Ecutek remap

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Odgovori
Uporabniški avatar
COFFE RACER
Član Subaru kluba
Prispevki: 191
Pridružen: 28. April 2010, 01:37
Kraj: CELJE

Odgovor Avtor: COFFE RACER » 24. Februar 2012, 19:12

Coffe racer tut ni bil zadovoljen :twisted: sprva sem bil,podatki so bili kot se sika :D pol se je pa zacel..

Kot prvo mi je ze po bobovem tunanju vrglo vodo ven,je reku nic ne skrbi to smo ga fejst gnali pa mu je slabo prslo..ok,ti ze ves si strokovnjak...(bedak jaz namesto da bi ga v prjtlaznik strpu pa dva kroga zapeljal)

pridem domov je ze blo bye bye engine...klicem bobana,pravi jah glave ti dviguje arp 2000 so presvoh sraufi :shock: wtf

Ok,kaj naj naredim?Pravi daj kupi sraufe Cosworth ultra high performance,pobrusi blok in glave pa bo spet raketa..(naj si kdo pogleda ceno vijakov :shock: )

Spet jz bedak poslusam,vse zrihtam in kaj se naredi engine spet bye bye..sam da tokrat ni dvignal glave :shock: ampak so se vsi 4 cilindri vdal :( :twisted: bati rdece barve spodaj,sornike je prijelo da smo jih moral ven tolct.. :roll:

najhujse se še le pričenja.....ne obupam in spet bobipalcko klicem....
Bobek kaj pa zdaj,mas kak engine gor v england..?

Pravi ja pa mam res enga v kleti..aha super kolk bi pa ti hotel zanj..5500funtov pravi 500hp nimas problemov..kalkuliram jz to..pa mu pravim ja daj poslji SPECIFIKACIJE ,poslje bobek podatke mi je pa slabo prsl :roll: ko sem videl kaksni so vijaki za glavo!!!!ARP 2000 :twisted:



tako da bobek lahka tuna impreze ki so s serijsko opremo..ne recem da se ne spozna-drugac je pa lolek!!!!Pa jaz osebno sem zakljucil tuning,ker na mojem zepu se ne bo nobeden vec ucil!!!

Jz sm sel po nov motor komplet!!!ORIGINAL!! zj pa poje kot pticica!!

Upam da se nisem prevec vzgal :D in smetil po temi.. :oops: :cool:
Imam muda od labuda.....:P

Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Odgovor Avtor: picinni » 24. Februar 2012, 19:41

Cofi dirkač, no, kaj si ti delal s svojo preco ne vemo. Razen tega kar si sam povedal oz. napisal "po AC pun šus" pa "drag race...." To pa vsak zaprisežen imprecar ve, da prej škodje kot koristi.
Bom še mal zasmetil...če imaš turbaka kar kliče po tunanju. Moraš biti hudičevo resen, da se ne upreš skušnjavi in daješ solde za te stvari. In to ne majhne zneske! Tudi sam sem bil na tem!
Zaenkrat sem zadovoljen, da se vozim z malo popopranim atmosfercem.

axa, tebi pa želim, da se prav odločiš in dodelaš svoj avto. Zavedaj pa se, da ni nikoli dovolj zmogljiv....no baje se ta želja pri 700 + konjih počasi neha :)
Go Westy, go!

Uporabniški avatar
DaviiD
Član Subaru kluba
Prispevki: 244
Pridružen: 20. Januar 2007, 01:11

Odgovor Avtor: DaviiD » 24. Februar 2012, 20:58

picinni napisal/-a:Cofi dirkač, no, kaj si ti delal s svojo preco ne vemo. Razen tega kar si sam povedal oz. napisal "po AC pun šus" pa "drag race...."
Torej impreze po tvoje ne bi smel stisnit do konca, ali kako? Ima potem sploh smisel tuning ali sluzi samo temu, da lahko reces da imas 400 konjev?

Uporabniški avatar
COFFE RACER
Član Subaru kluba
Prispevki: 191
Pridružen: 28. April 2010, 01:37
Kraj: CELJE

Odgovor Avtor: COFFE RACER » 24. Februar 2012, 21:41

picinni je napisal/a:
Cofi dirkač, no, kaj si ti delal s svojo preco ne vemo. Razen tega kar si sam povedal oz. napisal "po AC pun šus" pa "drag race...."


Picinni,nisi dobro razumel..to kar si gor napisal se strinjam..ampak to je blo pred bobipalcko...potem sem se odlocil da mi bob naredi mapo ker se pac spozna..in takrat se je zacelo kar sem zgoraj napisal...po bobovem remapu ni avto videl pun sus po AC (ker je pihnil ko je se bob bil pri nas...zakaj mi ni rekel takoj na omv v brezovici da je glave dvignal)

Poanta zgoraj napisanega je v tem da sem placal vijake z tesnilom glave 700eur zaradi njegovih idej..potem mi pa hoce uturit motor z arp2000 pa prqavi da je dobr za 500hp...mene za bedaka ne bo imel!!!

Ce je dohtar zakaj mi ni znal odgovorit na vprasanje-bob zakaj so bati rdeci spodaj..Odgovor je sledec in se ponuja sam-vroče je blo kot v peklu :D

Opustil sem tuning zaradi tega,ker noben ne prizna napake!!!!Jz pa placujem vse to..kdo se ti zdi potem da ma prav?

To je moje mnenje... ce so imeli drugi dobre iskusnje sem vesel,da jim ni bilo treba zmetat tolk denarja vstran...

Zdi se mi pa prav da povem kako je bilo zaradi drugih da ne ponavljajo iste napake kot jaz ampak se lahko ze vnaprej pripravijo-in mogoce naredijo drugace kot jaz..ter tako prihranijo denar..saj to je zame bistvo foruma da si povemo in na ta nacin privarcujemo..
Imam muda od labuda.....:P

Uporabniški avatar
axaQ4
Uporabnik foruma
Prispevki: 488
Pridružen: 09. Maj 2006, 17:56
Kraj: Začetek Gorenjske baje

Odgovor Avtor: axaQ4 » 24. Februar 2012, 23:32

No lepo, da izzvem tudi negativne izkusnje :)

Piccini hvala za dobre zelje...bom dodelal avto ampak vse v eni meji, ker nazalost finance ne dopuscajo nekih bajnih vlozkov samo zgolj v avto, ker je se veliko drugih prioritetnih reci v zivljenju (recimo lastno stanovanje Smile ) pa sem pa tja punco rajsi kej na lepse peljat a ne hehe.

Vem, da mod bug je huda rec ampak, sem ze na tisti fazi, da ne predelavam vec na polno ampak samo se tisto kar se da najvec dobit za manjse zneske, bodimo iskreni kaj ti bo 300,400 ali vec hp na nasih cestah ali "progi"? Ma propio niente. Rajsi se malce postima podvozje, da se avto boljse in uzitkarsko pelje in ni hudic, da tudi cajti na progah se ne izboljsajo precej.


P.S.

Drugace imamo s kolegi taksno rec za na progo:

rotax max 125ccm
http://www.shrani.si/f/1x/ru/4vAaCxbE/i ... 095547.jpg

Garantiram, da ga ni avtomobila, ki bi nudil bolj "cistokrven" dirkaski obcutek za relativno nizek budget. Ko to furas, se ti zdi avto na nasih progah cisto brezveze. :cool:
Nimam kulija, da bi se podpisal.

Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Odgovor Avtor: picinni » 25. Februar 2012, 07:22

DaviiD napisal/-a:Torej impreze po tvoje ne bi smel stisnit do konca, ali kako? Ima potem sploh smisel tuning ali sluzi samo temu, da lahko reces da imas 400 konjev?
No, pa jo ti tišči ene 100 kilometrov po avtobanu pa da vidim če zdrži. Pol pa še ene par dragov....po možnosti jo takoj ugasni ko prideš na hof...
Seveda je narejena za hitr se vozit. Kje pa sem napisal, da se ne sme?
Je pa treba upoštevat, da se po raznih tuningih tudi sama meja vzdržljivosti materiala začne tanjšati in je zato potrebna dodatna previdnost. Kot sem že stokrat povedal, Impreza se najbolj počuti na kaki zaviti gorski cesti, bolj je usrana boljša je al pa kaki klasični HP....
Go Westy, go!

Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Odgovor Avtor: picinni » 25. Februar 2012, 07:25

COFFE RACER napisal/-a: Opustil sem tuning zaradi tega,ker noben ne prizna napake!!!!Jz pa placujem vse to..kdo se ti zdi potem da ma prav?
Zdi se mi pa prav da povem kako je bilo zaradi drugih da ne ponavljajo iste napake kot jaz ampak se lahko ze vnaprej pripravijo-in mogoce naredijo drugace kot jaz..ter tako prihranijo denar..saj to je zame bistvo foruma da si povemo in na ta nacin privarcujemo..
Z napisanim se strinjam!
Go Westy, go!

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 25. Februar 2012, 09:00

Kolikor je meni znano je na tvojem motorju delalo nekaj majstrov in "majstrov". Ne rečem da niso strokovnjaki ampak glede na videno, recimo vezava solenoida, ki sploh ni bil v funkciji, oil catch can, totalno narobe zvezan, ni delal nič, lahko sklepam da so še kej druzga, bolj vitalnega nardil narobe oz drugače kot naj bi bilo narejeno. Poleg tega tam ni blo ene osebe, ki bi v celoti vedela kako in kaj je z motorjem in nenazadnje, komunikacija med Bobom in tabo je bila bolj švoh. Tip se ne piše Almighty ampak Rawle.

Bobova krivda je za moje pojme v tem da je verjel kar si mu povedal in da je sploh šel delat mapo. Je pa res da se noben od tistih, ki smo bli tam ni zavedal konkretnih posledic in da si imel ogromno stroškov, tko da razumem tvoje nezadovoljstvo.

Uporabniški avatar
_BiStRi_
Moderator
Prispevki: 1192
Pridružen: 18. November 2007, 00:55

Odgovor Avtor: _BiStRi_ » 25. Februar 2012, 09:43

irCAR81 napisal/-a:Kolikor je meni znano je na tvojem motorju delalo nekaj majstrov in "majstrov". Ne rečem da niso strokovnjaki ampak glede na videno, recimo vezava solenoida, ki sploh ni bil v funkciji, oil catch can, totalno narobe zvezan, ni delal nič, lahko sklepam da so še kej druzga, bolj vitalnega nardil narobe oz drugače kot naj bi bilo narejeno. Poleg tega tam ni blo ene osebe, ki bi v celoti vedela kako in kaj je z motorjem in nenazadnje, komunikacija med Bobom in tabo je bila bolj švoh. Tip se ne piše Almighty ampak Rawle.

Bobova krivda je za moje pojme v tem da je verjel kar si mu povedal in da je sploh šel delat mapo. Je pa res da se noben od tistih, ki smo bli tam ni zavedal konkretnih posledic in da si imel ogromno stroškov, tko da razumem tvoje nezadovoljstvo.

Se absolutno strinjam z napisanim. Je pa tudi meni žal, da si imel negativno izkušnjo, osebno Boba cenim, za moj avto se je potrudil, tako kot za vsakega drugega...ampak na vsake tolko se najde tudi nezadovoljna stranka, kaj je pa vzrok tega je pa že druga debata.

Uporabniški avatar
pero999
Uporabnik foruma
Prispevki: 1456
Pridružen: 07. April 2009, 13:49

Odgovor Avtor: pero999 » 25. Februar 2012, 18:47

Jest bi na vašem mestu dau prodrive mapo in to je to :D Ampak zgolj moje mnenje.
Legacy 2.0 GL

Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Odgovor Avtor: picinni » 25. Februar 2012, 18:59

Ti želim, da bi bil na takem mestu :D ...
Go Westy, go!

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: beliblisk » 25. Februar 2012, 20:55

pero999 napisal/-a:Jest bi na vašem mestu dau prodrive mapo in to je to :D Ampak zgolj moje mnenje.
Prodrive mapa je v primerjavi z remapom :_zz

.....usaj na Imprezi GT.

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 25. Februar 2012, 22:07

pero999 napisal/-a:Jest bi na vašem mestu dau prodrive mapo in to je to :D Ampak zgolj moje mnenje.
Jaz sem se vozil s serijsko mapo ene 2-3k km, potem sem imel prodrive mapo cca 8-10k in lahko rečem da sem bil izredno razočaran. ŠROT z velikimi črkami. Namreč takoj nad 38 stopinj vhodnega zraka že znižuje boost, kar v praksi pomeni da v poletni vročini pelješ v koloni, hočeš prehitet in vuhu 0.6 bar boosta WTF?

Tko za primerjavo, s tem da so tele vrednosti od prodrive direkt iz njihove prezentacije, jaz pa jih ko sem mel njihovo mapo NISEM dosegal (vedno sem imel slabše rezultate):
40-60 milj v 5. prestavi:
serijska mapa: 8,2
prodrive: 7,2
trenutna: 3,5

40-60 milj v 6. prestavi:
serijska mapa: 14.6
prodrive: 14.3
trenutna: 7.5

Te iz nižjih so najbolj drastične, v višjih obratih so razlike manjše a občutne.

Uporabniški avatar
axaQ4
Uporabnik foruma
Prispevki: 488
Pridružen: 09. Maj 2006, 17:56
Kraj: Začetek Gorenjske baje

Odgovor Avtor: axaQ4 » 27. Februar 2012, 10:40

Se neki me zanima...a je res to, da ce ti remapira ECU z ecutekom software je pol ECU zaklenjen in ni mozno nic spreminjati razen kot z ecutekom??
Nimam kulija, da bi se podpisal.

Uporabniški avatar
_BiStRi_
Moderator
Prispevki: 1192
Pridružen: 18. November 2007, 00:55

Odgovor Avtor: _BiStRi_ » 27. Februar 2012, 12:19

Da, ko je enkrat Ecutek, je konec zabave...sam ne moreš nič šarit po ECU.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost