Legalizacija - homologacija močnejšega motorja

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Uporabniški avatar
birdy
Uporabnik foruma
Prispevki: 2204
Pridružen: 27. November 2006, 20:17
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: birdy » 25. December 2008, 23:11

dawet napisal/-a:Mi smo uspeli na LPP homologirat naslednje avte:

Ibiza iz 1.4 na 2.8 VR6
Golf 4 R32 s kompresorjem
Twingo iz 1.2 na 1.4 turbo (r5 gtt motor)
Golf 4 R32 turbo
...

Dokumentacija poleg twingota je zgledala kot ena orenk diplomska naloga :)

LP
super, koncn poznam enga, ki se ocitno zna pogovarjat z njimi :)

mas kdaj kej casa za kako kawo :) ker bi rad homologiral kako stvar in mi ni problem narest diplomsko* na to temo

*ne dobesedno diplomsko, sam znam marsikej preracunat + sm u dobrem odnosu z raznimi profesorji&asistenti pr nas, tko da po moje lahko zracunam / zrisem karkoli bodo htel :D

Uporabniški avatar
Unikat
Član Subaru kluba
Prispevki: 1121
Pridružen: 22. Maj 2006, 17:47

Odgovor Avtor: Unikat » 25. December 2008, 23:29

birdy napisal/-a:*ne dobesedno diplomsko, sam znam marsikej preracunat + sm u dobrem odnosu z raznimi profesorji&asistenti pr nas, tko da po moje lahko zracunam / zrisem karkoli bodo htel :D
Off:
Znaš tud preračun reduktorja z moduli? Glede na to da si strojnik ste verjetno delal kaj takega... Če maš kakšen tak program se priporočam. :-)
EJ257, EJ255, EZ30, EJ251, EJ204, EJ20E

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 26. December 2008, 01:04

danci1973 napisal/-a: Je pa pri tem motorju, ki sem si ga nagledal, zraven:
  • turbo
  • IC
  • servo pumpa
  • alternator
  • vztrajnik in sklopka
  • napeljava
  • ECU in kodirani ključi
Kaj še ostane? Kompresor klime, izpuh, cruise control, ... Še kaj?

D.
Nekaj dela bo sigurno z napeljavo - podaljševanje žic do stikal itd... prej poglej na sestavljenem avtu, kje grejo kabli pri Imprezi,... in kje pri tvojem. Potem še nekaj dela na podvozju,... morebitna dela na novem motorju, izpuh, benc. pumpa,...

Če boš delal sam,... bolano velikih stroškov verjetno ne bo; ne bo pa pocen;

Sej - ideja ni slaba,... zmen se z Božički, da lahko potem pozabijo nate za naslednjih 5 let...
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3574
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Odgovor Avtor: strumf666 » 26. December 2008, 01:25

danci1973 napisal/-a:
strumf666 napisal/-a:Verjetno še menjalnik in diferenciali, pa mogoče še kak kardan in/ali roke.
Menjalnik bi naj pasal ta, ki ga imam zdaj...

Pobrano z 'sl-i.net':
Any EJ series engine will bolt to any EJ series transmission, and any EJ series drivetrain will fit into any car that had an EJ series drivetrain in it before. This pretty much means that if you have a post 1990 4 cylinder in there now, you can put any other post 1990 4 cylinder in.

The exception to this EJ series engine rule is the EJ20tt (twin turbo). This mechanically would bolt up, but it was never available in the united states, and therefore the way the turbos are routed makes it impossible to install and have it clear the steering rack on a left hand drive car. If you want to do a right hand drive conversion just so you can upgrade to a single turbo to make any power later, go right ahead. Otherwise, leave these motors for the dune buggy and VW beetle guys.
Seveda je možno, da to velja samo za USDM modele in da so pri EU modelih brez potrebe zakomplicirali - zato pa toliko sprašujem... :-P

D.
Paše prav gotovo, če bo pa zdržal, je pa drugo vprašanje.

Uporabniški avatar
birdy
Uporabnik foruma
Prispevki: 2204
Pridružen: 27. November 2006, 20:17
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: birdy » 26. December 2008, 03:57

Unikat napisal/-a:
birdy napisal/-a:*ne dobesedno diplomsko, sam znam marsikej preracunat + sm u dobrem odnosu z raznimi profesorji&asistenti pr nas, tko da po moje lahko zracunam / zrisem karkoli bodo htel :D
Off:
Znaš tud preračun reduktorja z moduli? Glede na to da si strojnik ste verjetno delal kaj takega... Če maš kakšen tak program se priporočam. :-)
tega se nisem delal, mislim da me pr strojnih elementih caka nekaj na to temo(si jih puscam za zadn predmet), medtem ko sem letalec in mam zadn letnik in pol posvecen letalskim konstrukcijam itd(ali po domace: nc tazga kar bi pricakoval pri obicajnih strojnikih)

sm pa z namenom homologacije itaq da prpravljen naucit se marsicesa

ps
dj na ZS mi mal bolj opisi kaj tocno bi mel, pa bom povprasal/pogledal ce znam

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3690
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 26. December 2008, 04:57

strumf666 napisal/-a: Paše prav gotovo, če bo pa zdržal, je pa drugo vprašanje.
Spet pobrano iz 'sl-i.net':
Transmissions

4EAT automatic -- I don't have much personal experience with this transmission, however I do know it doesn't handle much aftermarket power well. You also have to find a motor or ECU for your motor that had an automatic in it before, you can't get a manual ECU to work with an auto tranny as far as I know. Luckily for those of you who would want one (i havent met anyone yet, but im sure they exist), the USDM and JDM WRXs came in automatic form.

5 speed manual -- This is the standard 5 speed manual that subaru puts in most everything. If you have a 5 speed, chances are its built off of this platform. The strength of these transmissions, ive discovered, is all pretty much the same. Different gear ratios, rear end ratios, etc, all make a difference when putting a motorset together, but for the most part they are all the same. The exception to this (There always seems to be one haha) is the JDM STi 5 speed, which was available with the DCCD. This transmission is stronger than the regular 5 speed (Cryo treated gears). It also has the variable center diff (DCCD), which can be wired in to work if you get it with a front clip, or even a pulled motor with all the stuff.

6 speed manual -- USDM STi trans. Much more sturdy than the 5 speeds in any form, plus the DCCD. Don't be mistaken, its still a subaru transmission, you can still break it. Wiring the DCCD in can be a pain, especially if you are putting this in without the rest of the STi stuff (ie on a hybrid motor).
In 'darovalec' motorja je navaden WRX (torej ne STi), ki ima prav tako 5MT (le da ni dual-range).

D.

Uporabniški avatar
Gromozansky
Član Subaru kluba
Prispevki: 407
Pridružen: 11. November 2007, 19:59
Kraj: Rakitna

Odgovor Avtor: Gromozansky » 26. December 2008, 08:15

danci1973 napisal/-a:
strumf666 napisal/-a:Verjetno še menjalnik in diferenciali, pa mogoče še kak kardan in/ali roke.
Menjalnik bi naj pasal ta, ki ga imam zdaj...

Pobrano z 'sl-i.net':
Any EJ series engine will bolt to any EJ series transmission, and any EJ series drivetrain will fit into any car that had an EJ series drivetrain in it before. This pretty much means that if you have a post 1990 4 cylinder in there now, you can put any other post 1990 4 cylinder in.

The exception to this EJ series engine rule is the EJ20tt (twin turbo). This mechanically would bolt up, but it was never available in the united states, and therefore the way the turbos are routed makes it impossible to install and have it clear the steering rack on a left hand drive car. If you want to do a right hand drive conversion just so you can upgrade to a single turbo to make any power later, go right ahead. Otherwise, leave these motors for the dune buggy and VW beetle guys.
Seveda je možno, da to velja samo za USDM modele in da so pri EU modelih brez potrebe zakomplicirali - zato pa toliko sprašujem... :-P

D.
Po mojih izkušnjah paše USDM in EUDM brez problema skupaj, samo pri meni se gre za letnik 1990.
EJ22, EJ20G,EJ20

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 26. December 2008, 08:50

*kot inzenir strojnistva, katerga podpis je v tujini cist zadosti, so me na LPP-ju zavrnili(ob priliki bom sel se 1x mal kregat se)
Pomaga, če diplomo pokažeš.

Drgač pa kakor je meni znano, lahko brez problema vgradiš motor od istega proizvajalca, le kW in prostornino moraš dati vpisat. in homologirat predelavo.

P.S. Če je tip v hrošča tlačil od alfe boxerja (sicer mi ni jasno, zakaj bi to človek naredil?!) in uspel homologirat, potem se da tud tole zadevo.
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

Uporabniški avatar
birdy
Uporabnik foruma
Prispevki: 2204
Pridružen: 27. November 2006, 20:17
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: birdy » 26. December 2008, 10:37

flat4 napisal/-a:
*kot inzenir strojnistva, katerga podpis je v tujini cist zadosti, so me na LPP-ju zavrnili(ob priliki bom sel se 1x mal kregat se)
Pomaga, če diplomo pokažeš.

Drgač pa kakor je meni znano, lahko brez problema vgradiš motor od istega proizvajalca, le kW in prostornino moraš dati vpisat. in homologirat predelavo.

P.S. Če je tip v hrošča tlačil od alfe boxerja (sicer mi ni jasno, zakaj bi to človek naredil?!) in uspel homologirat, potem se da tud tole zadevo.
komot jim nastejem par folka Z diplomo, ki se lahko podpisejo ( poleg vsega bi pa jest ob koncu predelave = homologacija ze skor lahko mel diplomo, bi se spodoblo)

blem je v tem k tud poslusat ni htel tip, pa mu lepo razlozis da je zadeva preracunana itd...pa ga se zmer ne zanima

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 26. December 2008, 11:19

Če ne druzga boš pr turbo rabu še havbo drugo. :P Take havbe z režo so pa drage.

Kaj če bi vzel enga JDM legacy-a biturbo z volanom na napačni strani za donatorja? Odvečne dele bi lahko prodal.

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 26. December 2008, 12:30

al pa front mount IC, pa je kul.
Najbolje da se oglasiš an LPP in vljudno popvrašaš kako in kaj s temi homologacijami. Na tak način je že marsikdo veliko zvedel.
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3690
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 07. Januar 2009, 13:47

danci1973 napisal/-a: Še nekaj - izraz 'rear thrust type engine' oz. 'crankshaft' komu kaj pove? Na E-Bayu je namreč glavna gred skupaj z ležaji za EJ25 za slabih 500€ - piše sicer 'WILL FIT ALL EJ25 ENGINE TYPES ', a ko sem vprašal, če to velja tudi za ne-turbo modele, sem dobil ta odgovor:
Hello, If your engine is a rear thrust type and has the 60mm main and 52mm rod bearing then it will fit.
Anyone??

D.

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 07. Januar 2009, 14:35

pomojem je thrust bearing mislil - to je ležaj, ki preprečuje vzdolžno premikanje glavne gredi zaradi pritiska sklopke na vztrajnik (pojavu se reče "endplay"). Pravilnega izraza ne poznam, vem pa kako zgleda pri hrošču :-) . Se pravi - blok naj bi imel zadaj pri vztrajniku tak ležaj, zato mora biti tudi glavna gred prava. Pomojem je to, če sm pa mim kiksnu se pa oproščam.
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3574
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Odgovor Avtor: strumf666 » 07. Januar 2009, 15:25

Nisem glih strokovnjak, vem pa za ti dve razliki:
- pri EJxx motorjih 2 tipa glede na to, kje ima glavna gred nek ležaj (verjetno tega, za katerega je flat4 npisal), starejše mislim da so jih imele na koncu motorja, novejše pa na sredi
- tip potisnega ležaja sklopke (push ali pull), ki paše na to mašino.

Uporabniški avatar
cheno
kaj je AWD?
Prispevki: 2521
Pridružen: 19. April 2006, 12:07

Odgovor Avtor: cheno » 07. Januar 2009, 18:22

strunf666:
glih obratno.starejši so imeli "thrust bearing" na tretjem ležaju, novejši pa na petem ležaju(pri vztrajniku) in manjše ojnične ležaje(48mm proti 52mm).
The only treasure my car came with was rust...

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost