k: legacy turbo

Oglasi in mnenja uporabnikov o nakupu in prodaji vozil
Pravila foruma


· Pri pisanju naslova oglasa se zaradi boljše preglednosti poslužujte okrajšav:
- P: (prodam)
- K: (kupim)
- M: (menjam)
- Po: (podarim)

· Iz naslova oglasa naj bo jasno razvidno kaj je oglaševani predmet,
· Besedilo oglasa naj bo kratko in jedrnato, vsebuje naj ceno, vaše kontaktne podatke (telefon ali elektronski naslov) in možen kraj prevzema.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4209
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 14. November 2009, 18:56

Hja jaz sem mel podobno temno barvo... in ko sem dal avto barvat sem želel 'original subaru barvo' in sem ugotovu da je 9 različnih odtenkov modrih barv.. moj avto je bil 1997 in slučajno je na rallyu leta 1997 zmagoval tak temen odtenek, tako da sem potem nehal.

Kar se stroškov tiče... 15k km na leto pri povprečni porabi 15l na 100 in 1 eur (zdej je 1.1) za 1 litr za bencin = 2250 e
2x menjaš olje = 120 e
registracija brez bonusa, brez ao+ brez kaska = 1200 e
nove letne gume (na eno ali max dve sezoni) = 500 e
nove zimske gume (na dve sezoni - zato bom dal pol cene) = 250 e
prednji disk in ploščice (najcenej stuff) = 250 e

To je cca to, če nič ne usuješ, če ti ni treba menjat amortizerjev, fedrov, če ti kej ne odpade, zaruži menjalnik, naredi ribato, auspuh poč, kamenček v šipo, to je drug svet, večje hitrosti, več možnosti za težave... in pa če te v celem letu policaji nič ne dobijo.

Tko da bistri je mel na žalost kr prav. Najmanjša reč je kupt avto, večja ga je potem vzdreževat, NAJVEČJA pa prodat. :)

Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Odgovor Avtor: picinni » 14. November 2009, 18:57

Govorite o srtoških z dodajanjem tuning delov ali kaj?
3-4 jurje, a ti to z bencinom?
Stroški takega avtomobila niso veliki, če ima avto dobro osnovo. Dobro je da kupiš Imprezo, ki ina dobro sklopko, da je bil jermen menjan, da so bile svečke menjane, zavore. Moja Impreza me v enem letu odkar sem jo poštimal ni stala 500 evrov, če štejem samo servise pa menjava prednjih diskov in ploščic. Torej zelo je odvisno kakšno kupiš zato velja pravilo, nimam toliko denarja da bi poceni kupoval ;-) . Res je, da s tem avtomobilom trenutno ne delam veliko kilometrov cca. 10.000 na leto. Tudi v prihodnjem letu pričakujem, da ne bo velikih stroškov z sprotnim vzdrževanjem.
Drugo je, če seštejem registracijo in gorivo. Potem je strošek s to kilometrino in z registracijo (50%popust) cca. 2 jurja pa nič več.
Go Westy, go!

Uporabniški avatar
_BiStRi_
Moderator
Prispevki: 1192
Pridružen: 18. November 2007, 00:55

Odgovor Avtor: _BiStRi_ » 14. November 2009, 19:13

Tudi to je potrebno upoštevat, da na takšen avto stalno kaj daješ, so vijaki za naklon podvozja, pa BOV, pa števčki pa si zmislš da bi imel turbo timer pa...

No sej vse te reči lahko rečemo da vsaka stane, recimo v povprečju 70 eur, ko pa sešteješ pa ni več 70 eur, in potrebno je še ugraditi, sepravi še nekomu plačat za montažo, pa kupš avspuh, pa kupš feltne, pa pol rabš še ene gume za track day itd itd, nikoli ni konca...


Je pa luštn :D :cool:

Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Odgovor Avtor: picinni » 14. November 2009, 19:45

Se strinjam z Ircarjem , če imaš povprečno porabo goriva 15 litrov so večji stroški. Če imaš povprečno 12 litrov je pa spet drugo s tem, da gre tudi za 12 l. dinamično hitro.
Treba je ločiti redno vzdržavanje z predhodno dobro osnovo vozila ali tudi stroški z raznimi dodatki, ki povečajo zmogljivosti, tukaj pa dobesedno ni omejitev.
Go Westy, go!

Uporabniški avatar
Andrej
Onemogočen za 100 let
Prispevki: 1113
Pridružen: 23. Junij 2009, 16:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: Andrej » 14. November 2009, 19:48

_BiStRi_ napisal/-a:Tudi to je potrebno upoštevat, da na takšen avto stalno kaj daješ, so vijaki za naklon podvozja, pa BOV, pa števčki pa si zmislš da bi imel turbo timer pa...

No sej vse te reči lahko rečemo da vsaka stane, recimo v povprečju 70 eur, ko pa sešteješ pa ni več 70 eur, in potrebno je še ugraditi, sepravi še nekomu plačat za montažo, pa kupš avspuh, pa kupš feltne, pa pol rabš še ene gume za track day itd itd, nikoli ni konca...


Je pa luštn :D :cool:
Ja zanc sem sel racunat, kolk se nabere tega, pa sem pol kr zapru pa sel.

Uporabniški avatar
_BiStRi_
Moderator
Prispevki: 1192
Pridružen: 18. November 2007, 00:55

Odgovor Avtor: _BiStRi_ » 14. November 2009, 20:03

Zlato pravilo pri športnem avtu je: Ne računaj ničesar :lol: Ko pa računaš vnaprej, če imaš dovolj denarja za vzdrževanje in tankanje športnega avtomobila, lahko kalkulacije mirne volje na koncu pomnožiš z dve :lol:

Uporabniški avatar
Andrej
Onemogočen za 100 let
Prispevki: 1113
Pridružen: 23. Junij 2009, 16:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: Andrej » 14. November 2009, 20:11

"Potrošnega" materiala (gume, benz, bremze) nisem vključu v računanje.
Me je samo malo retrogradno zanimalo, koliko je naneslo tisto, kar je ekstra, ker za naprej nikoli ne računam. Ker ko dobim impulz, da jest to rabim ... :roll:

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4209
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 14. November 2009, 21:33

Ja no jst sm povedu kok rabš, da se z avtom furaš, šravfi so 43 eur optika 40, turbo timer 150, boost števček 90, ni neka blazna stvar, 3x tankaš pa si na istem,.... 3x tankaš pa v enem veselem vikendu. To je problem.

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7737
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 14. November 2009, 22:23

picinni napisal/-a:Govorite o srtoških z dodajanjem tuning delov ali kaj?
3-4 jurje, a ti to z bencinom?
Stroški takega avtomobila niso veliki, če ima avto dobro osnovo.D
Če štejem tistole rdeče obarvano sem skoraj sam hitro na tej cifri z NA forijem, če gledam še izgube vrednosti avta, tudi bencin 2×komplet gum na 4 sezone - raje 3..., s tem da "načaloma ni vlaganj v bližnji prihodnosti" in se ne srečam z nobenim tujkom. Ali si še kdo upa razmišljat o izgubah vrednosti... pa pustimo letnike do 1994 - ki so že 6 let okrog 1000€ +-500€

Kar se pa avtov z dobro osnovo tiče je pa tko, da marsikateri Slovenc na žalost proda avto, ki mu minimalno 2 stvari falita od zgoraj naštetih reči sploh pri teh raketah, ki dajo kaj od sebe in to marsikater s prida izkoristi :D

Uporabniški avatar
birdy
Uporabnik foruma
Prispevki: 2204
Pridružen: 27. November 2006, 20:17
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: birdy » 14. November 2009, 22:36

vem da ni realno, sam ko sem ravno naredu izracun, ga bom delil z vami(k je ravn na to temo)

sedaj k je legacy prodan sm izracunal vse stroske in dobicke(zav. parkirisca)
pa sm ugotovu da brez bencina in brez reg. me je moj legacy kostal 1200€ na dve leti(servisi, gume, zavore, olja.......licanje )

dopuscam napako do 200€ v mojo skodo, ker se mi je znal kak strosek izmaknt
sta pa dve dejstvi:
-robo nabavlam z mehankarskim popustom
-VSE sraufam sam

Uporabniški avatar
Andrej
Onemogočen za 100 let
Prispevki: 1113
Pridružen: 23. Junij 2009, 16:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: Andrej » 14. November 2009, 23:25

birdy napisal/-a:-VSE sraufam sam
40 EUR + DDV na uro prihranka.
V mirnem letu,s samo dvema rednima servisoma pa menjavo gum 500 - 600 EUR.

Ni slabo.

Uporabniški avatar
_BiStRi_
Moderator
Prispevki: 1192
Pridružen: 18. November 2007, 00:55

Odgovor Avtor: _BiStRi_ » 15. November 2009, 00:25

irCAR81 napisal/-a: šravfi so 43 eur optika 40, turbo timer 150, boost števček 90, ni neka blazna stvar, 3x tankaš pa si na istem,....
Ni neka blazna stvar, sam tukaj se začne konča pa lahko šele ko porabiš vse kar imaš :-P :lol:

Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Odgovor Avtor: picinni » 15. November 2009, 04:46

subi92 napisal/-a: izgube vrednosti avta, tudi bencin 2×komplet gum na 4 sezone - raje 3...,........Ali si še kdo upa razmišljat o izgubah vrednosti...
Kar se pa avtov z dobro osnovo tiče je pa tko, da marsikateri Slovenc na žalost proda avto, ki mu minimalno 2 stvari falita od zgoraj naštetih reči sploh pri teh raketah, ki dajo kaj od sebe in to marsikater s prida izkoristi :D
Da grem po vrsti :D , smo že pri amortizaciji. V tej temi sem hotel izvedeti katere stroške omenjajo. Pri meni je tako kot sem opisal kaj čem :-) . Če pa delaš letno 20-30 tisoč km je s stroški tako kot si napisal, ni kaj.

Kar se pa prodaje tiče na Slovenskem smo pa že večkrat omenili tudi tukaj na forumu, da je težko dobiti "pošten" avto sploh v segmentu "raket".
Go Westy, go!

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4209
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 15. November 2009, 08:32

_BiStRi_ napisal/-a:
irCAR81 napisal/-a: šravfi so 43 eur optika 40, turbo timer 150, boost števček 90, ni neka blazna stvar, 3x tankaš pa si na istem,....
Ni neka blazna stvar, sam tukaj se začne konča pa lahko šele ko porabiš vse kar imaš :-P :lol:
Hehe, pa te še ni nč izučilo.

LegacyTurbo
Novinec
Prispevki: 4
Pridružen: 07. April 2011, 12:53

prodam legacy turbo

Odgovor Avtor: LegacyTurbo » 08. April 2011, 11:44

Imam legacy 2.0 turbo temno zelene barve, ki gre v prodajo.
Slike sledijo ko bo na avto.net.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost