Bob Rawle remap 4

Izboljšave zmogljivosti in voznih lastnosti
Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 18. Marec 2011, 08:06

pito napisal/-a:irCAR81 kakšna je pa razlika v vožnji? Cifre bolj mal povejo čeprav navor je kr taprav. A ti pr istih obratih zagrab turbina?
Ne občutim take razlike kot iz prodrive na 343hp, je pa pospeševanje bolj zvezno. Turbina VF43 (iz STI 06-07) na 2.0 motorju "zagrabi" na polno kakih 100-200 rpm kasneje - še vedno pod 3000 rpm od original (VF35), ji pa lepše uspe ohranjati tlak v višjih obratih.

O razliki mi bodo največ povedali časi 100-200 - ampak glede na temperaturo bo težka - ko sem meril s 343hp je bilo pod 0.
Pričakujem cca 0.5s boljše čase.

Uporabniški avatar
_BiStRi_
Moderator
Prispevki: 1192
Pridružen: 18. November 2007, 00:55

Odgovor Avtor: _BiStRi_ » 18. Marec 2011, 16:05

Hvala Davidu za odlično organiziran remap ter Bobu za ves trud (se je res pošteno zavzel).

p.s. bo potrebno prodrive značko dat z avta dol, al pa p spremenit v b :-P

Uporabniški avatar
Psssiho
Član Subaru kluba
Prispevki: 1818
Pridružen: 24. April 2007, 12:51
Kraj: Kranj

Odgovor Avtor: Psssiho » 18. Marec 2011, 18:06

Bomo počakali 1. TA, da vidimo cajte :cool:
H6 je doma :-)

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3574
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Odgovor Avtor: strumf666 » 19. Marec 2011, 01:21

Se pridružujem zahvalam, David in Sandi sta se zelo potrudila :D
In seveda Bobu, ki je zmeraj pripravljen pomagat z nasveti, če so kakšni problemi in kako iztisniti še kaj več, kot si mislimo, da se da :cool:

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3574
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Odgovor Avtor: strumf666 » 19. Marec 2011, 01:28

Še precej obetajoča novica za lastnike turbakov in stareših GT-jk ('98 in dol):
v bližnji prihodnosti ima Bob preizkus opreme za mapiranje omenjenih motorjev, če bo šlo vse po sreči, bo ob kasnejših obiskih lahko mapiral tudi te.

Za lastnike novejših DBW avtomobilov, bosta pa bistri in cofee racer kej pokomentirala, kako sta poleg remapa zadovoljna še z racerom-om.

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4955
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Odgovor Avtor: karel » 19. Marec 2011, 07:13

No tole pa je meni tudi všeč upam,da rata :D
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
jayz
Uporabnik foruma
Prispevki: 466
Pridružen: 16. Marec 2009, 12:40

Odgovor Avtor: jayz » 19. Marec 2011, 08:49

strumf666 napisal/-a:Še precej obetajoča novica za lastnike turbakov in stareših GT-jk ('98 in dol):
v bližnji prihodnosti ima Bob preizkus opreme za mapiranje omenjenih motorjev, če bo šlo vse po sreči, bo ob kasnejših obiskih lahko mapiral tudi te.
opaaaa dobra novica, pa sm že misl da lahko na čip tuning pozabim,
imaš morda kaj več inf? :cool:

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Odgovor Avtor: beliblisk » 19. Marec 2011, 09:00

jayz napisal/-a:
strumf666 napisal/-a:Še precej obetajoča novica za lastnike turbakov in stareših GT-jk ('98 in dol):
v bližnji prihodnosti ima Bob preizkus opreme za mapiranje omenjenih motorjev, če bo šlo vse po sreči, bo ob kasnejših obiskih lahko mapiral tudi te.
opaaaa dobra novica, pa sm že misl da lahko na čip tuning pozabim,
imaš morda kaj več inf? :cool:
Em ja,da je to najboša naložba k jo lahko nardiš za svojo drvarnco :D

Uporabniški avatar
COFFE RACER
Član Subaru kluba
Prispevki: 191
Pridružen: 28. April 2010, 01:37
Kraj: CELJE

Odgovor Avtor: COFFE RACER » 19. Marec 2011, 15:46

Zadovoljen 430hp 630nm :D
Imam muda od labuda.....:P

Uporabniški avatar
pero999
Uporabnik foruma
Prispevki: 1456
Pridružen: 07. April 2009, 13:49

Odgovor Avtor: pero999 » 19. Marec 2011, 15:59

COFFE RACER napisal/-a:Zadovoljen 430hp 630nm :D
:shock: :shock:
Legacy 2.0 GL

Uporabniški avatar
dawet
Uporabnik foruma
Prispevki: 329
Pridružen: 20. Februar 2008, 22:18

Odgovor Avtor: dawet » 19. Marec 2011, 21:38

Vse je teklo brez večjih zapletov, Bob je pa tudi izgledal kar zadovoljen na koncu. Pravi, da bo z veseljem spet prišel :-)
Hvala Sandiju za trud in da je bila njegova hiša "baza" za bobtuning (se vidi na slikah na prejšnji strani :cool: )... Hvala tudi vsem udeležencem mapiranja, za pomoč pri večerjah, sightseeingu po Ljubljani... itd :-)

LP, David

Uporabniški avatar
dawet
Uporabnik foruma
Prispevki: 329
Pridružen: 20. Februar 2008, 22:18

Odgovor Avtor: dawet » 21. Marec 2011, 19:20

I am in Slovenia at the moment, two of the six cars mapped over here are now using it, one of them, a MY07 Sti running mods good enough for 430 bhp and about 600 Nm torque, using launch control off the line then flat shifting through the gears was quite an experience especially as we were testing on an unlit road in the dark last night.

The other car had uprated pistons in it using the std turbo etc.

The 430 car had Sti Grp N engine mounts and gearbox mounts. The other car still had the std mounts, the off side engine mount shattered when we launched that to test it, so just a word of advice to say I would suggest strongly considering changing the std mounts for the grp N mounts if you are going to use launch control regularly.
Bobov komentar pri razpravi o RaceRom-u :cool:

LP

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 21. Marec 2011, 19:34

Lepo da tud subarujaši nardimo neki za razpoznavnost slovenije. :)

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3574
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Odgovor Avtor: strumf666 » 21. Marec 2011, 22:36

Ti bi se lahk kej pohvalu v temi o megaromu :-P

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4236
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Odgovor Avtor: irCAR81 » 22. Marec 2011, 22:30

Takole, malo pred remapom sem še enkrat s staro turbino zmeril 100-200 čase na relaciji sostro-domžale in nazaj. Ni mi uspelo ponoviti tistih časov ki sem jih objavil par strani nazaj. Mogoče zato ker je bilo takrat še bolj mrzlo - temp si na žalost nisem zapisal.

No danes sem zmeril še z VF43. Razlike je tako kot sem nekako predpostavljal, dobre 0.5s
http://www.subaru-slo.net/userpix/19_100200_1.jpg

Bistvo je to da gre vedno pod 12s. :P

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost