Ecutek remap

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Odgovori
Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: beliblisk » 24. Februar 2012, 09:56

axaQ4 napisal/-a:Kaj to pomeni, da on ima letne obiske ko kaksen bozicek? :D
Ko se zmenš pa pride :D

Uporabniški avatar
axaQ4
Uporabnik foruma
Prispevki: 488
Pridružen: 09. Maj 2006, 17:56
Kraj: Začetek Gorenjske baje

Odgovor Avtor: axaQ4 » 24. Februar 2012, 14:32

Dejte vi meni malo povedat o poteku tega remapiranja pri Bobu? A on to samo on road dyno varianta ali kako? Malo sem skepticen (neki se ukvarjam s tem pac in me firbec matra), ker vem da za konkretno nastaviti mape se je treba kdaj tudi po 1 dan drkat na valjarih ter nato se fine tuning na cesti za vse ostale pogoje, ki jih ne mores doseci na valjarih ter vice versa.
Nimam kulija, da bi se podpisal.

Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Odgovor Avtor: picinni » 24. Februar 2012, 14:36

Bob je za marsikaterega dohtar. Veliko nas je mapiralo pri njem vsi zadovoljni razen AWD-FUN ni bil.
Go Westy, go!

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 24. Februar 2012, 14:49

Načeloma je Bob pristaš mapiranja na cesti, če pa priskrbiš valerje, ti bo pa tudi na valerjih naredu. Potek je tak, da ti najprej preveri vakum cevke, nato priklopi na avto wideband lambdo, knock senzor, boost števec, na ECU naloži ECUTEK licenco in osnovno mapo, potem greš pa na cesto in držiš avto na 0.5 bar neki od recmo 2000-4000 rpm, mogoče še enkrat ali pa že na 1.0 bar. Nato ustavita, popravi mapo in tako ene 6x, na koncu pa še par polnih pospeševanj in ene 4x onroad dyno. V cca 2h je fertik.

Kar se tiče tunanja na valerjih in na cesti je pa tako. Avto tunan na valjih je treba zapeljat še na cesto, avto tunan na cesti je ok za vožnjo po cesti. Je pa res da se da s finim tuningom na valjih in potem dodelavo na cesti priti do najboljšega rezultata.

Kle je ena huda debata na to temo: http://bbs.scoobynet.com/general-techni ... -road.html

Boba naredi v enem letu tok imprez kukr marsikater majster vidi vseh avtomobilov v svoji karieri.

Uporabniški avatar
axaQ4
Uporabnik foruma
Prispevki: 488
Pridružen: 09. Maj 2006, 17:56
Kraj: Začetek Gorenjske baje

Odgovor Avtor: axaQ4 » 24. Februar 2012, 15:07

irCAR81 napisal/-a:Načeloma je Bob pristaš mapiranja na cesti, če pa priskrbiš valerje, ti bo pa tudi na valerjih naredu. Potek je tak, da ti najprej preveri vakum cevke, nato priklopi na avto wideband lambdo, knock senzor, boost števec, na ECU naloži ECUTEK licenco in osnovno mapo, potem greš pa na cesto in držiš avto na 0.5 bar neki od recmo 2000-4000 rpm, mogoče še enkrat ali pa že na 1.0 bar. Nato ustavita, popravi mapo in tako ene 6x, na koncu pa še par polnih pospeševanj in ene 4x onroad dyno. V cca 2h je fertik.

Kar se tiče tunanja na valerjih in na cesti je pa tako. Avto tunan na valjih je treba zapeljat še na cesto, avto tunan na cesti je ok za vožnjo po cesti. Je pa res da se da s finim tuningom na valjih in potem dodelavo na cesti priti do najboljšega rezultata.

Kle je ena huda debata na to temo: http://bbs.scoobynet.com/general-techni ... -road.html

Boba naredi v enem letu tok imprez kukr marsikater majster vidi vseh avtomobilov v svoji karieri.
Hvala za izcrpen odgovor. Meni bo predvsem v interes narediti avto bolj vozen (se pravi lepa krivulja) in ne vlect zadnjih konjev iz turbine, skratka bolj na "safe-side". Tam nekje med 250-260.

Kaj pa on porece recimo na kaksne manjse predelave? Jaz bom dal v tem mesecu gor decat uppipe, zadnji lonec bolj odprt, cosworth zracni nenaoljani filter ter silikonske IC cevi. Sklepam, da ga nebi smelo kej prewc motit, glede na to da remapira v zivo.
picinni napisal/-a:Bob je za marsikaterega dohtar. Veliko nas je mapiralo pri njem vsi zadovoljni razen AWD-FUN ni bil.
Kaj je bil pa pri AWD-FUNu narobe?
Nimam kulija, da bi se podpisal.

Uporabniški avatar
NoFEAR
Administrator
Prispevki: 3349
Pridružen: 19. April 2006, 14:31

Odgovor Avtor: NoFEAR » 24. Februar 2012, 15:10

picinni napisal/-a:Bob je za marsikaterega dohtar. Veliko nas je mapiralo pri njem vsi zadovoljni razen AWD-FUN ni bil.
Tud jaz če bi še enkrat mapiral, bi se raje odločil za koga drugega. Sej možakar nekaj res zna, ampak mene vseeno ni prepričal. Zahtevna stranka pač... :lol:

Uporabniški avatar
axaQ4
Uporabnik foruma
Prispevki: 488
Pridružen: 09. Maj 2006, 17:56
Kraj: Začetek Gorenjske baje

Odgovor Avtor: axaQ4 » 24. Februar 2012, 15:14

V smislu cesa te ni preprical? Bilo kej narobe z avtom? PReslabo sel?Prewc pil ? :)
Nimam kulija, da bi se podpisal.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 24. Februar 2012, 16:11

Kar se predelav tiče nej ti za osnovo služijo podatki iz Andyeve strani:
http://www.andyforrestperformance.co.uk/58901.html

Načeloma rabiš to kar piše gor, če boš mel še kej dodatnega ne bo nič narobe, ne boš pa zaradi silikonskih cevi in bolj pretočnega lonca prišel naslednji level, ker za tisto potrebuješ že drugo turbino. Tako bolj posplošeno: bolj odprt izpuh pomeni višji max HP, manj navora in počasnejši spool, bolj zaprt pa manjši max hp, malo več navora in hitrejši spool.

Jaz sem dal že kar nekaj čez:
0.iz serijske mape na prodrive - menjava računalnika, benz pumpe, športni katalizator
1.iz prodrive sem šel na Ecutek. Predelave: full decat, 3 inch izpuh, spec-c kolektor, PFR7B gapane na 0,6 (po bobovih navodilih), pipercross panelni filter, 3port solenoid, walbro 255 pumpa, rezultat: 343hp, 435nm, full boost v 6. pri 2800-2900
2. potem sem šel na VF43 turbino in 800cc bosch injektorje (te k jih prodaja ecutek), ostalo je ostalo enako, rezultat: 363hp, 492nm, full boost v 6. pri 3000-3100
3. Ker sem zaradi tehničnih pregledov želel imeti katalizator, je sledila še ena mapa, katero sem imel pa premalo časa da bi dobro testiral, tako da nimam konkretnih številk, lahko rečem da je manj konjev kot pri prejšnji - tam ene 10 in podoben navor, porazen pa je naslednji podatek: full boost v 6. pri 3500-3600

Letos aprila bom mapiral 4., ker je trenutno drugačen setup, sicer je mapa že prilagojena ampak jo je zaradi menjave komplet izpuha, filtra in ostalih malenkosti treba še izpiliti: serijski injektorji, twin-scroll headers, twin scroll turbo VF37, sports cat, full 3"izpuh, pipercross panelni filter, 3-portni solenoid, cel kup raznih "samcotov" in "forgetov", Trenutno je nekje na dobrih 350hp in 480-490nm, full boost v 6 pri 2800-2900 rpm (s katalizatorjem). Če bo sreča bo pa potem še kak % bolje.

Nekaj nepotrebnih korakov sem vmes naredil, če bi šel še enkrat od začetka bi kej preskočil ampak na koncu mi ni žal za pridobljene izkušnje.

Torej če hočeš zapravt čim manj denarja, kupi v enem kosu vse: najmanjšo možno turbino za želene konje in ustrezne predelava ter daj avto zmapirat.

PS: če rabiš imam ene 505cc pink injektorje iz STI za prodat.

mesecnik
Uporabnik foruma
Prispevki: 1363
Pridružen: 21. Oktober 2009, 17:45

Odgovor Avtor: mesecnik » 24. Februar 2012, 16:21

A potem mapiranje plačaš vsakič znova?

Uporabniški avatar
axaQ4
Uporabnik foruma
Prispevki: 488
Pridružen: 09. Maj 2006, 17:56
Kraj: Začetek Gorenjske baje

Odgovor Avtor: axaQ4 » 24. Februar 2012, 16:21

Ja dolga so pota predelovanja :D

No na sreco jaz ne mislim vec se spusca v ta totalni tuning (so ble 155Q4 dosti par let za to ), tako da glede na Andyevo stran ciljam na Level 1 pa mirna bosna :).

Se pravi serijska turbina in injektorji, dal bom samo bolj pretocno benz pumpo, panelni filter ter decat uppipe in bolj odprt zadnji lonec. Pac ne bo polni decat (rad grem normalno cez tehnicnega) tako da tistih 250-260 hp bi moral videti BP brez da se motor neki pretirano muci. Nevem koliko kej te subarujeve masine zdrzijo sam ni hudic da bo kr odpovedalo pri zglednem vzdrzevanju in ne pretirani voznji, ce je se Alfa 155Q4 zdrzala 4 leta BP na 260 hp :)

Drugo leto bom rajsi dal malce poudarka na podvozje v obliki debelejsih stabilizatorjev, alu droplinkov, grupa n gumic ter ALK ce bo vse po sreci (ce bo dnarja prewc :D )
Nimam kulija, da bi se podpisal.

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: beliblisk » 24. Februar 2012, 18:25

Serijska mašina je dobra do cca 350 bhp tko,da nej te ne skrbi preveč,je pa pripadajoča vrednost potem lahko že problematična za menjalnik:P

Maperanje prvič ni pocen (cca 500 eur) ker morš kupt EcuTek licenco(razn če maš pač stan alone ECU) nasledni popravki pa so cca 200....vse odvisno od ševila kandidatov :D

Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Odgovor Avtor: picinni » 24. Februar 2012, 18:40

NoFEAR napisal/-a:Tud jaz če bi še enkrat mapiral, bi se raje odločil za koga drugega. Sej možakar nekaj res zna, ampak mene vseeno ni prepričal. Zahtevna stranka pač... :lol:
Potem pa kar v iskanje in upaj, da bo bolje.
Go Westy, go!

Uporabniški avatar
axaQ4
Uporabnik foruma
Prispevki: 488
Pridružen: 09. Maj 2006, 17:56
Kraj: Začetek Gorenjske baje

Odgovor Avtor: axaQ4 » 24. Februar 2012, 18:47

Koliko kej prenesejo ti menjalniki drugace?

Brez nekega hudega klanja (meni se menjac jako smili in ga ne zlorabljam kej prevec :D ) seveda.
Nimam kulija, da bi se podpisal.

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: beliblisk » 24. Februar 2012, 18:54

Prenesejo kukr maš srečo.......enim gre na serijskem navoru enim pa tut 500nm+ drži.Kukr ker :D

Uporabniški avatar
axaQ4
Uporabnik foruma
Prispevki: 488
Pridružen: 09. Maj 2006, 17:56
Kraj: Začetek Gorenjske baje

Odgovor Avtor: axaQ4 » 24. Februar 2012, 19:12

Loterija se pravi hehe
Nimam kulija, da bi se podpisal.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost