K:/I: Outback II.

Oglasi in mnenja uporabnikov o nakupu in prodaji vozil
Pravila foruma


· Pri pisanju naslova oglasa se zaradi boljše preglednosti poslužujte okrajšav:
- P: (prodam)
- K: (kupim)
- M: (menjam)
- Po: (podarim)

· Iz naslova oglasa naj bo jasno razvidno kaj je oglaševani predmet,
· Besedilo oglasa naj bo kratko in jedrnato, vsebuje naj ceno, vaše kontaktne podatke (telefon ali elektronski naslov) in možen kraj prevzema.

subarko
Uporabnik foruma
Prispevki: 156
Pridružen: 12. Oktober 2007, 10:34
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subarko » 12. Maj 2010, 09:11

Tistega belega sem ga šel jaz gledat jeseni 09 pa se meni ni zdel ne vem kako ohranjen.

Uporabniški avatar
msenjur
Član Subaru kluba
Prispevki: 2437
Pridružen: 03. Maj 2006, 22:16
Kraj: Vrhnika

Odgovor Avtor: msenjur » 12. Maj 2010, 09:27

Birdy: hja... pri avtih je zoprno... ker on lahko reče, da ko se je avto prodal, je bil ok. Lahko si ga ti s.fukal vmes...

Subarko: kaj pa je zate dobro ohranjen avto? avto je le star že 10 let... čist super itak ne more biti.

Uporabniški avatar
vrecha
Uporabnik foruma
Prispevki: 1012
Pridružen: 09. Januar 2008, 22:48
Kraj: Ausard, WS
Kontakt:

Odgovor Avtor: vrecha » 12. Maj 2010, 10:14

Previdnost torej ne škodi.
pa tudi ko sem doma vidu original račun za avto ki ga je prodajalec kupil v Italiji, se je cena razlikovala za več kot 2000€ kot sem jaz plačal.
Kako pa da si šele doma videl račun? In kako to, da si ga sploh imel priložnost videti? :lol: Koneckoncev pa se nad tem, koliko kdo zasluži s preprodajo, kupec nima kaj za zgražati. Če si ga kupil, si se strinjal s ceno. Neohranjenost je pa seveda druga zgodba, če ti je skrival resne napake, to ni primerno z njegove strani.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...

Uporabniški avatar
birdy
Uporabnik foruma
Prispevki: 2204
Pridružen: 27. November 2006, 20:17
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: birdy » 12. Maj 2010, 12:00

msenjur napisal/-a:Birdy: hja... pri avtih je zoprno... ker on lahko reče, da ko se je avto prodal, je bil ok. Lahko si ga ti s.fukal vmes...
cilal sm na oglasevano "nezaletenost", pa previjanje kilometrov in podobno kar je pri nas stalna praksa, ne pa na zasluzek ki ga je naredu,

Uporabniški avatar
msenjur
Član Subaru kluba
Prispevki: 2437
Pridružen: 03. Maj 2006, 22:16
Kraj: Vrhnika

Odgovor Avtor: msenjur » 12. Maj 2010, 12:11

ja... mogu bi se kakšen odvetnik najdit, k bi se mu dalo ukvarjati se s takimi primeri! ali pa več odvetnikov, potem bi se tud prodajalci mal umiril...

Uporabniški avatar
lupastro
Uporabnik foruma
Prispevki: 346
Pridružen: 31. Avgust 2008, 18:57
Kraj: Suhorje, brkini

Odgovor Avtor: lupastro » 12. Maj 2010, 14:49

Tole z zasluškom je malo tko...sej si lahko pogledate avte na netu, sprintate vse oglase, naredite primerjavo po opremi, ohranjenosti (ko si greste avte pogledat) in ceni.

Na koncu pa se odločite kateremu boste pač zbijali ceno ali enostavno je ne boste, ker ste pripravljeni tolko dat za avto.

Za skrite napake je še vedno tko, da imate kot potrošniki čas 6 mesecev, da po uradni poti obvestite prodajalca o skriti napaki...kako se nadaljujejo in končujejo te zadeve pa si menda vsi mislimo....ko moraš nekaj takega dokazat.

Uporabniški avatar
kricac
Član Subaru kluba
Prispevki: 245
Pridružen: 10. September 2009, 11:23
Kraj: Vransko

Odgovor Avtor: kricac » 25. Maj 2010, 06:36

Unikat napisal/-a:Nevem kako to, ampak Subarujev 3.0 naj res ne bi bil primeren za plin. Tko mal v vednost. :-)
To lahko potrdim ... preveril tako pri vgrajevalcih kot na servisu ... oboji so zmajevali z glavo ...

Zdaj je ideja itak odpadla ... Povprečna poraba je 10 flat, kar je čisto lepo sprejemljivo ... Samo "dolet" z eno posodo mi gre na živce ...
Outback 3.0 ... GRRRRRR! ;)

Uporabniški avatar
msenjur
Član Subaru kluba
Prispevki: 2437
Pridružen: 03. Maj 2006, 22:16
Kraj: Vrhnika

Odgovor Avtor: msenjur » 25. Maj 2010, 09:45

a ti maš svojega na plin?

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3510
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 25. Maj 2010, 10:26

kricac napisal/-a:
Unikat napisal/-a:Nevem kako to, ampak Subarujev 3.0 naj res ne bi bil primeren za plin. Tko mal v vednost. :-)
To lahko potrdim ... preveril tako pri vgrajevalcih kot na servisu ... oboji so zmajevali z glavo ...
Me prav zanima, koliko dejanskih izkušenj sploh imajo ti 'mojstri' s Subarujevim 3.0...

Problematično naj bi bilo le to, da je pri uporabi LPG potrebno ventile pogosteje pregledovati oz. nastavljati, kar pa je pri H6 motorju drago, saj je potrebno motor vzeti ven.

Za tiste, ki obvladate nemščino, še tale link - med drugimi se je oglasil tudi zadovoljen lastnik 3.0/H6 Outback-a z LPG-jem.


D.

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7738
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 25. Maj 2010, 10:54

Glej na 40.000 recimo da daš motor ven in menjaš ploščice pod ventili in če stane ena baje 25€ in ker jih H6 žal nima 16 ampak 24 potem vemo kakšen je strošek + motor ven in notr (za moje pojme si zelo blizu če na koncu sešteješ stroške + porabo bencina pred vklopom plina).
Motor se znuca in kaj kmalu ni več kaj za podložit...

Bognedaj da nimaš plinske črpalke po poti, predvsem se moraš pa veliko voziti in če je Subaru H6 3.0 z veliko relacijami mislim da poraba okrog 10 ali kake pol litra manj po omejitvah ni problem.

Uporabniški avatar
msenjur
Član Subaru kluba
Prispevki: 2437
Pridružen: 03. Maj 2006, 22:16
Kraj: Vrhnika

Odgovor Avtor: msenjur » 25. Maj 2010, 11:03

no, kako je pa kej z plinom v navadnih 2.5 motorjih?

slišal sem, da tud original vgradnja ni glih ne vem kok zihr...

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7738
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 25. Maj 2010, 12:06

msenjur napisal/-a:da tud original vgradnja...
Nič od tega zmontirano na Japonskem ;-) , moje mnenje je edino kupit subija ki še ni imel plina in ga potem zmontirat notr, če seveda avto pred tem deluje tip top da kasneje ne obremenjuješ plinarja če kaj ne dela kot je treba :-)

Se pravi raje Outbacka z 200.000km z nikoli vgrajenim plinom kot pa 150.000 s plinom ali kaj drugega

Uporabniški avatar
msenjur
Član Subaru kluba
Prispevki: 2437
Pridružen: 03. Maj 2006, 22:16
Kraj: Vrhnika

Odgovor Avtor: msenjur » 25. Maj 2010, 12:13

torej je res, da plin uničuje motor?

se pravi, tud če imaš avto na plin ga je bz uporabljat?

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7738
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 25. Maj 2010, 12:48

Jest bom plinarno uporabljal dokler bo delala oziroma do glavnega servisa ko ga bom naredu pri 200.000km (zdaj imam 150.000), takrat zadnjič naštelamo ventile, dam vsa potrošna tesnila nova in odtrgam ven plinsko inštalacijo.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3510
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 25. Maj 2010, 13:17

subi92 napisal/-a:Jest bom plinarno uporabljal dokler bo delala oziroma do glavnega servisa ko ga bom naredu pri 200.000km (zdaj imam 150.000), takrat zadnjič naštelamo ventile, dam vsa potrošna tesnila nova in odtrgam ven plinsko inštalacijo.
Hmm... In če pri 200.000 km ventili ne bodo potrebovali nastavitve?

Mene bi bolj zanimalo, če je kdo, ki ima in uporablja LPG, dejansko ugotovil potrebo po pogostejšem nastavljanju ventilov?

Nekaj več na to temo pa si lahko preberete tukaj (angleščina), imajo pa tudi bolj splošni 'LPG FAQ'.

D.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost