Legalizacija - homologacija močnejšega motorja

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 07. Januar 2009, 18:32

danci - zakaj razmisljas o menjavi gredi? :shock:
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3690
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 07. Januar 2009, 18:58

cheno napisal/-a:strunf666:
glih obratno.starejši so imeli "thrust bearing" na tretjem ležaju, novejši pa na petem ležaju(pri vztrajniku) in manjše ojnične ležaje(48mm proti 52mm).
Torej je ta gred za 'starejše' motorje, glede na to da bi naj imela 52mm ojnične ležaje... :(
gorazd0 napisal/-a:danci - zakaj razmisljas o menjavi gredi? :shock:
Ker motor pri ~3000 obratih proizvaja neke čudne zvoke, ki še najbolj spominjajo na uničene ojnične ležaje. Ti zvoki so sicer prisotni že cca. 40000km...

V glavnem - če bi dobil gred in ležaje za 500€ (+poštnina), bi ob menjavi tesnil glave, ko bo motor itak že zunaj, porihtal še to...

Žal je ta gred očitno za starejši motor.

D.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3574
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Odgovor Avtor: strumf666 » 07. Januar 2009, 19:19

Mislim da se da blok predelat, da paše potem "napačen" tip gredi. Angleži svašta kombinirajo na prcah, da potem zdržijo 500+ konjev.

flat4
Nebijedu
Prispevki: 1783
Pridružen: 23. September 2006, 02:03

Odgovor Avtor: flat4 » 07. Januar 2009, 19:53

pomojem bi bilo treba odpret motor pa šele pol naprej odločat kaj menat, kaj je vredu...
"Mind is everything. Muscle - pieces of rubber. All that I am, I am because of my mind."
Paavo Nurmi

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3690
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 07. Januar 2009, 21:42

flat4 napisal/-a:pomojem bi bilo treba odpret motor pa šele pol naprej odločat kaj menat, kaj je vredu...
Ja, saj to bo verjetno res najbolje... Samo bom pa precej dlje brez avta. :( Pa v MB in okolici ni Subaru mojstra, ki bi se tega lotu.
cheno napisal/-a:strunf666:
glih obratno.starejši so imeli "thrust bearing" na tretjem ležaju, novejši pa na petem ležaju(pri vztrajniku) in manjše ojnične ležaje(48mm proti 52mm).
Prejle sem narobe razumel - novejši imajo ta 'thrust bearing' pri vztrajniku (torej 'rear') in velikosti 52mm.

Torej je tista gred za slabih 500€ (z ležaji) v bistvu 'prava' za moj motor.

D.

Uporabniški avatar
cheno
kaj je AWD?
Prispevki: 2521
Pridružen: 19. April 2006, 12:07

Odgovor Avtor: cheno » 08. Januar 2009, 00:14

phase 1 motorji imajo thrust bearing na tretjem ležaju in 52mm velikost ojničnih ležajev.

Phase 2 motorji imajo thrust bearing na petem ležaju in 48mm velikost ojničnih ležajev.
The only treasure my car came with was rust...

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3690
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 10. Januar 2009, 20:55

cheno napisal/-a:phase 1 motorji imajo thrust bearing na tretjem ležaju in 52mm velikost ojničnih ležajev.

Phase 2 motorji imajo thrust bearing na petem ležaju in 48mm velikost ojničnih ležajev.
A lahko to, lepo prosim, preveriš?

Namreč - v servisnih navodilih, ki jih imam za DOHC motor (letnik 97, phase 1) piše, da je 'Crank pin diameter' 48mm.

http://foto.slovenija.net/photos/Danci/ ... m/DOHC.jpg

V navodilih za moj motor (SOHC, letnik 99, phase 2) pa, da je 'Crank pin diameter' 52mm.

http://foto.slovenija.net/photos/Danci/ ... m/SOHC.jpg

D.

Uporabniški avatar
cheno
kaj je AWD?
Prispevki: 2521
Pridružen: 19. April 2006, 12:07

Odgovor Avtor: cheno » 11. Januar 2009, 01:12

preverjeno!, phase 1 EJ22 ima 52mm ležaje za ojnice.

glavna gred od phase 1 ne paše v tvoj motor.

katera servisna navodila imaš to ? mogoče haynes manual ?
The only treasure my car came with was rust...

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3690
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Odgovor Avtor: danci1973 » 11. Januar 2009, 12:33

cheno napisal/-a:preverjeno!, phase 1 EJ22 ima 52mm ležaje za ojnice.

glavna gred od phase 1 ne paše v tvoj motor.

katera servisna navodila imaš to ? mogoče haynes manual ?
Subaru Factory Service Manuals ... ;-)

Govorim pa o EJ25 motorju, ne o EJ22 - morda pa v tem tiču grmi zajec?

D.

Uporabniški avatar
cheno
kaj je AWD?
Prispevki: 2521
Pridružen: 19. April 2006, 12:07

Odgovor Avtor: cheno » 11. Januar 2009, 14:10

hmm, bl poznam ej18/20/22 motorje
The only treasure my car came with was rust...

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 11. Januar 2009, 23:56

Očtno misliš bankrotirat v teh časih; pa nič se ne znajdeš...

malo sem pobrskal po netu... in prišel do tega:

gl. gred - 12200AA370 - 440€; 271 $
ležaji gl. gred (std) - 12209AA360 - 165€; 133$
ležaji bati (std) - 12108AA890 - 140€; 116$

cene v evrih so okvirne - nemčija; cene v USD so natančne (čeprav se zdijo smešne). V obeh primerih gre za originalne nadomestne dele;
ležaji za gred in bate se dobijo tudi v treh podmerah (0,03; 0,05; 0,25) - če bo potrebno drejat gl. gred

ameriška varjanta je ugodna -> 520$ + poštnina (vzel sem 10kg Priority Mail® International Flat-Rate Box- $38.95) - www.usps.com) + 20% DDV -> 672$ (zaokrožim na 700$) -> 520,68 EUR
Zadnjič spremenil gorazd0, dne 12. Januar 2009, 00:11, skupaj popravljeno 3 krat.
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 12. Januar 2009, 00:00

aja, thrust bearing je na petem mestu; pri vztrajniku; 100%;
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
Apii
Uporabnik foruma
Prispevki: 626
Pridružen: 26. Januar 2012, 17:03
Kraj: Slovenj Gradec
Kontakt:

Odgovor Avtor: Apii » 30. Marec 2012, 22:15

Ko smo že pri homologaciji močnejšega motorja, tudi mene zanima sledeče.
Že od prvega dneva k sem dobu imprezo z zal 90 konjički, sanjam, da bi vanjo v bližnji prihodnosti enkrat vgradil motor 2.0 od foresterja (turbaka seveda).
Me pa tuki zanima, kaj bi bilo potrebno zamenjati razen zavor??
Ali bi šel motor vanjo brez problema ali bi bile potrebne kšne predelave?

Hvala za odgovore.
4doors for more whores

Uporabniški avatar
gorazd0
Nasankal reveža :)
Prispevki: 6615
Pridružen: 19. April 2006, 09:59
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: gorazd0 » 30. Marec 2012, 22:22

najmanj motor + elektronika (kablovje, ecu...);
dodaten problem je abs (če ga imaš, ni nujno da se bo novi računalnik razumel z njim), menjalnik (lahko ga daš od forija, da bodo uporabna prestacna razmerja,...),... in verjetno še kaj.

Generalno sicer paše "šrauf na šrauf", a se zna zataknit pri detajlih....
Fiat.
Brez panike.

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: beliblisk » 30. Marec 2012, 22:55

Apii napisal/-a:Ko smo že pri homologaciji močnejšega motorja, tudi mene zanima sledeče.
Že od prvega dneva k sem dobu imprezo z zal 90 konjički, sanjam, da bi vanjo v bližnji prihodnosti enkrat vgradil motor 2.0 od foresterja (turbaka seveda).
Me pa tuki zanima, kaj bi bilo potrebno zamenjati razen zavor??
Ali bi šel motor vanjo brez problema ali bi bile potrebne kšne predelave?

Hvala za odgovore.
...mislm da rabš eno stolčeno imprezo al pa forija pol pa sam šrauf party :cool:

Rabiš komplet motor z vsemi pripadajočimi zadevami,cel štrom,menjalnik (ker bi vrjetn tvoj umru zlo hitr)+dif+roke (za šenlke nism 100%) pa še kej bi se najdl......cca 2-5k odvisn kaj želiš :D

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost