Dvig legacy-ja

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Odgovori
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6732
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 27. Avgust 2007, 14:16

subi92 napisal/-a:Sem premal v blatu in celmu snegu, pa več na cest tko da to možnost prepuščam komu drugemu :twisted:
Pomoje si ti od vseh še največ v blatu. Sej na cesti se tut dobro obnesejo, sam noret ne smeš preveč. Vsekakor pa niso za dolge vožnje, ker te prerukajo orenk. To je bolj zimska zadeva - recimo za na velko planino rit po snegu, al pa za h karliju po tistem glinokopu noret.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7834
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 27. Avgust 2007, 14:19

Birdy z unimi vijaki morda da se lahko dobi 5×100 :roll: ET bi bil pa fajn mal bolj proti 40 itd... nevem točno.

Cena kompleta 5cm z montažu 50 Eurov

Uporabniški avatar
birdy
Uporabnik foruma
Prispevki: 2204
Pridružen: 27. November 2006, 20:17
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: birdy » 27. Avgust 2007, 14:23

se pravi legacy ima 5x 100 in ET tm proti 40...gume se pa privijacijo s sraufi in ne z maticami na ze obstojece sraufe(ku strlijo ven iz peste)

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7834
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 27. Avgust 2007, 14:32

Sory napačn podatek, Subaru ima matice in vijaki so obstoječe pritrjeni na pesta :? A v tem primeru tud obstajajo "excentrične matice"

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3690
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 27. Avgust 2007, 16:09

birdy napisal/-a:se pravi legacy ima 5x 100 in ET tm proti 40...gume se pa privijacijo s sraufi in ne z maticami na ze obstojece sraufe(ku strlijo ven iz peste)
Še najbolj pravi ET je 55. Za vijake oz. matice pa so ti že itak povedali.

D.

Uporabniški avatar
Neo57
Uporabnik foruma
Prispevki: 635
Pridružen: 07. Maj 2006, 10:54

Odgovor Avtor: Neo57 » 31. Avgust 2007, 13:32

Po dvigu pa se optiko narest...

Ne vem pa zakaj bi bil avto po dvigu trsi?

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7834
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 31. Avgust 2007, 13:46

IHI VF35 napisal/-a:Ne vem pa zakaj bi bil avto po dvigu trsi?
Mislim da do zaradi tega pride, ker dvig-kit fizično umika amortizer stran od šasije in pri tem bi znal bit amortizer morda za kak mm bolj stisnjen. Tako si je predstavljam. Se spomnim ko smo pri Yugotih rezali vzmeti :lol: in jaz sem zadevo celo tako spedenu da sem dal krajšati vele od amortizerja (tisti ki tega niso storili jim je zabil amortizer navzgort v pokrov motorja).

Uporabniški avatar
birdy
Uporabnik foruma
Prispevki: 2204
Pridružen: 27. November 2006, 20:17
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: birdy » 31. Avgust 2007, 14:49

subi si htel rect fedr? (malo bolj stisnen amortizer ni nic trsi)

Uporabniški avatar
Neo57
Uporabnik foruma
Prispevki: 635
Pridružen: 07. Maj 2006, 10:54

Odgovor Avtor: Neo57 » 31. Avgust 2007, 16:27

Se pravi, da ma avto po dvigu se manjsi hod amortizerja+fedra kot prej...

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7834
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 31. Avgust 2007, 16:59

@birdy - ja moja napaka
@ihi - ne

Uporabniški avatar
Neo57
Uporabnik foruma
Prispevki: 635
Pridružen: 07. Maj 2006, 10:54

Odgovor Avtor: Neo57 » 31. Avgust 2007, 17:10

Kako ne, ce siprej reku, da se zadeva malo bolj skup stisne :?:

Uporabniški avatar
TORA! TORA! TORA!
Uporabnik foruma
Prispevki: 1144
Pridružen: 18. September 2006, 15:45
Kraj: Zraven soseda

Odgovor Avtor: TORA! TORA! TORA! » 31. Avgust 2007, 17:17

kako naj se skupi stisne če gre pa narazen?

jao...kle bi mogl dat le amortizerje z več hoda, ker potem ti delajo višje kot prej, in so v območju ko bolj blažijo in posledično zaradi višje lege imajo manjši. oz. minimalni povratni hod, kar zna na kakih luknah skakat.... uglavnm brez veze :lol: razen za na teren :-)

Uporabniški avatar
Neo57
Uporabnik foruma
Prispevki: 635
Pridružen: 07. Maj 2006, 10:54

Odgovor Avtor: Neo57 » 31. Avgust 2007, 17:21

Kako gre narazen, ce pride vmesnik med glavo amortizerja in karoserijo?
Pa tud ne vem zakaj bi se stisnil, razen ce ga po zvisanju kje zateguje

U nulo bi bli daljsi fedri in daljsi amortizerji :D

Uporabniški avatar
TORA! TORA! TORA!
Uporabnik foruma
Prispevki: 1144
Pridružen: 18. September 2006, 15:45
Kraj: Zraven soseda

Odgovor Avtor: TORA! TORA! TORA! » 31. Avgust 2007, 17:52

mah jezt nevem gva sploh komplicirate, eno togo premo zadi pa spredi..pa gas

pa fedre od MB W123 k ma dolge sigurnih 70cm :shock: pa ene dolge amortizerje pa je fertik

Uporabniški avatar
birdy
Uporabnik foruma
Prispevki: 2204
Pridružen: 27. November 2006, 20:17
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: birdy » 31. Avgust 2007, 19:23

tora a nisi ti nek privrzenec opla, ki je cist vesel da so opli meli superiorno lego na cesti zahvaljujoc double vish bone vpetju spredaj?

torej zakaj tocno bi dal togo premo gor :shock:

:lol:

ps
res je da dejansko visanega legy-ja se nisem vidu IRL, samo koker razumem teorijo, je fedr potem malo bolj stisnen, ker je roka pod drgacnim kotom(oz fedr niti ni tok "bolj" stisnen, kot je rocica roke krajsa

hmm kak bi drgac povedal, bolj razumljivo
ce je roka vodoravno, in je fedr vpet na neki tocki na roki, in fedr oz ta tocka pri neki grbini vec hoda na fedru kt bi ga mela ce bi roka gledala malo navzdol, ker se ta tocka na keri je fedr vpet premakne navzdol po kroznici in ne premici->posledica: rocica momenta ki deluje na to tocko je krajsa, kar pomeni da je moment manjsi->manj sile na fedru

je pa tudi varjanta da je vse ze tok dvignjeno, da je fedr ze malo stisnjen is je glih tisti " ta mehki" hod malo potlacen

pss
upam da vas tole ni zamoril in da nisem prevec zakompliciral, ali huje kej narobe napisal

psss
danes sem najbrz naredu matematiko -> jej

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost