Dvig legacy-ja

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Odgovori
Uporabniški avatar
birdy
Uporabnik foruma
Prispevki: 2204
Pridružen: 27. November 2006, 20:17
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: birdy » 10. December 2009, 00:55

5cm

drgac mam pa sedaj outbacka, k je dvignjen z daljsimi amortizerji & podlozenimi mostovi - kar se vzdolznih stabilizatorjev tice, pa se ne vem

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7669
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 10. December 2009, 09:22

birdy napisal/-a: drgac mam pa sedaj outbacka, k je dvignjen z daljsimi amortizerji & podlozenimi mostovi - kar se vzdolznih stabilizatorjev tice, pa se ne vem
Pa še pri rokah in tistih stabilizatorjih so malo podaljšali vse skupaj, sej fori je na enak način dvignjen.
Sam sem bil danes tudi na optiki in je bil rezultat zadaj veliko slabši kot spredaj, kapo dol indukcijskem grelniku al na kakšen način tist dela :shock: :cool: Ker drugač nimaš šans tiste matice odšraufat, baje je to večina avtov tko sploh AUDI :?
Sej lahko bi bil prijazen in bi že sam doma pripravil teren za mojstra na optiki, pa sem se pustil presenetiti.
Spredaj je bil pa samo volanska špura za naštelat (volan je bil vseskozi malček v desno) .

Uporabniški avatar
miapan
Uporabnik foruma
Prispevki: 29
Pridružen: 26. November 2009, 23:43
Kraj: Podlehnik

Odgovor Avtor: miapan » 21. December 2009, 08:29

Če ni skrivnost bi prosil za zunanji fi teh distančnikov za dvig, ki jih uporabljate
LP Kristijan

Uporabniški avatar
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6707
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Odgovor Avtor: Thomas22 » 21. December 2009, 09:28

Cca 30 mm pride na vsak vijak.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
Mr-B
Uporabnik foruma
Prispevki: 601
Pridružen: 06. Oktober 2007, 15:27
Kraj: Kranj
Kontakt:

Odgovor Avtor: Mr-B » 11. Marec 2010, 21:22

nebivedu napisal/-a:
subi92 napisal/-a:Temu bi se lahko reklo suspension lift ampak body lift bi bil pa prav tako izvedljiv ampak veliko težje kot pri terencih s samonosno karoserijo al kako se že reče. Pri tem je potrebno podložiti v bistvu mostove, nosilce menjalnika, podaljšati volansko letev, stabilizatorja, ... preveč dela + nikoli homologirano :? Dobesedni dvig s tem da kolesa ostanejo na tleh :lol: je samo z amortizerji in velik večjimi kolesi npr. 195/70/15 MIN. z amortizerji pa se poskrbi da je dosti prostora med kolesom in blatnikom.
A je že kdo probal z gumami 195R15 - to je nekako tako kot 195/82/15 - zelo visoka guma. Naslednji mesec bom menjal svoje gume in lahko dam komu za probat moje stare, ki so takele.
http://www.malatesta.it/img/prodotti/KobraTracNT.jpg

Imajo pa še okol en centimeter profila.
Nabivedu a mogoče veš kere offroad gume so k majo še po polovici boka profil? Zadnjič videl enga Galoperja z njimi.

LP B
Speed kills - drive faster!!!
http://shrani.si/t/3X/VQ/7WBSU5f/podpis.jpg

Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 31
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: Dvig legacy-ja

Odgovor Avtor: ORLY » 11. Maj 2019, 13:00

Bom kar to temo uporabil za mojo dilemo. Na legacy BP imam rahlo poseden zadek, malo tudi zaradi plinske jeklenke v prtljažniku. Ko pa zapnem prikolico pa že kr mal grdo čepi. Amortizerji so dobri, ceste se drži pa tud neravnine lepo pobira. Razmišljam kaj mi je storiti:
- nove vzmeti zadaj
-nove vzmeti in amortizerji ter šalčke zadaj
-distančniki za dvig 3 cm
-kaka druga rešitev,

Zanima me, ali ima kdo izkušnje s podobnim problemom, katera rešitev je najboljša(finančni vidik)?
Prosim za nasvet in hvala.
Lp

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7669
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Dvig legacy-ja

Odgovor Avtor: subi92 » 11. Maj 2019, 13:48

Pomojm najcenejš dvig riti za 3-4cm.
Lahko pa kupiš moj ALU lift za 100€
Prednje prodaš posebej.

Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 31
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: Dvig legacy-ja

Odgovor Avtor: ORLY » 11. Maj 2019, 14:21

subi92 napisal/-a:
11. Maj 2019, 13:48
Pomojm najcenejš dvig riti za 3-4cm.
Lahko pa kupiš moj ALU lift za 100€
Prednje prodaš posebej.
Po moje bi ti lažje prodal prednje posebej. Meni pa prodaš lift za zadaj k bi ti viška hodu :sm. Kako je pa okol vijakov, bi rabu daljše?

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 553
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: Dvig legacy-ja

Odgovor Avtor: Kamion » 11. Maj 2019, 16:04

Jaz sem mojega BHja zadaj podložil za 2 cm, da sem ga izravnal.

Potrebuješ 2 distančnika, jaz sem ju naredil iz tehnične plastike, ki jo dobiš v železnini.
Načrt za distančnike: viewtopic.php?f=17&t=10797&start=30#p178324

Potem pa moraš še zamenjati vijake v amortizerju, saj so original prekratki. Original so dolgi okoli 2 cm, tako da rabiš potem nekje vsaj 5 cm dolge vijake, če se prav spomnem.

LP M
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring. https://83.212.126.16/storitve/poraba/PorabaTxt.png

Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 31
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: Dvig legacy-ja

Odgovor Avtor: ORLY » 11. Maj 2019, 16:31

Hvala Kamion.
Dobra informacija :thup
Če prav razumem, je to načrt za BH. Kaj ima BP
Iste dimenzije kot BH?

Uporabniški avatar
Topo
Uporabnik foruma
Prispevki: 221
Pridružen: 10. November 2010, 16:49
Kraj: Nova Gorica

Re: Dvig legacy-ja

Odgovor Avtor: Topo » 11. Maj 2019, 19:16

Ja, iste dimenzije ima.
Pazi na to: podložke za 2 cm, dvignejo avto za okoli 4 cm, ker je amortizer vpet približno na sredini roke.
Še eno idejo imam, ki jo moram preizkusit. Lahko bi vstavil vzmeti od Outbacka v amortizerje od Legacy-ja. To moram še izmerit in preizkusit, kako visok bi bil. Obe nove vzmeti so ~60€.

Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 31
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: Dvig legacy-ja

Odgovor Avtor: ORLY » 12. Maj 2019, 16:27

Topo, hvala za pomemben podatek, tko vsaj vem, da mora bit debelina podložke pol debeline željenega dviga. Glede vzmeti od OB na amortizer legacyja sem tudi že razmišljal vendar se mi zdi, da bi bil pol zadek preveč dvignjen. To je 5cm? Ko sem ga zadaj dvigoval, sem nameril, da bi bil dvig za 2.5 do 3cm ravno prav oz. max. Pa še to me bega, kako bi preživel amortizer, ko bi po toliko letih deloval na drugačnem delovnem območju batnice, kaj na to porečejo tesnila...

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost