Zanimiv Fori Turbo

Oglasi in mnenja uporabnikov o nakupu in prodaji vozil
Pravila foruma


· Pri pisanju naslova oglasa se zaradi boljše preglednosti poslužujte okrajšav:
- P: (prodam)
- K: (kupim)
- M: (menjam)
- Po: (podarim)

· Iz naslova oglasa naj bo jasno razvidno kaj je oglaševani predmet,
· Besedilo oglasa naj bo kratko in jedrnato, vsebuje naj ceno, vaše kontaktne podatke (telefon ali elektronski naslov) in možen kraj prevzema.

Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Odgovor Avtor: picinni » 18. Junij 2009, 11:18

Na slikah lep.
Mogoče malo preveč nazaj visi? Če boš šel pa gledat pa poglej, če so gume pravih dimenzij. Najbrž se motim, samo se mi zdijo mal visoke...Lahko, da, ko so pošpricane zgledajo večje.
Go Westy, go!

Uporabniški avatar
nejc
Član Subaru kluba
Prispevki: 183
Pridružen: 21. Maj 2009, 13:48
Kraj: LJUBLJANA

Odgovor Avtor: nejc » 18. Junij 2009, 13:53

Kar okej je tale Rumenec tudi v živo. Ja, gume so res nekam visoke, so pa Michelin Alpin in videti še kar sveže (mislim, da so 215-65-16 - je to sploh dovoljena dimenzija ?). Pelje se kul, notri dobro ohranjen. Matra me, zakaj je tako poceni. Prodajalec pravi, da so ga premerili z nekim merilcem debeline laka in da ni bil udarjen / barvan. Sem verjel, ko je hotel iti po to reč in mi kazat, pa se mi ni dalo.

Amortizerji zadaj bi menda res bili za zamenjat, vprašanje kakšen je to strošek. Saj to se da menjat amortizerje/vzmeti in je potlej stvar porihtana, ne? Pogledati bi ga moral zdaj še kak bolj mehaničen tip, ampak kot rečeno po občutku se mi avto zdi fajn. Zdelo se mi je pa čudno, da avto ni tako dobro pospeševal, kot sem pričakoval. Včeraj sem namreč tudi šel gledat enega srebrnega turbo Forija, ki se prodaja na Gorenjskem in se mi je zdela mašina nekam bolj poskočna (je bil pa notri kar za ene dve štengi slabši, kot je ta).

Sicer se mi pa ni zdelo, da bi se pri vožnji pretirano nagibal, je pa FUL enih čričkov v teh avtih očitno, ker sta jih imela tako včerajšnji kot današnji. Prav rad bi sprobal še kakega novejšega, da primerjam.

Če se da tak turbo motor dobro spedenati, da je potlej tudi po 250kkm odlično delujoč, sem kar za. Kolikor sem tu bral: ko kupiš tak avto, takoj z njim k mehankarju menjavat olja in jermene pa napenjalce, ne ? A se sicer, če recimo pride turbina fuč in za zamenjat, daje gor rabljeno ali le novo ? Je pred nakupom recimo smiselno meriti kompresijo motorja ?

Oni včerajšnji je imel npr. precej fuč zadnje diske (pobrani, vsaj kolikor lahko sam ocenim, pa tudi nekoliko neenakomerno zdrajsani) in tudi pri enem močnej zaviranju se mi je zdelo, da je avto malo potresel, pa to gotovo ni bil ABS). Sicer je bil lastnik tega srebrnega zelo prijazen in se mi je zdel tudi odkrit, ampak cena se mi kljub vsemu zdi pretirana. Če bi vsaj imel lučke te ta večje in novejše, kot jih ima današnji rumenec.

Skratka ene par plusov in minusov, ampak najpomembnejša ugotovitev: Forester je res hud avto, tko za vozit, filing havbe spredaj je uredu in tak mehek motor ima, ki pa vseen že pri malo gasa da čutit in slutit moč ipd.

Tako da glede na ta dva turbota, ki sem ju videl in probal očitno iščem tak motor. Ful zabavna vožnja, čim ga lah mal pritisneš: gledam namreč tudi prospekte in piše pospešek navadnega motorja več kot 12s do sto??? Je to res mogoče pri 125KM - pa saj je pri 60KM tak pospešek, madona - ampak po svoje jasno, da teža in 4WD terjata svoje. Mogoče bi bilo pametno najprej probat še kak obični 2.0 motor pa potlej pametovati (tudi te turbine so mi namreč predobro znane še od tastarih Saabov) ...

A ima še kdo kake zadržke glede instalacije plina na turbaka - sem pregledal forum, pa o tem nisem našel ... Sicer bi se za plin oglasil pri tehle:
http://www.avtoplincenter.com/
ali pa pri Tomotu na Rudniku. Upam, da to ni eno te isto pa da izpadem šalabajzer, haha.

Hvala vnaprej in vnazaj za mnenja in to.

Aja, kaj je odsotnost reduktorja velika hiba za po snegu v klance rinit?

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4209
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 18. Junij 2009, 14:03

Če ma TD04 - tako turbino ima recimo impreza 1997-1999, potem se nimaš kaj za bat (razen če je tipo gonu po AC k norc, pa avto vroč ugašal), ker bojda turbine NE "crkujejo". Edino kar se zgodi je da se pojavi razpoka na izpušnem delu.

Uporabniški avatar
NoFEAR
Administrator
Prispevki: 3340
Pridružen: 19. April 2006, 14:31

Odgovor Avtor: NoFEAR » 18. Junij 2009, 14:07

nejc napisal/-a:
1. 215-65-16 - je to sploh dovoljena dimenzija ?

2 .Amortizerji zadaj bi menda res bili za zamenjat, vprašanje kakšen je to strošek

3. FUL enih čričkov v teh avtih očitno, ker sta jih imela tako včerajšnji kot današnji.

4. A se sicer, če recimo pride turbina fuč in za zamenjat, daje gor rabljeno ali le novo ?

5. Aja, kaj je odsotnost reduktorja velika hiba za po snegu v klance rinit?
1. 215-65/16 ni dovoljena dimenzija. Pravilna bi bla 215-60/16

2. vprašanje je, če gre za navadne ali samonastvaljive amortizerje. pri navadnih ni panike, samonastvaljivi so dragi (če se ne motim okol 1000€), čeprav se manda da tud ceneje rešit zadevo s predelavo na navadne...

3. črički so ja, nekaj se jih da odpravt, nekaj pač ne :? Tud jaz s tem nisem zadovoljen...

4. turbino se da dobit rabljeno, al pa jo obnovit. Niso drage, tako da ni panike. Ni pa ravno pogosto, da bi te turbine crkovale..

5. NE :lol: :lol:

Uporabniški avatar
nejc
Član Subaru kluba
Prispevki: 183
Pridružen: 21. Maj 2009, 13:48
Kraj: LJUBLJANA

Odgovor Avtor: nejc » 18. Junij 2009, 17:41

Spet hvala za tele podatke, irCAR in NoFear:
- gume so zagotovo 65, kar pomeni prekršek, če to ni homologirano, ne?
- amortizerji so zagotovo za popravljat/menjat, so pa navadni in ne oni nastavljivi.
- ob robu vetrobranskega stekla zgoraj se pojavlja rja, to bi bilo treba zrihtati.
- avto je menda bil štrihan po havbi in desnem blatniku, sem izvedel.
- diski ne bodo zdržali večno, hmal bi bilo treba menjati.

Če še malo seštejem te stroške, pa da vidimo: menda so amortizerji okrog 500-600, če se daje čist nove obične gor. Potem še zavore recimo in pa olje ter jermeni, pa sem tam na 1000+ ... Da gum ne omenjam (verjetno bi potlej tvegal vožnjo s temile do zime in pred zimo nove zimske, a prave dimenzije).

Ampak kot rečeno, pelje se res carsko, zelo mi je všeč.

Grem gledat spet nemške, matra me oni Zeleni, ki sem ga že omenil. Gotovo ne bi bilo treba menjati toliko reči, plus manj prevoženih km, plus 7 konjev, plus HUD na pogled, plus dve leti mlajši; ne vem če ne bom kar klical takoj zdajle, ker se na mail ne javlja ...

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6612
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 18. Junij 2009, 17:50

Če je avto zadaj poseden.. je treba menjat amortizer in feder; kontaktiraj uporabnika Marky, ve več o tem in se morda še spomni cene (je pred časom kupoval en tak set za svaka).
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
nejc
Član Subaru kluba
Prispevki: 183
Pridružen: 21. Maj 2009, 13:48
Kraj: LJUBLJANA

Odgovor Avtor: nejc » 03. Julij 2009, 21:55

Živjo !

Še vedno sem pri nakupu avta. Gre za onega zelenega Foresterja iz Nemčije, o katerem smo se prav tule že pogovarjali. Glede na to, da se - @NoFEAR - voziš s prav takim turbo motorjem kot je ta uvoženi - naj vprašam, ali mogoče uporabljaš plinsko napravo ?

Tomo z Rudnika pravi, da se da naprava brez problema vgraditi tudi v turbo in zraven še tisti podmazovalni sistem za ventile. No (tako pa pravi IS) pa je potem pri plinu potrebno na kakih 30 tisoč km nastaviti ventile.

Menda (spet po IS) je pri takem turbo motorju precej bolj zakomplicirano nastaviti ventile kot pa pri navadnem dvolitrskem motorju. Na forumu sicer nikjer nisem zasledil, da bi kdo imel ravno tako mašino in plin.

Ali je te ventile nujno nastavljati tudi sicer (brez uporabe plina) in kako za***ana je ta procedura pri takem 177KM motorju ? Naredi to izrecno samo IS (oz. kateri drugi pooblaščeni servis) ali tudi kdo drug od teh, ki tu sodelujete in se tudi ukvarjate s popravili Subijev?

Pa še nekaj na splošno: a so res vzdrževalni stroški za turbo varianto, recimo tudi pri rednih servisih, precej višji ? Marucelj je namreč rekel, da okrog 50%, pa nekako nočem verjeti ... najbrž tudi zato, ker sem se malce zagledal v ta avto. Napisali ste že, da te turbine načeloma ne crkujejo - ok. A je kje še kakšen skriti strošek - razen seveda malenkost večje porabe ?

Taka vprašanjca me še razjedajo - poleg tega, da bi že res rad požegnal nakup ... lahko pomagate razčistiti tole tehnično meglo ?

Tnx in lep vikend !

Uporabniški avatar
NoFEAR
Administrator
Prispevki: 3340
Pridružen: 19. April 2006, 14:31

Odgovor Avtor: NoFEAR » 04. Julij 2009, 02:32

Kako je že Gorazd enkrat napisal? Plin je za kuhanje... Al neki tazga? :-P :lol:

No, šalo na stran - o plinu nimam pojma, tako da težko kaj rečem na to temo...

Da bi bli pa stroški vzdrževanja višji, pa prvič slišim. Ok, pogonski jermen je res dražji kot za navaden motor, mogoče je blo o tem govora? Ampak tukaj je v igri nekaj deset evrov... Sicer pa kot je blo že rečeno, dotični motorji načeloma niso podvrženi kakšnim večjim okvaram, tako da brez skrbi. Razen če je prejšnji lastnik grdo delal z avtom, ampak to velja tudi generalno za vse ostale avtomobile...

Uporabniški avatar
nejc
Član Subaru kluba
Prispevki: 183
Pridružen: 21. Maj 2009, 13:48
Kraj: LJUBLJANA

Odgovor Avtor: nejc » 04. Julij 2009, 09:03

No seveda, saj sem si mislil, da stroški vzdrževanja generalno ne morejo biti bogve kako višji, ene stvari so pa lahko malenost dražje ...

Ja, plin je za kuho - ta je dobra. Je pa tako, da se kar veliko voziva in bi bil plin idealen (vsaj kakor zdaj cene stojijo), tudi zato, ker se avto nabavlja za malo dalj časa. Enkrat, prej ali slej ga pač not prnesem.

Tu pa nastopi to famozno štelanje ventilov pri turbo motorju, za katerega je Marucelj rekel, da je za navaden 2.0 motor stroška 60-100 EUR, ker je reč simpl, za turbo pa je maltene treba cel motor ven dati da se to ornk naštela: in posledično me to velja lahko tudi do 1000 EUR ???!?*

Če to drži, potem vgradnja plina pač nima smisla, tok kot prihranim pri gorivu, potem dam na IS za nastavljanje. Bolje potlej plin porabit v kuhni in se vozit z benzom in ne jamrat okrog porabe, jel tako ...

NoFEAR, ti si imel že kaj posla okrog svojih ventilov ?

Ah te odločitve in pretehtavanje - mal si grem že na živce, upam da tud vam ventili ne popustijo. Nič, fajn bodte pa če ma še kdo kakšno info glede tega, prosim kar.

*menda je stvar ista tudi pri tistih močnejših atmosferskih motorjih od 2005 dalje.

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6612
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 04. Julij 2009, 11:20

na IS za nastavljanje
saj ni treba it tja; se najde tudi kak mojster, ki dela za normalen denar; le brez avta boš eno noč...
za tisočaka se lahko zamenja "pol motorja" - glej objavo "Primerjava cen" v Splošnem delu.
Fiat.
Brez panike.

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 04. Julij 2009, 22:06

gre verjetno za turbo DOHC glave in veliko "genitalij" okoli motorja, zato je treba pol motorja podret za ventile naštelat.
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

Uporabniški avatar
NoFEAR
Administrator
Prispevki: 3340
Pridružen: 19. April 2006, 14:31

Odgovor Avtor: NoFEAR » 05. Julij 2009, 00:54

Men še nikol nobedn ni reku, da je treba ventile naštelat. :? To je vrjetno samo zarad uporabe plina, al kako? Bom prav mehanika povprašu drug tedn, k grem lih na servis...

To da je pri DOHC motorjih težko pridt zravn je pa res. Že svečke menjat je cela štala...

Uporabniški avatar
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6724
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Odgovor Avtor: Thomas22 » 05. Julij 2009, 07:42

Po mojih podatkih po vgradnji plina, ni treba nastavljat ventilov, če se vgradi tudi sistem za mazanje le-teh.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3506
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 05. Julij 2009, 09:58

Mazanje ventilov? :roll:

A kdo res verjame temu? :shock:


D.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3456
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Odgovor Avtor: strumf666 » 05. Julij 2009, 11:07

Po mnenju enga možakarja, ki vgrajuje avtoplin tole mazanje ni ravno rešitev, pa tudi sistem za mazanje dostikrat ne dela ravno najbolj zanesljivo.
Pravi pa tudi da z uporabo plina so ventili in sedeži precej bolj obremenjeni, ker se precej bolj grejejo, kot pri uporabi bencina.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost