Zanimiv Fori Turbo

Oglasi in mnenja uporabnikov o nakupu in prodaji vozil
Pravila foruma


· Pri pisanju naslova oglasa se zaradi boljše preglednosti poslužujte okrajšav:
- P: (prodam)
- K: (kupim)
- M: (menjam)
- Po: (podarim)

· Iz naslova oglasa naj bo jasno razvidno kaj je oglaševani predmet,
· Besedilo oglasa naj bo kratko in jedrnato, vsebuje naj ceno, vaše kontaktne podatke (telefon ali elektronski naslov) in možen kraj prevzema.

Odgovori
Uporabniški avatar
nejc
Član Subaru kluba
Prispevki: 183
Pridružen: 21. Maj 2009, 13:48
Kraj: LJUBLJANA

Zanimiv Fori Turbo

Odgovor Avtor: nejc » 16. Junij 2009, 17:01

Evo, kot sem napisal včeraj - javljam se zaradi potencialnega nakupa tegale avta na:
http://home.mobile.de/AUTOEXPERTACHIM
Subaru Forester 2.0X TURBO**1.Hand**SCHECKHEFT VOLL** , 7.870 EUR

Za ceno bi se najbrž dalo še kaj malega zdilati - kako pa gre načeloma postopek uvoza, je že kdo šel iskat avto sam - no pa to bom že še poskusil najti po forumu in drugod.

Zgleda sicer zelo hudo, všeč mi je mlajši letnik (novejše luči zadaj), barva, ročni menjalnik (pa čeprav reduktorja očitno nima - najbrž gre za tak model - je to velika hiba ?), opremljenost, ipd. Menda porabe teh turbo motorjev niso tako blazno večje od navadnih - kaj pa opcija za plinsko nadgradnjo, je to turbo kompatibilno ?

Kako se komu zdi tak avto - prelepo zglancan, da ne bi bil kar malo sumljiv, ne ? Hja, če bi se to dalo pogledat kje bližje ...

LP Nejc

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4209
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 16. Junij 2009, 17:18

Turbači nimajo reduktorjev. Poraba je odvisna od noge, bo povedal kakšen lastnik je pa pomoje med 8 in 15.

Uporabniški avatar
NoFEAR
Administrator
Prispevki: 3340
Pridružen: 19. April 2006, 14:31

Odgovor Avtor: NoFEAR » 16. Junij 2009, 17:44

Jah, po fotkah zgleda OK, to je pa tud več al manj vse, kar se da rečt... Je pa to že novejši model (2002 - ), s starim motorjem 177KM. Kasneje so v te modele vgrajevali motorje z 218KM.

Poraba - z normalno kombinirano vožnjo računaj na cifro med 9 in 11 litri. Če maš težko nogo al pa velik mestne vožnje, pol bo mal več. Men sicer še na ratalo spravit na več kot 13,5...

Kar se pa plina tiče, pa mal pobrskaj po forumu, je blo že veliko napisanega na to temo...

Uporabniški avatar
nejc
Član Subaru kluba
Prispevki: 183
Pridružen: 21. Maj 2009, 13:48
Kraj: LJUBLJANA

Odgovor Avtor: nejc » 16. Junij 2009, 20:24

Ja, saj glede plina sem se malo pozanimal in Subaruji menda niso problematični za vgradnjo - ampak enkrat sem ujel, da se plina načeloma ne daje h turbinam, ker so lah problemi - zdej jest se na to ne spoznam, zato raje na deset koncih vprašam ... Sploh pa se za plin še nisem nič odločil, ker imam rad manj problemov in ponavadi tisto česar nimaš tudi odpovedati ne more - kar pa po svoje spet velja tudi za turbine.

Mah ... teh odločitev se nikdar ne da vnaprej čist pretehtat, šele potlej vidiš, v kaj si se podal, ko si že napol not. Je pa bolj lušno takole teoretično razglabljati z vami, ki imate toliko več izkušenj. Vsaj prečistiš polje želja in je potlej izbira zožena in zato lažja.

Glede uvoza me pa zanima: je kje kak maher, ki avto pripelje iz Nemčije (in koliko približno me to stane) oziroma ali je kdo že šel sam odpeljat avto? Mene taka avantura kar malo ima, bral sem tisti post o srebrnem Foriju, ki ga je nekdo iz Italije pripeljal na prikolici - ampak jaz bi raje kar v dvoje gor, pol pa po eden v vsakem avtu (pa seveda kake preizkusne table gor). Ali je to sploh možno, pa če kdo kaj ve o tem naj pliz podeli tule ... Prikolice namreč nimam, sploh pa ne avta, ki bi to lahko vlekel.

V tem primeru, ko bi šel po avto kar sam gor, bi seveda tudi kupoval bolj tako na občutek in upal, da se ne zaj*** čist na polno. Saj ko se posluša, vidi in občuti avto, je že marsikaj jasno, spet vsake napakice pa se tudi ne bojim niti se vsega v življenju ne da predvideti.

Naletel sem še na zanimivo privat ponudbo:
Subaru Forester 2.0 X Comfort Autogas Erste Hand, 6.490 EUR, 118.000 km, 06/2003 (in sicer na mobile.de - če se komu zdi pogledat). Meni je zelo simpatično, če imam priliko spoznati človeka, ki je avto dejansko uporabljal.

Ta ima kot bonus že vgrajeno plinsko napravo, čeprav se takoj spet sprašujem, kdo bo potlej tu v Sloveniji to napravo servisiral, vsaj če gre za v teh naših koncih kako bolj eksotično varianto. Ampak cena plina je zdaj kar privlačna, kaj?

Še tole: obstaja neka razlika med Subaru 4x4 in AWD, sem prav razumel ene poste?

Nejc

Uporabniški avatar
kuco JR.
Član Subaru kluba
Prispevki: 214
Pridružen: 04. December 2006, 10:13
Kraj: Nozice

Odgovor Avtor: kuco JR. » 16. Junij 2009, 20:49

nejc napisal/-a:
Še tole: obstaja neka razlika med Subaru 4x4 in AWD, sem prav razumel ene poste?

Nejc
po mojih pojmih če logično pomiseš naj nebi blo

Uporabniški avatar
ijuvan
Uporabnik foruma
Prispevki: 2364
Pridružen: 04. September 2008, 17:09
Kraj: SG/LJ

Odgovor Avtor: ijuvan » 16. Junij 2009, 21:04

Morda 4x4 prikloplivi (nekateri stari legacyi), AWD pa stalni štirikolesni pogon oz. vsekolesni :D ??

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3459
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Odgovor Avtor: strumf666 » 17. Junij 2009, 07:53

4x4 je preko špere oz. česa podobnega, torej ni sredinskega diferenicala in se vklaplja samo po potrebi (ročno) - npr. justy ima tak sistem. AWD ima sredinski dif in je stalen.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6177
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 17. Junij 2009, 08:09

Za subaruje velja tole:
4X4 - priklopljiv zadnji pogon
4WD visko sklopka
AWD sredinski diferencial
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
vrecha
Uporabnik foruma
Prispevki: 1012
Pridružen: 09. Januar 2008, 22:48
Kraj: Ausard, WS
Kontakt:

Odgovor Avtor: vrecha » 17. Junij 2009, 08:23

Kateri modeli pa imajo visko sklopko (torej nimajo sredinski diferencial + visko zaporo :shock: ), da se jih ognem?

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6177
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 17. Junij 2009, 08:29

Vsi legacy-ji imajo visko - celo uspelo nam je ene parkrat legacy-ja tako postavit, da so samo prve gume vrtele.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 17. Junij 2009, 08:38

Nebivedu, legacyji 1. generacije imajo:
-sredinski diferencial z visko zaporo AWD
- 4WD, kar pomeni priklopljiv štirikolesni pogon brez diferenciala, kot je imel leone, nobene visko sklopke vmes.

Ostali subaruji imajo AWD (pri subaruju to pomeni stalni štirikolesni pogon z diferencialom in visco zaporo), razen justy je imel v prvih generacijah vklopljiv 4WD, letnik 95 pa haldex varianto, sprednji pogon, ko začne drset se še zadnji par koles vklopi.

Oznake 4x4 pri subaruju videl ne boš ;-)
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7738
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Zanimiv Fori Turbo

Odgovor Avtor: subi92 » 17. Junij 2009, 09:41

nejc napisal/-a: Za ceno bi se najbrž dalo še kaj malega zdilati - kako pa gre načeloma postopek uvoza, je že kdo šel iskat avto sam - no pa to bom že še poskusil najti po forumu in drugod.
LP Nejc
Na forumu pobrskaj temo od Dančija in temo od Gorazda kjer sta uvozila zase in moja letošnja izkušnja s forijem 2.0X l.2003.
Se zmeniš in čim več pozveš že prek telefona ali neta če je prodajalec vešč računalnika - v mojem primeru to ni bilo mogoče.
Nato greš pogledat "kupit". Tam dobiš računa za avto od firme, če je fizičnjak moraš dobiti overjeno pogodbo. Nato s prodajalcem zrihtata papirje in plačaš preizkusne tablice za različno kot tebi paše dolgo obdobje od 7 do 30 dni. Cca 100€ in se odpelješ proti SLO.
Pri nas te čaka najprej davčna DMV ki zavisi od Eurotax vrednosti avta in morda do 15% zdilanja z uno žensko. Mene je prišel cca 300€
Potem imaš homolgacijo 96€ in ostale že znane reči, tehnilčni, zavarovanje in vožnja.
Glede plina je fino ampak, moje osebno mnenje je da če kupuješ avto, ki ima vgrajeno napravo staro 5 let ni vredna, da jo šteje k ceni avta, zaradi morebitnih zapletov pri kasnejšem servisiranju le te v SLO.
Tak primer imam sam saj moram za morebitni servis recimo poleti bom šel malo na izlet v Zagreb, da bodo zamenjali kak filter, prepucali in morebiti menjali kake membrance, ponovno diagnosticirali in nastavili vse kar paše zraven, čeprav mi trenutno deluje odlično. Pri meni cena zaradi nej ni bila višja tko da se ne sekiram in veselo uporabljam iz finančnega vidika porabo bencina 6l :lol:

Če boš kaj po autoscout.it oz- v Italiji iskal pa kontaktiraj uporabnika alfa6 za več info, ki pomaga s prikolco...

Uporabniški avatar
nejc
Član Subaru kluba
Prispevki: 183
Pridružen: 21. Maj 2009, 13:48
Kraj: LJUBLJANA

Odgovor Avtor: nejc » 17. Junij 2009, 09:49

Odlični ste, hvala !

Uporabniški avatar
nejc
Član Subaru kluba
Prispevki: 183
Pridružen: 21. Maj 2009, 13:48
Kraj: LJUBLJANA

Odgovor Avtor: nejc » 18. Junij 2009, 10:27

Živjo, pozna mogoče kdo tegale ?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2906455&show=1

Ker če nič drugega, je cena res zanimiva. Grem gledat.

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7738
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 18. Junij 2009, 10:58

Cena je dobra, videti oz. iz opisa je razbrati da je kupljen v SLO. Po drugem glavnem servisu bi moral biti in tudi km-ji niso problem če so vsaj malo skrbeli zanj.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost