Pozdravljeni!
Imam xv-ja 1,6 - 84kW/114KM, razmišljam, da bi mu povečal moč.
Kakšne imate izkušnje s čipiranje?
lp
Čipiranje motorja
- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 4111
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Čipiranje motorja
Iz 1.6 non-turbo motorja se s 'čipiranjem' (tuningom, ...) ne da izvlečt smotrnega števila konjev, zato se s tem najbrž nihče ne ukvarja...
Re: Čipiranje motorja
Dosti denarja za zelo svoh rezultat. Razen ce porines 10k v masino :P
Ne splaca se skratka. Raje kupi avto z mocnejsim motorjem (po moznosti s turbino)
Ne splaca se skratka. Raje kupi avto z mocnejsim motorjem (po moznosti s turbino)
Nimam kulija, da bi se podpisal.
Re: Čipiranje motorja
Edina poceni varianta, ki se bo vsaj kaj poznala ti je prestop v ilegalo. Odstranit katalizator...
Vse ostalo pri N/A (natural aspirated - ali po domače ne-turbo) motorju je bolj kot ne zelo drago in še bolj ilegalno...
Oziroma, takole je...
Čipiranje v smislu "izogibanja ekologiji" bi mogoče obrodilo neke sadove pri povečanju moči, vendar tukaj govorimo o prirastku moči v okviru 0-10%. Cena takšnega čipiranja pa verjetno v okolici 500-1000€. Čipiranje N/A avtov ni tako preprosto kot 1.9 TDI ter ostalih turbodizl smrdljivcev.
Bolj realen je nek ornk tuning motorja z menjavo komponent motorja, vendar...
S povečanjem moči se v kvadratnem razmerju dviguje tudi cena.
V večini primerov se pa zgodi tudi da če že greš po tej poti (večji ventili/druge odmične gredi/sesalni kolektorji) zadeva pozitivno vpliva na konje v višjih obratih. V nizkih, kjer preživiš večino cajta pa lahko te nadgradnje škodujejo konjem.
Majhen motor (1.6 to vsekakor je) pač rabi konkretne obrate da konje razvije.
Precej lažje je moč povečat z večanjem delovne prostornine (there is no replacement for displacement - tukaj drži kot pribito).
Več kot je mešanice v cilindru, bolj bo počilo bolj bo porinilo rit v sedež...
Delovno prostornino se lahko "virtualno" (najlažje) poveča s turbino.
Kot primer: 1.6 motor s turbino, ki porine 1Bar pritiska v cilinder...to pomeni da ima motor pri isti temperaturi zraka v cilindru virtualno 3.2 litra prostornine. Saj v motor porinemo 2x toliko zraka kot brez turbine. (tole je fejst čez prst matematika, ampak da dobiš okvirno idejo).
Vsi te zgoraj opisani postopki se pričnejo pri kakih 2.000€. Zgornje finančne omejitve ni, ker pač lahko začneš dobesedno zlate komponente za v motor kupovat in so cene precej smešne.
Zato je nažalost najceneje kupit drug avto z močnejšim motorjem.
1.6 od subaruja je pač totalen dolgčas od motorja.
Naš fotr je sedaj Imprezo 1.5 menjal za 1.6 Vitaro, in sam sploh ne morem verjet koliko razlike je v prožnosti motorja.
Kot, da bi 1.5 motor od Impreze delal le na tri valje, ta od Vitare pa na steroide.
Vse ostalo pri N/A (natural aspirated - ali po domače ne-turbo) motorju je bolj kot ne zelo drago in še bolj ilegalno...
Oziroma, takole je...
Čipiranje v smislu "izogibanja ekologiji" bi mogoče obrodilo neke sadove pri povečanju moči, vendar tukaj govorimo o prirastku moči v okviru 0-10%. Cena takšnega čipiranja pa verjetno v okolici 500-1000€. Čipiranje N/A avtov ni tako preprosto kot 1.9 TDI ter ostalih turbodizl smrdljivcev.
Bolj realen je nek ornk tuning motorja z menjavo komponent motorja, vendar...
S povečanjem moči se v kvadratnem razmerju dviguje tudi cena.
V večini primerov se pa zgodi tudi da če že greš po tej poti (večji ventili/druge odmične gredi/sesalni kolektorji) zadeva pozitivno vpliva na konje v višjih obratih. V nizkih, kjer preživiš večino cajta pa lahko te nadgradnje škodujejo konjem.
Majhen motor (1.6 to vsekakor je) pač rabi konkretne obrate da konje razvije.
Precej lažje je moč povečat z večanjem delovne prostornine (there is no replacement for displacement - tukaj drži kot pribito).
Več kot je mešanice v cilindru, bolj bo počilo bolj bo porinilo rit v sedež...
Delovno prostornino se lahko "virtualno" (najlažje) poveča s turbino.
Kot primer: 1.6 motor s turbino, ki porine 1Bar pritiska v cilinder...to pomeni da ima motor pri isti temperaturi zraka v cilindru virtualno 3.2 litra prostornine. Saj v motor porinemo 2x toliko zraka kot brez turbine. (tole je fejst čez prst matematika, ampak da dobiš okvirno idejo).
Vsi te zgoraj opisani postopki se pričnejo pri kakih 2.000€. Zgornje finančne omejitve ni, ker pač lahko začneš dobesedno zlate komponente za v motor kupovat in so cene precej smešne.
Zato je nažalost najceneje kupit drug avto z močnejšim motorjem.
1.6 od subaruja je pač totalen dolgčas od motorja.
Naš fotr je sedaj Imprezo 1.5 menjal za 1.6 Vitaro, in sam sploh ne morem verjet koliko razlike je v prožnosti motorja.
Kot, da bi 1.5 motor od Impreze delal le na tri valje, ta od Vitare pa na steroide.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Čipiranje motorja
Hvala za informacije.
Re: Čipiranje motorja
Hvala vam za informacije in lep vikend vam želim.
lp
lp
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost