Grp.N podvozje

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 01. Julij 2009, 07:22

Govorim da so FHI pocen saj so pol ceneje kot Whiteline.

Whiteline: http://www.fastwrx.com/whankita.html
FHI Spec-C http://www.rallispec.com/prod_chart_stibush1.htm

Zdej je sam vprašanje a so FHI sam trše al dajo tudi castor? Ker Whiteline naredijo oboje.


Je pa to to. Ko vidš zakaj si dal 200€ bi najraj enmu v glavo fuknu neki..... ampak ko se pelješ ti ni več žal.

Uporabniški avatar
Andrej
Onemogočen za 100 let
Prispevki: 1113
Pridružen: 23. Junij 2009, 16:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: Andrej » 01. Julij 2009, 07:39

Si prej tako napisal, da je bilo razumeti, da imas tudi ti FHI-jeve :).

FHI-jevi ALK naj bi bili primerni za spec-C roke z vec casterja ampak po opravljeni optiki so rezultati kazali se manjsega. Prejsnje optike 3,18' zdaj 3,00'.
Ceprav printa rezultatov optike rajsi nikoli ne primerjam s prejsnjimi, ker so razlike zaradi nasih natancnih strokovnjakov in naprav neverjetne.

Te pa popolnoma razumem glede zadnjega stavka :lol:

@ picinni: ja, bom z veseljem enkrat pokazal v zivo :)

Uporabniški avatar
jayz
Uporabnik foruma
Prispevki: 466
Pridružen: 16. Marec 2009, 12:40

Odgovor Avtor: jayz » 01. Julij 2009, 08:15

Andrej napisal/-a:Si prej tako napisal, da je bilo razumeti, da imas tudi ti FHI-jeve :).

FHI-jevi ALK naj bi bili primerni za spec-C roke z vec casterja ampak po opravljeni optiki so rezultati kazali se manjsega. Prejsnje optike 3,18' zdaj 3,00'.
Ceprav printa rezultatov optike rajsi nikoli ne primerjam s prejsnjimi, ker so razlike zaradi nasih natancnih strokovnjakov in naprav neverjetne.

Te pa popolnoma razumem glede zadnjega stavka :lol:

@ picinni: ja, bom z veseljem enkrat pokazal v zivo :)
kje si pa naročil te FHI spec C ALK, a mogoče veš ali jih delajo tudi za GTjko, jaz bi jih nabavil pa se mi zdi res preveč keša za ta dva kosa aluminija 200€-Whiteline,

Thomas22
road pirate
Prispevki: 6754
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Odgovor Avtor: Thomas22 » 01. Julij 2009, 13:43

irCAR81 napisal/-a:
Zdej je sam vprašanje a so FHI sam trše al dajo tudi castor? Ker Whiteline naredijo oboje.

Trdoto pa lahko pomerimo kadarkoli.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

pito
Uporabnik foruma
Prispevki: 416
Pridružen: 24. November 2006, 13:55

Odgovor Avtor: pito » 01. Julij 2009, 16:33

Andrej, kolk si pa kej dal za vse skupi? Če bi mel Sti in bi kaj spreminjal bi isto naredu.

Uporabniški avatar
_BiStRi_
Moderator
Prispevki: 1192
Pridružen: 18. November 2007, 00:55

Odgovor Avtor: _BiStRi_ » 01. Julij 2009, 19:13

Mene tudi zanima kako je kej stroškovno tole vse skupaj...in pa ja...se veselim predstavitve v živo :D

Uporabniški avatar
Andrej
Onemogočen za 100 let
Prispevki: 1113
Pridružen: 23. Junij 2009, 16:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: Andrej » 01. Julij 2009, 20:33

Živjo,

jayz:
ALK-ji so bili del kompleta Grp.N puš podvozja, ki sem ga naročil pri Prodriveu v Angliji.

Mislim da za GC šasijo pašejo od Impreze N9 ALK-ji, ki pa so Grp.N. (made by STI)
Kataloške Št.: ST2020055000 desna in ST2020055000 leva.
Pri GT-jki na prednjih rokah lahko poleg ALK-jev menjaš tudi prednji puši, ki se pri newage dajo dobit samo če celo roko kupiš. Ne vem pa kataloške.
Cene za ALK- je so: po 36 Funtov + 15% davka. 1 Funt = 1,17 EUR.
Prednje puše bi bile cca po 18 Funtov + DDV.

Opcija zate bi bile mora tudi Powerflex puše, ki niso gumjaste ampak Poliuretanske:
http://www.powerflex.co.uk/products/Imp ... 131/1.html

31 Funtov navadna
40 Funtov z nasavljivim predtekom

Prednosti poliuretana
- tudi trše (cca Grp.N)
- zdržijo mnogo dlje kot guma
- odporen na masti in olja
Slabosti:
- skvikanje po nekaj 1000 km
- roke se ne vrnejo vedno čisto v izhodiščni položaj ( puša ima trenje)

Angleži se za Powerflex prodajo :).
Litchfield pri Type 20 zmeče vse OEM puše ven in jih nadomesti s Powerflexom.

Thomas22:

da ne bos prevec racunal meritev (servisna ura je draga :)) kar povem, da so spec-C ALK-ji shore 80 kar je maks dovoljeno v Grp.N.
OEM je pa cca 60 pomoje.

Pito:
vzmetenje je bilo 1.850 EUR
za puše podvozja sem pa slučajno nabasal na akcijo pri Prodriveu in so bile cenejše, tako da je bil znesek za vse puše skupaj z ostalimi in s poštnino 580 EUR.

Lep pozdrav,
Andrej

pito
Uporabnik foruma
Prispevki: 416
Pridružen: 24. November 2006, 13:55

Odgovor Avtor: pito » 01. Julij 2009, 21:58

Andrej, hvala za odgovor. Ni glih pocen, sam podvozje dobr zrihtat, nikol ni blo. Se tud jaz priporočam za ogled v živo, če bo kakšna varianta.

Uporabniški avatar
jayz
Uporabnik foruma
Prispevki: 466
Pridružen: 16. Marec 2009, 12:40

Odgovor Avtor: jayz » 02. Julij 2009, 08:46

Andrej napisal/-a:Živjo,

jayz:
ALK-ji so bili del kompleta Grp.N puš podvozja, ki sem ga naročil pri Prodriveu v Angliji.

Mislim da za GC šasijo pašejo od Impreze N9 ALK-ji, ki pa so Grp.N. (made by STI)
Kataloške Št.: ST2020055000 desna in ST2020055000 leva.
Pri GT-jki na prednjih rokah lahko poleg ALK-jev menjaš tudi prednji puši, ki se pri newage dajo dobit samo če celo roko kupiš. Ne vem pa kataloške.
Cene za ALK- je so: po 36 Funtov + 15% davka. 1 Funt = 1,17 EUR.
Prednje puše bi bile cca po 18 Funtov + DDV.

Opcija zate bi bile mora tudi Powerflex puše, ki niso gumjaste ampak Poliuretanske:
http://www.powerflex.co.uk/products/Imp ... 131/1.html

31 Funtov navadna
40 Funtov z nasavljivim predtekom

Prednosti poliuretana
- tudi trše (cca Grp.N)
- zdržijo mnogo dlje kot guma
- odporen na masti in olja
Slabosti:
- skvikanje po nekaj 1000 km
- roke se ne vrnejo vedno čisto v izhodiščni položaj ( puša ima trenje)

Angleži se za Powerflex prodajo :).
Litchfield pri Type 20 zmeče vse OEM puše ven in jih nadomesti s Powerflexom.

Thomas22:

da ne bos prevec racunal meritev (servisna ura je draga :)) kar povem, da so spec-C ALK-ji shore 80 kar je maks dovoljeno v Grp.N.
OEM je pa cca 60 pomoje.

Pito:
vzmetenje je bilo 1.850 EUR
za puše podvozja sem pa slučajno nabasal na akcijo pri Prodriveu in so bile cenejše, tako da je bil znesek za vse puše skupaj z ostalimi in s poštnino 580 EUR.

Lep pozdrav,
Andrej
hvala za te izčrpne informacije,

ampak recimo ko gledam tvoje ALK in jih primerjam z whiteline, se mi zdi da niso ravno enake, whiteline ALK ima "center lukne" povsem ob robu, medtem ko so te spec C na sredini, to je verjetno tudi vzrok za caster, ki ga whiteline doda -0,5st
http://www.moj-album.com/slike/16170549 ... lDoN.v.jpg

Uporabniški avatar
jayz
Uporabnik foruma
Prispevki: 466
Pridružen: 16. Marec 2009, 12:40

Odgovor Avtor: jayz » 02. Julij 2009, 08:57


Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 02. Julij 2009, 10:43

Ja lej grupa N je najbolj v bistvu grupa kjer tekmujejo avtomobili najbolj podobni serijskim.

Tko da jst verjamem da je tole od Whitelina bl 'racing' kot grupa N roba. Lahko pa da se motim.

Zanimiva zadeva: http://www.subaru-sti.co.jp/GPN/parts/2 ... gr-n_e.pdf

Uporabniški avatar
Andrej
Onemogočen za 100 let
Prispevki: 1113
Pridružen: 23. Junij 2009, 16:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: Andrej » 02. Julij 2009, 11:23

Živjo jayz,
Whiteline, Perin in ostali, še posebno USA izdelovalci, dokazano delajo mnogo bolj ekstremne izdelke kot pa Subaru in STI za Grp.N.

Kot pravi irCAR81 bi naj v Grp.N tekmovala serijska vozila z minimalnimi modifikacijami. Včasih še zadnjih sedežev niso smeli vreči ven. Tudi uporaba teh shore 80 trših puš je semi legal in bolj posledica ohlapnosti FIA pravil in pa ne prav velikega zanimanja FIA za to skupino.

Kot fan rallya sem se sam odločil da avto približam tem specifikacijam in me USA style pretiravanje ne zanima :), zato posledično odločitev za ta ALK.
Iz tega razloga imam tudi 20mm nastavljiv stabilizator (maks Grp.N je 21 mm), medtem ko gredo Whitelinovi do 27 mm.

Whiteline ALK-ji najbrz dodajo več predteka čeprav, relativna pozicija lukenj ne pove vsega. Mogoče je pri Whiteline-u drugačna tudi dolžina in širina samega elementa.

Lep pozdrav,
Andrej

Thomas22
road pirate
Prispevki: 6754
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Odgovor Avtor: Thomas22 » 02. Julij 2009, 19:12

Andrej napisal/-a:Živjo,


Thomas22:

da ne bos prevec racunal meritev (servisna ura je draga :)) kar povem, da so spec-C ALK-ji shore 80 kar je maks dovoljeno v Grp.N.
OEM je pa cca 60 pomoje.


Lep pozdrav,
Andrej
Meritve bi lahko opravil jaz saj imam merilca Shore A in B.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
Andrej
Onemogočen za 100 let
Prispevki: 1113
Pridružen: 23. Junij 2009, 16:00
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: Andrej » 02. Julij 2009, 20:26

Thomas vem da bi jih ti naredil. Sem tebi rekel, da ti ne dam za merit ker bi lahko ti forumu drago zaracunal storitev, ker so mehanicne ure drage ;-)

Thomas22
road pirate
Prispevki: 6754
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Odgovor Avtor: Thomas22 » 03. Julij 2009, 08:55

:fewefw
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost