K: Forester

Oglasi in mnenja uporabnikov o nakupu in prodaji vozil
Pravila foruma


· Pri pisanju naslova oglasa se zaradi boljše preglednosti poslužujte okrajšav:
- P: (prodam)
- K: (kupim)
- M: (menjam)
- Po: (podarim)

· Iz naslova oglasa naj bo jasno razvidno kaj je oglaševani predmet,
· Besedilo oglasa naj bo kratko in jedrnato, vsebuje naj ceno, vaše kontaktne podatke (telefon ali elektronski naslov) in možen kraj prevzema.

Odgovori
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6093
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: K: Forester

Odgovor Avtor: nebivedu » 06. December 2016, 13:16

zelenijurij napisal/-a:danci: se pravi, da je SF enak ladi nivi (sem jo imel), le da ima niva mehansko zaporo srednjega diferencijala, forester pa ima visko sklopko ?? Oba imata tudi reduktor (pri SF samo pri ročnem menjalniku)
Reduktor pri nivi je 1:2.5, pri foresterju pa 1:1.447. Tako da po terenu ne bo šlo enako. Poleg tega je forester skoraj meter dajši. Ima pa več moči in se veliko udobneje pelje po terenu.
zelenijurij napisal/-a: *Defender ima enako kot Niva, Puch G pa ima na vseh treh difih zaporo (pri novih celo avtomatsko)
Osnovna verzija pucha in defenderja je brez prednje in zadnje zapore. Samo srednsko zaporo imata oba. Vse ostalo je za doplačilo (v vrednosti SF foresterja).
zelenijurij napisal/-a: Kakor vem, se za Lado Nivo dobi samozaporo difov (spred/zadej), ali je to možno tudi pri difih od Foresterja?
Lahko dobiš zadnji dif z zaporo original od foresterja. Prednjega pa od kake impreze wrx sti.
zelenijurij napisal/-a: Kako je z vzdržljivostjo in servisiranjem tega visko difa pri Foresterju ??
visko do 1999 nima problemov, pri novejših od 1999 pa se da menjat za starejšega in potem imaš mir.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3438
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: K: Forester

Odgovor Avtor: strumf666 » 06. December 2016, 17:47

Testi z valjčki so umetni testi, v realnosti precej težko prideš v tako situacijo, če pa že, potem je verjetno edina pametna rešitev mehanska zapora vseh treh diffov. Visko in elektronki Limited Slip Differenciali, ki so v uporabi v večini avtomobilov, ne zmorej prenesti vse moči samo na (samo eno) kolo z oprijemom; prenesejo določen % moči&navora, kar se da še malo popravit s selektivnim z zaviranjem koles, za kaj več niso bili narejeni, če jih prekomerno obremenjuješ znajo tudi predčasno odpovedat.
Kar se servisiranja tiče, pri normalni uporabi so bili starejši skoraj neuničljivi (karli jih zna tudi obnovit), pri novejših to ne drži več, znajo crkovat pri 200k+- ampak tudi to ni pravilo. Novejših se kolikor vem ne da obnavljat, poceni niso, se jih pa da da zamenjat s (obnovljenimi) starejšim, kot je že nebivedu napisal.
Diff-e so do neke mere izmenjljivi, ne paše pa vse križem, STI-jke imajo večje diffe, drugačene roke, avtomatiki drugačno dolžino kardana,... Zadnji visko diff od wrx, GT in turbaka fizično paše, ampak moraš ujet pravo razmerje, kar ponavadi pomeni tudi predelavo menjalnika.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6093
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: K: Forester

Odgovor Avtor: nebivedu » 06. December 2016, 21:09

predelavo difa si mislil napisat?

Ohišja diferencialov so enaka, samo razmerja notri so drugačna.

Čeprav se recimo na SF foresterja splača dat 1:4.44 razmerje difa, da gre avto lepše po terenu.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3438
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: K: Forester

Odgovor Avtor: strumf666 » 06. December 2016, 22:02

Predelavo diffa sem mislil, imaš prav.
Če šteješ STI-jko zraven potem ni vse isto, ker že pri STI-jkah ne moreš delat poljubnih kombinacij brez predelav.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4209
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: K: Forester

Odgovor Avtor: irCAR81 » 07. December 2016, 06:24

nebivedu napisal/-a:predelavo difa si mislil napisat?

Ohišja diferencialov so enaka, samo razmerja notri so drugačna.

Čeprav se recimo na SF foresterja splača dat 1:4.44 razmerje difa, da gre avto lepše po terenu.
Ma diff daš najbol da daš od kaga čim novejšga AMG, so močni, ker morjo veliko konjenico prenašat. Najbolje je če lahko 3 dobiš, pa kar vse 3 na foresterju pomenjaš. Bi moglo držat kar nekaj časa.

Uporabniški avatar
Psssiho
Član Subaru kluba
Prispevki: 1782
Pridružen: 24. April 2007, 12:51
Kraj: Kranj

Re: K: Forester

Odgovor Avtor: Psssiho » 07. December 2016, 21:19

Psssiho napisal/-a:Žlahtnik bo verjetno tole kupil
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... orester-xt" onclick="window.open(this.href);return false;,
meni se zdi uredu nakup
kupil za 6700€ :c :c :c :.sup
H6 je doma :-)

zelenijurij
Novinec
Prispevki: 12
Pridružen: 27. November 2016, 18:49

Re: K: Forester

Odgovor Avtor: zelenijurij » 08. December 2016, 20:52

Tale link je zelo uporaben: http://www.awdwiki.com/en/subaru" onclick="window.open(this.href);return false;
piše za vsak 4WD avto kakšno vrsto pogona ima...tudi za vse subaruje :)

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6093
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: K: Forester

Odgovor Avtor: nebivedu » 08. December 2016, 21:01

To velja za ameriške avtomobile.

Evropski imajo kaj izboljšano ali pa kaj oduzeto. Imajo pa 4EAT v evropi od 2004 naprej VDC + VTD
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost