 6:30. Kak dan se moramo mal med seboj čakat, ker smo štirje v avtu. In jih pobiram po poti.
Mam pa ta luksus, da pred službo dobesedno pred vhodnimi vrati odprem vrata avta stopim ven in grem direkt v službo 20m in sem pri službeni uri, sopotnik pa odpelje avto naprej proti njegovi službi v centru. #carsharingjekul!

Drugače pa z WRX-o sem prišel Iz Trbovelj do Verovškove čez MORAVČE v 45 minutah v službo :haha :lolno seveda "testirano" na nemškem autobahnu...(aja med trbovljami in ljubljano je ni... :facepalm ). Ampak to pa raje pustimo za kake pivske debate "v živo" :smsw.
Dvomim da bi s Subaru dizlom lahko prišel v takšnem času tam čez :D Vidiš, še en + za turbo bencinarja :lolno :lolno

Vseeno bi se pa dalo s takim dragom vidit kako se odziva določen avto v nizkih obratih.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1120
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Outback

Odgovor Avtor: aleks » 07. Februar 2020, 10:57

Jaz ne vem kako mate tako srečo z merjenjem hitrosti. Nazadnje sem plačal lan oktobra debelih 42 € za 56 km/h, kjer je omejitev 50 ... Tudi ta najnižja kategorija (prekoračitev do 10 km/h) ni prav poceni. Je pa slikca za spomin zastojn. S pozdravčki mestnega redarstva, ni nobene tolerance.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost